The Police - Outlandos d'Amour ?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:07 schreef Burnett het volgende:
Welk album van welke groep/artiest heeft de 3 hoogst genoteerde posities in diezelfde top2000?
vier zelfs..., 'Make You Feel My Love' van '19' staat op 19(!!).quote:Op woensdag 28 december 2011 14:24 schreef Mark het volgende:
Ik heb hem opgevat als:3 singles van 1 album, die samen de laagste score hebben (waarbij de 1e plaats 1 punt is, de 2e 2 enz).
En aangezien Adele er al 3 in de top 30 heeft....
Het is gewoon een topzangeres, en een leuk mens. Van mij mag zequote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef Blogman het volgende:
Wat doet Adèle zo hoog in de top 2000 ?
Die vraag kan niet met een goed antwoord beantwoord wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef Blogman het volgende:
Adele’s 21 becomes best-selling album of 21st centuryquote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef Blogman het volgende:
Nee, deze broers leven allebei nogquote:
Niemand is ooit op het briljante idee gekomen om alleen liedjes ouder dan een x jaar, liedjes die al iets meer eeuwigheidswaarde hebben bewezen, toe te staan voor nominatie. Dus dan krijg je dit soort dingen. Alhoewel ik ook over tien jaar nog wel ergens Adele in de lijst verwacht, alleen niet drie keer in de top 30.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef Blogman het volgende:
Bassie en adriaan??quote:
Mike Oldfield - Tubular Bells. Wat win ik?quote:
Sterker nog: Radio 2 vindt dat het zo meer beter tijdsbeeld geeft door liedjes uit het lopende jaar toe te laten en dat heb ik van iemand van radio 2.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand is ooit op het briljante idee gekomen om alleen liedjes ouder dan een x jaar, liedjes die al iets meer eeuwigheidswaarde hebben bewezen, toe te staan voor nominatie. Dus dan krijg je dit soort dingen. Alhoewel ik ook over tien jaar nog wel ergens Adele in de lijst verwacht, alleen niet drie keer in de top 30.
Ach, populisme en waan van de dag is niet alleen in in Den Haag schijnt. Zie ook "airplay mee laten tellen voor hitnotering" als "het is populair omdat wij het zeggen"quote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog: Radio 2 vindt dat het zo meer beter tijdsbeeld geeft door liedjes uit het lopende jaar toe te laten en dat heb ik van iemand van radio 2.
Die redenatie is nog veel erger dan het niet bedacht hebben...
Nee, maar wel schots. En jmc heten inderdaad ook Reid.quote:
ranja +1quote:
Dat is inderdaad goedquote:
Ik zit te slowchatten in het top 2000 topic. Maar ook geen ideequote:
Zonder Mc, maar verder goed. Voorheen Moody Blues.quote:
Over welke single gaat dit?quote:Though McCartney has since gone on to state that he is now embarrassed about this record, it continues to receive substantial airplay every year. Including royalties from cover versions, it is estimated that Paul McCartney makes $400,000 per year from this song, which puts its cumulative earnings for this song at near $15 million.
quote:
Die had ondertussen zo goed geleerd de sound na te maken.quote:
Sorry, moest plotseling offline. Is uiteraard correct, bedankt voor het waarnemen van de honneurs.quote:
dat is mijn meest gehate kerstnummer aller tijdenquote:
dat is nummer 5.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef lubje25 het volgende:
Gotye ft Kimbra -somebody that i used to know?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef bartrid het volgende:
[..]
dat is mijn meest gehate kerstnummer aller tijden
Dat denk ik overigens ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef iggyinthehouse het volgende:
rolling in the deep van adele?
maar ik denk niet dat je daar nog jaren mee doodgegooid gaat worden, terwijl dat met Wings wel zo is. Wings, the band the Beatles could have been, aldus Alan Partridgequote:
Nee, dat gelukkig niet. Ik vind het wel een aardig deuntje, maar ook niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
maar ik denk niet dat je daar nog jaren mee doodgegooid gaat worden, terwijl dat met Wings wel zo is. Wings, the band the Beatles could have been, aldus Alan Partridge
Adele staat wel 3x in de top 10 maar dit is de nummer 1quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef methodmich het volgende:
Of is het Happiness van Alexis Jordan?
Oftewel, wat is de titel?quote:When all words fail she speaks
Her mix tape's a masterpiece
Walks through the garden
so the roses can see
Oh I...have you got nothing to say
And you can see the daisies
in her footsteps
Dandelions, butterflies
I wanna be
Everyday she wears the same thing
I think she smokes pot
She's everything I want, She's everything I'm not
Oh. I...
Have you got nothing to say
She never gets wet
She smiles and it's a rainbow
And she speaks and she breathes
I wanna be
WeezerButler +1quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef WeezerButler het volgende:
Kate
Ben Folds Five is dit najaar weer de studio ingedoken
Ja, of het orgineel... maar ook die staan er niet in. Dat wel terecht overigens, de versie van Joan is natuurlijk de beste.quote:
Mark +1quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef Mark het volgende:
Laat me raden: Happy X-mas van John Lennon?
Al mijn moeilijke vragen waren jaren geleden al opquote:
Hetzelfde geldt voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry, moest plotseling offline. Is uiteraard correct, bedankt voor het waarnemen van de honneurs.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef MadMaster het volgende:
Bellen om te zeggen dat hij van haar houdt?
Wie isquote:is een Brits gitartist en
singer-songwriter, die onder andere
bekend is van zijn optredens met Thin
Lizzy (als vast lid tussen 1979 en 1982)
en Pink Floyd. Als solo-artiest verkreeg
hij met name in het Verenigd Koninkrijk
bekendheid met "",
welke daar de top 10 van de hitlijsten
haalde.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:46 schreef ranja het volgende:
ben nu weg voor een excelsior avondje in de Helling.
Leek me een passende vervolgvraag.quote:
quote:Ik benen kom uit het Friese land,
Rietsiebie rietsieba rietsieboem,
En zie ik meisjes, ik heb mezelf niet in de hand,
Rietsiebie rietsieba rietsieboem,
Want toen ik dat meisje in haar kraampje zag staan,
wist ik zeker ja met haar wil ik gaan
bartrid+1quote:
Nope, een Amerikaanse zangeres die 1 hele grote hit had in de jaren 80.quote:
Niet Maria McKee. Eigenlijk was het nog een meisje toen ze die hit had.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef methodmich het volgende:
Maria McKee of was dat net in de jaren negentig?
Tiffanyquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef bartrid het volgende:
Front Line Assembly heeft New Years day gecovered voor een U2 tribute album. Wie deed daar de vocalen voor?
Gambolputty +1quote:
* Mark komt even langsquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:28 schreef bartrid het volgende:
er is hier volgens mij echt niemand anders.
Wat van wie?quote:Where's the peace and understanding?
Go drum go dance sound on sound
All this peace and understanding
Go drum go dance round and round
Inyeeooo ay da yeeooo ah
Verschrikkelijk nummer.quote:
quote:Bright ligths the music get faster.
Look boy, don't check on your watch, not another glance.
I'm not leaving now, honey not a chance.
qua titel vervolgvraagquote:
De eerste punten van het nieuwe jaarquote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Gambolputty het volgende:
Kids in America - Kim Wilde
En gelukkig nieuwjaar natuurlijk
2 punten achter Burnett en bukgeit. Het gat is wel eens groter geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:49 schreef belsen het volgende:
Ik wilde hem nog niet posten, maar drukte per ongeluk op het knopje en nu staat ie er alvast en heb ik geen zin meer om hem te verwijderen...
Dus: Fok! Muziek Trivia - eindstand 2011
quote:Perhaps the ultimate stoner rock band, Northern California triohad a career that wafted in and out of focus from within their self-mandated cloud of marijuana smoke. In their short time together, they issued some of the heaviest, most uncompromising doom metal albums ever recorded, leaving a legend far exceeding the actual volume of their output
tuurlijk. Eerste dag weer aan het werk dus slaperig...quote:
quote:No matter what I do. All I think about is you. Even when I'm with my
boo
nopequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:31 schreef Norrage het volgende:
Usher en Keys toch?(ik ga nu volledig op het laatste woordje af
)
Bol_wan +1quote:
Melkwegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van welk muziekpodium is Kees van Hondt programmeur?
zeker bestaat dat nogquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef bartrid het volgende:
Metropolis in Rotterdam (als dat nog bestaat?)?
Die is goed.quote:
(kut ik heb perongeluk je pi geedit ranjaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef ranja het volgende:
nee hoor, we zijn niet wild aan het gokken
Prutserquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(kut ik heb perongeluk je pi geedit ranja)
n00biedoobiedoo +1quote:
pipster + 1quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef pipster het volgende:
Of dat festival in Lochem waar die dvd laatst van is uitgebracht.
Pilgrimage trip ( het 1e Lochem pop festival) was al een jaar eerder, in 1968.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:14 schreef Blogman het volgende:
Oh, deze site zegt Free Village in het Gelderse Eerbeek.
WeezerButler + 1quote:
50 cent, maar dan voor stoere mensenquote:
Ah okequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
50 cent, maar dan voor stoere mensen
nee, dies toch wel zeker bevallen nuquote:
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, dies toch wel zeker bevallen nu
nee, toch wel een internationale superster hoor, ditquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.
Was die vreselijk Sharon van Adel ofzoiets (WT) weer eens zwanger misschien?
Wat van wie ?quote:We told you we was gonna give it to you raw
(Everybody on the floor)
We ain't do it right the first time
(Everybody on the floor)
We gonna do it right the second time
(Everybody on the floor)
Of iets dergelijks: Bosbug +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |