zittend op de bank met een blessurequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik ajax was zou ik in de winterstop gewoon een nieuwe kracht aantrekken, geld is er dus waarom blijven aanmodderen met anita of enoh?
Kijk voor de flauwekul eens in het gillete pro klassement. Waar zijn de spelers van ajax?
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm
Ach, dat klassement. Leuk en aardig hoor, maar ik zie wat ik zie en als anderen het dan anders zien of door zo'n klassement het anders laten zien kan dat zo zijn. Heeft verder geen invloed op hetgeen in zie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik ajax was zou ik in de winterstop gewoon een nieuwe kracht aantrekken, geld is er dus waarom blijven aanmodderen met anita of enoh?
Kijk voor de flauwekul eens in het gillete pro klassement. Waar zijn de spelers van ajax?
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm
Eriksen op 10 ben ik het mee eens. Lodeiro links op het middenveld. Anita rechts.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen op 10 in ieder geval dan heb je op links Janssen of Lodeiro en op rechts de Jong, Enoh of Anita.
De rechterflank laat je bespelen door v/d Wiel met Sulejmani als rechtsbuiten of eventueel de Jong als een valse rechtsbuiten, linksbuiten Boerrigter, linksback Boilesenen en Belgisch centraal duo
Geen anita , wtf man..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eriksen op 10 ben ik het mee eens. Lodeiro links op het middenveld. Anita rechts.
Als Eriksen een blessure heeft, dan Lodeiro op 10 en Serero links, Anita rechts.
Jij denkt iets te Barca, maar vergeet niet dat de spelers bij Ajax die kwaliteiten niet hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eriksen op 10 ben ik het mee eens. Lodeiro links op het middenveld. Anita rechts.
Als Eriksen een blessure heeft, dan Lodeiro op 10 en Serero links, Anita rechts.
Anita stond uit bij Roda ook rechts op het middenveld. Destijds weliswaar in een 3-4-3 opstelling, maar toch.quote:
Heeft Serero al iets laten zien volgens jou?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In Nederland kan dit wel volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt iets te Barca, maar vergeet niet dat de spelers bij Ajax die kwaliteiten niet hebben
welke spelers van ajax zijn, mits niet geblesseerd, absoluut de beste op hun positie in de eredivisie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
zittend op de bank met een blessure
Anita faalt. de Jong is beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Anita stond uit bij Roda ook rechts op het middenveld. Destijds weliswaar in een 3-4-3 opstelling, maar toch.
En ik heb gewoon enorm veel vertrouwen in Anita. Niet onterecht lijkt me.
Was het maar waarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In Nederland kan dit wel volgens mij.
Hij heeft nog verdomde weinig tijd gehad, ja ook in de periode dat hij niet geblesseerd was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Serero al iets laten zien volgens jou?
Heel Ajax faalt, maar normaal gesproken: Greg, Jan, Christian, en Derk misschien nog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke spelers van ajax zijn, mits niet geblesseerd, absoluut de beste op hun positie in de eredivisie?
ik kom op vd wiel uit en verder niets eigenlijk.
Toby ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heel Ajax faalt, maar normaal gesproken: Greg, Jan, Christian, en Derk misschien nog.
Atm wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In wat dan? In hetgeen een middenvelder bij Ajax moet bezitten?
Wel eens bij Ajax trainingen aanwezig?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft nog verdomde weinig tijd gehad, ja ook in de periode dat hij niet geblesseerd was.
Na de winterstop hoop ik, verwachten doe ik het niet meer want bij De Boer weet je noit waar je aan toe bent, dat Serero meer minuten maakt.
Toch zie je in de minuten die hij maakt dat hij één ding doet wat Janssen al niet doet. Bewegen en doorbewegen, steeds vooruit denkend.
Dat niet, maar ik hoor het wel van anderen. Daarbij worden in de wedstrijden 'de medailles' verdeeld oftewel moeten spelers het daar zien. En ik zie wat ik zie en dat is dat Serero iig weet hoe hij moet voetballen. Bewegen en doorbewegen, aanspeelbaar zijn. He, wat vreemd he, dat voetballers dat nog kunnen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel eens bij Ajax trainingen aanwezig?
Serero heeft alles om een geweldige speler te worden, alleen heeft hij nog problemen met de aanpassingen qua omgeving, en qua niveau.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoor het wel van anderen. Daarbij worden in de wedstrijden 'de medailles' verdeeld oftewel moeten spelers het daar zien. En ik zie wat ik zie en dat is dat Serero iig weet hoe hij moet voetballen. Bewegen en doorbewegen, aanspeelbaar zijn. He, wat vreemd he, dat voetballers dat nog kunnen?
Ik woon echt te ver om vaak trainingen te bezoeken.
Qua niveau blijkbaar niet. Hij denkt als een Ajaxspeler. Dit zeg ik niet om romantisch te doen, wél omdat ik het zie in het veld. Hij snapt hoe hij moet bewegen. Niveau kan hij wel aan, alleen hij kan zich pas onderscheiden als hij vaker speelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serero heeft alles om een geweldige speler te worden, alleen heeft hij nog problemen met de aanpassingen qua omgeving, en qua niveau.
Het is voor hem een beetje lullig dat bijna alle overwinningen moeizaam tot stand komen want dan zou hij wat meer minuten kunnen pakken in een aardig draaiend elftal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Qua niveau blijkbaar niet. Hij denkt als een Ajaxspeler. Dit zeg ik niet om romantisch te doen, wél omdat ik het zie in het veld. Hij snapt hoe hij moet bewegen. Niveau kan hij wel aan, alleen hij kan zich pas onderscheiden als hij vaker speelt.
Ben nu al van hem overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |