Ja, Ajax speelde toen ook echt fing slecht. Wat een wanprestatie was dat zegquote:Op donderdag 29 december 2011 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Amsterdam waren we beter én speelden een poosje tegen 10 man, toch nog steeds niet gewonnen... Ik verwacht een mooie wedstrijd, maar zeker niet per definitie een overwinning voor Feyenoord.
Hier te volgen:quote:Rechter doet uitspraak in zaak hooligan Wesley
De politierechter buigt zich donderdagmiddag over Ajax-hooligan Wesley van W. De 19-jarige fan uit Almere is poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade en het overtreden van zijn stadionverbod ten laste gelegd.
Ook staat Van W. terecht voor mishandeling van een persoon in februari. Bovendien vond dat incident plaats in de proefperiode van een eerder deels voorwaardelijk opgelegde straf. Het Openbaar Ministerie wil die straf nu ten uitvoer brengen.
De zitting begon even na 3 uur. Wesley is zelf in de rechtbank aanwezig, net als zijn ouders. Voetbalhooligans zijn er niet, wel veel pers.
quote:Wesley: ,,Als ik drink, doe ik dat tot ik dronken ben. Ik kan moeilijk nee zeggen.."
Wesley: ,,Als ik drink, vallen mijn grenzen weg en weet ik niet meer wat ik doen..."
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 15:30:17Wesley ging naar Ajax met kaart van zijn broer #Wesley reageer retweet
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 15:51:43Eerder incident met #weseley was tijdens Ajax- De Graafschap. Daarom stadionverbod van 3 jaar. Gooide bier en verzette tegen stewards. reageer retweet
een mix.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo dronken zag hij er anders niet uit. Of moeten we drinken voor drugs vervangen.
Doodstraf dan maar?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Buitendam het volgende:
Jammer dat personen als Wesley de maatschappij zoveel geld en energie kosten. Helemaal omdat je er 0 voor terugkrijgt.
Boot vol laden en achterlaten op de Nederlandse Antillen. Toch nog een beetje die VOC mentaliteit, maar dan anders.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef Smoofie het volgende:
Als ik drink stop ik meestal al na 1 drankje. Ik wil zoals Wesley zijn, zo stoer
.
Nee, hoor. Ik heb nog wel een greintje empathie in mijn sodemieter. Maar het is gewoon zuur dat ik voor dit soort figuren deels aan het werk ben.quote:
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:00:47Officiier: #Wesley is een recidivist. Serie strafbare feiten in 2008/2009/2010. reageer retweet
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:03:50Officier: ,,Triest dat vrienden van "#Wesley zo'n weddenschap aangaan terwijl ze weten dat hij geen grenzen heeft... reageer retweet
Had hij niet een ICT baan ofzo? En dan een IQ van 71? rightquote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Wesley, IQ van 71
licht verstandelijk gehandicapt
Net op RTL 7quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had hij niet een ICT baan ofzo? En dan een IQ van 71? right
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:08:15Strafeis #Wesley 10 maanden waarvan vier voorwaardelijk. Zo hoog vanwege recidive. reageer retweet
Begint zo langzamerhand normaal te worden, over een paar jaartjes nog een camera erop .. en dan heb je live tv.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Goh apart dat dit zo openbaar gebeurd.
IQ van 71? Dan krijg je dus mensen als Zanger Rinus.. ik betwijfel het, maar mijn mening is ook gebaseerd op niks dusquote:
Zoek het op zou ik zeggen ...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ van 71? Dan krijg je dus mensen als Zanger Rinus.. ik betwijfel het, maar mijn mening is ook gebaseerd op niks dus
Klaassen werd hier wat minder beoordeeld, voor zijn debuut. Toch kreeg hij een kans boven Boerequote:Op donderdag 29 december 2011 15:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet goed genoeg weet ik niet, hij speelde erg leuk ...
Hij zal niet beter zijn dan Siggy en Castillion.
Verschil tussen opgroeien in Almere en Friesland met een dusdanig IQ blijkbaar. Dat wordt helaas Flevoland weer laten afzinkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
IQ van 71? Dan krijg je dus mensen als Zanger Rinus.. ik betwijfel het, maar mijn mening is ook gebaseerd op niks dus
Toch wel een grappige jongeman die Wesley.quote:Ook had hij een Hitler-snorretje laten tatoeëren op zijn vinger en deed hij die onder zijn neus als hij wilde provoceren.
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:25:36#wesley zijn geestelijke problemen komen door bijna stikken in ijsje op tweejarige leeftijd. reageer retweet
Ben het wel met je eens, moe wordt je van dit soort jochies die het nooit zullen leren en altijd de oorzaak ergens anders leggen dan bij hunzelf, is hoogstwaarschijnlijk niet de laatste keer dat we van hem horen in negatieve zinquote:Op donderdag 29 december 2011 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb nog wel een greintje empathie in mijn sodemieter. Maar het is gewoon zuur dat ik voor dit soort figuren deels aan het werk ben.
Volgens de advocaat van Wesley is zijn client 'lichtelijk gehandicapt' en heeft hij een IQ van 71.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Spits heeft blijkbaar meer info over de jongeman, tja, ik zeg maar niks![]()
Het is afwachten tot meneer de TBS kliniek ingaat en wij als maatschappij weer mogen betalen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:25:36#wesley zijn geestelijke problemen komen door bijna stikken in ijsje op tweejarige leeftijd. reageer retweet
Daarom wilde hij dat podium op natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de advocaat van Wesley is zijn client 'lichtelijk gehandicapt' en heeft hij een IQ van 71.
Dat komt niet door het bijna stikken in een ijsjequote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)dige_gedragsstoornis Dit dus.
Zijn advocaat moet toch iets verzinnenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt niet door het bijna stikken in een ijsje
quote:
half a minute geledenquote:Laatste woord #wesley ,,ik heb spijt en wil vooral mijn excuses maken aan mijn ouders en Esteban.''
En AZ de KNVB de voetbal selecties trainers broers en zussen opa en oma'squote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
half a minute geleden
En niet aan de Ajax Supporters die gedupeerd zijn door zijn actie?
Ohja?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan, anders barst er weer een hele discussie los
De TT is serieus.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan, anders barst er weer een hele discussie los
Na het zien van zijn Facebook pagina een dag na de wedstrijd hoopte ik daar sowieso al opquote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoop wel dat ajax aan het Broertje van Wesley ook een stadionverbod oplegt wegens het mogelijk maken van het overtreden van een stadionverbod.
doet me denken aan het einde van New Kids Turboquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Olof van Joolen Ook eerdere mishandeling van februari dit jaar wettig en overtuigend bewezen volgens rechter. #wesley
Dat begint een mooie lijst te worden. Dat zou zomaar eens 8 uurtjes schoffelen kunnen worden
gaat de foute kant op voor wesley.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Olof023 Olof van Joolen
Politierechter: ,,Poging tot zwaar letsel bewezen. Net als overdacht handelen. U praat erover en sloot weddenschap." #Wesley
twitter:jigalkrant twitterde op donderdag 29-12-2011 om 17:32:33Rechter acht het verminderde IQ en licht verslandelijke handicap #Wesley niet relevant. #AjaAZ #Esteban reageer retweet
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 17:36:32Rechter: ,,Dit is geen gewoon feit. U verziekt het spelletje voor velen. Alleen omdat u het zelf leuk vindt."#wesley reageer retweet
Wordt een leuk EK voor wesley.twitter:klaasjanbos twitterde op donderdag 29-12-2011 om 17:40:23Plus behandelverplichting bij reclassering, plus meldingsplicht bij wedstrijden van ajax, az en oranje voor komende twee jaar #wesley reageer retweet
Ik denk dat het sowieso wel verstandig is voor Wesley om bij de Arena uit de buurt te blijven. Hij zou blij moeten zijn met de uitspraak, dit komt min of meer neer op bescherming.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Maanvis het volgende:
Wordt een leuk EK voor wesley.twitter:klaasjanbos twitterde op donderdag 29-12-2011 om 17:40:23Plus behandelverplichting bij reclassering, plus meldingsplicht bij wedstrijden van ajax, az en oranje voor komende twee jaar #wesley reageer retweet
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die spits die naar AA Gent is vertrokken - kon die een beetje ballen?
neequote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die spits die naar AA Gent is vertrokken - kon die een beetje ballen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaat Ajax ook de financiéle schade op die hond verhalen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gaat Ajax ook de financiéle schade op die hond verhalen?
Hier had jij het nog over;quote:
quote:De staafgooier uit 1989 zou ook een levenslang stadionverbod krijgen, maar kreeg na een paar jaar weer een seizoenskaart.
Hij kreeg de kaart met goedkeuring van de toenmalige voorzitter Michael van Praag, die er in 1996 het volgende over zei: 'Deze jongen is destijds veroordeeld. Die straf heeft hij uitgezeten en in Nederland begin je dan met een schone lei. Wat ons betreft is er dus geen sprake van een stadionverbod of zo geweest'.
Hij moest 7 jaar na het incident een half miljoen gulden betalen, maar dat lukte niet, want een kale kip valt niet te plukken. De fan wilde het wel goed maken en zijn droom was om voor Ajax te gaan werken en de spelersbus of de bus van jonge voetballers te besturen, maar dat kwam nooit uit. Ajax was nooit op zijn voorstel in gegaan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een eikels bij Ajax om hem zo'n baantje dan geen eens te gunnen(
)
"Het was een weddenschap" --> voorbedachten rade.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
Mooi, die eikel 4 maanden de bak in.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:
Uitgeschakeld in de kwalificatie, en sowieso geschorst omdat hij de vice aanvoerder was tijdens de staking.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
gaat onze held enoh eigenlijk nog afrikacuppen?
mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uitgeschakeld in de kwalificatie, en sowieso geschorst omdat hij de vice aanvoerder was tijdens de staking.
Wie hebben er gestemd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Meeste verstand van voetbal:
Trainer Aantal stemmen
Frank de Boer 3.389
Ronald Koeman 2.184
Gertjan Verbeek 1.672
Co Adriaanse 1.425
Fred Rutten 944
John van den Brom 550
Ron Jans 299
Pieter Huistra 245
Peter Bosz 178
Harm van Veldhoven 151
Alex Pastoor 113
John Karelse 90
Jan Wouters 72
Will Boessen* 60
Ruud Brood 50
Andries Ulderink 47
Maurice Steijn 41
John Lammers 25
ik weet niet waar je dit vandaan haalt.. maar als het een POLL is onder iedereen dan kun je er vanuit gaan dat het gross ook ajax supporter is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Trainer Aantal stemmen
Frank de Boer 3.389
Ronald Koeman 2.184
Gertjan Verbeek 1.672
Co Adriaanse 1.425
Fred Rutten 944
John van den Brom 550
Ron Jans 299
Pieter Huistra 245
Peter Bosz 178
Harm van Veldhoven 151
Alex Pastoor 113
John Karelse 90
Jan Wouters 72
Will Boessen* 60
Ruud Brood 50
Andries Ulderink 47
Maurice Steijn 41
John Lammers 25
Hier zie je gewoon welke clubs de grootste supportersschare hebben. Ronald Koeman heeft 0 verstand van voetbal als je ziet wat voor gehandicapten hij altijd aankoopt, ook in zijn Ajax-tijd. Ik ben het overigens eens met de nummer 1 notering van De Boer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Trainer Aantal stemmen
Frank de Boer 3.389
Ronald Koeman 2.184
Gertjan Verbeek 1.672
Co Adriaanse 1.425
Fred Rutten 944
John van den Brom 550
Ron Jans 299
Pieter Huistra 245
Peter Bosz 178
Harm van Veldhoven 151
Alex Pastoor 113
John Karelse 90
Jan Wouters 72
Will Boessen* 60
Ruud Brood 50
Andries Ulderink 47
Maurice Steijn 41
John Lammers 25
Duuuh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:04 schreef DR-w.brink het volgende:
4x verliezen en frank de Boer staat onderaan de lijst. deze lijsten zeggen helemaal niets.
Hij heeft Charisteas, Soetaers, Bob Peeters, Sikora, Sonck en tientallen andere minkukels gekocht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind het allemaal redelijk logisch. Frank de Boer op 1, dat is logisch. Op 2 Koeman, hij heeft in de toppers laten zien dat hij toch echt wel verstand heeft van het spelletje.
Is maar hoe breed je het opvat. Koeman heeft samen met De Boer veruit het meeste laten zien als voetballer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:40 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Hij heeft Charisteas, Soetaers, Bob Peeters, Sikora, Sonck en tientallen andere minkukels gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |