Als het een persoon is die ook nog eens zorgt voor verdwijningen, martelingen en censuur dan zou opluchting denk ik overheersen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die lui zien hem als een god he. Iemand die zorgt voor alles wat jij hebt. Ze zien hem als een goed persoon. Hoe zou jij reageren als degene die voor alle dingen zorgt weg zou vallen. Die mensen voelen zich hopeloos verloren. En ze zijn gewoon bang. Geef ze eens ongelijk.
Die mensen worden min of meer gedwongen en/of betaald om zo te reageren. Ik las ergens dat ze op stand en woonplaats worden ingedeeld op zo'n plein met overheidsfunctionarissen er tussen om te controleren of er wel genoeg gejankt wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er stonden daar duizenden mensen te janken en te schreeuwen enz. Die stonden nog uren te wachten ook. Bedoel je dat die door propaganda zo geworden zijn?
Het is ongelofelijk indrukwekkend hoe goed ze het land van de buitenwereld weten af te schermen. Alles zo goed onder controle houden en dirigeren is immoreel, maar wel ongelofelijk knap.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch interessant hoe weinig we nou weten van het land, zo afgesloten.
Sindsdien hebben ze moeite met versierenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Grappig wel: sint heeft een vriendin, c_a is getrouwd. Wat doen die hier?
Zou jij je macht uit handen geven als je hem had?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het een persoon is die ook nog eens zorgt voor verdwijningen, martelingen en censuur dan zou opluchting denk ik overheersen.
En hopen dat die zoon van hem iets beter is, maar dat betwijfel ik eigenlijk
Wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon vertellen joh, wie weet lucht het op
Thanks, het is sowieso al fijn dat jullie zo voor me klaarstaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar als het oplucht, zou ik het gewoon doen.
Ik had nog gevraagd of ik hier mocht zijn als ik wel een vriendin had, dat mochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, ik ben een jedi he, ik honger niet naar macht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zou jij je macht uit handen geven als je hem had?
Maar het mooie is dat die verdwijningen, martelingen en censuur niet algemeen bekend zijn omdat er geen persvrijheid is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het een persoon is die ook nog eens zorgt voor verdwijningen, martelingen en censuur dan zou opluchting denk ik overheersen.
En hopen dat die zoon van hem iets beter is, maar dat betwijfel ik eigenlijk
Versieren is het probleem niet, behouden daarentegen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sindsdien hebben ze moeite met versieren
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze op stand en woonplaats worden ingedeeld op zo'n plein met overheidsfunctionarissen er tussen om te controleren of er wel genoeg gejankt wordt.
Das onzin iedereen heeft wel eens slecht nieuws en dat mag je gewoon melden mijn nieuws overheersd het slechte nieuws van jou toch nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef benzin het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook slecht nieuws melden, maar bij wat Lot vertelt stelt dat even helemaal niets meer voor
Vastbinden in de kelderquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Versieren is het probleem niet, behouden daarentegen..
True, ik zit hier om heloef in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had nog gevraagd of ik hier mocht zijn als ik wel een vriendin had, dat mocht
En jij bent ook bezet
preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwen?
Ja, en dan mag je bomen gaan kappen in een uithoek van Siberie samen met de rest van je familie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
What the... En dan.. word je opgepakt wegens niet-rouwen?
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]daar ben ik niet meer welkom
ik was te kusjekroel met iemand en dat konden ze niet hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan
Dat heb ik ff niet meegekregen
Oh hier mag dat wel hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik was te kusjekroel met iemand en dat konden ze niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |