<3 Ik hoop het ook, maar er valt ook nog bar weinig te begraven als zij er niet meer isquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik op zoveel rotnieuws moet reageren![]()
Ik gun je een prachtig jaar volgend jaar, hopen dat dat stukken beter wordt
Kop op en blijf in elk geval hopen op de beste uitkomst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
<3 Ik hoop het ook, maar er valt ook nog bar weinig te begraven als zij er niet meer is
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben oprecht blij als dit jaar voorbij is.. Begin van het jaar werd bij mijn oom slokdarmkanker geconstateert en ze wisten niet hoelang hij nog had. Vervolgens starte mijn zomervakantie en is mijn opa snachts in de badkamer gevallen en onderkoeld geraakt en de zelfde ochtend nog overleden.. en nu mijn oma bab word het helemaal verdrietig van
schijnbaar welquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft die beelden gezien van Kim jong-Il?
Al die mensen zitten te brullen en te schreeuwen enzo, WTF, wat een mislukt toneelspelZijn die mensen daadwerkelijk fan van een dictator
Het heet propaganda en het is een bitchquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft die beelden gezien van Kim jong-Il?
Al die mensen zitten te brullen en te schreeuwen enzo, WTF, wat een mislukt toneelspelZijn die mensen daadwerkelijk fan van een dictator
er stonden daar duizenden mensen te janken en te schreeuwen enz. Die stonden nog uren te wachten ook. Bedoel je dat die door propaganda zo geworden zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het heet propaganda en het is een bitch
Maar als het oplucht, zou ik het gewoon doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef benzin het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook slecht nieuws melden, maar bij wat Lot vertelt stelt dat even helemaal niets meer voor
Ik denk dat de meerderheid (70%?) daadwerkelijk fan is van een dictator. Immers, als je heel je leven alleen de staatstv hebt gezien en op school de versie van de geschiedenis van de staat hebt gezien dan ga je daar in geloven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toch interessant hoe weinig we nou weten van het land, zo afgesloten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid (70%?) daadwerkelijk fan is van een dictator. Immers, als je heel je leven alleen de staatstv hebt gezien en op school de versie van de geschiedenis van de staat hebt gezien dan ga je daar in geloven.![]()
De meerderheid van de 29% zal ook fan zijn, maar omdat als ze geen fan zijn ze moeten vrezen voor het leger en de politie
gewoon vertellen joh, wie weet lucht het opquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef benzin het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook slecht nieuws melden, maar bij wat Lot vertelt stelt dat even helemaal niets meer voor
Die lui zien hem als een god he. Iemand die zorgt voor alles wat jij hebt. Ze zien hem als een goed persoon. Hoe zou jij reageren als degene die voor alle dingen zorgt weg zou vallen. Die mensen voelen zich hopeloos verloren. En ze zijn gewoon bang. Geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er stonden daar duizenden mensen te janken en te schreeuwen enz. Die stonden nog uren te wachten ook. Bedoel je dat die door propaganda zo geworden zijn?
Ja ach, lijk me lastig voor te stellen om niet zo goed gezond te kunnen nadenken en een mening te kunnen vormenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die lui zien hem als een god he. Iemand die zorgt voor alles wat jij hebt. Ze zien hem als een goed persoon. Hoe zou jij reageren als degene die voor alle dingen zorgt weg zou vallen. Die mensen voelen zich hopeloos verloren. En ze zijn gewoon bang. Geef ze eens ongelijk.
Tofquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja al een weekje ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |