Nachtnet hequote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Nizno het volgende:
heel stom om nu nog naar t station te gaan...
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:13 schreef Nanuq het volgende:
Iemand zei:Dit is Annabel.
Ze moet nog naar het station.
Neem jij de wagen, dan haalt ze het wel.
Ik zei:Dat is goed, en ik, zo stom als ik kon.
We kwamen aan bij een leeg perron,
en ik zei: Het zit je niet mee.
Heel in de verte ging de laatste wagon,
en Annabel zei:Okee, ik ga met je mee.
En later lagen we samen,
zoals dat heet, een beetje moe maar voldaan.
Er kwam al licht door de ramen.
Ze zei:Ik heb geen tijd voor ontbijt, ik moet gaan".
Ik zei alleen nog:Tot ziens, Annabel, en ik dacht: Ik zie jou nooit meer terug".
Ik dacht: Ik draai me om en slaap nog even door,
maar twee uur later was ik nog wakker, lag stil op mijn rug.
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.
Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel.
Eén keer voor Hans en één keer voor Boudewijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand zei dit is Annabel
ze moet nog naar het station
Neem jij je wagen dan haalt ze het wel
Ik zei da's goed en reed zo stom als ik kon
We kwamen aan bij een leeg perron
en ik zei het zit je niet mee
heel in de verte ging de laatse wagon
en Annabel zei OK ik ga met je mee
En later lagen we samen zoals dat heet
een beetje moe maar voldaan
Er kwam al licht door de ramen ze zei
geen tijd voor ontbijt ik moet gaan
Ik zei alleen nog tot ziens Annabel
en ik dacht ik zie jou nooit meer terug
Ik dacht ik draai me om en slaap nog even door
maar twee uur later was ik nog wakker
lag stil op mijn rug
Annabel, het wordt niets zonder jou Annabel
Zo bleef ik twee dagen liggen in bed
Ik was totaal van de kaart
Toen stond ik op ik moest niet denken maar doen
zo zonder haar was ik geen stuiver meer waard
Ik liep de stad uit op zoek naar een vriend
en ik dacht ik zie haar nooit meer terug
Ik ging zelfs hardop praten in mezelf
en iemand zei je stond een uur met je handen op de leuning van de brug
En op een avond zag ik haar weer
ze stapte net op de trein
ze was nog mooier dan de vorige keer
ik riep haar na en trapte hard op m'n rem
Ik sprong de auto uit en greep haar vast
ze stond stil en keek om
Ze keek me aan maar was nauwelijks verrast
ik zei he waar moet je naar toe ze zei naar het station
Ik bracht haar weg ze kocht een kaartje Parijs
ik zei en nog een erbij
de loket is voor twee maal enkele reis
en Annabel keek even opzij
Ik zei ik heb je gevonden vandaag
ik laat je nooit meer alleen
Al reis je door naar Barcelona of Praag
al reis je door naar het eind van de wereld ik ga met je mee
Da's nogal 'n understatement, ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef FritsFlits het volgende:
"Aldous Byron Valensia Clarkson (Den Haag, 13 april 1971), beter bekend onder zijn artiestennaam Valensia is een Nederlands musicus, die zich heeft laten beïnvloeden door artiesten als Queen en Kate Bush."
Pas gaan slapen als je omvalt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef Nanuq het volgende:
Ik moet eigenlijk eens gaan slapen, maar er komt zoveel geweldige muziek voorbij. Nou ja, het is toch kerstvakantie.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef EHB92 het volgende:
bij dit nummer moet ik altijd aan die sultana reclame denken
Ik mis een boel reclames, merk ik. Niet de eerste keer dat ik zoiets niet kan plaatsen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:31 schreef EHB92 het volgende:
bij dit nummer moet ik altijd aan die sultana reclame denken
heb ik ook, ook maar even de radiostream aangezet.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef Fallen het volgende:
en toen was het stil via de video-webstream... ?
Geen ideequote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef Fallen het volgende:
en toen was het stil via de video-webstream... ?
Geweldig hè, zulke herinneringen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Stand by me![]()
Samen met 2 vrienden 's nachts aan het strand van Scheveningen gezongen. Ik de bas (bombombom bom bombombom bom bombombom bom), de ene vriend de zang en de andere oehhh oeehhh er tussendoor. Volledig spontaan, maar t klonk verdomd goed, als ik zelf mag zeggen
Heerlijk!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel lekker om met de Top2000 even de gedachten te verzetten. Slecht nieuws wordt draaglijker met de Top2000!
Truste!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:55 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga nu toch echt slapen. Trusten, allemaal
luddeveduquote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef Eska het volgende:
Klopt.En (moeilijke/nare) dingen waar je nu toch niets aan kunt veranderen laten zich net iets gemakkelijker naar de achtergrond zetten zo.
Sterkte iig met wat er speelt.
Het zal zeker weer overgaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
luddevedu
Niets ernstigs, gaat wel weer over
Klopt, en daarom is dit soort muziek zo lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:04 schreef Eska het volgende:
Maar kan tot die tijd best rottig voelen idd.
Bizarre mix van genieten en andere dingen geeft dat dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is dit soort muziek zo lekker.
Goeie herinneringen ophalen werkt best therapeutisch
Fallen die omvaltquote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef Fallen het volgende:
Ik val om...
Trusten allemaal en veel plezier nog.![]()
Da's het enige juiste moment om echt te gaan slapen dan, ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef Fallen het volgende:
Ik val om...
Trusten allemaal en veel plezier nog.![]()
Ja, dat realiseerde ik me idd nadat ik op 'invoeren' had gedrukt.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ach ja, Alone.. komt wel in de buurt van wat ik voel
hehequote:Op donderdag 29 december 2011 02:15 schreef Eska het volgende:
Ja, dat realiseerde ik me idd nadat ik op 'invoeren' had gedrukt.
't Is nog heel vers, begrijp ik?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Honger.. ff wat eten maken. Kan toch niet slapen vannacht
Dat dekt de lading nog niet half.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:51 schreef FritsFlits het volgende:
Zet twee gedrochten naast elkaar en je krijgt iets.. nahja, nog steeds een gedrocht
Wakker geworden zelfs??quote:Op donderdag 29 december 2011 02:57 schreef FritsFlits het volgende:
Wel lekker radionummer. Maargoed, ik was speciaal voor Boudewijn wakker gewordenTruste alvast, Eska
Bedoel je vorig uur, of huidig uur?quote:Op donderdag 29 december 2011 03:35 schreef lubje25 het volgende:
Zeker niet het beste uur, ben de top2000 a gogo maar gaan kijken.
Keek 3 kwartier geleden zo'n anderhalf uur vooruit. Allebei een beetje dusquote:Op donderdag 29 december 2011 03:42 schreef Eska het volgende:
[..]
Bedoel je vorig uur, of huidig uur?
Ik kijk wel uit naar Japan iig.
Jazeker wel, maar er moet ook gewerkt worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 06:45 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen genieten van deze schitterende muziek.
quote:Op donderdag 29 december 2011 07:32 schreef Zapato het volgende:
Top 2000-kenners, waarom, oh, waarom is de eerste zwarte artiest in de lijst, Bob Marley op nummer 78?
78?!?!
Kan iemand dit uitleggen, want ik begrijp daar helemaal niks van.
En anders wel aan het reclamespotje waardoor het in de jaren '80 een hit werd, voor één of ander spijkerbroekenmerk meen ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 07:49 schreef TLC het volgende:
Bij dit nummer denk ik altijd aan dat programma Herexamen wat ooit op tv kwam.
Dat krijg je als je 'm zelf laat typen he.quote:
Gister nog 3 punten mee gescoord bij de pubquiz, levi'squote:Op donderdag 29 december 2011 07:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En anders wel aan het reclamespotje waardoor het in de jaren '80 een hit werd, voor één of ander spijkerbroekenmerk meen ik.
Da's de uitzondering die de regel etc...quote:Op donderdag 29 december 2011 08:35 schreef Ferdo het volgende:
Jumpin' Jack Flash klinkt toch niet echt slaapverwekkend.
Ook goedemorgen!quote:
Nu dan een nummer dat van allebei een beetje is.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's de uitzondering die de regel etc...
Van hetzelfde!quote:
quote:
Ja, ik sliep er vannacht, vandaag m'n bed ophalen en dan ga ik er wonen en dan nog de laatste dingetjes als lampen ophangen e.d.quote:
Ik wacht het eerste nummer af, want goed, daarna heb ik een uur om naar de supermarkt en terug te gaan, 100 meter verderopquote:Op donderdag 29 december 2011 08:56 schreef Ferdo het volgende:
774 Queen You're my best friend
773 De Kast Hart van mijn gevoel
772 UB40 Kingston town
771 BLØF Blauwe ruis
770 James Blunt Goodbye my lover
769 Spinvis Voor ik vergeet
768 Beach Boys Tears in the morning
767 Coldplay Violet hill
766 Black Eyed Peas Where is the love
765 INXS Never tear us apart
764 Joe Jackson Be my number two
Wat leuk zegquote:Op donderdag 29 december 2011 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik sliep er vannacht, vandaag m'n bed ophalen en dan ga ik er wonen en dan nog de laatste dingetjes als lampen ophangen e.d.
Jepquote:Op donderdag 29 december 2011 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat leuk zegEindelijk.... spannend lijkt me.
Ik ga meteen even kijken.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jepvreemd maar leuk!
en zie m'n topic voor 2 fototjes van beneden met meubels erin
Herkenbaar... ik heb nog 2 wasmanden met was te vouwen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:08 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen.
Eerst alleen even luisteren, anders doe ik weer niets de hele dagPosten komt later wel.
Geen ouderwetsche radio in de buurt?quote:
Nee, maar heb nu een andere stream gevonden die het wel normaal doet.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen ouderwetsche radio in de buurt?
Jij hoort zeker liever Raak of In De Wolken? Of ben je meer van hun Frysktalige oeuvre?quote:
Nee, ik hoor ze liever helemaal niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij hoort zeker liever Raak of In De Wolken? Of ben je meer van hun Frysktalige oeuvre?
Troost je, ze komen nog maar één keer.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ze liever helemaal niet.
Dat is nog 1x teveel.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Troost je, ze komen nog maar één keer.
Maar ook niet geweldig...quote:
Altijd nog beter dan dat het origineel er instaat.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
748 Baseballs Umbrella 29 December 11:00 - 12:00 uur
De groep die ook op 188 terug te vinden is.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
750 Michael Buble Haven't met you yet 29 December 11:00 - 12:00 uur
Black eyed peas![]()
top 2000 wat is deze ! ?
Dat is waar maar dan nog..quote:Op donderdag 29 december 2011 09:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat het origineel er instaat.
Het einde is wel heel goed te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan nog..
Daar stemt toch niemand op..
Sowieso raar uurtje.
Black Eyed Peas..
Coldplay
Baseballs
Veldhuis en Kemper
Oh ja, po po po pokkewijf po po pokkewijf...quote:Op donderdag 29 december 2011 09:44 schreef Olga het volgende:
Maar gelukkig komt Lady gatocheens ook vandaag
Maar met niet zoveel succes meer. Veldhuis beunt tegenwoordig op Radio 2 als dj bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 09:54 schreef Tijn het volgende:
Zo tragisch dat dit nummer is geschreven als een parodie op Nederlandse zangduo's, maar door het succes ze zelf zo'n duo zijn geworden
Veldhuis en Kemper zijn nog best succesvol met hun theatershows hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 09:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar met niet zoveel succes meer. Veldhuis beunt tegenwoordig op Radio 2 als dj bij.
Zou 't maar doen anders ga je stinkenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet douchen en zo weg... maar heb nog geen zin.
Zo erg is het (nog) niet hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou 't maar doen anders ga je stinken
Mooi zo! Gefeliciteerd!quote:
Zo snel al... wat fijn. Supernieuws zo vlak voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Morgen arbeidsvoorwaardengesprek, vanaf maandag waarschijnlijk minder tijd om te Fok!ken
Nou, veel plezier er mee... ik ga nog wel een keer koffie zetten.quote:
Da's mooi!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Morgen arbeidsvoorwaardengesprek, vanaf maandag waarschijnlijk minder tijd om te Fok!ken
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Queen is zeer ok, maar dit vind ik dan weer geneuzel. Echt zo'n Loveradio nummer. Bestaat die zender eigenlijk nog? De overtreffende trap van Skyradio.
Die is al jaren ter ziele.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Queen is zeer ok, maar dit vind ik dan weer geneuzel. Echt zo'n Loveradio nummer. Bestaat die zender eigenlijk nog? De overtreffende trap van Skyradio.
Je prefereert de '88-versie dus?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:17 schreef Eska het volgende:
Heerlijk nummer (maar duurt wel te lang)
En de radio gaat weer harder!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen de 1988 versie uitkwam was dat zo ongeveer het enige nummer dat we leuk vonden dat in de mainstream uitgaangelegenheden gedraaid werd. Stonden we daar als echte 'dubbeltjeszoekers 'te dansen, heerlijk!
Zo ongeveer wel.quote:
Dat ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen de 1988 versie uitkwam was dat zo ongeveer het enige nummer dat we leuk vonden dat in de mainstream uitgaangelegenheden gedraaid werd. Stonden we daar als echte 'dubbeltjeszoekers 'te dansen, heerlijk!
Gelukkig.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat Isley Brothers nog nooit in de top 2000 hebben gestaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schande!!!!!!
Wel eens ooit met Behind A Painted Smilequote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef peaceman het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat Isley Brothers nog nooit in de top 2000 hebben gestaan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schande!!!!!!
Ik kan er echt niet naar luisteren...quote:
Nope... staat niet in de totaallijst die ik heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:21 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wel eens ooit met Behind A Painted Smile![]()
In 1999 en 2000 hebben ze in de lijst gestaanquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... staat niet in de totaallijst die ik heb.
Eens.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:23 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk weer een normale presentator. Wat is die Sander toch een irritante gast
Sander is erg vervelend idd. Helemaal niet geschikt voor Radio2 vind ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:23 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk weer een normale presentator. Wat is die Sander toch een irritante gast
Verrek je hebt gelijk...quote:Op donderdag 29 december 2011 10:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
In 1999 en 2000 hebben ze in de lijst gestaan
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:20 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schande!!!!!!
Hier gaat de radio vóór 9:00 niet aan, vanwege Sander.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:25 schreef Tijn het volgende:
Ik heb niks tegen Sander. Ik luister vaak naar 'em 's ochtends.
Die zou gewoon vast in de top 100 horenquote:Op donderdag 29 december 2011 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zelfs niet met Highways of My Life??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |