Meneer heeft Ephimenco gelezen.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Roeptoeteren maar
[ link | afbeelding ]
Ik noemde de Polen als voorbeeld voor het zoeken naar snelle alternatieven voor laaggeschoolde arbeid, niet als enige optie. Laaggeschoolde arbeidsfuncties zijn makkelijker in te vullen dan hooggeschoolde functies en dus kennen die een lagere beloning dan een hogere functie, dat is gewoon een basisprincipe: vraag en aanbod. Daar is in principe niets oneerlijks aan, en dan laat ik de bonuscultuur en excessen even buiten beschouwing.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef okiokinl het volgende:
[..]
een ervaren timmerman vervang je ook niet zomaar. bovendien is het polenfenomeen nog vrij recent, daarvoor haalden we immigranten hierheen. goede manier om het kapitalistische systeem te ontlopen, hoef je de lonen niet te laten stijgen omdat je een tekort aan ongeschoolde arbeiders hebt. vreemd genoeg komen er ook hoogopgeleiden uit india bijvoorbeeld, en gaan die lonen dan weer niet omlaag.
klopt niks van, toch?
Hypotheekrenteaftrek is simpel gezegd precies wat de naam al zegt: je kunt de rente die je over je hypotheek moet betalen aftrekken van de belasting. Dit geldt dus alleen voor mensen met een koopwoning. Die hebben een hypotheek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag voor tussendoor:
Als je in een sociaal huurwoning woont, dan is het niet erg dat er bezuinigd wordt aan de HRA toch? Of heeft dit ook nadelige gevolgen voor huurders van sociale huurwoningen.
Je kan de hypotheekrente van een pand dat je verhuurd van je inkomstenbelasting aftrekken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mogelijk wel voor de particuliere huurders als die verhuurders hun hogere kosten gaan doorberekenen.
Ik ben zelf software engineer, maar ook sloper geweest vroeger, ik weet dus wat hard werken is, zowel op geestelijk als lichamelijk gebied.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef okiokinl het volgende:
[..]
lol.. jij weet helemaal niet of ik weet wat hard werken is, vriend.
en hoe wereldvreemd ben je als je denkt dat laagbetaald werk alleen door ultradomme mensen wordt gedaan.
en bovendien, neerkijken op mensen met minder intelligentie.
Ah, dus daar heb je zo leren scheldenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben zelf software engineer, maar ook sloper geweest vroeger, ik weet dus wat hard werken is, zowel op geestelijk als lichamelijk gebied.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, dus daar heb je zo leren schelden
Dat heeft eerst nog geen invloed voor de hoogte van de huren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef MakkieR het volgende:
Even een vraag voor tussendoor:
Als je in een sociaal huurwoning woont, dan is het niet erg dat er bezuinigd wordt aan de HRA toch? Of heeft dit ook nadelige gevolgen voor huurders van sociale huurwoningen.
Echter omdat de huizenprijs zakt, zullen huurprijzen ook zakken (of in ieder geval niet toenemen).quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Dat heeft eerst nog geen invloed voor de hoogte van de huren.
Maar ongetwijfeld krijgt het daarna snel gevolgen door vermindering van huursubsidies en andere toeslagen.
Dan wordt het. Gelijke monnikken gelijke kappen.
Een mooi, in je eigen vingersnijderig bezuinigings hoekje
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echter omdat de huizenprijs zakt, zullen huurprijzen ook zakken (of in ieder geval niet toenemen).
Dream on, door de problemen waar huizenbezitters in komen op het moment neemt de druk op de huurmarkt alleen maar toe volgens mij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echter omdat de huizenprijs zakt, zullen huurprijzen ook zakken (of in ieder geval niet toenemen).
Kom jij nog met een antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!
You're funny.
Ik doelde op de sociale huur, volgens mij is die gebaseerd op WOZ waarde, correct me if i am wrong.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dream on, door de problemen waar huizenbezitters in komen op het moment neemt de druk op de huurmarkt alleen maar toe volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |