Atm wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In wat dan? In hetgeen een middenvelder bij Ajax moet bezitten?
Wel eens bij Ajax trainingen aanwezig?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft nog verdomde weinig tijd gehad, ja ook in de periode dat hij niet geblesseerd was.
Na de winterstop hoop ik, verwachten doe ik het niet meer want bij De Boer weet je noit waar je aan toe bent, dat Serero meer minuten maakt.
Toch zie je in de minuten die hij maakt dat hij één ding doet wat Janssen al niet doet. Bewegen en doorbewegen, steeds vooruit denkend.
Dat niet, maar ik hoor het wel van anderen. Daarbij worden in de wedstrijden 'de medailles' verdeeld oftewel moeten spelers het daar zien. En ik zie wat ik zie en dat is dat Serero iig weet hoe hij moet voetballen. Bewegen en doorbewegen, aanspeelbaar zijn. He, wat vreemd he, dat voetballers dat nog kunnen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel eens bij Ajax trainingen aanwezig?
Serero heeft alles om een geweldige speler te worden, alleen heeft hij nog problemen met de aanpassingen qua omgeving, en qua niveau.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoor het wel van anderen. Daarbij worden in de wedstrijden 'de medailles' verdeeld oftewel moeten spelers het daar zien. En ik zie wat ik zie en dat is dat Serero iig weet hoe hij moet voetballen. Bewegen en doorbewegen, aanspeelbaar zijn. He, wat vreemd he, dat voetballers dat nog kunnen?
Ik woon echt te ver om vaak trainingen te bezoeken.
Qua niveau blijkbaar niet. Hij denkt als een Ajaxspeler. Dit zeg ik niet om romantisch te doen, wél omdat ik het zie in het veld. Hij snapt hoe hij moet bewegen. Niveau kan hij wel aan, alleen hij kan zich pas onderscheiden als hij vaker speelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serero heeft alles om een geweldige speler te worden, alleen heeft hij nog problemen met de aanpassingen qua omgeving, en qua niveau.
Het is voor hem een beetje lullig dat bijna alle overwinningen moeizaam tot stand komen want dan zou hij wat meer minuten kunnen pakken in een aardig draaiend elftal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Qua niveau blijkbaar niet. Hij denkt als een Ajaxspeler. Dit zeg ik niet om romantisch te doen, wél omdat ik het zie in het veld. Hij snapt hoe hij moet bewegen. Niveau kan hij wel aan, alleen hij kan zich pas onderscheiden als hij vaker speelt.
Ben nu al van hem overtuigd.
Ben ik het wel mee eens. Ik denk allene wel dat De Boer, ondanks dat het totaal niet liep in de eerste seizoenshelft, vaker voetballers a la Serero erin moet zetten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is voor hem een beetje lullig dat bijna alle overwinningen moeizaam tot stand komen want dan zou hij wat meer minuten kunnen pakken in een aardig draaiend elftal.
Hij zal z'n minuten uiteindelijk gewoon pakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is voor hem een beetje lullig dat bijna alle overwinningen moeizaam tot stand komen want dan zou hij wat meer minuten kunnen pakken in een aardig draaiend elftal.
De Boer moet wel meer..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Ik denk allene wel dat De Boer, ondanks dat het totaal niet liep in de eerste seizoenshelft, vaker voetballers a la Serero erin moet zetten.
Tsja, maar waar kansen liggen moeten diezelfde kansen toch benut worden? Stilstaan is achteruitgang en als iets niet loopt, probeer dan iets anders. Als datzelfde iets al geruimte tijd stilstaat dan toch.quote:
Frank blijft altijd heel vaak heel lang achter zn keuzes ook al werkt het niet. Vraag mij soms echt af wat voor invloed Bergkamp en Jonk dan hebben, ook zeker de domsten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, maar waar kansen liggen moeten diezelfde kansen toch benut worden? Stilstaan is achteruitgang en als iets niet loopt, probeer dan iets anders. Als datzelfde iets al geruimte tijd stilstaat dan toch.
Dat vraag ik me dus ook al lange tijd af. Stel het volgende: is het Bergkamp en Jonk duidelijk ( geworden ? ) dat een weerwoord aan De Boer 'gevaarlijk' is omdat hij geen of zo weinig mogelijk tegenstand duldt? Dan is dat toch verdomde gevaarlijk voor het functioneren van Ajax?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Frank blijft altijd heel vaak heel lang achter zn keuzes ook al werkt het niet. Vraag mij soms echt af wat voor invloed Bergkamp en Jonk dan hebben, ook zeker de domsten niet.
Het is iig hoogst merkwaardig hoe zaken bij Ajax nu LIJKEN te gaan. En ik stel me daar vragen bij ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Je weet toch niet hoe dat gaat?
Misschien hebben ze samen de keusez gemaakt.
Frank zal echt wel weten hoe je onderling moet overleggen, dat heeft hij bij NL echt wel geleerd.
Beetje raar om hem te beoordelen terwijl je niks weet.
Dat is wel zo, maar Bergkamp en Jonk hebben toch ook een mening en De Boer zou in sommige beslissingen dan wellicht meer hun oordeel weten en wellicht daar soms ook naar kunnen handelen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Frank moet gewoon de eindbeslissingen nemen. Bergkamp en Jonk mogen hem hoogstens adviseren. Geef je dat uit handen dan ga je juist de foute kant op
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het is iig hoogst merkwaardig hoe zaken bij Ajax nu LIJKEN te gaan. En ik stel me daar vragen bij ja.
Wat verwacht je dan? Hoe zou het dan moeten gaan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het is iig hoogst merkwaardig hoe zaken bij Ajax nu LIJKEN te gaan. En ik stel me daar vragen bij ja.
Ze dragen zelfs de zelfde schoenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan? Hoe zou het dan moeten gaan?
Deze twee jongens kennen elkaar tot het uiterste, en weten wat de een goed vindt en niet goed vindt.
Ze gaan prima met elkaar om op de trainingsvelden.
Jij verwacht dat ze in de dug out een beetje gaan overleggen?
In de dug-out kan er overlegt worden, maar niet zoveel. Mijn gevoel zegt dat De Boer zélf de zaakjes liefst wil behandelen, zonder daarbij veel van zijn assistenten aan te trekken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je dan? Hoe zou het dan moeten gaan?
Deze twee jongens kennen elkaar tot het uiterste, en weten wat de een goed vindt en niet goed vindt.
Ze gaan prima met elkaar om op de trainingsvelden.
Jij verwacht dat ze in de dug out een beetje gaan overleggen?
Komt omdat hij altijd zo zelfverzekerd is. Tuurlijk vindt er overleg plaats.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In de dug-out kan er overlegt worden, maar niet zoveel. Mijn gevoel zegt dat De Boer zélf de zaakjes liefst wil behandelen, zonder daarbij veel van zijn assistenten aan te trekken.
Dat lijkt hij idd. Je snapt wat ik wil zeggen. Dat ik me niet kan voorstellen dat een Bergkamp en een Jonk nou niet echt tevreden kunnen zijn met redelijk wat beslissingen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt omdat hij altijd zo zelfverzekerd is. Tuurlijk vindt er overleg plaats.
+ Zelde kleding, met dezelfde Ajax logoquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze dragen zelfs de zelfde schoenen.
Gebasseerd op niks, ohja, gevoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat lijkt hij idd. Je snapt wat ik wil zeggen. Dat ik me niet kan voorstellen dat een Bergkamp en een Jonk nou niet echt tevreden kunnen zijn met redelijk wat beslissingen.
Je doet altijd zo verontwaardigd. Ik vind dat er veel te weinig vooruitgang wordt geboekt en dat De Boer vreemde beslissingen blijft nemen. Te veel naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebasseerd op niks, ohja, gevoel.
Boerrigter. Eriksen. Vertonghen. Alderweireld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke spelers van ajax zijn, mits niet geblesseerd, absoluut de beste op hun positie in de eredivisie?
ik kom op vd wiel uit en verder niets eigenlijk.
Jonk heeft als trainer nog niks gepresteerd, bij volendam was het volgens mij een slechte technisch directeur. Bergkamp moet ik ook nog zien of hij het in de vingers heeft. Het is geen grote persoonlijkheid in ieder geval.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je doet altijd zo verontwaardigd. Ik vind dat er veel te weinig vooruitgang wordt geboekt en dat De Boer vreemde beslissingen blijft nemen. Te veel naar mijn smaak.
Ik zou wel eens willen weten wat Bergkamp en Jonk nou in te roeren hebben in de situatie en/of De Boer daadwerkelijk luistert naar hen.
Maar zowel Jonk als Bergkamp hebben genoeg bagage om te zien of een speler goed genoeg is voor Ajax.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:43 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Jonk heeft als trainer nog niks gepresteerd, bij volendam was het volgens mij een slechte technisch directeur. Bergkamp moet ik ook nog zien of hij het in de vingers heeft. Het is geen grote persoonlijkheid in ieder geval.
Uiteraard overlegt De Boer, met Bergkamp wat directer uiteraard omdat die ook bij het 1e is betrokken, verder is Spijkerman er ook nog, ik vind het een beetje onzin om De Boer als een "dictatortje" neer te zetten op basis van niets, als je dagelijks met een groep werkt zie je dingen die wij niet zien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je doet altijd zo verontwaardigd. Ik vind dat er veel te weinig vooruitgang wordt geboekt en dat De Boer vreemde beslissingen blijft nemen. Te veel naar mijn smaak.
Ik zou wel eens willen weten wat Bergkamp en Jonk nou in te roeren hebben in de situatie en/of De Boer daadwerkelijk luistert naar hen.
bronquote:'Cruijff is een soort voetbal-Wilders'
Johan Cruijff is 'bijna een soort Geert Wilders van het voetbal'. Dat zegt Klaas Vos vandaag in Het Parool. Vos zat sinds 2005 in de ledenraad van Ajax.
Vos doet de uitspraak in een terugblik op het sportjaar 2011. De predikant verwijt Cruijff dat hij zijn pogingen om Ajax te veranderen altijd speelt via de media, met name via De Telegraaf, en niet in een open gesprek met direct betrokkenen.
Messias
Via het bespelen van het volkssentiment streeft Cruijff ernaar de zittende bestuurders te vervangen door zelf aangedragen bestuurders, aldus Vos. 'Cruijff wordt dan wel de messias genoemd, maar een echte messias - ik praat nu even als dominee, want dat ben ik nu eenmaal - stapt over zijn eigen schaduw heen, doet een handreiking en zegt: wij gaan het samen doen. Dat zou mooi zijn geweest.'
Vos was erbij toen Cruijff in 2008 een opdracht kreeg van de ledenraad om Ajax technisch te hervormen. Kort daarna botste Cruijff met de toenmalige trainer Marco van Basten, die de door Cruijff voorgestelde ontslagen binnen de jeugdopleiding niet op korte termijn wilde uitvoeren. Daarop leverde Cruijff de opdracht weer in.
Uri Coronel
Vos maakte Cruijff en zijn medestanders ook mee bij de val van het bestuur van Uri Coronel en bij de scheuring in de huidige raad van commissarissen. Hoewel veel technische wijzigingen die Cruijff voorstelde al zijn doorgevoerd, blijft Ajax een bestuurlijke chaos.
Vos: 'Wat die jongen deed bij Ajax-AZ, die karatetrap in de rug van keeper Esteban, zo heb ik ervaren wat Cruijff heeft gedaan. (...) Wat Cruijff heeft gedaan is een karatetrap uitdelen in de rug van de club.' (Het Parool)
Mijn gevoel zegt dat jij een beetje een clown bent, zo'n telegraaflezer die het liefst zelfs z'n eigen roddels maakt en verzint gewoon omdat je drama wilt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In de dug-out kan er overlegt worden, maar niet zoveel. Mijn gevoel zegt dat De Boer zélf de zaakjes liefst wil behandelen, zonder daarbij veel van zijn assistenten aan te trekken.
Dat ik het mis kan hebben, is waar, maar toch denk ik dat er een kern van waarheid in zit.
Telegraag lees ik amper en trouwens, ik moet me voor niets of niemand verontschuldigen of hele verhalen gaan vertellen waarom dit of waarom dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat jij een beetje een clown bent, zo'n telegraaflezer die het liefst zelfs z'n eigen roddels maakt en verzint gewoon omdat je drama wilt.
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Telegraag lees ik amper en trouwens, ik moet me voor niets of niemand verontschuldigen of hele verhalen gaan vertellen waarom dit of waarom dat.
Jij hebt een mening, prima, maar ik ook en als je er niet tegen kan dat die van mij anders is dan die van jou ook prima.
Denk voortaan even na. Bitte.
Inderdaad wat een wijf zeg. Vrouwen baseren hun beslissingen ook op emotie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelKomop man.
Is toch wel opzienbarend hoe de kranten van De Persgroep (Parool AD) anti Cruijff zijn alleen omdat De Telegraaf pro Cruijff is, zelfde geldt voor Studio Sport versus Voetbal International, van enig onafhankelijk journalisme is helaas geen sprake, geldt uiteraard voor beide kanten maar de pro Cruijff kant komt toch geloofwaardiger overquote:
Dat was jou beste bijdrage van 2011, knap hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:35 schreef Rickazio het volgende:
lekkere objectieve poll was dat! @tt
QFTquote:Op zondag 1 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, de beste wensen!
Ajax kampioen 2011/2012!
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 01-01-2012 om 13:53:56#Ajax hervat dinsdag de training voor het restant van het seizoen 2011-2012. Nicolai Boilesen verwacht dan bij de groep te zijn. reageer retweet
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor elke Ajacied de beste wensen en een gezond en gelukkig 2012. Voor de niet-Ajacieden natuurlijk ook, alleen sportief iets minder.
Ik zag en zie nog steeds aanwijzingen en idd op gevoel is vaak wel degelijk goed. Eerste gevoel is vaak ook hetgeen waar is, zeker als je vrij zeker bent van dat gevoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelKomop man.
Eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
2012 voelt gelijk als een nieuw jaar nieuwe kansen voor Ajax. Minder blessures en zo ook hopelijk.
Thanks a lot.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij ook
En de rest van de ajacieden.
Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, en zegt: de Boer, Bergkamp en Jonk zijn matties 4 life! en luisteren erg goed naar elkaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zag en zie nog steeds aanwijzingen en idd op gevoel is vaak wel degelijk goed. Eerste gevoel is vaak ook hetgeen waar is, zeker als je vrij zeker bent van dat gevoel.
Maar goed, we verschillen hierover van mening. Niets om je druk over te maken, bitte.
Tsja, ga hier maar lekker op door hoor. Dag dag.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, en zegt: de Boer, Bergkamp en Jonk zijn matties 4 life! en luisteren erg goed naar elkaar.
Doeeiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ga hier maar lekker op door hoor. Dag dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |