abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106060740
Hallo

Ben 20 jaar en doe aan krachttraining, ben 1.85 en weeg 72 kilo. Wanneer ik 5x in de week wil sporten waarvan 3x krachttraining zou ik volgens verschillende berekeningen dagelijks 3350 kCal binnen moeten kijgen. Zodat ik er ongeveer 200 kCal per week overhou wat dus mij zwaarder zal maken.

Ik heb eigenlijk een paar kleine vraagjes, natuurlijk is het genetisch bepaald hoe veel je kan aankomen maar zou het mogelijk zijn om 1,5 kilo per maand te winnen met behulp van een voedingsschema en sport?

En twee, volgens een website is dit volgende schema al 3350 kCal per dag, klopt dat denken jullie? Ik heb regelmatig schemas gezien van 3000 kCal die veel meer voeding erop hadden staan dus ik vroeg het mij af.

Allemaal +/-

Ontbijt ( 400 kCal )
Brinta opgelost in 200 Gram Melk
Stukje Fruit
Glas Sinaasappelsap

Tussendoor Ochtend ( 500 kCal )
Water
3 Boterhammen met beleg

Lunch (400 kCal )
Chocomelk
Bakje Yoghurt met Perzik smaak +/- 200 gram

Tussendoor Middag ( 350 kCal )
2 Boterhammen

Avondeten ( 1500 kCal )
Drink ik altijd Sprite ( 90 kCal per glas ) meestal 2/3 glazen
Avondeten meestal met patat, groente, vlees, saus dus wel 1000 kCal

Tussendoor Avond ( 200 kCal )
Knibbelvla
pi_106060849
Ik zou je avondeten eens gaan varieren, altijd patat is niet goed voor je. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106060888
Gaat niet alleen om kcal maar ook de verhoudingen van eiwit/vet/koolhy.
pi_106060948
Klopt, we eten niet elke dag patat maar 3/4 dagen gewoon uit de pan gebakken in olie zodat het niet heel vet is.

Eiwitten probeer ik te halen uit Yoghurt
Vetten en Koolhydraten mag ik wel binnenkrijgen vind ik want ik train intensief in de sportschool en ook nog cardio in de vorm van zwemmen, schaatsen, hardlopen

maar zijn dit ongeveer 3500 kcal?
pi_106061090
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt, we eten niet elke dag patat maar 3/4 dagen gewoon uit de pan gebakken in olie zodat het niet heel vet is.

Eiwitten probeer ik te halen uit Yoghurt
Vetten en Koolhydraten mag ik wel binnenkrijgen vind ik want ik train intensief in de sportschool en ook nog cardio in de vorm van zwemmen, schaatsen, hardlopen

maar zijn dit ongeveer 3500 kcal?
vetten en koolhydraten mag je wel binnenkrijgen? dude wtf :')

http://forum.bodynet.nl/l(...)swaardetabellen.html

succes kan je zelf uitrekenen.
pi_106061295
Koolhydraten worden omgezet in Suikers> Suikers in snelle energie voor de sportschool, wanneer je geen cardio doet wordt het opgeslagen en wordt het vet

Vetten zijn goed mits gematigd en verzadigd maar zoveel vetten krijg ik niet binnen met deze voeding, in ieder geval thanks voor de link ;)
pi_106063710
Heel belangrijk is het dat je dagelijks minimaal 150g eiwitten binnen krijgt uit verschilende bronnen. Kijk of je kwark kunt eten als laatste maaltijd voor het slapen gaan vanwege de langzame eiwitten ofzoiets. Verder is een eiwitshake vlak na het sporten goed voor snel spierherstel :)
pi_106063834
wtf waar zijn je eiwitten lol

ga je eens inlezen op een van de vele bb fora

Maar post dit niet zo 1 op 1 want dan krijg je eerst op je flikker denk ik
Dit land kan zoveel analfabeter!
pi_106064798
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef MarioBalotelli het volgende:
Koolhydraten worden omgezet in Suikers> Suikers in snelle energie voor de sportschool, wanneer je geen cardio doet wordt het opgeslagen en wordt het vet

Vetten zijn goed mits gematigd en verzadigd maar zoveel vetten krijg ik niet binnen met deze voeding, in ieder geval thanks voor de link ;)
vetten zijn even belangrijk als eiwitten..... koolhydraten heb je ook gewoon nodig, ongeacht of je nou cardio doet of niet.
Vetten moet je juist onverzadigd hebben.
pi_106133108
dit is een troll

move on, people
pi_106134153
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:15 schreef MarioBalotelli het volgende:

Prachtig dat je om een advies vraagt m.b.t. tot een schema wat duidelijk aantoont dat je niet weet hoe de vork in de steel zit, maar dan wel dit soort dingen zegt _O_ Eindbaas.
Of toch du vader?
pi_106134368
Gewoon flink wat vet aanzetten aan de botten zodat je het met de krachttraining om kan zetten in spieren.
pi_106135032
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon flink wat vet aanzetten aan de botten zodat je het met de krachttraining om kan zetten in spieren.
Deze man weet.
Of toch du vader?
pi_106156235
ik eet altijd 2 liter knibbelvla en bankdruk nu 160 kg
pi_106171309
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:29 schreef boskameel het volgende:
ik eet altijd 2 liter knibbelvla en bankdruk nu 160 kg
Wow, waar koop je knibbelvla? Smaakt dat betere dan magere quark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')