Maar toen de kip nog wel leefde, kreeg ze dan geen nakomelingen?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog maar twee hanen over(Die blijkbaar homoseksueel zijn, want ze doen geen vlieg kwaad).
Ik zag laatst wel een rat bij het kippenhok lopen, kwam waarschijnlijk een restje voedsel halen
Nee, geen nakomelingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar toen de kip nog wel leefde, kreeg ze dan geen nakomelingen?
Gecondoleerd alsnog.![]()
Ratten
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 december 2011 11:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, geen nakomelingen.
We gaan het hok uitbreiden en deze lente eens kijken of we nog wat hennen erbij kunnen zetten
Nu ga ik ontbijten brunchen
En dan nog huilenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:02 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
En die Noord Koreanen hebben lekker sneeuwpret.
[ afbeelding ]
Vind het wel grappig.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
Nergens voor nodig met al die huileballen
Zaten best aardige reacties in.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef du_ke het volgende:
Nergens voor nodig met al die huileballen
Allicht maar het ging op een gegeven moment ook wel redelijk off-topic. Maar als jullie graag een nieuw deel willen, prima ik houd je niet tegen.quote:
Nee hoor, ik ben er wel uit met Erik. Maar het was op zich wel een aardig topic.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht maar het ging op een gegeven moment ook wel redelijk off-topic. Maar als jullie graag een nieuw deel willen, prima ik houd je niet tegen.
Gemakzucht wordt onze ondergang, du_ke. Ik ben ook al ten prooi gevallen aan decadentie en open zelden nog topics.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:54 schreef du_ke het volgende:
Klopt, het topic was niet onaardig maar ik heb geen zin om een topic te openen
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 28-12-2011 om 12:52:02Denkt VVD/CDA toch aan versoberen hypotheekrenteaftrek/aflossingsvrije hypotheken? http://t.co/PbRaLf2O Onacceptabel dan maar verkiezingen! reageer retweet
[citation needed]quote:Op woensdag 28 december 2011 13:50 schreef remlof het volgende:
En dat terwijl de meeste Henks en Ingrids gehuurd wonen
Dat wordt een vervelende, nadeel van alles maar uitstellen tot je niks anders meer kan...quote:De maatregelen zullen, als ze doorgaan, van het ene op het andere moment worden ingevoerd.
Je probeert toch iemand te betrappen die stiekem aan het lachen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |