Volgens mij is barely legal net legaal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie ninja-edit, pedofiliebeschuldigingen zijn uit den boze he schat.
Ik had 't over je edit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is barely legal net legaal.
Dus niks pedofilie.
Waarom zou je in godsnaam dat willen zien c.q. er een tv-programma over willen maken?quote:00:10 Bevallingsverhalen
In mn edit stond 'barely legal'.quote:
Zei hij dat?quote:
Ja daarvoor niet, en daarna:quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mn edit stond 'barely legal'.
Huilerd.
Vind ik niet gepast eerlijk gezegd, liever dat je 't terug neemt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt je weinig uit, naar wat ik heb begrepen.
Daarom was het toch ge-edit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daarvoor niet, en daarna:
[..]
Vind ik niet gepast eerlijk gezegd, liever dat je 't terug neemt.
Ik vind dit niet echt gepast.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, nuke die teringzandbak maar recht naar Allah toe, zijn we ook van dat gekanker af daar.
quote:
Welnee. Niet netjes, maar niet strafbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef eriksd het volgende:
Gaat veel te ver Koos. Zelfs strafbaar.
Hangt ook af van de persoon die het zegt, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Niet netjes, maar niet strafbaar.
Mwoah, ik weet niet wat er eerst stond maar als het pedobeschuldigingen waren dan hobbelen we toch wel richting het strafrechtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee. Niet netjes, maar niet strafbaar.
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hangt ook af van de persoon die het zegt, toch?
Oproepen tot het nuken van het midden-oosten is dat ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet wat er eerst stond maar als het pedobeschuldigingen waren dan hobbelen we toch wel richting het strafrecht
Koos, op je knieën voor VS!
Z'n originele post staat er nog gequote door Vs.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah, ik weet niet wat er eerst stond maar als het pedobeschuldigingen waren dan hobbelen we toch wel richting het strafrecht
Koos, op je knieën voor VS!
RTV Oost microfoon........quote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe dan ook, je mag overal wat over zeggen, alles tegen me zeggen, maar beweren dat ik aan kinderen zit gaat me gewoon te ver, klaar.
Als wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:01 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oproepen tot het nuken van het midden-oosten is dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |