Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ikquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef MaJo het volgende:
I knowEn Sting en Phil Colins vond ik ook al op elkaar lijken vroeger, ik kan die drie pas sinds een paar jaar echt uit elkaar houden
Op zich is het ook niet zo gek omdat ze allebei bij Genesis gezeten hebben, maar hoe ik Sting daar dan weer in meegenomen heb snap ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Phil
Je bent wel zo'n 4 dagen te laatquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Robert Long - Iedereen Doet 'T moet ook veel hoger. Gewoon een leuk en vrolijk lied. Geniale tekst.
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barmanquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ik
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof jij het voorbeeld bent van iemand die niets weet
Klopt. Had 'm net weer aangezetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Volgens mij 1 dagquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Roken is niet stoerquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Iedereen doet t staat toch standaard tussen 1900 en 2000?quote:
Mja, ik heb maar een paar zinnen met hem gewisseld.. ik was VIP vanuit m'n werk die het concert sponsorde, dus er waren een paar meer VIPsquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Maar was ie aardig? Ik hoor altijd dat het een arrogante eikel is
Op die manierquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...
HAHAHAHA!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Tijn het volgende:
Op A Trick of the Tail is Phil Collins nauwelijks te onderscheiden van Peter Gabriel.
Wicky!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
Maar Tom Barman welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |