quote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef palawan het volgende:
Hoi
Wat is het hier opeens rustig... Ligt dat aan de vakantie of zitten mensen (nog steeds) op TC?
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen!![]()
Ben nog steeds een beetje brak, effe koffie
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!quote:
Ik tot 3u en 't was nog aardig druk (al lag de helft al in bedquote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!
Mensen zijn tot 6 uur doorgegaan op TC ofzo?
Mijne is net opquote:Op donderdag 29 december 2011 09:46 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het al op. Maar heb meer nodig!
Mensen zijn tot 6 uur doorgegaan op TC ofzo?
Ohw, daarom ben je zo brakquote:Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik tot 3u en 't was nog aardig druk (al lag de helft al in bed)
Ik heb niks gedronken gister, gewoon een beetje kort nachtjequote:Op donderdag 29 december 2011 09:52 schreef Joysa het volgende:
Mede.. daar kun je aardig brak van worden ja
Ik heb me verslapenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:30 schreef palawan het volgende:
Hoi
Wat is het hier opeens rustig... Ligt dat aan de vakantie of zitten mensen (nog steeds) op TC?
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Uiteraard, benzin is gangmaker jeweet.
Ik hou ook van jullie jongensquote:
quote:
Hoi.quote:
Ga met de busquote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi.
Ik moet dalijk naar werk. Mijn fiets is kapot, dus daar kan ik niet mee. Ik heb hier de auto van ons mam staan, maar ik ben bang dat ik teveel alcohol in mijn bloed heb, hehehehe.
Waar werk je precies?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stopt daar niet in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |