haha gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh hier mag dat wel hoor.
Kusjekroel
Het is op zich wel goed voor me om mijn eigen sores wat te relativeren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Das onzin iedereen heeft wel eens slecht nieuws en dat mag je gewoon melden mijn nieuws overheersd het slechte nieuws van jou toch nietJouw nieuws is voor jou toch ook belangrijk
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zou iemand eens een goeie documentaire moeten maken over N-K.
Gewoon undercover als Koreaan
Verbergen in je tasquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?En volgens mij is elke Koreaan met een camera direct verdacht
Fixed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe moet die undercover-Korean de grens oversteken naar Noord-Korea dan?En volgens mij is elke Koreaan met een camera direct verdacht
Zoals ik nu de documentaire kijk is het ook onmogelijk om echt op vakantie te gaan behalve een tour bedacht door hun overheidquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fixed.![]()
Er zijn een aantal documentaires gemaakt door toeristen. Die beelden gekoppeld met hun ervaringen geven een aardig beeld van hoe het daar is. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk met 2 'begeleiders'.
Is wel eens gedaan geloof ik, heb iets dergelijks ooit wel eens gezienquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zou iemand eens een goeie documentaire moeten maken over N-K.
Gewoon undercover als Koreaan
Dat klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zoals ik nu de documentaire kijk is het ook onmogelijk om echt op vakantie te gaan behalve een tour bedacht door hun overheid
Ligt eraan wat je erg bekend noemtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
iemand hier toevallig erg bekend in enschede?
Loka een beetje en anders MLIGquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Hier niet geloof ik, Radio49 topic hebben we Samzz en Stiffler, die wonen erquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Nou niks voor mij, dan ga ik wel naar Japanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat klopt.Vanaf aankomst tot vertrek krijgen toeristen iets van 2 begeleiders mee. Die halen en brengen je iedere dag naar het hotel en zeggen waar je wel/niet naar mag kijken/fotograferen.
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erg bekend noemt
Ik wel een beetje. Wat moet je weten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Lot88 het volgende:
Jawel, volgens mij in dat winkelcentrum midden in het centrum, waar dat plein voor ligt met die rare fonteinquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...
Huh, wat doe jij zo vaak in Enschede dan? Ik dacht dat je uit de achterhoek kwam?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Douglas maar volgens de website zit er daar een maar ik kom bijna iedere zaterdag in enschede en zweer toch dat ik daar nog nooit een douglas heb gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |