Serieus? Ik vind films wel ook leukquote:Op donderdag 29 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Het is dat ik geen geduld heb voor films.
Ik eigenlijk ook bijna nooit, alleen als ik moe ben of bij iemand anders.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Het is dat ik geen geduld heb voor films.
We zijn erachter gekomen dat het in feite iets anders was dat ik niet helemaal begreepquote:Op donderdag 29 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, en snap je het ondertussen al capstan?
Oh, okay.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
We zijn erachter gekomen dat het in feite iets anders was dat ik niet helemaal begreep
Ik kom er nog wel een keer op terug.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wil het je nog wel uitleggen, maar liever niet hier
Ja, doe maar. Anders kan ik het niet loslatenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel een keer op terug.
Bassiemodus: ik snap het wel, maar ik begrijp het nietquote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
Ik snap wat hij niet snapte maar nu wel snapt, of snap ik dat verkeerd?
It's not an exclusive lock.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bassiemodus: ik snap het wel, maar ik begrijp het niet
Op de één of andere manier zie ik wel waar je heen wilt, hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
It's not an exclusive lock.
Tot zover mijn doordenkertje.
Nee, het was iets anders. Maar geef maar een gil als je het wilt weten, dan kom ik er nog wel op terugquote:Op donderdag 29 december 2011 02:02 schreef Myraela het volgende:
Het had iets te maken met het feit dat je niet door was wie het jongetje was in mijn verhaaltje.
Pm maar.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, het was iets anders. Maar geef maar een gil als je het wilt weten, dan kom ik er nog wel op terug
Waarom veranderen jullie steeds de link?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Q: Waar is het feestje?
A: http://tinychat.com/mfn
Het is en blijft een raadselquote:Op donderdag 29 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom veranderen jullie steeds de link?
Hou gewoon één link vast en zet die hier in de OP, zoals Crutch eerder al suggereerde. Dan hoeft niemand zich hier af te vragen waar ze nou weer heen moeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is en blijft een raadsel
Dat werkt niet altijd met TC zijn we achter gekomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou gewoon één link vast en zet die hier in de OP, zoals Crutch eerder al suggereerde. Dan hoeft niemand zich hier af te vragen waar ze nou weer heen moeten.
Goed idee wel, ik zal de OP even aanpassen indien ik de lapo scoorquote:Op donderdag 29 december 2011 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hou gewoon één link vast en zet die hier in de OP, zoals Crutch eerder al suggereerde. Dan hoeft niemand zich hier af te vragen waar ze nou weer heen moeten.
Je kan volgens mij je eigen tc registrerenquote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd met TC zijn we achter gekomen.
Maar dan hebben wij geen admin meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik zal de OP even aanpassen indien ik de lapo scoor
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom veranderen jullie steeds de link?
Er word aan gewerkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?
Ik heb geen idee, ik kom er nooit.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Dag Lynthy, wees welkomquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook hier posten. Zo hard gaat het hier niet meerquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat haar ook hier posten hè, niet alleen in TC. Ze lijkt me nu al een goede aanwinst hier.
Zo, knap meisje toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.
Jawel.quote:
Je review?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Magnetron was ook geïnspireerd door m'n review zie ik
Van het bovenbesproken meisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |