Wel nice. Maar meteen 5kg kopen is, tja, wel veel. Vooral als je (zoals ik) nog wat experimenteert met smaken etc. Wel een mooie deal though.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef 16meter het volgende:
2e zak 2.5kg whey nu voor de helft van de prijs @ MyProtein.
Oh ja, op de 2de 50% discountquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef 16meter het volgende:
eerder 45 euro, maar je krijgt op je eerste bestelling nog 5% off
en een 10% discount voucher voor je tweede order
gewoon groot inkopen, dan bespaar je aardig wat.
Daarom dus...minder gewicht pakken, als je hem niet gecontroleerd naar beneden kan brengen zit je te zwaar. De oefening is niet alleen het naar boven brengen maar het naar beneden brengen is ook een onderdeel ervan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, doe je met de squat eigenlijk ookMaar het lijkt zo onlogisch bij OHP, maar als ik dan niet even adem haal en me ga inspannen voor de way down dan kan ik hem eigenlijk niet gecontroleerd naar beneden brengen.
Maar dat doe je toch ook bij een squat? Je rust op het hoogtepunt met lock-in. Zoals Rippetoe zegt is het voor beginners handiger om op het hoogtepunt je rust te pakken.. Maar daarnaast zegt hij dus ook dat experienced lifters na een tijdje overgaan naar het rustpunt op de schouders.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daarom dus...minder gewicht pakken, als je hem niet gecontroleerd naar beneden kan brengen zit je te zwaar. De oefening is niet alleen het naar boven brengen maar het naar beneden brengen is ook een onderdeel ervan.
Moet je eens doen bij een Squat....
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.Tering je was echt een lopend lijk. Goed bezig Panzer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Squat 3x5x100 kg, bench 3x5x72 kg, deadlift 5x120 kg, overhead press 3x5x50 kg, pendlay row 3x5x80 kg, legpress 3x12x230 kg. Wil aan het einde van 2012 een stuk sterker zijn, moet alleen een beetje uitkijken met mijn triceps, laatst ook blessure aan gehad.![]()
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.If not now, then when.
Ja dat is erg. Nu zul je deze week 10% van je spiermassa verliezen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Levolution het volgende:
Pff, deze hele week niet kunnen trainen, omdat ik bij mijn ouders ben en ik bij een sportschool sta ingeschreven in een andere stad.
Wel heb ik hier dumbells liggen en een pull up bar hangen, dus daarmee trainen en wat opdrukken enzo kan ik nog wel. Maar geen squats etc. Is dat heel erg?
Ga gewoon een keer proberen bij een lokale gym als je echt zo graag wil trainen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Levolution het volgende:
Pff, deze hele week niet kunnen trainen, omdat ik bij mijn ouders ben en ik bij een sportschool sta ingeschreven in een andere stad.
Wel heb ik hier dumbells liggen en een pull up bar hangen, dus daarmee trainen en wat opdrukken enzo kan ik nog wel. Maar geen squats etc. Is dat heel erg?
Correct, op de top blijf je aangespannen. Ik laat em juist rusten in normale houding van waaruit je hem wegdrukt (schouders) dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nee, je maakt je spieren daar toch enkel moe mee? Correct me if i'm wrong.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat is erg. Nu zul je deze week 10% van je spiermassa verliezen.
Is een idee. Deze week is helaas al bijna voorbij, maar de volgende keer kan ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer proberen bij een lokale gym als je echt zo graag wil trainen.
Laat je bij een Squat ook je gewicht ongecontroleerd zakken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook bij een squat? Je rust op het hoogtepunt met lock-in. Zoals Rippetoe zegt is het voor beginners handiger om op het hoogtepunt je rust te pakken.. Maar daarnaast zegt hij dus ook dat experienced lifters na een tijdje overgaan naar het rustpunt op de schouders.
Haha, squat dan je lichaamsgewicht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het voelt gewoon niet goed man, alles voelt zo slap.
[..]
Is een idee. Deze week is helaas al bijna voorbij, maar de volgende keer kan ik dat wel doen.
Dit doe ik ook niet bij OHP... Als ik bij de squat het rusten op het dieptepunt doe, dan denk ik wel dat ik de squat ongecontroleerd zou laten zakken.. lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Laat je bij een Squat ook je gewicht ongecontroleerd zakken?
Idd. Een eckte man kan altijd trainen. Gewoon deathlifts met de boodschappenauto van je moeder. Squats met een random persoon op je schouders. Desnoods vul je cementemmers met zware spullen en doe je daarmee een soort DB squat. Daarna natuurlijk hout kloven zoals Rambo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga gewoon een keer proberen bij een lokale gym als je echt zo graag wil trainen.
Oja, Rocky was het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef Levolution het volgende:
Ik kan inderdaad wel pistol squats doen, eventueel met de dumbells als extra gewicht.
Opdrukken met iemand op mijn rug.
Maar goed, gelukkig heb ik wel de hele week andere spiergroepen getraind, tenminste niet stil gezeten.
En Rocky in die montage tegen Drago.In de bergen, allemaal primitieve equipment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |