Bepaald geen plagiaat.quote:
Denk jij dat Nederland onder 50 jaar communisme beter af was geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ook gekund, was ook beter geweest dan WO2, want het communisme op de Sovjetmanier was toch tot mislukken gedoemd.
Of misschien hadden de Sovjets het met West-Europa erbij wel gered? Ik denk het niet eigenlijk, dan was het zoiets als China geworden, geleidelijk kapitalisme omarmen.
Dat is het alleen wanneer je niet duidelijk aangeeft dat het een citaat betreft.quote:
Ik denk dat er dan geen 6 miljoen joden waren vergast, dus wat dat betreft waren we beter afgeweest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij dat Nederland onder 50 jaar communisme beter af was geweest?
Nee, dat was dan gewoon een hetzelfde geweest als 40-45, alleen dan langer en met andere vlaggetjes en speldjes.
Dat bedoelde ik. Ik kom je dus nergens op pakken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het alleen wanneer je niet duidelijk aangeeft dat het een citaat betreft.
747 is groots hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een A6, geen fucking 747.
Slaap je roes lekker uit tukkerquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moeder.
Ben er wel klaar mee voor vandaag. Tabee.
Nou nou je bevindt je nu wel op een hellend vlak hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, nuke die teringzandbak maar recht naar Allah toe, zijn we ook van dat gekanker af daar.
Haha, maar dan waren er mischien 50 miljoen West-Europeanen in de Gulags beland en moesten zich daar doodwerken. Vervolgens zou, net zoals in het Sovjet-deel van Polen, de complete elite & intelligentsia worden uitgemoord.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan geen 6 miljoen joden waren vergast, dus wat dat betreft waren we beter afgeweest.
Ja jullie willen toch niks anders horen, dus ik ga me ff afrukken op foto's van een verkoolde jurkmans in een verglaasde woestijn met z'n echtgenoot de geit afgebrand op de achtergrond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou nou je bevindt je nu wel op een hellend vlak hoor
Ik heb wat jaartjes geoefend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Ik kom je dus nergens op pakken.
Laten we het erop houden dat elk totalitair regime totaal verkeerd is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, maar dan waren er mischien 50 miljoen West-Europeanen in de Gulags beland en moesten zich daar doodwerken. Vervolgens zou, net zoals in het Sovjet-deel van Polen, de complete elite & intelligentsia worden uitgemoord.
Wat dat betreft was het geen stuk beter geweest dan de kampen waarin de Joden zich moesten doodwerken of de massa-executies door de Einsatzgruppen in Oost-Europa. Alleen dat i.p.v. de Joden alle West-Europeanen tot de slachtoffers zouden behoren.
Overigens tierde anti-semitisme in de communistische staten welig, menig Jood werd bijv. net na de oorlog in het `bevrijdde` Polen door de communisten vermoord.
Ik kan zo even geen pakkende naam verzinnen voor deze fetisj.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jullie willen toch niks anders horen, dus ik ga me ff afrukken op foto's van een verkoolde jurkmans in een verglaasde woestijn met z'n echtgenoot de geit afgebrand op de achtergrond.
Hmmquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja jullie willen toch niks anders horen, dus ik ga me ff afrukken op foto's van een verkoolde jurkmans in een verglaasde woestijn met z'n echtgenoot de geit afgebrand op de achtergrond.
Abughraibisme fetish.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan zo even geen pakkende naam verzinnen voor deze fetisj.
En een barely legal jochie op je schoot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sado-Martyrism?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan zo even geen pakkende naam verzinnen voor deze fetisj.
Sorry, ik ben geen aanhanger van het Islamitisch geloof.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een minderjarig islamitisch jochie op je schoot.
Mooie ninja-edit, pedofiliebeschuldigingen zijn uit den boze he schat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een barely legal jochie op je schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |