Wat is het alltime-record?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:57 schreef FritsFlits het volgende:
Topic 60 trouwensAl 13 meer dan vorig jaar!
Vreet wel data he..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Jane het volgende:
Zo toch maar even naar de supermarkt.
Kijken of de stream van de Radio 2 app het een beetje wil doen op m'n telefoon...
Zit er geen FM op je telefoon?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Jane het volgende:
Zo toch maar even naar de supermarkt.
Kijken of de stream van de Radio 2 app het een beetje wil doen op m'n telefoon...
Maakt voorlopig nog niet uit.quote:
Volgens mij de 47 van vorig jaar, maar sommigen denken daar anders overquote:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zit er geen FM op je telefoon?
Dan gaan we er dit jaar wel dik overheen, met nog 1 1/4e dag te gaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij de 47 van vorig jaar, maar sommigen denken daar anders over
Mwah, laatste dag gaat het vaak niet zo heel snel meer, zeker niet 's-avondsquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan gaan we er dit jaar wel dik overheen, met nog 1 1/4e dag te gaan
Ik heb hier nog wel een hele goed FM-radiootje liggen. Had ik vroegah altijd mee in de trein, voordat iedereen een mp3-speler of telefoon had die muziek kon spelen. Maar daarvan heb ik de goeie batterijen niet in huis. Moet ik eerst weer voor naar de supermarkt, zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een hele goed FM-radiootje liggen. Had ik vroegah altijd mee in de trein, voordat iedereen een mp3-speler of telefoon had die muziek kon spelen. Maar daarvan heb ik de goeie batterijen niet in huis. Moet ik eerst weer voor naar de supermarkt, zeg maar.
Morgenavond zitten de meeste mensen oudejaarsavond te vieren met real life mensen in plaats van Fokquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan gaan we er dit jaar wel dik overheen, met nog 1 1/4e dag te gaan
Ken je Frans ?quote:
Nu moet ik aan Frans Duits denken.quote:
Inderdaad, op de 31e valt het op een gegeven moment stil hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgenavond zitten de meeste mensen oudejaarsavond te vieren met real life mensen in plaats van Fok
Ik krijg eeen vriend op bezoek uit Almelo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgenavond zitten de meeste mensen oudejaarsavond te vieren met real life mensen in plaats van Fok
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:06 schreef tong80 het volgende:
359 Neil Young Rockin' in the free world
En dan afbreken het duurt te lang
je ganse leven enkel in KLB en ONZ posten, ja dan heb je wel het recht om op radio 2 te haten iddquote:
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je ganse leven enkel in KLB en ONZ posten, ja dan heb je wel het recht om op radio 2 te haten idd
Kedeng Kedeng oehoequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef Nizno het volgende:
Onderweg in de trein... Eerste vertraging is een feit... Grmbl... Ik wil naar mn lief! Schiet op!
Gelukkig wel radio op foon.... En oordopjes van lief die ik maandag al mee had genomen vanaf haar huis omdat die van mij ergens in de puinhoop ligt....
quote:
Niet hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Nizno het volgende:
Komt guus nog voorbij??? (voor 6u?)
[..]
Dat geschreeuw net voor je de oven in gaat..alsof je een enkeltje richting de hel hebt gekregen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Kippevel. Echt prachtig. Wil ik op mijn begrafenis
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geschreeuw net voor je de oven in gaat..alsof je een enkeltje richting de hel hebt gekregen.
Uh ik dacht aan iets anders eigenlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
"Heeft die mevrouw buikpijn?" zou mijn vader zeggen.
Ik zou hem in zijn maag stompen. 'Jij anders wel nu'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
"Heeft die mevrouw buikpijn?" zou mijn vader zeggen.
Sigur Rós is dan ook een hele andere band met hele andere muziek. Snap niet waarom je ze erbij haalt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigur Rós kan dit niet overtreffen.
Mijn vader is 82, in die tijd deden vrouwen daar nog niet aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik dacht aan iets anders eigenlijk
Wat zielig voor die vrouwenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn vader is 82, in die tijd deden vrouwen daar nog niet aan.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef Nanuq het volgende:
'Middag top-2000 vrienden.Keep On Rocking In The Free World
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef Nanuq het volgende:
Bij jouw naam en avatar moet ik altijd denken aan een hele oude docu: Nanook of the North.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef Nanuq het volgende:
Voorbeeld voor veel van mijn underground faorieten.quote:
Geweldige documentaire is datquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij jouw naam en avatar moet ik altijd denken aan een hele oude docu: Nanook of the North.
Nee, sorry. Voor de rest lijken ze niet op Floyd natuurlijk, maar dream pop heeft heel veel invloed van dit nummer gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sigur Rós is dan ook een hele andere band met hele andere muziek. Snap niet waarom je ze erbij haalt.
Zeker!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geweldige documentaire is dat
Heb hem speciaal voor jou toch hard gezet hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef Tijn het volgende:
Wat jammer dat ik nou Owner Of A Lonely Heart moet missen
Deel het met anderenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef Tijn het volgende:
ned als in Nederland? Heette ze Wilders?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:19 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor breek hem even af.
Het moest nog naar een climax komen.
Had het laatst bij een hoertje.
Schopte te me het ned uit omdat ik maar voor een half uur had betaald.
Dit is ook mooi
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:20 schreef Olga het volgende:
Ik ken dit liedje wel maar wist nooit hoe het heette
Oh, die heb ik ook net gemistquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:18 schreef Tijn het volgende:
Is een hele belangrijke antropologische documentaire geweest, de eerste in zijn soort. Wel een lange zit, naar hedendaagse begrippen erg langzaam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:19 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Die moet ik dan ook maar eens bekijken.
Tofquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb hem speciaal voor jou toch hard gezet hoor.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een hele belangrijke antropologische documentaire geweest, de eerste in zijn soort. Wel een lange zit, naar hedendaagse begrippen erg langzaam.
Woehoequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Jane het volgende:
Jeeeej, ik heb net een splinter uit mijn vinger gekregen.
(ik dacht, ik deel het ff met jullie)
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0013427/
Volgens mij moet het wel ergens in die hoek te vinden zijn. Stond bij ons op onze verplichte filmlijst en de meesten daarvan heb ik destijds via internet binnen gehaald in plaats van ze te lenen bij onze mediatheekquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.
Simply Redquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef FritsFlits het volgende:
Twee woorden, negen letters... Duurt Lang
Van mijn lijstje. Zo vreselijk mooi.quote:
Zie dm zometeenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Hij druppelt nu binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel ergens in die hoek te vinden zijn. Stond bij ons op onze verplichte filmlijst en de meesten daarvan heb ik destijds via internet binnen gehaald in plaats van ze te lenen bij onze mediatheek
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:29 schreef Jane het volgende:
De Poema's, ik vind hem mooi.
Lekker puh voor de haters
erg lekker nummer zelfsquote:
Welk deel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Nizno het volgende:
en we gaan over de grens van het noorden naar de 'normale wereld' en daar gaat radio 2 van de 88.0 af... ff zoeken waar hij nu zit...
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHzquote:
het schijnen Jan Pier, Tjoris en Corneel te zijnquote:
Ik was nog jong toen dat een hit was, dan zing je dat nog fonetisch meequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Jane het volgende:
[..]
het schijnen Jan Pier, Tjoris en Corneel te zijn
Tja, ik vind het ook rare namen.
Ik weet het ook pas sinds ik de tekst een keer zag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was nog jong toen dat een hit was, dan zing je dat nog fonetisch mee
fur dem tranen am wangenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Je auto an der Kant von der Weg zetten? Warum in Himmelsnahm?
Guus verdient een vol Philips Stadion. Maar dat hoort altijd vol te zitten. Nepfansquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Guus verdient daarvoor een nekschot
Rammsteinquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Duitstalige muziek. Peter Maffay alleen
Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben ze die helemaal gedraaid?
jups de extended versie zelfsquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben ze die helemaal gedraaid?
Ik kende 't origineel ook nog niet. Komt even goed binnen zeg. Vooral als je leest n.a.v. wat hij dat nummer schreef.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef On het volgende:
Dit nummer draaide ik op de laatste dag van mijn vorige school op mijn telefoon, toen ik de deur uitliep.
quote:
Soeper!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb even de FM-etherfrequenties in de openingspost gestopt
Ja, De Dijk heeft zo veel leukere nummers.lquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit hoeft dan weer niet van mij..De Dijk kan veel beter.
Ze zeggen door het stemgedrag... Maar ach.. Ff doorbijten en weer doorgaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe komt dit nummer zo hoog in de lijst
Wat staat er op 318 dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
319 Snow Patrol Just say yes
320 Bruno Mars Grenade
321 Tom Waits Tom Traubert's blues (Waltzing Mathilde)
322 Live Overcome
323 4 Non Blondes What's up
Wat is deze dan?1 fantastische plaat omringd door 4x troep.
Nee, die vind ik allebei dramatisch. Just Say Yes is ook een foutje van Snow Patrol, en Bruno Mars.. nou, dat is de beste plaat deze top 2000. Duidelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Nizno het volgende:
4bruintjes is anders best leuk hoor....
En overcome is ook geen superbagger
Gelukkigquote:
This boom needs a little friend..quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Happy paintin' and God bless my friend
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef Gehenna het volgende:
ik ga uit eten, nog veel plezier hier
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef Nizno het volgende:
Goed ik gooi de dataverbinding van mobiel uit.. Batt is niezo vol meer...
Mocht ik vanavond en morgen niet langs waaien wens ik iedereen vast een vrolijke bohemian rapsody
Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef Gehenna het volgende:
ik ga uit eten, nog veel plezier hier
Nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Jane het volgende:
Ik ga zelf zometeen echt maar eens naar de supermarkt.
Ik kan me niet losrukken.quote:
ik zit nu ook pas aan het beschuitquote:
De mooiste 3 komen achter elkaar gelukkigquote:
quote:
Inderdaad, die 2 hierna zijn ook erg sterkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mooiste 3 komen achter elkaar gelukkig
Qua mystiek schaar ik Vienna inderdaad in het rijtje dat aangevoerd wordt door Maid of Orleans - OMDquote:
En Dancing With Tears In My Eyes. Alhoewel ik weet waar Maid Of Orleans over gaat (Jeanne d'Arc).quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Qua mystiek schaar ik Vienna inderdaad in het rijtje dat aangevoerd wordt door Maid of Orleans - OMD
Oh ik weet ok wel waar Maid of Orleans over gaat, maar de mystiek blijftquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:10 schreef Nanuq het volgende:
En Dancing With Tears In My Eyes. Alhoewel ik weet waar Maid Of Orleans over gaat (Jeanne d'Arc).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |