Dit..quote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef fwokker het volgende:
Ga Left 4 Dead alsjeblieft niet single player spelen, kan me niet voorstellen dat dat leuk is.
even quoten om je idiotie te bewijzenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef Beach het volgende:
Jullie zijn echt schooiers met die kool
Of je zegt gewoon dat ze een hypocriet is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
even quoten om je idiotie te bewijzen
SP is ook goed te doen, zelfs expert kan je met de bots uitspelen als je doorzet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
L4D was dan ook puur voor de Multiplayer gemaakt.
Die vind je hier wel genoeg jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik plaats een mooie ouderwetse Terug Vind Pauper post
Daarom heb ik hem ook voor 10 euro gekocht inplaats van 45.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gelezen dattie nauwelijks beter zou zijn als deel 3, en om daar nou ruim het dubbele voor te betalen...
respect, ik ga altijd dood in de 2e kamerquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:55 schreef Arcadia het volgende:
Binding of Isaac voor de 2de maal uitgespeeld en nog steeds geen Krampus.
Dit is frustrerend.
Beste spel ever (vind ik danquote:
wat wil je voor Revenge of the Titans?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand nog iets leuks in ruil?
Ik heb
HL2 Episode 1
Revenge of the Titans
-75% Torchlight
-50% Oblivion GOTY
-50% Arcania Gothic 4
6 coal? Kan ik weer craftenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:49 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
wat wil je voor Revenge of the Titans?
ik heb:
- 7 coal
- -33% en -50% valve
- -50% RockofAges
- -50% Trial 2 second edition
- -50% abe's oddysee
is goed, dm me je user-naam of hoe ik je kan toevoegen op steam zodat we kunnen tradenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
6 coal? Kan ik weer craften
1 kool voor HL2 Episode 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand nog iets leuks in ruil?
Ik heb
HL2 Episode 1
Revenge of the Titans
-75% Torchlight
-50% Oblivion GOTY
-50% Arcania Gothic 4
Wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:53 schreef Salamando het volgende:
L4D2 kopen of niet, twijfel, twijfel.
Doe Universe Sandbox maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben, ruilen tegen Shadowgrounds of Universe Sandbox?
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef FS1986NL het volgende:
Kan je met L4D2 ook online mensen vinden die die co-op kunnen spelen?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je shadowgrounds wil kan ik ruilen met je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:55 schreef dopfles1 het volgende:
ik heb:
- 6 coal
- -33% 2x en -50% valve
- -50% RockofAges
- -50% Trial 2 second edition
- -50% abe's oddysee
- -25% Activision
ik wil graag ruilen tegen een spel
iemand interesse??
nee sorry lijkt me niet zo leuk spelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als je shadowgrounds wil kan ik ruilen met je.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:46 schreef Beach het volgende:
Twee games die ik gegift had gekregen zijn gerevoked door Steam
quote:
Niet echt, maar ik los het wel op met de gifter.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien omdat je een vieze begger bent. Revoke approved!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien omdat je een vieze begger bent. Revoke approved!
[ afbeelding ]
Wellicht omdat je toch een leecher bent. Misschien je nick veranderen naar Leech? Of naar Biets?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:46 schreef Beach het volgende:
Twee games die ik gegift had gekregen zijn gerevoked door Steam
Neehoor, eerlijk getrade.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wellicht omdat je toch een leecher bent. Misschien je nick veranderen naar Leech? Of naar Biets?
V.
Het zit je wel hoog, he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wellicht omdat je toch een leecher bent. Misschien je nick veranderen naar Leech? Of naar Biets?
V.
Welk geschooi? Ik zie alleen persoonlijke aanvallen en wat mij betreft doe je als mod er zeer weinig tegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat het geschooi voor irritaties zorgt.
Anno is volgens mij al geweest.quote:
Dit is niet mijn forum, dat mogen de mods van GAM doen. Het geschooi begon voor de sale al of iemand je de Humble Bundle kon giften omdat je geen cent kon missen, dus niet gaan doen alsof je nergens vanaf weet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Welk geschooi? Ik zie alleen persoonlijke aanvallen en wat mij betreft doe je als mod er zeer weinig tegen.
L4D2 wil ik wel. Ik heb shadowgrounds, wat coal en wat coupons.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Arcadia het volgende:
Buh Binding of Isaac voor de 3de maal uitgespeeld en nog steeds geen Krampus
Ik heb trouwens nog L4D2 en The Orange Box die ik kan giften, iemand iets interessants om te ruilen?
L4D2 wil ik ook wel! Universe Sandbox of HL2 Ep1 te ruil. Beide mag ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef Arcadia het volgende:
Buh Binding of Isaac voor de 3de maal uitgespeeld en nog steeds geen Krampus
Ik heb trouwens nog L4D2 en The Orange Box die ik kan giften, iemand iets interessants om te ruilen?
Heb shadowgrounds helaas al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
L4D2 wil ik wel. Ik heb shadowgrounds, wat coal en wat coupons.
Daarom, coal!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb shadowgrounds helaas al.
@Peter_Aragorn, heb HL2 ep1 al en geen interesse in Universe sandbox.
Jammer. Voor de rest alleen 50% off coupons voor Oblivion en Arcania Gothic 4... En 75 off Torchlight...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb shadowgrounds helaas al.
@Peter_Aragorn, heb HL2 ep1 al en geen interesse in Universe sandbox.
ze vragen specifiek om het koppelen van je account, bij niets delen zou je dus geen achievement moeten hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel grappig trouwens dat mensen aparte Facebook accounts aan gaan maken voor die achiev.
Aanklikken dat je niets wilt delen is natuurlijk te lastig
Ze willen iets posten op je pagina. Als je dan selecteert "alleen mijzelf" ziet niemand het en heeft er dus niemand last van.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ze vragen specifiek om het koppelen van je account, bij niets delen zou je dus geen achievement moeten hebben
Ze posten helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ze willen iets posten op je pagina. Als je dan selecteert "alleen mijzelf" ziet niemand het en heeft er dus niemand last van.
met de andere GTA's erbij 10 euroquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef FS1986NL het volgende:
Grand Theft Auto IV: Complete Edition 8,74
Link Steam and Facebook Profilesquote:
Hahah mooi toch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Sweet mother of jesus, mijn gebeden zijn verhoord![]()
ehm.. waarom staat er alleen 3 dlc packs bij? Waar is Old World Blue, Honest Hearts and Dead Money?quote:
Is het zo erg? Zonde, het is echt een gaaf spel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef Catch_me het volgende:
Chronicles of Riddick: niet kopen mensen, zit TAGES drm op. Zelfs al kreeg je die game gratis dan zou ik die troep niet op mijn pc willen. Voor de een werkt het prima, bij de ander sloopt het zijn windows installatie.
Als je van russisch roulette houdt, is deze game een aanrader
Klik op see all.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ehm.. waarom staat er alleen 3 dlc packs bij? Waar is Old World Blue, Honest Hearts and Dead Money?
In GTA complete zit Episodes from Liberty City en dat zijn beide DLC's Ballad of Gay Tony en The Lost and Damnedquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Trouwens: ballad of Gay Tony zit niet bij de GTA Complete package, wel bij het GTA IV pakket...
Ik heb die ooit van mijn moeder gekregen in een eerdere aanbiedingquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Och tuurlijk!
Nja ik koop wel gewoon de complete GTA collectie. Is geen geld!
Tis voor mij ook weer eens tijd om Fallout New Vegas te spelen, en dan zeker Old World Blues. Wat was dat een leuke dlc zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ehm.. waarom staat er alleen 3 dlc packs bij? Waar is Old World Blue, Honest Hearts and Dead Money?
1 coalquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
Hier ook een gratis game gehad: Rock of Ages
Alleen heb m al dus mocht iemand willen traden voor iets leuks.
Zit niets voor mij bij helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
1 coal
50% Frozenbyte collection
25% City interactive
50% F1 2011
50% the ball
50% hector badge of carnage
50% braid
50% Oblivion goty
?
Valt wel mee hoor. Meer te vergelijken met een steentje in je schoen. Rete-irritant, maar hoog zitten...?quote:
Left 4 Dead GOTY?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Solique het volgende:
Hier ook een gratis game gehad: Rock of Ages
Alleen heb m al dus mocht iemand willen traden voor iets leuks.
Deze zou ik wel willen hebben, het die achievement namelijk nog niet gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Beach het volgende:
Mocht iemand nog de Spiral Knights archievment willen/moeten halen, ik heb nog heel wat crowns gratis voor diegene zodat je niet steeds die kutquests moet doen voordat je weer genoeg heb zodat je kan proberen die frostbite map te krijgen.
Heb ik alquote:
1 januari is er geloof ik ook nog sale. op 2 jan eindigt ie maar weet niet of dat voor amerika of voor europa geldt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Spacechem ziet er trouwens ongelofelijk leuk uitDie ga ik morgen ff oppikken, waarschijnlijk als enige game. Gta kan mij nooit zo boeien helaas...
zal voor ons zo 2 januari rond 19:00 afgelopen zijn.. gok ik..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
1 januari is er geloof ik ook nog sale. op 2 jan eindigt ie maar weet niet of dat voor amerika of voor europa geldt.
Wat bedoel je daarmee?! Ik bedoelde als enige deze dagquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
1 januari is er geloof ik ook nog sale. op 2 jan eindigt ie maar weet niet of dat voor amerika of voor europa geldt.
Spacechem is echt heel erg ingewikkeld, dus als je daarvan houdt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Spacechem ziet er trouwens ongelofelijk leuk uitDie ga ik morgen ff oppikken, waarschijnlijk als enige game. Gta kan mij nooit zo boeien helaas...
Op zich wel een aardige game, herspeelbaarheid was wat minder imo, maar toch een uur of 30 over gedaan desondanks ik het mijzelf te moeilijk had gemaakt.quote:
Dan maak je kopies, 10 euro voor iets betalen wat je al hebt is echt te gek voor woorden...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Fuck.. Die GTA special..
Ja, ik heb ze allemaal op disc.. Maar alles in Steam voor 10euro is ook niet gek.. En tenminste geen gezeik met schijfjes
dan moet je iets als deamon tools gaan draaien en wellicht ook cracks, tis maar net waar je zin in hebt...quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan maak je kopies, 10 euro voor iets betalen wat je al hebt is echt te gek voor woorden...
Mwoah valt wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan maak je kopies, 10 euro voor iets betalen wat je al hebt is echt te gek voor woorden...
stel je voor dat je een developer steunt voor een goed/leuk/vermakelijk spel, dat kan natuurlijk nietquote:
Wat een onzin, ik speel Civ al sinds deel 2. Toegegeven, Civ5 is anders, maar kut is het zeker niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Civ5 is aldus Civ kenners ongelofelijk kut. Dus ja die kan je dan maar beter laten liggen. DeusEx heb ik stiekem al een keer gespeeld en weet niet of ik hem nog wel een keer wil spelen
Als iedereen alle SP games zou piraten, zouden er geen SP games meer uitkomen of kreeg je nog meer van het soort DRM waar absoluut niemand op zit te wachten.quote:
Tja, dat klopt wel ja. Maar dat is nog steeds niet genoeg reden voor mij om geld uit te gaan geven aan SP games. MP games die ik graag wil hebben zal ik nog wel is kopen. Maar ik vertrouw er maar op dat er nog genoeg eerlijke mensen zijn die SP games kopen waardoor ik ze kan piraten..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:49 schreef Tijntje83 het volgende:
Als iedereen alle SP games zou piraten, zouden er geen SP games meer uitkomen of kreeg je nog meer van het soort DRM waar absoluut niemand op zit te wachten.
Rot op vent :' )quote:
Nogmaals rot op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dat klopt wel ja. Maar dat is nog steeds niet genoeg reden voor mij om geld uit te gaan geven aan SP games. MP games die ik graag wil hebben zal ik nog wel is kopen. Maar ik vertrouw er maar op dat er nog genoeg eerlijke mensen zijn die SP games kopen waardoor ik ze kan piraten..
Ik, ruilen tegen Shadowgrounds?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:45 schreef dopfles1 het volgende:
heeft er iemand belang bij het spel Saw?
Ja, en dankzij figuren zoals jij verdwijnen de fantastische SP-games en moet iedereen aan diequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dat klopt wel ja. Maar dat is nog steeds niet genoeg reden voor mij om geld uit te gaan geven aan SP games. MP games die ik graag wil hebben zal ik nog wel is kopen. Maar ik vertrouw er maar op dat er nog genoeg eerlijke mensen zijn die SP games kopen waardoor ik ze kan piraten..
Mijn buurman heeft daar levels voor gemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha die achievement van Toki Tori... Harderwijk Fried Chicken
Zeg dat hij een held is. Alle 3 spellen van hun zijn goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef Façade het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft daar levels voor gemaakt.
Hij is toch nu spotgoedkoop man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef pagadder het volgende:
Zit te twijfelen voor Fallout NV + DLC. Zou ik het nu kopen, of wachten op de GOTY in februari en hopen dat die met de toekomstige sales nog goedkoper uitpakt.
Fallout 3 GOTY kost met -50% evenveel als FNV GOTY aan -75%. Aangezien de GOTY in de toekomst goedkoper wordt dan het spel + DLC afzonderlijk hoopte ik dat er nog wat van de prijs zou afgaan. Maar je hebt gelijk, ga het aanschaffen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hij is toch nu spotgoedkoop man.![]()
GOTY is gewoon hetzelfde, alleen je hebt alles netjes al op Disc. Maar ik zou daar niet op wachten, want je kan alles al via Steam krijgen.
En je moet dan toch alsnog die DLC van die Disc weer op je Harddisk gooien.
Hoe goedkoop wil je Fallout New Vegas nog meer hebben.
Als hij straks 2.50 goedkoper is kan je daar weer een andere game van kopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hij is toch nu spotgoedkoop man.![]()
GOTY is gewoon hetzelfde, alleen je hebt alles netjes al op Disc. Maar ik zou daar niet op wachten, want je kan alles al via Steam krijgen.
En je moet dan toch alsnog die DLC van die Disc weer op je Harddisk gooien.
Hoe goedkoop wil je Fallout New Vegas nog meer hebben.
Pffff sommige mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef fwokker het volgende:
[..]
Als hij straks 2.50 goedkoper is kan je daar weer een andere game van kopen
nu kopen. Ik heb trouwens ff de reviews van de DLC gechecked en heb besloten voorlopig alleen die old world blues aan te schaffen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef pagadder het volgende:
Zit te twijfelen voor Fallout NV + DLC. Zou ik het nu kopen, of wachten op de GOTY in februari en hopen dat die met de toekomstige sales nog goedkoper uitpakt.
schijnt dat steam de verkeerde achiev heeft gepakt. Het moest eigenlijk die ene zijn dat je maar 1 lvl uit hoefde te spelen.quote:
ruilen voor Saw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand interesse in Bunch of Heroes?
nee sorry, heb hem al geruildquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik bied 5 kool en The Ship Gift voor je Saw!
Ik check eens even die zaag, hang on.quote:
Ik heb (autist die ik ben) toch iedere dag alles in de gaten gehouden. Ik hoop echt dat je ongelijk hebt, Cities XL 2012 is wel voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef Salamando het volgende:
Zoals ik eerder al zei: Anno is volgens mij al geweest.
Kan het ook mis hebben hoor, heb even nagezocht en kon er niks over vinden, dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik heb (autist die ik ben) toch iedere dag alles in de gaten gehouden. Ik hoop echt dat je ongelijk hebt, Cities XL 2012 is wel voorbij gekomen.
Klopt. SpaceChem is echt vet, had 'm gekregen deze week en met de daily de DLC erbij gekochtquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Kptelmo het volgende:
Spacechem is een van de spellen die ik voor de achievement geprobeerd heb. Het bevalt me echter super. Echt een leuke game.
Iemand trouwens interesse in Sequence, die heb ik gewonnen met de kerst-achievement van Sequence. Tevens heb ik ook nog wat ander spul in mijn inventaris (alles is te ruil, behalve Worms en coal). De Steam-gift is trouwens Witcher (enhanced edition).
[ afbeelding ]
Zo, nu een oliebol en hopen dat we toch nog Anno 2070 in de aanbieding krijgen.
ik heb nu 9 coal mag ik daarvoor Witcher & Sequence??? je mag ook al mijn couponsquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Kptelmo het volgende:
Spacechem is een van de spellen die ik voor de achievement geprobeerd heb. Het bevalt me echter super. Echt een leuke game.
Iemand trouwens interesse in Sequence, die heb ik gewonnen met de kerst-achievement van Sequence. Tevens heb ik ook nog wat ander spul in mijn inventaris (alles is te ruil, behalve Worms en coal). De Steam-gift is trouwens Witcher (enhanced edition).
[ afbeelding ]
Heb ook alles elke dag bijgehouden, maar ik kan me niet herinneren dat Anno voorbij is gekomen. Check anders even dit topic op GoT. Daar hebben ze van elke dag een overzicht staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik heb (autist die ik ben) toch iedere dag alles in de gaten gehouden. Ik hoop echt dat je ongelijk hebt, Cities XL 2012 is wel voorbij gekomen.
Sequence voor coal en coupon?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Kptelmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb shadowgrounds in de aanbieding als je wilt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef dopfles1 het volgende:
ik heb op dit moment 9 coals kan ik die met iemand ruilen voor een spel??
2 coals voor shadowgrounds?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb shadowgrounds in de aanbieding als je wilt.
Ja is goed, DM je steam nickname maar, dan voeg ik je toequote:
3coal? plus nutteloze couponsquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
Ik heb nog steeds rock of ages.
Daarnaast alleen coupons korting gehad
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
ik bied 4 coalquote:
Ik heb left 4 dead 2, erg leuk spel is dat. Zeker de moeite van het kopen waard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heeft iemand Left 4 Dead 2 of Frozen Synapse?!
4 coal en een couponquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
Nee helaas de gewone...quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is je Borderlands GOTY? Anders wil ik hem wel ruilen voor L4D2.
7 coals, ik wil dat spel D:quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Solique het volgende:
7 kool voor mijn Counter Strike: Source?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef dopfles1 het volgende:
ik heb op dit moment 9 coals kan ik die met iemand ruilen voor een spel??
Mocht er niemand voor 8 uur meer bieden dan krijg jij hem. Ben daarna weg want tap gaat openquote:
CSS voor je Rock of Ages!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht er niemand voor 8 uur meer bieden dan krijg jij hem. Ben daarna weg want tap gaat open
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht er niemand voor 8 uur meer bieden dan krijg jij hem. Ben daarna weg want tap gaat open
7 coal en al mijn coupons (best veelquote:
CSS en The Ship Gift!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
CSS heb ik al (jaren) en The Ship niets voor mijquote:
Klinkt alsof dopfles de winnaar is!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
CSS heb ik al (jaren) en The Ship niets voor mij
Jij danquote:
Wat de (gek) er voor geeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Beach het volgende:
dat een game zoveel waard kan zijn nog
Zie mijn nickname in post 214quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef Salamando het volgende:
Tevens: als mensen L4D2 willen spelen een keer, voeg me toe op Steam (PM/DM je account name).
Sarcasme or what?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:19 schreef Eenskijken het volgende:
leuk, ik denk ik waag een laatste poging met iets craften, krijg ik een 25% valve bon... leuk zeg
Nah ben er echt blij mee. Geweldig toch, zo'n 25% coupon voor valvequote:
Nee hoor. Alle guides raden het zelfs aan voor sommige games.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:10 schreef Sporttv het volgende:
Als je voor een paar achievements een save game gebruikt zoals Fate of the world is er dan een kans dat je account geband wordt ?
Ok bedankt voor het snelle antwoordquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee hoor. Alle guides raden het zelfs aan voor sommige games.
Ik denk dat het komt omdat het geen daily deal meer isquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:38 schreef Moro het volgende:
typisch bij deus ex is de korting naar 33% terg gezakt ipv 75% oid
dank denk je verkeerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat het geen daily deal meer is.
neequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:51 schreef Xetran het volgende:
Duurt die CS:S achieve lang? Ben een beetje lui op een dag als deze
3 minutenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:51 schreef Xetran het volgende:
Hoe kan je games als Beat Hazard, Terraria of Super Meat Boy nou na 5 minuten zat zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb door deze sales allemaal games gekocht, (10 ofzo, maar ze zijn allemaal saai, de enigste die ik nog mn geld waard vond was counterstrike source & portal 2)
Die games als limbo zijn ook maar 5 minuutjes leuk.
The Witcher (enhanced edition) en een stel coupons?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb nog 1 spel over dat ik wil ruilen, iemand die the orange box moet?
Naja ik heb de game nog nooit gespeeld. Als je hem niet kwijt kan, ik kan je wel 2 coal gevenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand iets leuk tegen mijn Borderlands te ruil?
1 minuut als je goed bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:51 schreef Xetran het volgende:
Beat Hazard heb ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:30 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoe kan je games als Beat Hazard, Terraria of Super Meat Boy nou na 5 minuten zat zijn
Das heel erg jammer, heb hem weggegeven aan iemand ;_;quote:Op zondag 1 januari 2012 01:10 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
The Witcher (enhanced edition) en een stel coupons?
rawr?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 06:10 schreef Gamer_V het volgende:
25%b Valve want ik waardeer Valve zoveel dat ik liever die gebruik dan die van 33% die reeds in mijn bezit was
L4D GOTY of Alien Breed Impact?quote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand iets leuk tegen mijn Borderlands te ruil?
Hmm zeker interesse in L4D. Heb alleen op tweakers misschien iemand die L4D2 waarschijnlijk morgen wel met me wil ruilen, daar is mijn interesse nog iets groter voor.quote:
Ik zou niet meer craften als ik jou was.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:22 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb tijdens de sale 4 games weten te bemachtigen. De kans op een prijs met coal is zo klein dat ik de gok wel wil nemen, ook al zijn het soms minigames (zo heb ik met craften o.a. Sega Virtua Fighter 2 gewonnen ter waarde van ¤1,24).
Daarbij kan ik nog altijd een coupon voor Anno 2070 gebruiken, ofschoon ik niet verwacht dat ik die krijg.
quote:We ran out of prizes and coupons from 3rd party publishers. The Great Gift Pile currently contains Valve games and coupons. Thanks to all for participating!
Ja ruilen kan altijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hmm zeker interesse in L4D. Heb alleen op tweakers misschien iemand die L4D2 waarschijnlijk morgen wel met me wil ruilen, daar is mijn interesse nog iets groter voor.
Mocht dit niet doorgaan, kom ik bij je terug!
Dat ruilen kan toch na de sale ook nog?!
Dat komt van die uitbuiters met hun 300 accountsquote:Op zondag 1 januari 2012 12:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zou niet meer craften als ik jou was.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2428973
[..]
Al die huillies daar op het forum.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Dan wacht ik heel even af of die andere persoon hem wil ruilen tegen L4D2, goed? Laat het je wel weten!quote:
ik heb wel 1 coal voor je mag zodat je kan craften, mag ik daarvoor Witcher?? lijkt me wel vette gamequote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef Kptelmo het volgende:
Ik heb nog steeds een Witcher en Sequence (en een stapel coupons waaronder 33% Skyrim en 50% Oblivion)....wie heeft er nog wat leuks over?
Ik heb sowieso nog minimaal 1 coal nodig, zodat ik nog 1x kan craften en toch nog een coal overhoudt om kans te maken op de hoofdprijs.
Ik geef je er twee voor..!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb wel 1 coal voor je mag zodat je kan craften, mag ik daarvoor Witcher?? lijkt me wel vette game
wat een redenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:37 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
rechtermuisklik op de game in de libary -> view guidequote:Op zondag 1 januari 2012 13:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Weet iemand hoe ik die guide open van L.A. Noire? Hij staat niet tussen mijn lijst met games (althans, het spel zelf wel, maar de guide niet).
Danke!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
rechtermuisklik op de game in de libary -> view guide
Heb je echt niets anders meer in de aanbieding? Coupons voor Ubisoft of Popcap of zo (bij die coal)?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb wel 1 coal voor je mag zodat je kan craften, mag ik daarvoor Witcher?? lijkt me wel vette game
Nee sorry ik heb verder helemaal niets meerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:25 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Heb je echt niets anders meer in de aanbieding? Coupons voor Ubisoft of Popcap of zo (bij die coal)?
Ik heb een collega die Witcher wel wil hebben, maar als je de deal nog wat lekkerder kunt maken....
You've got a deal, PM gestuurd.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb verder helemaal niets meer![]()
Die coal wil ik trouwens ook wel ruilen voor Sequence
Het is Puzzle Chronicles, ik had me vergist. Maar The Witcher heb ik helaas al.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef Kptelmo het volgende:
Puzzle Quest en de Worms Crazy Golf en Ubisoft coupons voor The Witcher?
Jammer.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef Trog het volgende:
[..]
Het is Puzzle Chronicles, ik had me vergist. Maar The Witcher heb ik helaas al.
-25% Ubisoft tegen -33% Skyrim ?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:30 schreef Trog het volgende:
.....
-25% Focus Home Interactive
-25% Ubisoft (ook voor Anno 2070 en Assassin's Creed Revelations!)
-25% bitComposer
-25% Codemasters
Iemand intresse om te ruilen? Mijn coal ruil ik alleen voor een game, coupons of Puzzle Chronicles ruil ik ook voor coal.
er staat dan ook:quote:Op zondag 1 januari 2012 15:47 schreef Athlon64x het volgende:
7 coal gekraft krijg ik weer zo kortings bon van valve games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |