Nope, maar Marjo lijkt wel op MaJoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef Jane het volgende:
Veel dames hebben 1 Nacht Alleen van Doe Maar als naamnummer. Komt daar geen Maaike in voor?
Vind ik met dit nummer niet eigenlijk...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
Categorie Celine Dion: prachtige stem, valse emoties.
Same here!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef djenneke het volgende:
Ik vind deze draak van een plaat mooi![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 22:25 schreef djenneke het volgende:
Ik vind deze draak van een plaat mooi![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef D. het volgende:
Mijn laptop kon even niet met Christina overweg en begon te haperen
Betere laptop kopenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef D. het volgende:
Mijn laptop kon even niet met Christina overweg en begon te haperen
Ach die is gisteren 3 minuten getrouwd geweest met een anderquote:
Gezellig. Wat een rare naam heb jequote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooiiii lied.
Hoi! Ik luister ook mee.
Ah ok dat had ik gemist. En ik ben zojuist ook getrouwd, maar mijn vriendje leest niet mee dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gisteren was het omgekeerd. Hij had er nog eentje tegoed.
Ik ben ook 29 in elk gevalquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk? Vroeger was ik 1 van de jongste maar ben nu met mijn 29 jaar niet meer de jongste denk ik
Zolang het virtueel is... mag het voor het een keertje.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dat had ik gemist. En ik ben zojuist ook getrouwd, maar mijn vriendje leest niet mee dus dat scheelt weer
Mee eens, Caro is te veel gehyped.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef laxus13 het volgende:
Best aardig dit maar niet op zo'n hoge positie
Ik ook niet. Ben met Diaan getrouwd..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
Haha tot nu toe ben ik zelfs de oudste
Voel je je al iets beter?quote:
Nee, braakneigingenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter?
Ben ook al dagen misselijk, hopelijk met oud en nieuw niet meer
Altijd al gedacht...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ben ik 85, maar 86 kan ook, want mijn geheugen is niet meer wat het is geweest.
Ik als zestienjarige luister en lees hier ook mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Wel grappig, de top 2000 heeft een redelijk 'stoffig' imago maar hier zitten zat jonkies
We have a winnerquote:
Fok is dan ook niet echt een "stoffig" forumquote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Wel grappig, de top 2000 heeft een redelijk 'stoffig' imago maar hier zitten zat jonkies
Die kun je nog steeds luisteren hequote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef ß het volgende:
Ja, ik ben echt in de verkeerde tijd geboren. Ik vind die oude muziek geweldig.
Te vroeg gejuicht, de echte winnaarquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik als zestienjarige luister en lees hier ook mee.
Het gaat over leeftijden en wie komt er binnen...quote:
Klopt ben ook elke dag met muziek bezigquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef Aguero het volgende:
Ik als zestienjarige luister en lees hier ook mee.
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fok is dan ook niet echt een "stoffig" forum
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd!! Hip ook om hier te posten.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ben ik 85, maar 86 kan ook, want mijn geheugen is niet meer wat het is geweest.
Maar ik post niet mee dus eigenlijk tel ik niet mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, de echte winnaar
Leuk!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Klopt ben ook elke dag met muziek bezig
Waarom post je niet mee dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar ik post niet mee dus eigenlijk tel ik niet mee.
Een jonge godquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat over leeftijden en wie komt er binnen...
Heb ik nou precies andersomquote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Is dit The Script? Ken het nummer niet
Dat is ook het leukste nieuwe muziek ontdekkenquote:
Was ik ook op mijn 18e, dat was het eerste jaar van de top 2000 en was toen al groot fan. Heb er veel mooie muziek door leren kennenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Klopt ben ook elke dag met muziek bezig
Ik ken die hele band nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef MaJo het volgende:
Is dit The Script? Ken het nummer niet
Nieuwe (oude) muziek...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is ook het leukste nieuwe muziek ontdekken
Ze hebben wel een paar hitjes gehad, dit nummer ken ik ook nietquote:
GA JE MOND SPOELENquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar Justin Bieber met Baby !
Haha ben al sinds mijn 13/14 veel met muziek bezigquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was ik ook op mijn 18e, dat was het eerste jaar van de top 2000 en was toen al groot fan. Heb er veel mooie muziek door leren kennen
Ik vind Caro een hele leuke meid. Maar ik vind dat haar nummers teveel op de radio zijn. Dat vind ik jammer. Ze heeft wel een mooie stem.quote:
Het moet !quote:
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.quote:
anders haal je even de lijst in excel van de top 2000 sitequote:
Voor mij onbekende muziek had ik beter kunnen zeggenquote:
Ik ook hoor, maar keek even naar jouw leeftijdquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Haha ben al sinds mijn 13/14 veel met muziek bezig![]()
Op het begin altijd op Youtube 80's nummers beluisteren
Goede vraag, geen idee eigenlijk.quote:
31 december bij the Hootenannyquote:Op donderdag 29 december 2011 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Caro een hele leuke meid. Maar ik vind dat haar nummers teveel op de radio zijn. Dat vind ik jammer. Ze heeft wel een mooie stem.
Heb hem normaal altijd open staan maar omdat iedereen steeds die lijstjes post hoeft het nu nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders haal je even de lijst in excel van de top 2000 site
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, ik ben nog wel wat jonger. Helaas wat minder getalenteerd maar wel weer goed met kamerplanten.
Dat kun je hier ook verkondigenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee eigenlijk.
Ik denk dat ik niet zo'n uitgesproken mening heb over muziek, er is weinig muziek die ik niet kan hebben. Zo'n nummer van James Blunt waar jullie het geluid van uitzetten vind ik prima.
En nog weet je het niet...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hem normaal altijd open staan maar omdat iedereen steeds die lijstjes post hoeft het nu niet
Dat mag ook wel hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet zo'n uitgesproken mening heb over muziek, er is weinig muziek die ik niet kan hebben. Zo'n nummer van James Blunt waar jullie het geluid van uitzetten vind ik prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Je hoeft ook geen uitgesproken mening te hebben hoor. Je mag gewoon gezellig meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon een andere mening hebben hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Haha okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar keek even naar jouw leeftijd
Zal ik doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook verkondigen
En dan lachen wij je uit, of posten kotssmileys enzo
Waarom plaats jij altijd wat ik denk, maar dan beter en sneller?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je hier ook verkondigen
En dan lachen wij je uit, of posten kotssmileys enzo
Jawel want iemand postte net de bevestigingquote:
Da's ook een mooie deugd!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij vullen elkaar goed...aanquote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom plaats jij altijd wat ik denk, maar dan beter en sneller?
Ja maar je moest er naar vragen 'blondie'quote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jawel want iemand postte net de bevestiging
Vanavond nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
Je hoeft ook geen uitgesproken mening te hebben hoor. Je mag gewoon gezellig meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...
True thatquote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar je moest er naar vragen 'blondie'
Oh, maar dat màg gewoon!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Treffende omschrijvingquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef djenneke het volgende:
Nummers van Elvis moet je kennen om ze mooi te vinden. Anders wordt het sentimenteel gebler met te veel adem.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...
Welke van de twee?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Topnummer. Ik vond die mal dansende achtergrondzangeres woest aantrekkelijk vroeger.
quote:
Ik heb hem wel voorbij horen komen jaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Robbie Williams nog mee deze editie eigenlijk.
Liever niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Foei! Ga je ouders de schuld geven!
Hoe kan dat nou, een echte klassieker!quote:
Jelle gaat lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Aguero het volgende:
Jullie hadden het zonet over naamliedjes dus post ik deze even.
Ja geen idee hoe dat kan eigenlijk, luister al 12 jaar de top 2000 dus dan zou ik het vast wel moeten kennenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Zal je het volgende nummer ook wel niet kennen... Majo..
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennen
Is al 2 keer voorbij gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
Is al 2 keer voorbij gekomen
1881 Backstreet Boys As long as you love me
1543 Backstreet Boys I want it that way
robbie is van take thatquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Robbie is toch vooral een BareBackstreet Boy?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Arm kind... Majo verdient vanwege die zin hierboven een groepsknuffel!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennen
Jawel... ze weet op welk album het staat en welk nummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Robbie Williams zat in Take That, niet in de Backstreet Boys!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
Ach een slippertje moet kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat kan eigenlijk, luister al 12 jaar de top 2000 dus dan zou ik het vast wel moeten kennen
Nee, wie zijn dit?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef djenneke het volgende:
Wie gaat er mee snoeihaard coo-cooo-kachooooooo'en?
Ssstquote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel... ze weet op welk album het staat en welk nummer.
Ik heb da wel eens in een film gezien jonguh! Das een vampier!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zijn het ook lelijke beesten.
Ik doe mee omdat MaJo steun nodig heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Groepsknuffel dan maar...
[ afbeelding ]
Niet als je zulke lippen opzetquote:
Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Robbie Williams zat in Take That, niet in de Backstreet Boys!
Shit, ik weet dit
Deden ze ook op Werchter inderdaad (wat uiteindelijk hun allerlaatste optreden bleek te zijn) en dat was nog redelijk te pruimenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk dit!
en een flashback naar Oasis in de HMH
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:48 schreef Tijn het volgende:
"Don't you think the joker laughs at you?" vind ik zo'n toffe zin.
Er staat op YouTube een uitvoering van dit nummer door Jim Carrey. Dan is het helemaal grappig
Je ontvlucht de Grote Knuffel?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor.
Tot morgen allemaal
Lievquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe mee omdat MaJo steun nodig heeft.
Kennelijkquote:
It isn't mequote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even een jongetje dat naast me op de bank in slaap is gevallen naar bed brengen...
Precies. Stones zijn lekker, Beatles zijn klasse.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Tijn het volgende:
En dit is waarom The Beatles altijd ver boven The Rolling Stones zullen blijven staan, wat Mick ook verder nog doet.
ze wonen in dezelfde stadquote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, wiens hometown is het nou....
Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Stones zijn lekker, Beatles zijn klasse.
Oudere werk vind ik ook iets beterquote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt veel liever oud werk (), maar het blijft toch Bruce
Weet ik ook wel... maar toch.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:51 schreef peaceman het volgende:
Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..
Radio Nowhere vind ik wel briljant.. is best nieuw.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef Eska het volgende:
Mja, ik heb echt veel liever oud werk (), maar het blijft toch Bruce
* Diaan73 meedoet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:53 schreef Jane het volgende:
Iedereen weer even z'n wijde pijpen aan!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben meer van The Stones. Die zijn zwarter imho. Beatles hadden echter veel betere composities, die kunnen bijna allemaal heel makkelijk geschikt gemaakt worden voor grote orkesten.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn wel nummers die de klasse van Beatles benaderen en vergeet niet dat ook The Beatles duidelijk mindere liedjes hebben..
Ik ben meer van The Beatles, maar er zijn genoeg Stones liedjes die ik er goed vind. Gimme Shelter is een hoogtepunt van Mick en Co en zo zijn er wel meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben meer van The Stones. Die zijn zwarter imho. Beatles hadden echter veel betere composities, die kunnen bijna allemaal heel makkelijk geschikt gemaakt worden voor grote orkesten.
Handjes door de lucht!!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Heerlijk foute danspasjes! Ge-Wel-Dig!![]()
Ja, dat moet ook gebeuren. Zo jammer soms.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef MaJo het volgende:
Nog een uurtje luisteren en dan maar eens gaan slapen
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Goed, ik ben ook ff weg.. kom misschien straks nog wel ff terug.
Keith heeft ook geweldige riffs op z'n naam staan. Jumpin' Jack Flash vind ik ook helemaal geweldig.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben meer van The Beatles, maar er zijn genoeg Stones liedjes die ik er goed vind. Gimme Shelter is een hoogtepunt van Mick en Co en zo zijn er wel meer.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga zo maar eens slapen, er staat geen hoogstaand uur voor de deur vind ik.
En morgen om half 8 weer uit bed
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Keith heeft ook geweldige riffs op z'n naam staan. Jumpin' Jack Flash vind ik ook helemaal geweldig.
Vroeger kon ik nog wel functioneren met een paar uurtjes slaap maar dat zit er helaas niet meer inquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook gebeuren. Zo jammer soms.
Ja, dat wordt allemaal minder als je ouder wordt.. met kinderen erbij wordt het nog "erger".quote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog wel functioneren met een paar uurtjes slaap maar dat zit er helaas niet meer in
Voorlopig dus maar niet aan de kinderenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt allemaal minder als je ouder wordt.. met kinderen erbij wordt het nog "erger".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |