Ik wilde net zeggen, als Roy zegt dat 'ie makkelijk is, weet je in ieder geval in welke hoek je moet zoekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb een idee, geen idee of het goed is.... Hij pakte hem niet automagisch helaas dus denk dat ik m fout heb...!echt pittig! Maar Roy gaf een hint doordat hij hem meteen doorhad!
hihiquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:40 schreef SuperFruitig het volgende:
DAFUQ is dat cinavia voor SHIT op mn PS3.
Flikker eens op kutsony
Nee hoor, want ik gebruik de PS3 pas weer sinds gisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een uberhax0r manier gevonden ondertussen
Baasquote:
quote:
Bikers, Bitchess en groentesoepquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En wat hebben ze SC-ers vanavond voor hippe plannen?
Groentesoepquote:
Dat is toch niet echt een bodem voor Bikes, Bitches en Booze?quote:
het is ook niet het eten. Het is het themaquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt een bodem voor Bikes, Bitches en Booze?
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mijn zoontje is er en zolang hij hier is blijf ik lekker thuis en lig ik vermoedelijk al om 01:00 in me nestquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh liefje heb je griep ofzoiets? Hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uit
Ahw tis sund. Beterschapquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst maar eens stoppen met overgeven anders kan ik de deur niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |