Ik had nog gevraagd of ik hier mocht zijn als ik wel een vriendin had, dat mochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Grappig wel: sint heeft een vriendin, c_a is getrouwd. Wat doen die hier?
Ja, ik ben een jedi he, ik honger niet naar macht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij je macht uit handen geven als je hem had?
Maar het mooie is dat die verdwijningen, martelingen en censuur niet algemeen bekend zijn omdat er geen persvrijheid is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het een persoon is die ook nog eens zorgt voor verdwijningen, martelingen en censuur dan zou opluchting denk ik overheersen.
En hopen dat die zoon van hem iets beter is, maar dat betwijfel ik eigenlijk
Versieren is het probleem niet, behouden daarentegen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sindsdien hebben ze moeite met versieren
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze op stand en woonplaats worden ingedeeld op zo'n plein met overheidsfunctionarissen er tussen om te controleren of er wel genoeg gejankt wordt.
Das onzin iedereen heeft wel eens slecht nieuws en dat mag je gewoon melden mijn nieuws overheersd het slechte nieuws van jou toch nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef benzin het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook slecht nieuws melden, maar bij wat Lot vertelt stelt dat even helemaal niets meer voor
Vastbinden in de kelderquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Versieren is het probleem niet, behouden daarentegen..
True, ik zit hier om heloef in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had nog gevraagd of ik hier mocht zijn als ik wel een vriendin had, dat mocht
En jij bent ook bezet
preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwen?
Ja, en dan mag je bomen gaan kappen in een uithoek van Siberie samen met de rest van je familie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwen?
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]daar ben ik niet meer welkom
ik was te kusjekroel met iemand en dat konden ze niet hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan
Dat heb ik ff niet meegekregen
Oh hier mag dat wel hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was te kusjekroel met iemand en dat konden ze niet hebben
haha gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh hier mag dat wel hoor.
Kusjekroel
Het is op zich wel goed voor me om mijn eigen sores wat te relativeren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Das onzin iedereen heeft wel eens slecht nieuws en dat mag je gewoon melden mijn nieuws overheersd het slechte nieuws van jou toch nietJouw nieuws is voor jou toch ook belangrijk
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zou iemand eens een goeie documentaire moeten maken over N-K.
Gewoon undercover als Koreaan
Verbergen in je tasquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?En volgens mij is elke Koreaan met een camera direct verdacht
Fixed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?En volgens mij is elke Koreaan met een camera direct verdacht
Zoals ik nu de documentaire kijk is het ook onmogelijk om echt op vakantie te gaan behalve een tour bedacht door hun overheidquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fixed.![]()
Er zijn een aantal documentaires gemaakt door toeristen. Die beelden gekoppeld met hun ervaringen geven een aardig beeld van hoe het daar is. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk met 2 'begeleiders'.
Is wel eens gedaan geloof ik, heb iets dergelijks ooit wel eens gezienquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zou iemand eens een goeie documentaire moeten maken over N-K.
Gewoon undercover als Koreaan
Dat klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals ik nu de documentaire kijk is het ook onmogelijk om echt op vakantie te gaan behalve een tour bedacht door hun overheid
Ligt eraan wat je erg bekend noemtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
iemand hier toevallig erg bekend in enschede?
Loka een beetje en anders MLIGquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Hier niet geloof ik, Radio49 topic hebben we Samzz en Stiffler, die wonen erquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Nou niks voor mij, dan ga ik wel naar Japanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt.Vanaf aankomst tot vertrek krijgen toeristen iets van 2 begeleiders mee. Die halen en brengen je iedere dag naar het hotel en zeggen waar je wel/niet naar mag kijken/fotograferen.
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erg bekend noemt
Ik wel een beetje. Wat moet je weten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Jawel, volgens mij in dat winkelcentrum midden in het centrum, waar dat plein voor ligt met die rare fonteinquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...
Huh, wat doe jij zo vaak in Enschede dan? Ik dacht dat je uit de achterhoek kwam?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...
Ja als er leuke meisjes zijn welquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Bartholomeus het volgende:
En nu trekt iedereen een sprintje richting de Douglas of wat?
Ze gaat er zaterdag naartoe toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja even lekkere luchtjes scoren voor de vrouwtjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou meer voor mezelf gaan, lokstoffen is ítquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja even lekkere luchtjes scoren voor de vrouwtjes
Ik woon nog in Gelderland maar een klein half uurtje van Enschede afquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Huh, wat doe jij zo vaak in Enschede dan? Ik dacht dat je uit de achterhoek kwam?
Al kan ik het me natuurlijk wel voorstellen.... Geweldige stad, Enschede
Overigens is dit natuurlijk geen goede vraag om te stellen aan een man
Volgens google maps zit hij tegenover de Hema... die weet je wel te vinden toch?
Chloroform en ghb?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou meer voor mezelf gaan, lokstoffen is ít
Ben nu bij deel 4quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dank voor die Noord-Korea docu, hij is echt heel grappig en goeds
Dat zou je geheim houden!quote:
Nog een inwoner van de mooiste provincie van Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik woon nog in Gelderland maar een klein half uurtje van Enschede afEn Enschede is best een toffe ''stad''
De hema weet ik wel te vinden ja maar kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd dat ik de douglas daar nooit heb zien zitten
Dat is ook makkelijk het is ook bijna de grootste provinciequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een inwoner van de mooiste provincie van Nederland
Ik zit ook net bij 4quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben nu bij deel 4Het is wel grappig ja
Nee straks eerst naar ziekenhuis in ensce daar ligt mijn omatje die overigens al weer uit de operatie is er was geen echte lekkage maar ze weten ook niet wat het wel is/was...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze gaat er zaterdag naartoe toch?
Dus dan gaan we morgen pas voor de douglas kamperen
Jij bent niet nieuw meerquote:
inwoonster hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog een inwoner van de mooiste provincie van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |