Als je snel bent, ben je op tijd terug voor Dan Hartmanquote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef FritsFlits het volgende:
Caro Emerald, Commoderes, niet echt 2 denderde nummers hierna. Misschien maar eens op jacht gaan voor eten
Jaaaaa, ik heb ze al een paar keer gehoord hoor!quote:
Je vindt het toch niet mooi inmiddels?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik heb ze al een paar keer gehoord hoor!![]()
Mooi is een groot woord... Ik moet wel elke keer aan dat jaar denken dat ik echt álle Cats-nummers meegepikt heb... toch ergens nostalgie, zeg maar.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je vindt het toch niet mooi inmiddels?
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef Jane het volgende:
Bij Patrick Bruel kan ik tegenwoordig alleen nog maar hier aan denken:
ja, 2 januariquote:Op woensdag 28 december 2011 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan jullie nog kerstinkopen doen?
quote:
quote:
Vooral dat gelul in het middenstukquote:
Zo is het toch ook?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:05 schreef Jane het volgende:
"Limburg, je zal er maar wonen!"
Zo klinkt het toch?
Ja, maar ze bedoelen het als reclame, geloof ik.quote:
quote:Imtheochaidh soir is siar
A dtainig ariamh
An ghealach is an ghrian
Fol lol the doh fol the day
Fol the day fol the day
Imtheochaidh an ghealach’s an ghrian
An Daoine og is a chail ’na dhiadh
Fol the day fol the day
Fol the day fol the day
Imtheochaidh a dtainig ariamh
An duine og is a chail ne dhiadh
Fol the day fol the day
Oorkankerquote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Berkery het volgende:
Clannad - Theme from Harry's Game
[..]
Beste weet ik zo niet, maar een grote favoriet is Divine - Shoot your shotquote:Op woensdag 28 december 2011 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke vind jij de beste? Boogie Wonderland is ook erg tof trouwens
Ook helemaal goedquote:Op woensdag 28 december 2011 14:18 schreef D. het volgende:
[..]
Beste weet ik zo niet, maar een grote favoriet is Divine - Shoot your shot
Beiden niet hun beste.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen van night in white satin.
Dit nummer is me wat te zoetsappig.
Het deed me aan Vous permettez monsieur denken.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel leuk, het doet me aan een ouderwetse danszaal denken, met mensen die een foxtrot? dansen.
Oh nee, tango denk ik eigenlijk.
Kind werd in juli geboren, en het werd pas onlangs bekend gemaakt. Echt joh, wat een beroemdheid...quote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Cee het volgende:
Dido. Die is dit jaar bevallen en heeft haar zoontje Stan genoemd. Wat een lef.
Ze heeft het zelf pas onlangs bekend gemaakt. Maar inderdaad, een Beyoncé zit nog niet in de stijgbeugels en ze staan al te dringen voor de kliniek.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kind werd in juli geboren, en het werd pas onlangs bekend gemaakt. Echt joh, wat een beroemdheid...
Snap sowieso niet waarom dat brkend gemaakt zou moeten wordenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kind werd in juli geboren, en het werd pas onlangs bekend gemaakt. Echt joh, wat een beroemdheid...
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:26 schreef Cee het volgende:
HairOp dit nummer heb ik op het podium op Broadway staan meedansen met de cast.
Ik heb geen speakers op mn werkplek.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu hoef ik niet meer mijn telefoon aan de speakers te hangen
Die speakers hrb ik zelf meegenomenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb geen speakers op mn werkplek.Ik heb nu gewoon de iPad aan staan... Gelukkig sinds kort wel een hotspot op mn werk waardoor ik ook i-net op mn iPad heb.
Eros Ramazotti is tofquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef WeezerButler het volgende:
Is er op Italodisco en Sabrina na ooit iets goed uit Italie gekomen
Jovanotti!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef WeezerButler het volgende:
Ons vliegtuigquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef WeezerButler het volgende:
pasta's en pizza's de overige italiaanse keuken.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef WeezerButler het volgende:
Komt pasta niet oorspronkelijk uit Chinaquote:Op woensdag 28 december 2011 14:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
pasta's en pizza's de overige italiaanse keuken.
Je hebt een vrij goede smaakquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Olga het volgende:
Volgend uur
1008 Heart- Crazy on you
1007 Crosby, Stills & Nash Suite: Judy blue eyes
1006 Creedence Clearwater R. Long as I can see the light
1005 Beatles Back in the USSR
1004 Talk Talk It's my life
1003 Canned Heat On the road again
1002 Electric Light Orchestra Don't bring me down
1001 Doe Maar De bom
1000 John Farnham You're the voice
999 Elvis Presley Love me tender
998 Kinks Waterloo sunset
997 Aerosmith Love in an elevator
Ik vind dit wel mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
Alle ramen, deuren en oren dicht.Vre-se-lijk nummer!!
Er zit wel een lekker visrestaurantquote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef FritsFlits het volgende:
Warme gevoelens voor Ijmuiden? Wat een stinkhol met Corus naast je deur daar
Gelukkig ligt Bergen aan Zee dichterbij hierquote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Karina het volgende:
Ik vond het strand van IJmuiden altijd wel leuk, alleen niet de kant van Corus op kijken inderdaad.
Soort Julien Clerc maar dan van later.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef SeLang het volgende:
Dit was toch zo'n breezermeisjes idool?
Het was een beetje de kunst om al die meisjes over hoeren laten zingen. Dat is m wel gelukt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef SeLang het volgende:
Dit was toch zo'n breezermeisjes idool?
Ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Tijn het volgende:
Snapt iemand die reclame van Skoda? Met z'n "niet-klantvoordeel"
Wat een baasquote:Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was een beetje de kunst om al die meisjes over hoeren laten zingen. Dat is m wel gelukt.
Ja die is obviousquote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Tijn het volgende:
Snapt iemand die reclame van Skoda? Met z'n "niet-klantvoordeel"
Ik vind het maar een warrige reclame. Negatieve voordelen als je geen klant bent... double negative much?quote:
Je moet een klant worden om voordeel te hebben... Koop dus een Skoda. Das het idee.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar een warrige reclame. Negatieve voordelen als je geen klant bent... double negative much?
Ik moet mijn achterlicht van mijn auto gaan maken, maar ik wil nietquote:
Als je geen klant bent kun je geen voordelen krijgen. Pas als je klant wordt kun je voordeel krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het maar een warrige reclame. Negatieve voordelen als je geen klant bent... double negative much?
quote:
Yups, dacht ik ook gelijk aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
Doet wat denken aan the Beach Boys
Versie van No Doubt vind ik niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is verkracht door Gwen Stefani
Komt denk door dat achtergrondgezangquote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups, dacht ik ook gelijk aan.
Blijft desalniettemin een goed nummer
Ik vind 'm veel beroerder dan deze.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef Olga het volgende:
[..]
Versie van No Doubt vind ik niet eens zo slecht.
Duh, het origineel is veel beter, dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 28 december 2011 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 'm veel beroerder dan deze.
Weet het wel zekerquote:Op woensdag 28 december 2011 15:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt denk door dat achtergrondgezang
zekerquote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef FritsFlits het volgende:
On the road again, lekkere sound toch
Mjah, mogen ze vaker doen. Golden oldie classicsquote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer zo'n typische top2000plaat, hoor je verder nooit, maar niets mis mee
Ik hoop dat je het nog even heel houdt bij De Bom.quote:
wow zeg, een half uur nog maarquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gearriveerd in het Museum Beeld en Geluid
Om half 7 mogen we een half uur in het cafe
Ben bezoeker 2600 van vandaag
Hopelijk de moeite waardquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow maar 3 uur buiten wachten.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje jammer idd maar sfeer is top hier, mooi gebouw ook!quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beetje jammer idd maar sfeer is top hier, mooi gebouw ook!
Haha eerst maar eens de webcam vindenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Een half uur naar ons zwaaien.......
Komt nu wel dichtbij, vooral na de 1000-grensquote:
Als je Bohemian Rhapsody hoort komt het dichtbij.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt nu wel dichtbij, vooral na de 1000-grens
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef WeezerButler het volgende:
Wat zijn the Kinks toch belachelijk goed
Wow. Vorig jaar konden we zo naar binnen lopen en hebben we er zo'n beetje de hele dag gezeten. Later in de week werd het wel wat drukker, maar dit is echt belachelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze drummer heeft wel 2x zoveel armenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Geef mij maar Def Leppard, vind Aerosmith niks
Goed puntquote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze drummer heeft wel 2x zoveel armen
lekker bij de haard van DRU in een peugeot.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:58 schreef Epii het volgende:
tsjonge, ik krijg zin om naar zuid limburg te gaan ineens, en om daar te wassen met OMO.
Peugeotquote:Op woensdag 28 december 2011 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker bij de haard van DRU in een peugeot.
Dat Omo-lied is wel dé hit van de Top 2000 ja, maar die promotie van Zuid-Limburg vind ik eerder anti-reclame. Net als die stomme boekenreclames, met die kerel die wakker ligt omdat 'ie een eng verhaal heeft gelezen en de briljante slogan "Lees er eens een!"quote:Op woensdag 28 december 2011 15:58 schreef Epii het volgende:
tsjonge, ik krijg zin om naar zuid limburg te gaan ineens, en om daar te wassen met OMO.
Reclame duurt altijd te langquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de reclame wel erg lang duren. Of lijkt dat alleen maar zo?
Lekkerquote:
Ah kijk, mij gebeurt het eerder andersom. Ooit dat opdondertje van een Jamie van Di-rect zowat onder de voet gelopen.quote:
Tijn en ik hebben het er nog over gehad om dit jaar weer te gaan, maar laat het nu maar aan me voorbij gaan. Drie uur wachten op een half uurtje binnen heb ik niet echt veel zin in.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vriend van me heeft het Top 2000 spel gekocht. Die gaan we nu spelen voor de ingang van het cafeToch tijd zat
Die van de Pet Shop Boys vind ik ook erg goedquote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef laxus13 het volgende:
Versie van Elvis vind ik net ietsjes beter
Die is ook primaquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Die van de Pet Shop Boys vind ik ook erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |