Toch wel een grappige jongeman die Wesley.quote:Ook had hij een Hitler-snorretje laten tatoeëren op zijn vinger en deed hij die onder zijn neus als hij wilde provoceren.
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:25:36#wesley zijn geestelijke problemen komen door bijna stikken in ijsje op tweejarige leeftijd. reageer retweet
Ben het wel met je eens, moe wordt je van dit soort jochies die het nooit zullen leren en altijd de oorzaak ergens anders leggen dan bij hunzelf, is hoogstwaarschijnlijk niet de laatste keer dat we van hem horen in negatieve zinquote:Op donderdag 29 december 2011 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb nog wel een greintje empathie in mijn sodemieter. Maar het is gewoon zuur dat ik voor dit soort figuren deels aan het werk ben.
Volgens de advocaat van Wesley is zijn client 'lichtelijk gehandicapt' en heeft hij een IQ van 71.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Spits heeft blijkbaar meer info over de jongeman, tja, ik zeg maar niks![]()
Het is afwachten tot meneer de TBS kliniek ingaat en wij als maatschappij weer mogen betalen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:Olof023 twitterde op donderdag 29-12-2011 om 16:25:36#wesley zijn geestelijke problemen komen door bijna stikken in ijsje op tweejarige leeftijd. reageer retweet
Daarom wilde hij dat podium op natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de advocaat van Wesley is zijn client 'lichtelijk gehandicapt' en heeft hij een IQ van 71.
Dat komt niet door het bijna stikken in een ijsjequote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)dige_gedragsstoornis Dit dus.
Zijn advocaat moet toch iets verzinnenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat komt niet door het bijna stikken in een ijsje
quote:
half a minute geledenquote:Laatste woord #wesley ,,ik heb spijt en wil vooral mijn excuses maken aan mijn ouders en Esteban.''
En AZ de KNVB de voetbal selecties trainers broers en zussen opa en oma'squote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
half a minute geleden
En niet aan de Ajax Supporters die gedupeerd zijn door zijn actie?
Ohja?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan, anders barst er weer een hele discussie los
De TT is serieus.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet op in gaan, anders barst er weer een hele discussie los
Na het zien van zijn Facebook pagina een dag na de wedstrijd hoopte ik daar sowieso al opquote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoop wel dat ajax aan het Broertje van Wesley ook een stadionverbod oplegt wegens het mogelijk maken van het overtreden van een stadionverbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |