Dag Lynthy, wees welkomquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?
Je kan natuurlijk ook hier posten. Zo hard gaat het hier niet meerquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat haar ook hier posten hè, niet alleen in TC. Ze lijkt me nu al een goede aanwinst hier.
Zo, knap meisje toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.
Jawel.quote:
Je review?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Magnetron was ook geïnspireerd door m'n review zie ik
Van het bovenbesproken meisje.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef palawan het volgende:
Hoi
Wat is het hier opeens rustig... Ligt dat aan de vakantie of zitten mensen (nog steeds) op TC?
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen!![]()
Ben nog steeds een beetje brak, effe koffie
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!quote:
Ik tot 3u en 't was nog aardig druk (al lag de helft al in bedquote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!
Mensen zijn tot 6 uur doorgegaan op TC ofzo?
Mijne is net opquote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!
Mensen zijn tot 6 uur doorgegaan op TC ofzo?
Ohw, daarom ben je zo brakquote:Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik tot 3u en 't was nog aardig druk (al lag de helft al in bed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |