Oh, maar dat màg gewoon!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee eigenlijk.
Ik denk dat ik niet zo'n uitgesproken mening heb over muziek, er is weinig muziek die ik niet kan hebben. Zo'n nummer van James Blunt waar jullie het geluid van uitzetten vind ik prima.

Treffende omschrijvingquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef djenneke het volgende:
Nummers van Elvis moet je kennen om ze mooi te vinden. Anders wordt het sentimenteel gebler met te veel adem.

quote:

quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
En af en toe doen we een groepsknuffel. Die voel ik een beetje opkomen...

Welke van de twee?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Topnummer. Ik vond die mal dansende achtergrondzangeres woest aantrekkelijk vroeger.

quote:

Ik heb hem wel voorbij horen komen jaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet Robbie Williams nog mee deze editie eigenlijk.

Liever niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Foei! Ga je ouders de schuld geven!

Hoe kan dat nou, een echte klassieker!quote:

Jelle gaat lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Aguero het volgende:
Jullie hadden het zonet over naamliedjes dus post ik deze even.

Ja geen idee hoe dat kan eigenlijk, luister al 12 jaar de top 2000 dus dan zou ik het vast wel moeten kennenquote:

quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Zal je het volgende nummer ook wel niet kennen... Majo..

quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennen

Is al 2 keer voorbij gekomenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
Is al 2 keer voorbij gekomen
1881 Backstreet Boys As long as you love me
1543 Backstreet Boys I want it that way

robbie is van take thatquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]

Robbie is toch vooral een BareBackstreet Boy?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]

Arm kind... Majo verdient vanwege die zin hierboven een groepsknuffel!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn ouders het ook niet kennen

Jawel... ze weet op welk album het staat en welk nummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Zal je het volgende nummer ook wel niet kennen... Majo..

Robbie Williams zat in Take That, niet in de Backstreet Boys!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef D. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |