Nee, vind ik niet. Sterker nog, ik heb ze allemaal jaren geleden al weggegooidquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:31 schreef T42 het volgende:
[..]
is niet leuker om die floppy;s te gebruiken?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat het er slecht uitziet op m'n laptop. Het gemak van het spelen van die games op de computer die ik sowieso voor m'n neus heb, weegt voor mij veel zwaarder dan de nostalgie van een oude computer.quote:maar als ik een spel speel zoals carmageddon (nog nie zo oud) dan pak ik daar wel de oude hardware voor want daar is toch het beeld mooier dan op mijn moderne pc die een te hoge resolutie heeft
Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik wil gewoon de games spelen en niet een extra computer onderhouden. Om nog maar te zwijgen over de onnodige plek die het inneemt.quote:ik hoef er niet speciaal een oude bak voor aan te zetten, ze staan gewoon klaar
minder dan arcades en flipperkasten die ik hebquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Sterker nog, ik heb ze allemaal jaren geleden al weggegooid
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat het er slecht uitziet op m'n laptop. Het gemak van het spelen van die games op de computer die ik sowieso voor m'n neus heb, weegt voor mij veel zwaarder dan de nostalgie van een oude computer.
[..]
Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik wil gewoon de games spelen en niet een extra computer onderhouden. Om nog maar te zwijgen over de onnodige plek die het inneemt.
jahquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:09 schreef Tijn het volgende:
Lachen natuurlijk, maar je moet het niet raar vinden dat het niet iedereens hobby is om z'n huis in een museum te veranderen
Monster Bashquote:
quote:Op zondag 24 juni 2012 13:07 schreef MarnixB het volgende:
Ik mis Sensible Soccer nog in dit topic. Uren gespeeld, met zijn tweeėn op een toetsenbord.
quote:Op zondag 24 juni 2012 14:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
weet iemand ook hoe dat DOS game hete met een kasteel en dat je een tovenaartje was?
Kutspel, nooit weten uit te spelenquote:
Zeliard staat niet in het lijstje, maar wel in het plaatje rechtsboven.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
Deze zonet van reddit geplukt;
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |