Who the fuck is Alice?..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het enige goede aan de jaren 60 was de ontdekking van Alice.
En wij andersom op jou.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wou dat het de jaren '30 waren. Dan kon ik met mijn kameraden jagen op figuren als TS.
Ditquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is nou typisch van deze tijd dan? Kankerautisten op hun smartphones? In en in verwende mensen zonder idealen @ all? Muziek van Gaga??
Laat me niet lachen man
ik moest fftjes glimlachenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Blitzkrieger het volgende:
Was het maar 1938![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:09 schreef stroopdoosch het volgende:
Computeroplossing = Computerprobleem.
Deze tijd lijkt anders in veel opzichten op de jaren '30 van de vorige eeuw.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wou dat het de jaren '30 waren. Dan kon ik met mijn kameraden jagen op figuren als TS.
Wat een logicaquote:Op donderdag 29 december 2011 08:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
Mao lanceerde in deze jaren een groot aantal subcampagnes zoals de bekende Grote Mussen campagne (Chinees: 打麻雀运动; pinyin: Dǎ Máquè Yùndòng; Engels: the Great Sparrow campaign) om alle spreeuwen te doden als een van de Vier Pesten campagnes (tegen resp. ratten, vliegen, muskieten en mussen) omdat deze de schuld kregen van de partij van de voedseltekorten.
Spreeuwen, of mussen. Niet zwaluwen iig, du bist richtig
Om de verplichtte doelstellingen aan 'staal' te produceren in de dorpshoogovens werd bij afwezigheid van ijzererts overgegaan tot omsmelten van het eigen eetgerei, pannen en woks, landbouwwerktuigen, haarspelden, spijkers, scharnieren, kortom alles wat maar van ijzer was, en bij afwezigheid van kolen werd overgegaan tot verbranding van de eigen hutten en huizen inclusief de daken in de volkshoogovens
Staal
Gaan jullie samen LARPEN?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik wil TS wel naar een andere wereld helpen
Over tien jaar verschijnen hier topics met: "2011, de goede oude tijd"quote:Op donderdag 29 december 2011 13:18 schreef trovey het volgende:
Nostalgie geeft altijd een vertekend beeld.Heb de jaren 60 en 70 meegemaakt als klein FOK!ertje en ik had toen echt niet het idee "Hoi, ik leef in de jaren 60 en 70.
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker....de goede oude tijd.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over tien jaar verschijnen hier topics met: "2011, de goede oude tijd"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |