SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Een liter??quote:
dit is de eerste keer dat ik mee doe en ik heb maar liefst 2 punten! Denk niet dat ik zelfs maar een sleutelhanger krijg ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef koei het volgende:
Pfff, ik ben blij als die kerstprijsvraag straks weer is afgelopen! Belachelijk veel werk is dat toch weer elk jaar!
Je hebt ook maar drie vragen ingevuld, dan is dat niet zo heel erg raarquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik mee doe en ik heb maar liefst 2 punten! Denk niet dat ik zelfs maar een sleutelhanger krijg ofzo
Had jij niet twee jaar geleden, én vorig jaar gezegd dat je nooit meer een KPV zou doen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef koei het volgende:
Pfff, ik ben blij als die kerstprijsvraag straks weer is afgelopen! Belachelijk veel werk is dat toch weer elk jaar!
Dat heb ik elk jaar, minstens 2 keer per jaar, gehoordquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had jij niet twee jaar geleden, én vorig jaar gezegd dat je nooit meer een KPV zou doen?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat heb ik elk jaar, minstens 2 keer per jaar, gehoord
Ja ik heb gisteravond eventjes een rondje handmatig gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoppa, daar werd ineens handmatig bijgewerkt, ineens spring ik 20 punten naar boven
Hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:19 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge. Nick, wat een schattige schermpjes
homo vs pisnicht!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef wc-eend het volgende:
Poitemans, vanavond is het zo ver, Lesnar vs Overeem, redneck Amerikaan tegen nuchtere Hollander...
HET IS AAN!!!!!!
Lesnarquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef wc-eend het volgende:
Poitemans, vanavond is het zo ver, Lesnar vs Overeem, redneck Amerikaan tegen nuchtere Hollander...
HET IS AAN!!!!!!
Logo 11 al gelukt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoppa, daar werd ineens handmatig bijgewerkt, ineens spring ik 20 punten naar boven
Ik heb een idee, geen idee of het goed is.... Hij pakte hem niet automagisch helaas dus denk dat ik m fout heb...!quote:
Ik wilde net zeggen, als Roy zegt dat 'ie makkelijk is, weet je in ieder geval in welke hoek je moet zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb een idee, geen idee of het goed is.... Hij pakte hem niet automagisch helaas dus denk dat ik m fout heb...!echt pittig! Maar Roy gaf een hint doordat hij hem meteen doorhad!
hihiquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef SuperFruitig het volgende:
DAFUQ is dat cinavia voor SHIT op mn PS3.
Flikker eens op kutsony
Nee hoor, want ik gebruik de PS3 pas weer sinds gisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een uberhax0r manier gevonden ondertussen
Baasquote:
quote:
Bikers, Bitchess en groentesoepquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wat hebben ze SC-ers vanavond voor hippe plannen?
Groentesoepquote:
Dat is toch niet echt een bodem voor Bikes, Bitches en Booze?quote:
het is ook niet het eten. Het is het themaquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt een bodem voor Bikes, Bitches en Booze?
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn zoontje is er en zolang hij hier is blijf ik lekker thuis en lig ik vermoedelijk al om 01:00 in me nestquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh liefje heb je griep ofzoiets? Hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uit
Ahw tis sund. Beterschapquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uit
Da's een boel rook..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan op dit moment niet eens meer naar buiten kijken, overal rook. En elk jaar dezelfde kut jong, volgend jaar eens een rookbom voor de deur leggen
Ja idd, beetje stom om dat daar te doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's een boel rook..
Beetje onverantwoord met die auto's daar maar best vet
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:25 schreef Fallen het volgende:
Voor het geval ik er vanavond niet meer aan toe kom...Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012!
Voor het geval ik er vanavond niet meer aan toe kom...Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012!
Ben je een beetje beter?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:18 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
Lieve schatjes, hele fijne avond, een knallend nieuwjaar en al het geluk voor 2012
![]()
![]()
Oh balen joh. Beterschap meisjequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee er is nu ook koorts bij gekomen, dus ik ga lekker op bedje liggen en af en toe wat gamen
Beterschap liefje! Pas een beetje op jezelf!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee er is nu ook koorts bij gekomen, dus ik ga lekker op bedje liggen en af en toe wat gamen
quote:
quote:
Ik las het... klote zeg...quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef badboynova het volgende:
beste wensen allemaal, mijn jaar is goed begonnen 4 lek gestoken banden.
Jeetje wat balen zegquote:Op zondag 1 januari 2012 05:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee gelukkig nieuwjaar enzo, Spanky is n beetje dronken maar was leuk feestje en ik wens jullie allemaal een uitermate geweldig 2012 toe!!!!
Xxxzx;
Oh klote, heb ik ook een keer gehad (niet met oude en nieuw maar toch)quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef badboynova het volgende:
Je hebt zijwieltjes op je fiets?!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef badboynova het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Tsja was een kwestie van tijd!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef badboynova het volgende:
Trillen met die billen!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
allejeuzus, ik liet me net toch een scheet! M'n billen waren nog een minuut aan het natrillen!
Zou nog wel wat dagen bij kunnen komenquote:Op maandag 2 januari 2012 08:35 schreef Reintji het volgende:
Gezellig. Iedereen weer vol frisse moed en zulks. Alle oliebollen in de kliko, de katers verzwolgen met saridon en de stoepjes vuurwerk schoon?
Sharquote:
Ja gaat weer wat beter gelukkigquote:Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou nog wel wat dagen bij kunnen komen
Verder wel alles OK
[..]
Shar![]()
Beetje opgeknapt onderhand?
Beterquote:Op maandag 2 januari 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja gaat weer wat beter gelukkigmet jou?
Van hetzelfde GBabequote:
Ieuw...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
allejeuzus, ik liet me net toch een scheet! M'n billen waren nog een minuut aan het natrillen!
Die heeft een andere usernamequote:Op zondag 1 januari 2012 22:19 schreef Reintji het volgende:
Waar is Edwinuss om eens even met aq een topique vol te fluimen.
sinds m'n dochter geboren is weet ik inmiddels dat vrouwen net zulke vieze scheten en drollen kunnen draaien als mannenquote:Op maandag 2 januari 2012 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ieuw...
Gelukkig ben ik een vrouw en laat ik alleen maar scheten die naar roosjes ruiken. Maar ruften gaat wel goed na al die vette meuk en drank
SB laat zich helemaal gaan sinds de kleine er is?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sinds m'n dochter geboren is weet ik inmiddels dat vrouwen net zulke vieze scheten en drollen kunnen draaien als mannen
Je typt nog veel te nuchter voor een goed nieuwjaarsborrelquote:
Van 1 glaasje champagne heb ik nog geen last inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je typt nog veel te nuchter voor een goed nieuwjaarsborrel
Misschien was dat gisteren al :pquote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je typt nog veel te nuchter voor een goed nieuwjaarsborrel
Gisteren al 1 gehad met de familie, heb er nog last vanquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende projectje
Nee Poit, eerst je arcadekast afmaken!!
Inderdaad, voor je het weet is het april en liggen de pepernoten alweer in de winkels.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:38 schreef Nebo het volgende:
2 januari alweer, gaat hard! Ik heb nog een weekje vrij om eens even goed tot rust te komen
ik verwacht in ieder geval vanmiddag schappen vol met paaseieren!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet is het april en liggen de pepernoten alweer in de winkels.
Oeh, lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik verwacht in ieder geval vanmiddag schappen vol met paaseieren!
Of op zijn minst valentijnsrommelquote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik verwacht in ieder geval vanmiddag schappen vol met paaseieren!
hoe is het eigenlijk met onze kleine Valentijn?quote:
GB en ik klussen wel wat Four Player Pong on XTC in elkaar voor jequote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende projectje
Nee Poit, eerst je arcadekast afmaken!!
Nice!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GB en ik klussen wel wat Four Player Pong on XTC in elkaar voor je
Vooralsnog wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Drugs are bad mkay?
Is zaterdag nog aan?
Die bivakkeert bij een KFC-keuringscommitee , zo heb ik begrepen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met onze kleine Valentijn?
Gouda stad!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:59 schreef Nebo het volgende:
Ow is het feestje van Poit dit weekend al?Waar zit jij ook alweer Poitje? Dan kan ik even kijken of ik na mijn werk ook nog langs kan hupsen!
Die van mij (nou ja.. FOK!) ligt kapot ergens bij iemandquote:Op maandag 2 januari 2012 13:00 schreef Poit het volgende:
360
Natuurlijk niet, want denk je nou!! PS3 fanboy 4 laif!
[..]
Gouda stad!
is het nog gelukt met die drive van mijn xbox?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:02 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die van mij (nou ja.. FOK!) ligt kapot ergens bij iemand
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met onze kleine Valentijn?
Nou... het bizarre is... sinds ik jouw Xbox 360 heb staan heeft de mijne geen kuren meer vertoondquote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is het nog gelukt met die drive van mijn xbox?
Daar zit een grapje in. Iets met de doos van Sharana en geen kuren bij Eend. Het is nog te vroeg voor mij om er iets concreets van te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... het bizarre is... sinds ik jouw Xbox 360 heb staan heeft de mijne geen kuren meer vertoond
ik vind hem te makkelijk. Ik kop hem niet in.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar zit een grapje in. Iets met de doos van Sharana en geen kuren bij Eend. Het is nog te vroeg voor mij om er iets concreets van te maken
Zelfs ik vind dat te flauw..quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar zit een grapje in. Iets met de doos van Sharana en geen kuren bij Eend. Het is nog te vroeg voor mij om er iets concreets van te maken
Focking epic shit of wat!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman Arkham City 3D
Sonic Generations 3D
MotorStorm Apocalypse 3D
Ass Creed Revelations 3D
PES 2012 3D
3D-gaming
Transformers Dark of the Moon 3D
Lion King 3D
Onderwaterdocumentaires 3D
Rio 3D
3D-films
3D
Hellzyes! Het is zeg maar net gewoon normaal gamen en films kijken, maar dan in FOKKING DRIE DEE!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat te flauw..
[..]
Focking epic shit of wat!!
Aankomendquote:Op maandag 2 januari 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ohja dat feest was volgend weekend he?
Kicke hequote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hellzyes! Het is zeg maar net gewoon normaal gamen en films kijken, maar dan in FOKKING DRIE DEE!!!!!!!
Staat al in de orderlist sinds ik de 3D-trailer zag.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Kicke he![]()
Ben er ook enorm blij meeGebruik het ook echt een stuk vaker dan ik had verwacht. Heb sonic inmiddels besteld (had enkel de demo) Blijf die echt enorm awesome vinden.
Oh, en kijk ook How to train your dragon in 3DErg leuk
Meevliegen op zo'n draak is echt focking awesomequote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Staat al in de orderlist sinds ik de 3D-trailer zag.
Vanaf kwart over 3D, Gouda, gegrillde X360-games met Wii-sausquote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef wc-eend het volgende:
Maar Poitemans, wat is de bedoeling van zaterdag? Hoelaat, waar, eten?
Middaguur is wat mij betreft prima.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef wc-eend het volgende:
Maar Poitemans, wat is de bedoeling van zaterdag? Hoelaat, waar, eten?
Moet nog even bespreken en kijken hoe en wat, heb volgende dag ook weer een nieuwjaarsborrel.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Middaguur is wat mij betreft prima.
Eten wordt pizza bellen?
En Gouda stad inderdaad..
Misschien handig als mensen die willen komen me een PM sturen zodat ik een adres en route kan communiceren. Niet zo'n zin om dat in het forum te plaatsen
Weet ik ook gelijk op hoeveel man / vrouw ik ongeveer moet rekenen.
Vraag me af of een van de badguys ook:"Call da amberlamps" roeptquote:
Amberlamps worden gespeeld door Snookie.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Vraag me af of een van de badguys ook:"Call da amberlamps" roept
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Amberlamps worden gespeeld door Snookie.
quote:
Jammer dat PES2012 wederom kut isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Batman Arkham City 3D
Sonic Generations 3D
MotorStorm Apocalypse 3D
Ass Creed Revelations 3D
PES 2012 3D
3D-gaming
Transformers Dark of the Moon 3D
Lion King 3D
Onderwaterdocumentaires 3D
Rio 3D
3D-films
3D
die andere pic kon ook hoor, het is toch een smerig wijfquote:
Wie?quote:
Heb al jaren niet meer serieus een footie gespeeld. Enkel de demo's waarbij ik Fifa stiekem net zo kut vond als Pesquote:Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jammer dat PES2012 wederom kut is!
een soort kruising tussen siliconen en oempa-loempa's.quote:
geilquote:Op maandag 2 januari 2012 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een soort kruising tussen siliconen en oempa-loempa's.
Nja heb fifa 12 en pes2012, maar de keepers van 2012 pffffffffffffffffffffffquote:Op maandag 2 januari 2012 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer serieus een footie gespeeld. Enkel de demo's waarbij ik Fifa stiekem net zo kut vond als Pes
srsly, zij is zo klein, ze is voor jou IPH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
srsly, zij is zo klein, ze is voor jou IPH.geil +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
maar ze komt net niet dichtbij genoeg om met het puntje van d'r tong je eikel aan te raken, omdat d'r dikke siliconentetten tegen je dijen drukken.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
srsly, zij is zo klein, ze is voor jou IPH.Ideal Punching HeightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Dat is godver een beste tik!quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideal Punching Height
[ afbeelding ]
Ja dat was idd wel lachenquote:
Hier staat ze op de bar...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideal Punching Height
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ideal Punching Height
[ afbeelding ]
quote:
als hij een vrouw zou meppen, dan zou hij idd niet sporen...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat was idd wel lachen, al spoor je niet helemaal als je zo een vrouw mept
Oh nou das helemaal epic danquote:Op maandag 2 januari 2012 13:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... het bizarre is... sinds ik jouw Xbox 360 heb staan heeft de mijne geen kuren meer vertoond
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als hij een vrouw zou meppen, dan zou hij idd niet sporen...
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gewoon komen dan kunnen solique en ik gelijk zeuren om een lift terugquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Fallen het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe en wat, want heb zaterdagavond (laat) ook nog afspraken in Amsterdam en moet de volgende ochtend werken... (doorhalen een optie?).
Maar in het ergste geval kom ik alleen in de middag even langs.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon komen dan kunnen solique en ik gelijk zeuren om een lift terug
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Fallen helemaal geen auto..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon komen dan kunnen solique en ik gelijk zeuren om een lift terug
nu is de verrassing wegquote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Fallen helemaal geen auto..
Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nu is de verrassing wegtof hoor, poit.
approvedquote:Op maandag 2 januari 2012 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry
Dan maar feesten: http://grooveshark.com/#/album/25+Minute+Mix/6740677
Ok...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft Fallen helemaal geen auto..
Nee joh mallerd, da's GB. Ik woon in Gouda!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit je woont in Leiden ofzo of niet.
Wat een kuteind moet ik dan reizen gek.
Dat is niet helemaal de richting die ik op moet eendquote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef wc-eend het volgende:
Shar, je mag samen met mij in mijn woning in Den Haag slapen... Ik heb geen water en ook nog geen verwarming...Maar wel een twee persoons bed
Station Gouda is iets meer dan een uurtje. Ben ik er dan of moet ik dan nog de rimboe in?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd, da's GB. Ik woon in Gouda!
Niet dat dat zoveel dichterbij is voor jou maar toch
Je weet dat je altijd mee kan rijdenquote:
ga jij met de auto dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Je weet dat je altijd mee kan rijden
Max een kwartiertje lopen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Station Gouda is iets meer dan een uurtje. Ben ik er dan of moet ik dan nog de rimboe in?
Of ik met de auto zou gaan hing van jou af weet je nogquote:Op maandag 2 januari 2012 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga jij met de auto dan?
ik heb nog niet gevraagd of ik auto mag lenen, zicht is op dit moment weer bagger dat ik de weg niet op durf
ohja, ik heb echt geheugen van een goudvisquote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Of ik met de auto zou gaan hing van jou af weet je nog
Rond deze tijd mag dat best :pquote:Op maandag 2 januari 2012 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja, ik heb echt geheugen van een goudvis
nu onder de douche feesten met mijn nieuwe lush spullies!
Met de auto is het goed te doen alleen woon ik wel in de binnenstad. Op zaterdag kan het redelijk druk zijn. En het is sowieso betaald parkeren..quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Solique het volgende:
@Poit: ik stuur straks wel pm of dm voor adres, kan ik kijken waar te parkeren
[..]
Of ik met de auto zou gaan hing van jou af weet je nog
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nu onder de douche feesten met mijn nieuwe lush spullies!
1 uur en 12 minuten hier, en jij kan meteen uit ehv naar utrechtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Poit je woont in Leiden ofzo of niet.
Wat een kuteind moet ik dan reizen gek.
www.http://demelzasworld.com/?p=34quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
En lush is ook echt awesome, ik wil binnenkort ook even de winkel induiken maar ik weet nooit wat ik moet kopen en koop dan uiteindelijk maar niets..
Ja we kunnen allemaal wel weer op het station meeten dan!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Wie met OV komt kan ik wel op Gouda ontmoeten... ben er helaas lichtelijk bekend...
Ben niet echt op zoek naar iets, gewoon lekkere tutspulletjes. Ik hou alleen niet van hele fruitige luchtjes. Wat raad je allemaal aan?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
www.http://demelzasworld.com/?p=34
wat zoek je voor dingen dan? ik heb ongeveer de hele winkel thuis staan dus kan je miscshien wel helpen
Grass douchegelquote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben niet echt op zoek naar iets, gewoon lekkere tutspulletjes. Ik hou alleen niet van hele fruitige luchtjes. Wat raad je allemaal aan?
Waar ik parkeer is het gratis en op 15 minuten van centrumquote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Met de auto is het goed te doen alleen woon ik wel in de binnenstad. Op zaterdag kan het redelijk druk zijn. En het is sowieso betaald parkeren..
Wat ik nu gebruik om te tutten is een scrub en bodybutter van sabon en haarspulletjes van kevin murphy.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Grass douchegel![]()
Rehab shampoo is
Wat voor spullies gebruik je nog meer?
En kan iemand hier wat billen posten, ik heb poit nodig want mijn website is kapottttt aaaargh
edit:
[ afbeelding ]
rub rub rub scrub! shampoo dus rehab, conditioner american cream, haarmasker the hair doctor, gezichtsscrub zou ik even bij fresh face masks kijken welke het beste voor jouw huidje pastquote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat ik nu gebruik om te tutten is een scrub en bodybutter van sabon en haarspulletjes van kevin murphy.
Wat ik nog wel zou willen zijn een goed haarmasker, een gezichtsscrub en een douche of badschuim.
30 minuten. 15 min lopen en 15 min marokkanen van Lotje af slaanquote:
Bij jou in de buurt parkeren is een helquote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Met de auto is het goed te doen alleen woon ik wel in de binnenstad. Op zaterdag kan het redelijk druk zijn. En het is sowieso betaald parkeren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
30 minuten. 15 min lopen en 15 min marokkanen van Lotje af slaan
nee hoor. Doet de plaatselijke jeugd voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt parkeren is een hel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee hoor. Doet de plaatselijke jeugd voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ligt hij in de grachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Het leven kan altijd erger zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo maar eens richting stage. Niet zo'n zin vandaag, iemand nogal wat peptalk achter de hand?
Al schijnt niet alle dagen de zon, weet dat het leven altijd erger kon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo maar eens richting stage. Niet zo'n zin vandaag, iemand nogal wat peptalk achter de hand?
Immer. Maar deze buikgriep (denk ik) mag wel eens voorbij zijn. Sinds vrijdag schijt ik me totaal leeg in alle kleuren die je niet wil zienquote:
Waar is je huis van gemaakt? Stro?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:53 schreef Fallen het volgende:
Ik word hier bijna uit huis geblazen. De wind staat een beetje verkeerd op de straat.![]()
En ik wil nog helemaal niet uit bed zijn.
Nee, ginger-bread.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar is je huis van gemaakt? Stro?
Die vertrekt de 6e richting china. Kunnen we GB troosten.quote:
Duckhunt wel, DD niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:31 schreef Rossdale het volgende:
NES + Zappert!
Oh, heb je wel Duckhunt en Double Dragon?
Must have! Oeh, en The Simpsons + TMNT game voor arcadequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Duckhunt wel, DD niet.
-edit. Maar als het goed is kan ik DD wel fixen voor m'n arcadecabinet
Lol, TMNT is altijd de eerste die ik erop zetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Must have! Oeh, en The Simpsons + TMNT game voor arcade
The Simpsons heb ik vroeger helemaal kapot gespeeld op de camping, hoeveel guldens die gleuf wel niet zijn ingegleden
Nes natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef Poit het volgende:
Zal ik voor de liefhebbers kijken of ik m'n dreamcast aan de praat krijg? Of is er een grotere liefde voor de NES? (met zapper)
Dreamcast is ook leuk!!quote:
Ben zelf meer van de NESquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:29 schreef Poit het volgende:
Zal ik voor de liefhebbers kijken of ik m'n dreamcast aan de praat krijg? Of is er een grotere liefde voor de NES? (met zapper)
Vergeten eerst te controleren of plus nodig was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Wii plus besteldStond zaterdag heerlijk voor lul toen ik voorstelde om de nieuwe zelda te gamen en dat het niet kon omdta ik geen motion plus had
Jamaar ik ren altijd gillend door die gamestore heen en koop dan heel enthousiastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Vergeten eerst te controleren of plus nodig was.
Ah, dan hield je jezelf dus in laatste keer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar ik ren altijd gillend door die gamestore heen en koop dan heel enthousiast
verder let ik natuurlijk nooit op ...
Siquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, dan hield je jezelf dus in laatste keer.
Niets moetquote:
Ik heb wel een jaguar maar geen tempestquote:
Ik neem Tempest wel mee!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb wel een jaguar maar geen tempest
lol, awesome!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik neem Tempest wel mee!
en een extra controller
Mjaaa was behoorlijk kapot toenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets moet
Maar je kon toen ook niet veel anders of ik kon je naar huis dragen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, awesome! yes yes YES YES YES YES YES YES
Zal kijken of ik alles nog heb
Ja, je was flink kapot toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaa was behoorlijk kapot toennu evne alle controllers maar opladen
Dit is natuurlijk een 20 euro uitgave die een grote besparing oplevert aangezien ik nou morgen thuis moet blijven voor pakketje en daarna moet gamen, dus ik kan niet shoppen
Per definitie aannemen dan!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
LOL, sollicitant lijkt op Janitor uit Scrubs
JANITORquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Dan gelijk aannemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Nee, geen SNES, volgens mij heb ik alles behalve de console szelfquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Heb je een SNES Poit?Indien gewenst heb ik mijn console nog boven staan met een hele shitload aan cartridges
HELLSYES!quote:
De mijne:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
Geïnspireerd door Misan, nummers 1 (nederland en us) op mijn geboortedag
Dexys Midnight Runners!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef Poit het volgende:
Geïnspireerd door Misan, nummers 1 (nederland en us) op mijn geboortedag
Nou.. Wat epic.. Het is nog net geen Last Christmasquote:
True datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dexys Midnight Runners!
Die andere is wel een zeikplaat ja...
Haterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou.. Wat epic.. Het is nog net geen Last Christmas
[..]
True dat
Nee..quote: