Maakt geen bal uit, gaat om saturatie van de spieren op langere termijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:54 schreef MrNiles het volgende:
op een trainings-dag ook creatine na trainen? of maakt dat geen bal uit..of liever juist ervoor?
werd me bij muscletotaal aangeraden om het eventueel met sportdrank in te nemen,quote:Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, gaat om saturatie van de spieren op langere termijn.
Als je moet, dan postworkout met je shake door de betere insulinegevoeligheid / opname.
Niet moeilijk doen, middelt na een week of wat toch weer uit, zeker als je de eerste week meer inneemt.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
werd me bij muscletotaal aangeraden om het eventueel met sportdrank in te nemen,
dan zou het beter/sneller worden opgenomen
zou bijv suikerwater ook helpen, vind die sportdrankjes niet te zuipen
ow..enne..eerste week meer innemen voor boost, daarna onderhouden van 3-5g per dag?
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef H1N1 het volgende:
Zouden weissman en fanta een hartstilstand hebben gehad? Heb ze nog niet voorbij zien komen.
Ik wil ook flinke spieren.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:14 schreef SunTzu het volgende:
21 januari een maand op vakantie, nu nog ff hard knallen en dan samen met mijn neef in Vietnam verder trainen. Deze week ga ik denk ik al beginnen met cutten, mijn abs beginnen al zichtbaar te worden. Ik begon afgelopen jaar op 78kg met veel vet, toen helemaal terug naar 70kg en nu zit ik op 78kg weer met flinke spieren.
Een vriend van mij is begonnen met Krav Maga in Den Bosch ergensquote:Op maandag 2 januari 2012 13:23 schreef 16meter het volgende:
He brada's, iemand ervaring met Krav Maga?
[..]
Ik wil ook flinke spieren.
Moet je je addblocker uitzetten.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef mister_popcorn het volgende:
Waarom kan ik ineens niet meer quoten hier? Ben gewoon ingelogd volgens mij...
Daarnaast, wie doet hier goodmornings? Ben van plan ze erbij te gaan pakken dit jaar.
Zit overigens waarschijnlijk max 1 maand in between jobs, minstens 5 x pw aan het ijzer!
dank!quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Moet je je addblocker uitzetten.
Goodmornings heb ik één keer geprobeerd maar ben daar niet flexibel genoeg voor.
Klopt ja, en mijn squat loopt achter door blessures. Ik ben ook veel later begonnen met deadliften terwijl ik mijn chest altijd al wel maximaal deed.quote:
Olympia den bosch. Heb weleens staan kijken en zag er leuk uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een vriend van mij is begonnen met Krav Maga in Den Bosch ergens
Was dat echt of was ie weer aan trollen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef 16meter het volgende:
jahr00n, jij zit toch ook in de vechtsporten enzo. geloof dat je ook op vechtkampen hebt gezeten?
wat is je mening over krav maga?
kan ik maybe beter voor Wing Chun kiezen, of Systema?
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:18 schreef star_gazer het volgende:
Ik wil blijven squatten, maar eigenlijk wil ik dat de rest net zo hard groeit als m'n benen. Fucking genetics
Mensen willen laten denken dat je monster benen hebt terwijl je gay kleding draagtquote:Op maandag 2 januari 2012 14:18 schreef Stereotomy het volgende:
En anders stoppen met het dragen van die skinny jeans![]()
Krav Maga is niet echt een klassieke vechtsport. Het is meer "hoe zorg ik dat ik mijn tegenstander zo snel mogelijk uitschakel en de situatie onder controle heb".quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef 16meter het volgende:
jahr00n, jij zit toch ook in de vechtsporten enzo. geloof dat je ook op vechtkampen hebt gezeten?
wat is je mening over krav maga?
kan ik maybe beter voor Wing Chun kiezen, of Systema?
Kickboxen, MMA en Krav Maga zou ik zeggen, ik ben geen expert wel een fan van de sport en in de toekomst ga ik het ook zeker beoefenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:50 schreef 16meter het volgende:
Dat is ook wat ik zoek, geen zieke moves en stoere vechthoudingen. Gewoon effectief mensen kunnen uitschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |