Je kan volgens mij je eigen tc registrerenquote:Op donderdag 29 december 2011 02:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat werkt niet altijd met TC zijn we achter gekomen.
Maar dan hebben wij geen admin meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik zal de OP even aanpassen indien ik de lapo scoor
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom veranderen jullie steeds de link?
Er word aan gewerkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
waarom krijg ik gelijk een ban aan mijn broek op dat kanaal?
Ik heb geen idee, ik kom er nooit.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Dag Lynthy, wees welkomquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook hier posten. Zo hard gaat het hier niet meerquote:Op donderdag 29 december 2011 02:17 schreef Lynthy het volgende:
[..]
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat haar ook hier posten hè, niet alleen in TC. Ze lijkt me nu al een goede aanwinst hier.
Zo, knap meisje toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt in haar Fobo gekeken zeker.
Jawel.quote:
Je review?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Magnetron was ook geïnspireerd door m'n review zie ik
Van het bovenbesproken meisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |