Idem dito, en ga het vanavond gebruiken. Ben benieuwd. Ook of ik miss xPanziimaus nog tevreden kan stellen na afloop, lees dat wel meer namelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
vandaag noxipro binnengekregen. deze week eens met mijn broertje gebruiken, ben benieuwd
Doet nagenoeg niets om testosteron te verhogen. Misschien als je 45 bent en trt iets voor je is.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:55 schreef ukga het volgende:
Iemand btw hier ervaring met trendflow / testo gel?
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik moest ook even google'n maar zijn dus oefeningen waar je enkel je lichaam gebruikt en geen equipment. Denk aan opdrukken, chin ups, wide grip pull up, human flags, planche push ups etc.
[..]
is bij nagenoeg iedereenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Wat moet je doen als je rechter biceps groter is dan je linker? Stoppen met het trainen van je rechter en alleen focussen op je linker, of beide trainen + linker 'extra'.
Inderdaad. Ik denk dat je wel even zoet bent als je dat wil corrigeren. Ook omdat het zo weer terugvalt, omdat je dagelijkse dingen zoals rukken alsnog met rechts doet.quote:
Was pas nog een mooi artikel over op T-nationquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Wat moet je doen als je rechter biceps groter is dan je linker? Stoppen met het trainen van je rechter en alleen focussen op je linker, of beide trainen + linker 'extra'.
Werkt goed voor mn floorpresses alleen alquote:1. Strong Side First with Unilateral Exercises
One of the many benefits of unilateral training is that it helps even out imbalances between limbs. Conventional wisdom says to do the weaker limb first to avoid exacerbating the imbalance, and then match that number of reps with the strong limb.
I've never been a fan of this method. While it may help create balance, it's selling the strong limb short since you aren't working it to its capacity.
Instead, try doing the strong limb first and then force yourself to match it on the weak side. You obviously won't be able to do it all in one continuous set, so do as many as you can with good form, pause for 10 seconds and take a few deep breaths, then continue on until you match the reps you got on the strong side – plus an extra 1-2 for good measure.
So a typical set might look like this:
Right side – 10 reps
Left side – 7 reps, pause for 10 seconds, 4 reps.
This provides the best of both worlds because you can even out imbalances while continuing to get the strong limb stronger
'Knibbelvla'quote:Op woensdag 28 december 2011 17:47 schreef Weissman het volgende:
Even wat pareltjes die ik tegenkwam:
Heb ik mijn spieren kapot getraind?
Het juiste voedingsschema
Ik ook niet, ik Googlede het dus, en dat topic wat werd gelinkt is het eerste resultaat.quote:
Hahah ik had ook gelijk gegoogeld :pquote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik Googlede het dus, en dat topic wat werd gelinkt is het eerste resultaat.
Meest trots ben ik op het feit dat ik eindelijk serieus ben begonnen na 3 jaar beetje willekeurig 45-min durende trainingen te pakken, meestal 3-4x per maand, waarvan dan 20 min cardio en daarna nog 20 min beetje random machines pakken.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Misschien wel leuk om even op te schrijven wat je qua BB bereikt hebt in 2011 en wat de plannen zijn in 2012.
Waar ben je het meest trots op in 2011?
- Krachttraining ontdekt, en eigenlijk heel verstandig mee begonnen (grote compounds, voeding in orde, vanaf begin trainingsschema bij gehouden met oefeningen, sets, reps om progressief te kunnen belasten). Nu er gewoon mee doorgaan in het nieuwe jaar.
- Na lange tijd een dikke endo geweest te zijn met > 20% bf was 2011 het eerste gehele jaar waarin ik absoluut niet meer dik te noemen viel, en ben eigenlijk ook nog nooit zo gespierd en sterk geweest als nu.
- krachttraining geeft me heel veel voldoening, voel me gelukkig als ik die laatste rep er nog uit kan persen met meer gewicht, etc. en helpt me in het dagelijks leven / studie / werk ook doelen te bereiken.
Wat zijn je doelen in 2012?
+ 6 kilo lean body mass erbij (+10% van nu) zonder netto aan lichaamsvet aan te komen of met minder lichaamsvet dan nu (wil naar 10-12% bf). Ik denk dat dit een realistisch doel is.
+ Blessurevrij blijven
+ Nooit meer boven de 15% bf komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Soms zie ik van die gespierde mannen die de juiste 'aantal/hoeveelheid' spieren hebben, maar ze er nog steeds niet goed eruitzien vanwege hun verhoudingen.
Wat zijn je doelen in 2012?
- Heel misschien op m'n voeding letten. Ik let nu namelijk totaal niet op m'n voeding (maar ik eet ook geen junkfood etc, wel vis, vlees, groente etc.). Zonder de juiste voeding boek ik namelijk ook snel resultaten (echt waar). Maar jah, er is altijd ruimte voor verbetering.
- 3x per week kracht +1x per week cardio. Nu fitness (KT) ik maar 3x per week (soms 4x, maar niet altijd) en dat vind ik niet bijster veel.Failure is success if we learn from it.
Ik? (ik ben niet diegene op de foto: kwa verhoudingen zie ik er wel zo uit alleen wat minder gespierd en iets meer bf%)quote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef 16meter het volgende:
goed fysiek man, hoe lang train je al?
en gebruik je shakes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu streef ik ernaar om een lichaam te krijgen zoals deze man hierboven. (niet Wesley).Failure is success if we learn from it.
heb je dit ook zelf gebruikt?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Doet nagenoeg niets om testosteron te verhogen. Misschien als je 45 bent en trt iets voor je is.
Als middel om te gainen niet het geld waard imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |