Telegraag lees ik amper en trouwens, ik moet me voor niets of niemand verontschuldigen of hele verhalen gaan vertellen waarom dit of waarom dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat jij een beetje een clown bent, zo'n telegraaflezer die het liefst zelfs z'n eigen roddels maakt en verzint gewoon omdat je drama wilt.
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Telegraag lees ik amper en trouwens, ik moet me voor niets of niemand verontschuldigen of hele verhalen gaan vertellen waarom dit of waarom dat.
Jij hebt een mening, prima, maar ik ook en als je er niet tegen kan dat die van mij anders is dan die van jou ook prima.
Denk voortaan even na. Bitte.
Inderdaad wat een wijf zeg. Vrouwen baseren hun beslissingen ook op emotie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelKomop man.
Is toch wel opzienbarend hoe de kranten van De Persgroep (Parool AD) anti Cruijff zijn alleen omdat De Telegraaf pro Cruijff is, zelfde geldt voor Studio Sport versus Voetbal International, van enig onafhankelijk journalisme is helaas geen sprake, geldt uiteraard voor beide kanten maar de pro Cruijff kant komt toch geloofwaardiger overquote:
Dat was jou beste bijdrage van 2011, knap hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:35 schreef Rickazio het volgende:
lekkere objectieve poll was dat! @tt
QFTquote:Op zondag 1 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal, de beste wensen!
Ajax kampioen 2011/2012!
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
twitter:ajax1nl twitterde op zondag 01-01-2012 om 13:53:56#Ajax hervat dinsdag de training voor het restant van het seizoen 2011-2012. Nicolai Boilesen verwacht dan bij de groep te zijn. reageer retweet
Ajax kampioen 2011/2012!
Ajax kampioen 2011/2012!
Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voor elke Ajacied de beste wensen en een gezond en gelukkig 2012. Voor de niet-Ajacieden natuurlijk ook, alleen sportief iets minder.
Ik zag en zie nog steeds aanwijzingen en idd op gevoel is vaak wel degelijk goed. Eerste gevoel is vaak ook hetgeen waar is, zeker als je vrij zeker bent van dat gevoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meningen/argumenten gebasseerd op gevoel is het laagste wat je kunt hebben. Als je aanwijzingen ziet, prima. Maar op gevoelKomop man.
Eens.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
2012 voelt gelijk als een nieuw jaar nieuwe kansen voor Ajax. Minder blessures en zo ook hopelijk.
Thanks a lot.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij ook
En de rest van de ajacieden.
Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, en zegt: de Boer, Bergkamp en Jonk zijn matties 4 life! en luisteren erg goed naar elkaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zag en zie nog steeds aanwijzingen en idd op gevoel is vaak wel degelijk goed. Eerste gevoel is vaak ook hetgeen waar is, zeker als je vrij zeker bent van dat gevoel.
Maar goed, we verschillen hierover van mening. Niets om je druk over te maken, bitte.
Tsja, ga hier maar lekker op door hoor. Dag dag.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten, en zegt: de Boer, Bergkamp en Jonk zijn matties 4 life! en luisteren erg goed naar elkaar.
Doeeiquote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, ga hier maar lekker op door hoor. Dag dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |