Faaaaaailquote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Zith het volgende:
Bij mij hebben ze over het nieuwjaar de BP rekjes gewisselt met 4x smith machineKan nu niet meer normale BPs doen. Het squatrek hebben ze wel laten staan.
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:10 schreef 16meter het volgende:
grote gasten hier allemaal... monster quads, enorme borstomvang etc..lijk wel of iederene aan de anaboluh zit ofsow :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
Ik zet ook veel vet om de laatste weken.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef Snakey het volgende:
Ik heb expres veel vet gegeten de laatste weken, dan kan ik dat de komende tijd allemaal omzetten in spier.![]()
Ik niet maar vindt de bevindingen over een dergelijk dieet wel interessant.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway. Zijn er mensen hier die een Paleo-type dieet volgen? (geen zetmeel of gerafinneerde suikers, geen zuivel, wel groente / fruit, noten, vlees)
Lees er hier en daar over, en vind het wel interessant.
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:03 schreef Weissman het volgende:
Is het verstandig om na een split-schema weer terug te gaan naar rippetoe ?
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef Snakey het volgende:
Ik heb expres veel vet gegeten de laatste weken, dan kan ik dat de komende tijd allemaal omzetten in spier.
Suikers vermijd ik sowieso (je krijgt ze incidenteel toch wel binnen). Zuivel vermijd ik ook. Zetmeel echter, zit ook in groente, brood en peulvruchten en is dus bijna niet te vermijden als je 'gezond' wil blijven eten. Alleen het brood wil ik aanzienlijk minderen (moeilijk te vervangen echter).quote:Op maandag 2 januari 2012 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway. Zijn er mensen hier die een Paleo-type dieet volgen? (geen zetmeel of gerafinneerde suikers, geen zuivel, wel groente / fruit, noten, vlees)
Lees er hier en daar over, en vind het wel interessant.
Ik kan deze vraag helaas niet echt beantwoorden, maar het na een aantal maanden omgooien van je techniek is volgens mij wel bevorderend.quote:
Het probleem is misschien dat ik na het sporten altijd ontiegelijke honger heb. Dan gaat er vaak nog 4 sneeen brood in.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Je wordt niet dik van een type voedsel of maaltijd. Je wordt dik als je meer energie op een dag opneemt dan dat je verbrandt.
Als je dus de wheyshake wil houden, moet je elders op de dagen minder voedsel eten.
Niet geheel raar. Tijdens de gehele duur van je sport sessie eet je natuurlijk niet, ik neem aan dat je niet 5 minuten voor het sporten nog een heel maal naar binnen werkt, dus je hebt al een tijdje niet gegeten na het sporten. Wel heb je een hoop verbruikt. Logisch dat je dus veel honger hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Het probleem is misschien dat ik na het sporten altijd ontiegelijke honger heb. Dan gaat er vaak nog 4 sneeen brood in.
Belangrijk is om te beseffen dat je 'dik wordt' van chronisch te veel eten (al het eten) op een dag vs. wat je verbrandt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Het probleem is misschien dat ik na het sporten altijd ontiegelijke honger heb. Dan gaat er vaak nog 4 sneeen brood in.
Ik was mij muscletotaal, en werd mij aangeraden om de hele dag sportdrank in te nemen van hun huismerk, veder 6maals daags een Animalpack en 2 potten creatine die bij hun in de aanbieding is.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
werd me bij muscletotaal aangeraden om het eventueel met sportdrank in te nemen,
dan zou het beter/sneller worden opgenomen
zou bijv suikerwater ook helpen, vind die sportdrankjes niet te zuipen
ow..enne..eerste week meer innemen voor boost, daarna onderhouden van 3-5g per dag?
Hier stopte ik met lezen. Fag.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Nou boys, vanmiddag met vriendinlief.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Anno2012 het volgende:
Ik heb nu 6 maanden full-body schema gedaan. 3x in de week.
Gebruik 60 gram weyshake op een trainingsdag. Als ik dit niet neem, dan krijg ik niks opgetild. Of het gaat net voelen alsof ik flauwval.
Het nadeel is dat ik er dik van word.
ja tog arnold deed ook 4 uur per dag trainen kijk naar hem dusja lkkr lang trainequote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
Wist niet wat ik zag, snoepwinkel-effect, ben iets van 3 uur bezig geweest,
dat beweer ik ook nergens.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
-het drinken van een whey shake verhoogt je kracht niet
Ik heb ze allemaal gedaan.quote:
praat maar mar jij bent ook nergens zonder je annebolenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
-je wordt niet dik van whey
-het drinken van een whey shake verhoogt je kracht niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |