quote:
dezen dus!quote:
Vergeet niet Mao he, de man van 72 miljoen dodenquote:Op donderdag 29 december 2011 08:13 schreef Computeroplossing het volgende:
De tijd dat de DDR en de USSR nog bestonden
![]()
Gelukkkig is er nu Hugo Chávez, die temminste wat durft te zeggen tegen de VS.
Maoquote:Op donderdag 29 december 2011 08:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vergeet niet Mao he, de man van 72 miljoen doden
Man, die Mao kon Stalin nog een puntje aan zuigen hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:16 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Mao![]()
Een vijand van de Sovjet-Unie.
Het zijn trouwens 40 tot 70 miljoen doden.
Qua doden ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:19 schreef Zapato het volgende:
[..]
Man, die Mao kon Stalin nog een puntje aan zuigen hoor.
Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.quote:
Gelukkig voor jouw leef je niet in de SU toen Stalin nog leefde, toen had je een gratis rit naar een goelag gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.
Nee, waarde vrind. Mao > Stalin.
Goelags.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:26 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Gelukkig voor jouw leef je niet in de SU toen Stalin nog leefde, toen had je een gratis rit naar een goelag gekregen.
Nep communist
Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook de grote oplossing van het staal heeft Mao vele malen effecienter uitgevoerd.
Nee, waarde vrind. Mao > Stalin.
Je zal wel anders piepen als je er in zatquote:Op donderdag 29 december 2011 08:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goelags.
Mijn camping is minder comofortabel.
Onzin Stalin zorgde er voor dat iedereen eten had en hij zorgde er voor dat VS spoinnen, kapatalisten en facisten werden opgepakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.
Stalin deed alles bewust.
Zwaluwen als ik me niet vergis, niet mussen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mao wilde met zijn Mussencampagne het volk helpen. Helaas mislukte dit en verhongerden er 45 miljoen mensen.
Stalin deed alles bewust.
Stalin was anders hoofdelijk verantwoordelijk voor de Holodomor = 7-8 miljoen doden.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:34 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Onzin Stalin zorgde er voor dat iedereen eten had en hij zorgde er voor dat VS spoinnen, kapatalisten en facisten werden opgepakt.
Alles voor het volk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Sprong_Voorwaartsquote:Op donderdag 29 december 2011 08:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Zwaluwen als ik me niet vergis, niet mussen.
Maar hij wilde ook een Grote Sprong Voorwaarts via staal, maar toen verhongerden er tientallen miljoenen Chinezen, die niemand verder miste, daar niet van.
Stalin was een typisch gevalletje veel geblaat weinig wol.
Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquč Yůndňng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Sprong_Voorwaarts
Zat het net te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquč Yůndňng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.
Spreeuwen, of mussen. Niet zwaluwen iig, du bist richtig
Om de verplichtte doelstellingen aan 'staal' te produceren in de dorpshoogovens werd bij afwezigheid van ijzererts overgegaan tot omsmelten van het eigen eetgerei, pannen en woks, landbouwwerktuigen, haarspelden, spijkers, scharnieren, kortom alles wat maar van ijzer was, en bij afwezigheid van kolen werd overgegaan tot verbranding van de eigen hutten en huizen inclusief de daken in de volkshoogovens
Staal
Dat is propaganda van de imperialisten!quote:Op donderdag 29 december 2011 08:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stalin was anders hoofdelijk verantwoordelijk voor de Holodomor = 7-8 miljoen doden.
Onzin.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:52 schreef Zapato het volgende:
Conclusie: alle grote leiders zijn massamoordernaars.
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:51 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Dat is propaganda van de imperialisten!
Neuh, dat ligt veel genuanceerder.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:57 schreef valek het volgende:
[..]
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:57 schreef valek het volgende:
[..]
Is jouw antwoord niet hetzelfde als het ontkennen van de Holocaust?
Niets symboliseert dat tijdsbeeld meer dan deze videoquote:Op donderdag 29 december 2011 09:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
He, mijn topique gaat over de jaren '60, niet over een ideologische strijd tussen het Maoďsme en het Stalinisme, stelletje topique-kapers.
Heb je me gemist?quote:Op donderdag 29 december 2011 09:25 schreef Id_do_her het volgende:
De troll des huizes is er ook weer.
Mwa, er zijn intussen weer genoeg anderen die zich aangediend hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Ik niet, de bomen op mijn landgoed wel, die willen hun jaarlijkse knuffel.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Ik geloof niet dat de komende jaren veel goeds gaan brengen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef Pharkus het volgende:
Terugverlangen naar het stinkhippietijdperk; dat zijn de babyboomers die nu trolololo hun zakken hebben gevuld ipv hun idealen verwezenlijkt. Ik verlang uit naar de komende jaren ipv melancholisch terug te blikken op andere tijden.
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??quote:Op donderdag 29 december 2011 09:23 schreef Pharkus het volgende:
Terugverlangen naar het stinkhippietijdperk; dat zijn de babyboomers die nu trolololo hun zakken hebben gevuld ipv hun idealen verwezenlijkt. Ik verlang uit naar de komende jaren ipv melancholisch terug te blikken op andere tijden.
Dit inderdaad. Eens met Stokstaart.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??
Laat me niet lachen man
De technologische revolutie, met name het internet is inderdaad een goed voorbeeld van de laatste 15 jaar en dat blijft maar doorgaanquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??
Laat me niet lachen man
Nah Kapitalisme staat op omflikkeren, simpelweg omdat er geen concurrentie is. Het is als een relatie, geen concurrentie in de liefde maakt je lui. Bancaire systemen wereldwijd staan op omvallen omdat niemand ene neuk geeft behalve als ze er zelf aan kunnen verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De technologische revolutie, met name het internet is inderdaad een goed voorbeeld van de laatste 15 jaar en dat blijft maar doorgaan.
Idealen zijn veranderd, het zijn immers modegrillen, ben zeker blij dat heden ten dage het idealisme en het realisme meer met elkaar verenigd zijn, ipv zingen voor wereldvrede, werken aan oplossingen voor conflicten, ipv de industrie verdoemen om hun uitstoot samenwerken met de industrie om de uitstoot zo goed mogelijk te beperken.
De muziek is door de jaren heen alleen maar diverser geworden, zoetsappige jaren60 emorock zoals nickelback hebben we nog steeds en daarnaast hebben we er een scala aan genres bij gekregen zoals hardcore, rap, hiphop, jumpstyle, dubstyle, metal, deathmetal, pop, usw. Dat er maar veel meer mag komen in de loop van de jaren.
In 1965 stond Gudrun Jankis Orkest / Finland Stig Rauno Let kiss / Letkis 8 weken op nr1 in de top40 No fucking way dat 'men' dit nummer nu nog kent.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:49 schreef Stokstaart het volgende:
Als we het hebben over 1961 stond Non je ne regrette rien van Edith Piaf op nummer een. Anno 2011 kent iedereen dat nummer nog. Over 40 jaar weet jij echt niet meer dat Gers Pardoel die eer toen had.
No fucking way
toen had je tenminste nog de mogelijkheid echt crimineel te wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
De tijd van dienstplicht
Meer resoect voor oom agent
Minder crimenele
Who the fuck is Alice?..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het enige goede aan de jaren 60 was de ontdekking van Alice.
En wij andersom op jou.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wou dat het de jaren '30 waren. Dan kon ik met mijn kameraden jagen op figuren als TS.
Ditquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man
ik moest fftjes glimlachenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Blitzkrieger het volgende:
Was het maar 1938![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef stroopdoosch het volgende:
Computeroplossing = Computerprobleem.
Deze tijd lijkt anders in veel opzichten op de jaren '30 van de vorige eeuw.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wou dat het de jaren '30 waren. Dan kon ik met mijn kameraden jagen op figuren als TS.
Wat een logicaquote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquč Yůndňng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.
Spreeuwen, of mussen. Niet zwaluwen iig, du bist richtig
Om de verplichtte doelstellingen aan 'staal' te produceren in de dorpshoogovens werd bij afwezigheid van ijzererts overgegaan tot omsmelten van het eigen eetgerei, pannen en woks, landbouwwerktuigen, haarspelden, spijkers, scharnieren, kortom alles wat maar van ijzer was, en bij afwezigheid van kolen werd overgegaan tot verbranding van de eigen hutten en huizen inclusief de daken in de volkshoogovens
Staal
Gaan jullie samen LARPEN?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wil TS wel naar een andere wereld helpen
Over tien jaar verschijnen hier topics met: "2011, de goede oude tijd"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:18 schreef trovey het volgende:
Nostalgie geeft altijd een vertekend beeld.Heb de jaren 60 en 70 meegemaakt als klein FOK!ertje en ik had toen echt niet het idee "Hoi, ik leef in de jaren 60 en 70.
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker....de goede oude tijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over tien jaar verschijnen hier topics met: "2011, de goede oude tijd"
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over tien jaar verschijnen hier topics met: "2011, de goede oude tijd"
Kijk eens naar de user zijn achternaam.quote:
Kan je nog steeds allemaal doen. Het leven is hoogstens zo kut als je het zelf maakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
Ja, helemaal met TS eens. 1970, toen je nog naar je vrienden toeging om te kijken of ze thuis waren.
En gewoon mond tot mond afspreken.
Waar je tijdens het uitgaan niet als een autist met je telefoontoetsen zat te spelen, maar echte interactie met je vrienden had.
Ja hoor, je kunt ook nog steeds met paard en wagen naar je werk gaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan je nog steeds allemaal doen. Het leven is hoogstens zo kut als je het zelf maakt.
Kan in principe ook ja, maar zeker bij vrienden langsgaan om te kijken of ze thuis zijn en "echte" interactie met vrienden bij het uitgaan zijn nou niet echt uitgestorven zaken.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt ook nog steeds met paard en wagen naar je werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:35 schreef Twiitch het volgende:
Liever jaren negentig.
Onbeperkte groei!
Paars!
SNES!
Goede tekenfilms!Gouden eeuw van hiphop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabberscéne op z'n top.
Basisschool.
De jaren 90 was wel leuk ja.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Moet wel tweerichtingsverkeer zijn. Je kunt zelf wel proberen op de 'ouderwetse' manier te communiceren met je vrienden (juist, door ze gewoon in de ogen te kijken en rechtstreeks tegen ze te praten en zo, in plaats van via een apparaatje). Maar als dat vanaf de andere kant beantwoordt wordt door van dat zombie-gedrag, dat gekut met zo'n smartphone, schiet je er nog niet veel mee op.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan je nog steeds allemaal doen. Het leven is hoogstens zo kut als je het zelf maakt.
En deze sla ik op.quote:
Wat een bazentopicquote:Op donderdag 29 december 2011 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
Ts zal vanaf nu even niet reageren.![]()
Linkse_Boomknuffelaar opgepakt wegens wietkwekerij
Het zwartboek van het communisme gelovenquote:Op donderdag 29 december 2011 08:16 schreef Computeroplossing het volgende:
[..]
Het zijn trouwens 40 tot 70 miljoen doden.
Dan moet je nieuwe vrienden zoeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Moet wel tweerichtingsverkeer zijn. Je kunt zelf wel proberen op de 'ouderwetse' manier te communiceren met je vrienden (juist, door ze gewoon in de ogen te kijken en rechtstreeks tegen ze te praten en zo, in plaats van via een apparaatje). Maar als dat vanaf de andere kant beantwoordt wordt door van dat zombie-gedrag, dat gekut met zo'n smartphone, schiet je er nog niet veel mee op.
Leuk dat je juist '65 er uit pakt. In dat zelfde lijstje omringt door artiesten als de Stones, Beatles, Scorpions Chubby Checker, Roy Orbison, Animals, Sonny & Cher, Golden Earring, Bob Dylan, Elvis, Beach Boys enz enzquote:Op donderdag 29 december 2011 10:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In 1965 stond Gudrun Jankis Orkest / Finland Stig Rauno Let kiss / Letkis 8 weken op nr1 in de top40 No fucking way dat 'men' dit nummer nu nog kent.
Kwestie van selectief selecteren.... (top 40 van 1961 kon ik niet vinden, aangezien ze begonnen in 1965).
We kunnen pas over 40 jaar zien wat de tand des tijds wel of niet doorstaan heeft.
Ach die mensen herinneren we ons ook maar omdat de babyboomgeneratie die artiesten door onze strot blijft duwen. Tegen de tijd dat wij oud zijn zou zomaar hetzelfde kunnen gebeuren met een Adele, Bruno Mars of Lady Gaga.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk dat je juist '65 er uit pakt. In dat zelfde lijstje omringt door artiesten als de Stones, Beatles, Scorpions Chubby Checker, Roy Orbison, Animals, Sonny & Cher, Golden Earring, Bob Dylan, Elvis, Beach Boys enz enz
Wie herinneren wij ons over 50 jaar nog van 'onze helden' uit 2011? Misschien Gaga en Adele. De rest is complete inspiratieloze prul van onedayflies. De artiesten uit het lijstje van '65 kunnen de meeste mensen zoveel jaar later nog steeds minstens 1 liedjes van noemen.
Nee, paard kun je niet stallen in een flat.....traplopen zijn ze niet goed in.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt ook nog steeds met paard en wagen naar je werk gaan.
Give this boy a lollypop fastquote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach die mensen herinneren we ons ook maar omdat de babyboomgeneratie die artiesten door onze strot blijft duwen. Tegen de tijd dat wij oud zijn zou zomaar hetzelfde kunnen gebeuren met een Adele, Bruno Mars of Lady Gaga.
Mao niet zwart makenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Het zwartboek van het communisme geloven
Dit. De jaren 70 en 80 waren baas.quote:
Wat is het alternatief voor kapitalisme dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:29 schreef Piye het volgende:
Het hippietijdperk.
Nee L_B hier zit je er wat mij betreft finaal naast. Niet het verleden maar de toekomst is waar de potentie zit. Zo is het slechts een kwestie van tijd tot het kapitalisme het communisme achterna gaat en wereldwijd beschouwd wordt als gefaalde ideologie.
Een grof einde aan de huidige zooi is wel positief.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de komende jaren veel goeds gaan brengen.
Binnenkort bestaan die zaken als sociale media ook niet meer. Met allerlei nieuwe wetgeving die eraan komt, zoals de SOPA, is het vrije internet en vrijheid van meningsuiting zeer rap iets uit het verleden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef Panthera. het volgende:
De tijd dat Ryanair nog niet bestond en je nog verwelkomd werd door stewardessen en niet gezien werd als noodzakelijk kwaad.
Maar ook de tijd dat er nog geen afwasmachine was, vergeet dat niet. En ook nog geen Twitteren sociale media experts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |