Hackerscollectief Anonymous danquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die hackgroep??? Dat is de omgekeerde wereld als je die gaat verwijten.
WTF heeft Stratfor een database met creditcard gegevens?!!!!
Moves Like Jaggerquote:
373 3JS Watermensenquote:
3jsquote:
Het punt is natuurlijk dat degene die ze gehackt hebben een database met creditcard gegevens heeft. Waarom hebben ze dat en wat moeten ze ermee?!?! Stratfor is een commerciele security organisatie.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Gehenna het volgende:
leuker nieuws: ik heb een kaartje voor Black Sabbath 12 juni
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef laxus13 het volgende:
Best een goed nummer maar hoort niet zo hoog te staan
Klopt, dat ben ik wel met je eens. Maar dat hadden ze ook op andere manieren naar buiten kunnen brengen. Niet door die gegevens op internet te pleurenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat degene die ze gehackt hebben een database met creditcard gegevens heeft. Waarom hebben ze dat en wat moeten ze ermee?!?! Stratfor is een commerciele security organisatie.
Ja, klopt. En het lijken me nog best aardige gasten ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Fred_B het volgende:
Jan Dulles heeft een heel behoorlijke stem.
Leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Gehenna het volgende:
leuker nieuws: ik heb een kaartje voor Black Sabbath 12 juni
net als Frans Bauerquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, klopt. En het lijken me nog best aardige gasten ook.
Maar dit nummer...
sterker nog, we stonden ervan te kijken dat het nog niet uitverkocht was...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukDat je zolang vantevoren een kaartje moet kopen
Ik ben er helemaal uit blijkt wel.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer. Jan Dulles heeft een heel behoorlijke stem.
Kun je nagaan, het is pas over een half jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
sterker nog, we stonden ervan te kijken dat het nog niet uitverkocht was...
Kan dat volgend jaar niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:09 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht klaar te zijn maar ik krijg net nog een stapel op mijn bureau en mijn collega mag naar huis
Lekker dan... wat doe je precies als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:09 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht klaar te zijn maar ik krijg net nog een stapel op mijn bureau en mijn collega mag naar huis
Mja op zich wel maar dan blijft er weer teveel liggenquote:
Het verlonen van artiesten, eigenlijk de administratieve kant zeg maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker dan... wat doe je precies als ik vragen mag?
Waarom mocht je collega dan wel gaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja op zich wel maar dan blijft er weer teveel liggen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef FritsFlits het volgende:
Gelukkig staat Adele boven dit nummer...
Zij was eerder begonnen vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarom mocht je collega dan wel gaan
Hoort er eigenlijk ook wel inquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Staat Schnappi Das Kleine Krokodil ook in de top 2000?
Had van mij in plaats van dit gemogen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Staat Schnappi Das Kleine Krokodil ook in de top 2000?
En nu mag je alvast de oudejaarsdeclaraties doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het verlonen van artiesten, eigenlijk de administratieve kant zeg maar
Savety Dance mag er ook wel inquote:
Toch zijn beide artiesten vrij bekend. Maroon 5 met This Love, en Christina Aguileira met... al die liedjes met al die uithalenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie Hans Schiffers swingen....... ik ken het nummer niet, maar beide artiesten vind ik vreselijk
Denk ik ook niet nee.quote:
Ah, dan is het wel logisch. Alleen balen. Duurt het nog lang voordat je eindelijk weekend kan vieren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zij was eerder begonnen vandaag
Dit nummer vind ik echt fantastisch![]()
Nee ik hoor net dat we zo gaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel logisch. Alleen balen. Duurt het nog lang voordat je eindelijk weekend kan vieren?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef Olga het volgende:
Dit is wel ziek
6 Adele Someone Like You 31 December 23:00 - 00:00 uur Meer
19 Adele Make you feel my love 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
21 Adele Rolling In The Deep 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
26 Adele Set Fire To The Rain 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
209 Adele Chasing pavements 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
220 Adele Rumour Has It 31 December 03:00 - 04:00 uur
alle noteringen van haar op de laatste dag
Tsja...Hoeveel van de 2011-singles die binnenkomen, zullen er wel omhoog gaan?quote:
Toch is de kans klein dat ik daadwerkelijk iets van Adele ga horen, zie ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:16 schreef Olga het volgende:
Dit is wel ziek
6 Adele Someone Like You 31 December 23:00 - 00:00 uur Meer
19 Adele Make you feel my love 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
21 Adele Rolling In The Deep 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
26 Adele Set Fire To The Rain 31 December 21:00 - 22:00 uur Meer
209 Adele Chasing pavements 31 December 04:00 - 05:00 uur Meer
220 Adele Rumour Has It 31 December 03:00 - 04:00 uur
alle noteringen van haar op de laatste dag
Video Games van Dana del Rey is denk ik wel zo'n nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja...Hoeveel van de 2011-singles die binnenkomen, zullen er wel omhoog gaan?
Snap dat op zich wel. Negatief staat ook zo raar en het gaat om de Top2000, niet wat zij er van vinden. Stenders was volgens mij de enige met een mening echt.quote:
Dat is dan weer een voordeelquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch is de kans klein dat ik daadwerkelijk iets van Adele ga horen, zie ik.
Ja, dit dus. Ze staat er te vaak in en overdreven hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef laxus13 het volgende:
Ik vind Overigens Adele best goed maar kom op 4 x in de top 30 kan echt niet
Dat inderdaad. Ze staat gewoon veel te hoogquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef laxus13 het volgende:
Dit vooral ja. Ik heb echt geen hekel aan Adele maar buiten dat 19 veel beter is dan 21 vind ik het geen top 300 waard.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef laxus13 het volgende:
Hij kan ook moeilijk na een plaat zeggen: 'Wat was dit een geweldige k*tplaat zeg, en o ja, Piet de Boer heeft er emotionele herinneringen aan, omdat hij het op de begrafenis van zijn broer hoorde.'quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Snap dat op zich wel. Negatief staat ook zo raar en het gaat om de Top2000, niet wat zij er van vinden. Stenders was volgens mij de enige met een mening echt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij kan ook moeilijk na een plaat zeggen: 'Wat was dit een geweldige k*tplaat zeg, en o ja, Piet de Boer heeft er emotionele herinneringen aan, omdat hij het op de begrafenis van zijn broer hoorde.'
net als Katie Melua een jaar of wat terugquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ze staat er te vaak in en overdreven hoog.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij kan ook moeilijk na een plaat zeggen: 'Wat was dit een geweldige k*tplaat zeg, en o ja, Piet de Boer heeft er emotionele herinneringen aan, omdat hij het op de begrafenis van zijn broer hoorde.'
Met als verschil dat ik die echt niets vondquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
net als Katie Melua een jaar of wat terug
Oh, maar die vind ik veel erger dan Adele hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hier precies zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef MaJo het volgende:
Elke keer als ik de naam van dit nummer zie denk iken als ik hem dan hoor denk ik oh ja
De kasten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
You're the closets to heaven than I'll ever be
Katie Melua vind ik ook echt gewoon zaaddodend saai.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja, sommige titels zijn niet zo makkelijk te herkennen. Ik heb hetzelfde met deze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:23 schreef MaJo het volgende:
Elke keer als ik de naam van dit nummer zie denk iken als ik hem dan hoor denk ik oh ja
Mijn schrijven laat af en toe de wensen over de afgelopen dagenquote:
Te wensen bedoel je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn schrijven laat af en toe de wensen over de afgelopen dagen
Nog even doorzetten en je bent er weer voor een jaar vanafquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog niet in orde?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben bezig met de weg omhoog. Zo meteen wat beschuitjes etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef MaJo het volgende:
Dit lijkt net Elton John met dat nummer voor Diana
Rustig aan, da's wel beter voor de weg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben bezig met de weg omhoog. Zo meteen wat beschuitjes eten
Dankjequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Rustig aan, da's wel beter voor de weg.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef Gehenna het volgende:
JEE ALICE COOPER!King DiamondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Poison?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef laxus13 het volgende:
Zijn beste Komt op Oudjaardag voorbij
Omdat het een mooie plaat is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef Eska het volgende:
Hier moest ik vroeger altijd van huilen.![]()
Die is al geweest.quote:
Toch had deze ook best pas morgen mogen komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:28 schreef laxus13 het volgende:
Zijn beste Komt op Oudjaardag voorbij
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef Gehenna het volgende:
JEE ALICE COOPER!En toch krijgt ie een koekje als ie op zondag ochtend koffie gaat drinken bij oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Helaas is die al geweest. Halo of Flies is wel de 2e beste ja.quote:
De clip, de sfeer, maakte grote indruk geloof ik.quote:
Vind jequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
Zowaar een mooi nummer van Phil Collins
quote:
Ja dat laatste snap ik ook niet echt. Dat zal wel aan ons liggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Jane het volgende:
Saai nummer vind ik dit. Onbegrijpelijk dat dit hoger staat dan Against All Odds.
En hij heeft met zijn bands Mercyful Fate en King Diamond geweldige muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
En toch krijgt ie een koekje als ie op zondag ochtend koffie gaat drinken bij oma.
Vrouwensmaak? Want ik vind deze juist veel beterquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik ook niet echt. Dat zal wel aan ons liggen
Als John Lennon staat tot Peter Gabriel staat Paul McCartney tot Phil Collinsquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:32 schreef Eska het volgende:
Oh my....deze van Phil spant toch wel de kroon....
What has heared cannot be unhearedquote:
Mja wat betreft muziek schijn ik niet echt een vrouwensmaak te hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrouwensmaak? Want ik vind deze juist veel beter
Melissa en Don't Break the Oath laatst op vinyl gekocht voor een prikkiequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hij heeft met zijn bands Mercyful Fate en King Diamond geweldige muziek gemaakt.
Melissa
Idd die drumsoloquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen In the Air Tonight met op 3:41 een van de lekkerste drumsolos ever
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het nummer wat half Nederland van begin tot eind letterlijk kan meezingen.
Onzin. Ga eens naar Jeroen luisteren, om maar een voorbeeld te noemen. Eerste twee cd's van Guus Meeuwis & Vagant zijn goed.quote:
Hallo, dat is mijn mening hequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onzin. Ga eens naar Jeroen luisteren, om maar een voorbeeld te noemen. Eerste twee cd's van Guus Meeuwis & Vagant zijn goed.
WTF. R_R, wat is dit!?!?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onzin. Ga eens naar Jeroen luisteren, om maar een voorbeeld te noemen. Eerste twee cd's van Guus Meeuwis & Vagant zijn goed.
Ik vind kedekedeng eigenlijk ook best leukquote:
Per Spoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind kedekedeng eigenlijk ook best leukmaar komt denk ik meer door de herinneringen. Was een hit in de zomer en dan naar Zandvoort rijden en dit nummer horen.
Dat klinkt apart in context met het nummer...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Jane het volgende:
En altijd herinneringen aan dat Ierse meisje dat toen een weekje bij me logeerde die dit geweldig vond!(was toen de hele tijd op de radio)
Ze heeft de single zelfs gekocht en mee naar huis genomen. Al kon ze er geen reet van verstaan.
Eh... was het nichtje van mijn toenmalige vriend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat klinkt apart in context met het nummer...
Volgens mij kregen de heren hier, heel rare gedachten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Eh... was het nichtje van mijn toenmalige vriend.Ik kende haar nauwelijk.
Ik geloof het ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de heren hier, heel rare gedachten.
Eensch. Haven in zicht, jouw hand, Heimwee naar een tijd die ik niet ken..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij kregen de heren hier, heel rare gedachten.
quote:
Haha. Geen idee, ik kan Guus Meeuwis op een of andere manier gewoon waarderen.quote:
Da's geen solo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen In the Air Tonight met op 3:41 een van de lekkerste drumsolos ever
Die rijdt te snelquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:43 schreef tong80 het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar Tracy Chapman
Nee dat was Black Bettyquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef Eska het volgende:
Dit stond toch vroeger altijd gewoon in de top 100 aller tijden??
Held.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha. Geen idee, ik kan Guus Meeuwis op een of andere manier gewoon waarderen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef Olga het volgende:
Ik dacht dat het een nummer uit de jaren 70 was maar zie dat het uit 1968 is... De zanger is overigens in 1992 overleden aan kanker
Hij krijst zo hard zonder te zingenquote:
Alleen vrouwen mogen krijsenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef tong80 het volgende:
Wat een stem.
En hij hoeft niet te krijsen om me kippenvel te bezorgen
Dit. Op de onderste gestemd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef On het volgende:
359 Neil Young Rockin' in the free world 30 December 17:00 - 18:00 uur
360 Pink Floyd The great gig in the sky 30 December 17:00 - 18:00 uur
Probleem bevindt zich niet toevallig tussen het toetsenbord en de stoel?quote:
Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef jrk1990 het volgende:
Une Belle Histoire
Avondetappe met Mart
Doe mij maar soicent neufquote:
Ik vind een viool vaak gevoelig. Weet je wat ik nog gevoeliger vind?quote:
Ja een schatje zou hem zo in bed stoppen. Met het kussen op zijn hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef Jane het volgende:
En een van de mooiste Franse chansions![]()
![]()
[ afbeelding ]
Viel mij ook al opquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |