traffic giant deed dat beter heb ik het idee..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja voor de 20 patches was het niet te spelenNa een tijdje stond letterlijk alles vast met 800+ man bij een busstation. Werkt nu heel wat beter maar het blijft lastig/onmogelijk om opstopping op te lossen als die eenmaal verschijnen.
A.
jullie postte op exact hetzelfde moement.. /care wie em dan opent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Omdat ik de laatste was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Ja dat was je dus nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste was.![]()
Maar nu zie ik dat jij ineens de laatste was in het vorige topic.![]()
ik vind deze ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
Sorry hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
nu is die geniaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
![]()
Misschien kan je hem nog veranderen?
Ik heb ook Shadowground gekregenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Yeuh, Spirit Knights achievement gehaald en ik kreeg ShadowgroundsIemand die hem wil ruilen voor een andere game waar je een achievement mee kan halen?
Voor de CrimeCraft kreeg ik een coal
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb ook Shadowground gekregen
Misschien dat iemand wilt ruilen.
Hoeveel Coal bied je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.
Samequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of "Prince of Persia: The Forgotten Sands' de moeite waard is?
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of "Prince of Persia: The Forgotten Sands' de moeite waard is?
quote:
Ok. Dan laat ik die maar schieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.
Ik vond hem erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.
Ga ik ook even snel doen denk ik... nog ff kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Net even TDU 2 gekocht voor 6 eurootjes
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb net Left 4 Dead 2 gekregen, iemand interesse?
Ruilen voor shadowgrounds + wat coal misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb je pm gestuurdquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef TG_LAX het volgende:
Ik heb een LA noire coupon van 50% voorje
ik krijg de laatste boss niet eens gesloopt op hard. Ik faal.. hard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Necrodeath het volgende:
Eindelijk Jamestown Croatoa verslagen op Divine, nu Judgement
Edit: Game Over in lvl 1 op Judgement![]()
Ik heb er ook wel interesse in, maar wat wil je er voor hebben? Ik heb 1 coal en -25% OFF valve en GDSC gamesquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb ook interesse, ik heb 6 Coal, Shadowgrounds, -50% Demolition INc en -50% Stalker clear sky, PM maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geef je 1 coal voor de Orange Box.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Frith het volgende:
wat ik heb:
[ afbeelding ]
iedereen heeft die spellen helaas al en van de coupons word ik niet vrolijker.
Vast genoeg mensen dat het eng wordt, zou me zelfs niet verbazen als het geautomatiseerd is door sommige mensen (zoals ook met de Humble Bundle gebeurde)quote:Op woensdag 28 december 2011 01:45 schreef Moro het volgende:
Vraag mij af hoeveel mensen een nieuwe account aanmaken en b.v. sequence aanschaffen en vervolgens de makkelijke steam achievements doen (10 items op wishlist etc) en vervolgens alles naar hun main account ruilen.
Ik wil Terraria best wel hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb nog een kopietje terraria en door een foutje van steam nog 2 extra van renegade ops.
Iemand interesse hierzo ?
Coaltje of 5, die coupons maken me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
HL2 of Episode 1?!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb nog een kopietje terraria en door een foutje van steam nog 2 extra van renegade ops.
prefereer games natuurlijk
Ik geef je er 7.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Coaltje of 5, die coupons maken me niet zoveel uit.
Die bonnen zijn pas na 2 januari geldig.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:35 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een coupon voor 50% van Rockstar games. Is die korting op de standaard-prijs, of op de prijs die ze deze sale hanteren?
V.
Crimecraft gaf mij het Volledige Valve Steam Holiday packquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Yeuh, Spirit Knights achievement gehaald en ik kreeg ShadowgroundsIemand die hem wil ruilen voor een andere game waar je een achievement mee kan halen?
Voor de CrimeCraft kreeg ik een coal
Renegade Ops heb ik wel interesse in, Ik heb nog Half Life 2 in de aanbieding en coupons voor 50% Valve, 50% killing floorquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
prefereer games natuurlijk
ik heb gelezen dattie nauwelijks beter zou zijn als deel 3, en om daar nou ruim het dubbele voor te betalen...quote:Op woensdag 28 december 2011 02:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik wil Terraria best wel hebben!
Ik heb Tropico 4 en beide DCL'S met flink wat korting gekocht
Als je 3 al hebt is het niet echt de moeite, als je die echter nog niet hebt is het de beste koop lijkt mij zo!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gelezen dattie nauwelijks beter zou zijn als deel 3, en om daar nou ruim het dubbele voor te betalen...
Lekker voor jequote:Op woensdag 28 december 2011 14:44 schreef Beach het volgende:
Dat Crimecraft crasht telkens als een ronde is afgelopenhele pc doet niks meer. Taskmanager ook niet. Nergens anders heb ik dat mee wat een kutspel.
http://steamcheeves.com/quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef Salamando het volgende:
Maar er zijn dus ook achievements te halen waarmee je gifts krijgt in games die niet in die 6 achievements van de dag staan?
Jij bent geïnteresseerd, want topgame!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef Luukiemaster het volgende:
Net Deus Ex GOTY gekregen... iemand geintereseerd?
Ik heb hem al ^^quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij bent geïnteresseerd, want topgame!
Mooiquote:
Wil um wel, maar heb niks om er tegen te ruilenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef Luukiemaster het volgende:
Net Deus Ex GOTY gekregen... iemand geintereseerd?
Staat genoteerd, stuur me even een PM met je gebruikersnaam.quote:
Wat was de aanpassing?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:54 schreef FS1986NL het volgende:
Volgens mij doet Fallout 3 het nu wel goed op Windows 7.
Heb nu een kleine aanpassing gemaakt en zo te zien werkt het nu wel goed.
Je moet naar Library, Documents, My Games, Fallout3, FALLOUT.ini en dan wat hieronder staat veranderen.quote:
nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog 6 coal; iemand wat ruilen voor 3-5 euro zo straks bij de nieuwe sales als er wat tussen zit?
Probeer een andere downloadserver.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik probeer al sinds gisteren rock of ages te installeren maar krijg steeds die irritante melding dat de servers het te druk hebben
Thnxquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Probeer een andere downloadserver.
wat dan nog? :pquote:Op woensdag 28 december 2011 19:31 schreef FS1986NL het volgende:
Pfff heb al veel te veel uitgegeven, maar zie nu weer dingen in de Sale die ik wil hebben.![]()
Geintereseerd in Deus Ex GOTY?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog 6 coal; iemand wat ruilen voor 3-5 euro zo straks bij de nieuwe sales als er wat tussen zit?
Ook niet wat coal??quote:Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wil um wel, maar heb niks om er tegen te ruilenhaha.
Nee had ik al eeuwenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:06 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Geintereseerd in Deus Ex GOTY?
[..]
Ook niet wat coal??
iddquote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
HoI is toch wel een ander niveau als een total war of europa universalis serie..
In negatieve zin dus
1, 2 of 3?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
HoI is toch wel een ander niveau als een total war of europa universalis serie..
In negatieve zin dus
Valt wel mee. Het is absoluut geen slechte game.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
In negatieve zin dus
Dead Space 1 heb ik op de PS3 gespeeld, dat was echt heel tof.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef VelitoX het volgende:
Zucht heb nu al weer wat games in mn karretje zitten, terwijl ik net vanmiddag al een paar had gekocht.... arghhhhhhhhhhhhhh.
Zit nog te twijfelen over dead space... haha.
Dead Space 1 is tof, Dead Space 2 nog veel toffer!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dead Space 1 heb ik op de PS3 gespeeld, dat was echt heel tof.
quote:Op woensdag 28 december 2011 07:08 schreef rubbels het volgende:
Hoe lang is de speelduur van The Forgotten Sands ongeveer?
En die van Prince of Persia? (het deel daarvoor)
ik heb hier wel een copy, alleen niet in gift vormquote:Op woensdag 28 december 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier nog een copy van ''Orcs must die''..?
quote:
daarover dus.. allebei vette spellen, ik ben zelf meer een DS dan een POP!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef rubbels het volgende:
Dan begint nu het nadenken...
Een PoP of Dead Space 2... (Die ik dan trouwens beter vorige week bij Origin had kunnen kopen voor 5 euro...)
Of natuurlijk niks en wachten... Maar ik ga vrijdag ook weg, dus.....
ik was er toch wel zo'n 14 uur mee bezig idd, en ik speel redelijk normaal tempoquote:
Ok, ik bedenk me net dat m'n broer(tje) 2008 ook heeft, dus die kopen heeft weinig zinquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik was er toch wel zo'n 14 uur mee bezig idd, en ik speel redelijk normaal tempo
en ga voor PoP forgotten sands imo, dat is veel toffer dan die 2008 versie
Verder is dit de derde opeenvolgende dag dat er niets voor mij bijzit, toch wel lekker rustig na al dat geweld van de eerste ~5 dagen
Ik haal gewoon lekker Sands of Time.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, ik bedenk me net dat m'n broer(tje) 2008 ook heeft, dus die kopen heeft weinig zin
Wat zouden jullie zeggen: Ik heb Dead Space 1 hier liggen maar nog niet gespeeld, weet dus nog niet hoe ik Dead Space vind...
Dan maar voor PoP The Forgotten Sands gaan? (De trilogie heb ik op de PS2, die vind ik iig geweldig)
Das een mooi spelquote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik haal gewoon lekker Sands of Time.
Ik wil hem wel voor wat coal hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef Gamer_V het volgende:
50% OP BIOSHOCK TWEE. INITIEER GEVLOEK.
Komt wel goedquote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef VelitoX het volgende:
Gatverdamme koop ik nog 3 games, gaat er iets fout... Ze staan nu wel in mn library, maar "purchase is still being processed"... Zucht... Geld is iig overgemaakt... Gok dat het allemaal komt omdat de servers het niet aan kunnen... (de games stonden iig eerst nog niet in mn lijst, nu wel).
moet je er daar nog wat van kwijt dan ?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef Catch_me het volgende:
section 8 prejudice 4 pack gekocht. Het spel zelf + alle DLC voor ongeveer 2 euro omgerekend
Hoop het, heb voor de zekerheid maar een support ticket neergeplant. Viel me al op dat TF2 nogal traag downloadde, dus waarschijnlijk zijn de servers redelijk overbelast...quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Komt wel goedduurt waarschijnlijk een uur of 2-3.
Donequote:Op woensdag 28 december 2011 23:33 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor wat coal hebben
Add me: nielsvandekoekelt
ok... eerst een uur niets, daarna opeens 2 presents vlak na elkaar. gewoon random luck dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
iemand die TF2 gifts al? Ik speel al anderhalf uur maar heb nog niets gezien wat ik kan oppakken van vijanden.. zucht
Ik heb dat in 2 minuten gedaan met een lege server en mezelf killen met console.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
iemand die TF2 gifts al? Ik speel al anderhalf uur maar heb nog niets gezien wat ik kan oppakken van vijanden.. zucht
quote:•Ranked 9005th with 736.6 hours played
•Has played 127 games out of 280. You can also view unplayed and played games
•Owns 280 games for a total worth of $1291.64 (at the games' current prices)
•Two hundred and twenty-four games mschol currently owns are on sale. View all of them?
•Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $1.75
SICKquote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ranked 3722nd with 1613.1 hours played
Has played 69 games out of 222. You can also view unplayed and played games
Owns 222 games for a total worth of $1104.73 (at the games' current prices)
One hundred and ninety-one games Echo currently owns are on sale. View all of them?
Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $0.68
[ afbeelding ]
Zoveel tijd gestoken in L4D en L4D2
1000 uur totaal = 42 dagen____!
[HS] Necrodeathquote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef Gamer_V het volgende:
http://wastedonsteam.com
Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $0.49
Goedkoper dan de bios!
Toen ik het gisteren 10 minuten probeerde kon ik de tweede mob niet eens aanquote:Op donderdag 29 december 2011 02:02 schreef BurnaBoy het volgende:
sequence is zeker een leuk spel alleen zo makkelijk.
zelfs met de moeilijkheidsgraad op een na hoogste blaas ik overal doorheen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik zeker wel een gevoel voor ritme heb maar zou dat zoveel schelen in die game ?
20 min mee bezig geweest voor er 3 pakjes dropte, voor een "50% off on the title AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!!." coupon.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb dat in 2 minuten gedaan met een lege server en mezelf killen met console.
Hoe bedoel je 'Ik wil veel spellen hebben, zodat ik stoer lijk"quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ranked 3722nd with 1613.1 hours played
Has played 69 games out of 222. You can also view unplayed and played games
Owns 222 games for a total worth of $1104.73 (at the games' current prices)
One hundred and ninety-one games Echo currently owns are on sale. View all of them?
Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $0.68
[ afbeelding ]
Zoveel tijd gestoken in L4D en L4D2
1000 uur totaal = 42 dagen____!
Ja want Steam neemt sinds het begin al op welke games je speeltquote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'Ik wil veel spellen hebben, zodat ik stoer lijk"
(Zie dikgedrukt) <3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'Ik wil veel spellen hebben, zodat ik stoer lijk"
(Zie dikgedrukt) <3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep jij loopt een beetje achterquote:Ranked 9455th with 693.6 hours played
Has played 42 games out of 69. You can also view unplayed and played games
Owns 69 games for a total worth of $385.62 (at the games' current prices)
Fifty-seven games [ Pix ] currently owns are on sale. View all of them?
Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $0.56
Humble Bundle games waarvan ik er maar een paar leuk vind. En een paar dingen zoals Half Life waarvan je er 6 in je inventaris krijgtquote:Op donderdag 29 december 2011 02:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ranked 9455th with 693.6 hours played
Has played 42 games out of 69. You can also view unplayed and played games
Owns 69 games for a total worth of $385.62 (at the games' current prices)
Fifty-seven games [ Pix ] currently owns are on sale. View all of them?
Their overall account cost per hour of gametime of the games list below is $0.56
Yep jij loopt een beetje achter
Ga huilen pauper. Je hebt gewoon geen geld ga je lopen janken bij andere mensenquote:Op donderdag 29 december 2011 02:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Humble Bundle games waarvan ik er maar een paar leuk vind. En een paar dingen zoals Half Life waarvan je er 6 in je inventaris krijgt
Maar ik koop ze ook zodat ik stoer lijk, en ik kan opscheppen![]()
Dit is dus precies wat ik net bedoelde met mijn zin.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen pauper. Je hebt gewoon geen geld ga je lopen janken bij andere mensen
Nigga pleasequote:Op donderdag 29 december 2011 02:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik net bedoelde met mijn zin.
Je bewijst jezelf aan maar
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nigga please
[ afbeelding ]
Serieus vent rot op. Ik heb 500 euro aan games, maar ik heb mijn steamaccount al zo fucking lang. Zeg sinds het begin. Daarnaast is alles in de uitverkoop gekocht of via diverse indie bundles.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik net bedoelde met mijn zin.
Je bewijst jezelf aan maar
Nee? Hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Huh Verbal vergat jij nu net de V.
Oh je post leek langer te worden toen ik hier terugkwam (automatische update).quote:
Dat dacht ik ook daarom had ik ook een wtf moment.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:34 schreef dopfles1 het volgende:
Verbal kan zijn V. niet vergeten, komt er automatisch bij te staan
Ik had dat zinnetje over de clan toegevoegdquote:Op donderdag 29 december 2011 10:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh je post leek langer te worden toen ik hier terugkwam (automatische update).
[..]
Dat dacht ik ook daarom had ik ook een wtf moment.
Ah oke!quote:Op donderdag 29 december 2011 10:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik had dat zinnetje over de clan toegevoegd
V.
Als je rechtermuisklik doet op een game staat er Set Categoryquote:Op donderdag 29 december 2011 10:22 schreef Verbal het volgende:
Het is trouwens toch mogelijk om eigen categorieën aan te brengen in Steam? Nu staan mijn games verdeeld onder Favorites / Installed / All games, maar het is wat onoverzichtelijk.
Hoe maak je nieuwe categorieën aan en zijn die in een soort submappen te verdelen? Dat je ipv de logo's van de games de mappen ziet? Of blijven het van die lange lijsten met een scheidingsteken ert
V.
Je moet trouwens op een updated server spelenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Complete Strong Bad S1 packquote:
Misschien dat hij dat heeft gehad voor de TF2 achievement.quote:
Ah, dan snap ik hetquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Misschien dat hij dat heeft gehad voor de TF2 achievement.
Hoe zie je dit?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Cultor
Has logged 964.0 hours of playtime — that's 40 days, 4 hours, and 0 minutes, where Railworks 3: Train Simulator 2012 is their most played game, which accounts for 19.0% of their playtime
Niet echt duidelijk dit.quote:Revenge of the Titans
DRUNKEN FAMILY ARGUMENT - Hurrah! Christmas is finally over!
http://steamcheeves.com/quote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat moet je doen om de achievement van Revenge of the Titans te halen?
[..]
Niet echt duidelijk dit.
anders wordt er toch nutteloos geslowchatquote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Beach het volgende:
Kom, laten we met nog eens tien mensen dat nutteloze lijstje van gespeelde uren posten.
Dead Space 1 op de PC werkt minder fijn dan Dead Space 2. Maar beide toffe games!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo ook die TF2 achiev binnenZo eens Dead Space 1 proberen die ik nog heb van een jaar terug. Kijken of het de moeite is om ook 2 te kopen
Vond het met tobo+muis beetje vreemd spelen, voelde niet helemaal goed, maar met controller is het erg fijn!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Zo ook die TF2 achiev binnenZo eens Dead Space 1 proberen die ik nog heb van een jaar terug. Kijken of het de moeite is om ook 2 te kopen
Has logged 2281.1 hours of playtime — that's 95 days, 1 hours, and 5 minutes, where Team Fortress 2 is their most played game, which accounts for 49.0% of their playtimequote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Beach het volgende:
Kom, laten we met nog eens tien mensen dat nutteloze lijstje van gespeelde uren posten.
Snap 30 minuten ver in het spel de bedoeling al niet helemaal meer. Ik zonder ammo tegen 5 monsters? Lekker onmogelijk weerquote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond het met tobo+muis beetje vreemd spelen, voelde niet helemaal goed, maar met controller is het erg fijn!
Yup, die heb ik daarvoor gehadquote:
Er zit wel een verhaal in.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:18 schreef rubbels het volgende:
Moet je eigenlijk Dead Space 1 gespeeld hebben voordat je aan 2 begint?
Of zit er geen echt verhaal in?
Omdat de Beta een andere build is ? (denk dat ze daarmee items testen nooit geprobeerd zelf)quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef mschol het volgende:
valt mij nu pas op maar waarom heb ik team fortress 2 en team fortress 2 beta in m'n game lijst staan?
hele idee van een beta is dat die verdwijnt als de officiele release uit is, vandaar dat ik het een beetje vreemd vindt..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat de Beta een andere build is ? (denk dat ze daarmee items testen nooit geprobeerd zelf)
De officiële release van een volgende patch, ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hele idee van een beta is dat die verdwijnt als de officiele release uit is, vandaar dat ik het een beetje vreemd vindt..
-windowed -noborder in launchopties zetten. Dan runt ie fullscreen op de goede resolutie @ primary beeldscherm.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Rauwkost het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb Bastion gekocht. Alleen hij start op op mijn verkeerde scherm en krijg hem niet goed. bij alle andere spellen heb ik dit probleem niet..
Ik heb dan 2 beeldschermen aangesloten op mijn computer en nu hij verkeerd opstart kan ik hem niet fatsoenlijk spelen, hoer kan ik het fixen dat hij op het juiste beeldscherm opstart via Steam? heb al op internet gezocht, maar alt + enter werkt niet.
en meteen -novid toevoegen want we hebben niet de hele dagquote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
-windowed -noborder in launchopties zetten. Dan runt ie fullscreen op de goede resolutie @ primary beeldscherm.
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
en meteen -novid toevoegen want we hebben niet de hele dag
weggeven mag welquote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef Tijz het volgende:
Ik heb The Witcher: Enhanced Edition gewonnen maar die heb ik al. Is er iemand hier die wil ruilen tegen een andere game?
Ik heb Left 4 Dead 2 over.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef Tijz het volgende:
Ik heb The Witcher: Enhanced Edition gewonnen maar die heb ik al. Is er iemand hier die wil ruilen tegen een andere game?
Heb je die nog steeds? Hoeveel wil je ervoor? Ik heb in de aanbieding:quote:
Ja, HalvinCarris had nog niet gereageerd. Ik hou hem nog wel even voor hem vast, maar niet te lang, want vanaf morgenmiddag ben ik weg, dus dan wordt ruilen voor 2 januari ook niks meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds? Hoeveel wil je ervoor? Ik heb in de aanbieding:
Shadowgrounds
50% Valve
50% Sega
Coal
bogus FB account gemaakt..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef Gamer_V het volgende:
Je Facebook-account koppelen - Zorg ervoor dat je schoolliefde(s), hondenoppasser en je tweemaal verwijderde achterneef weten dat je van fragging, ganking en het dragen van domme hoeden houdt.
Piles of hats!
ik heet daar nu iets van igaai gooer ofzo met een spam gmail adres..quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef Eenskijken het volgende:
kut, die facebook achievik verdom het om een facebook aan te maken, stik er maar in!
L4D2 heeft dezelfde maps als L4D1quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Total War Shogun 2 en misschien L4D voor mij vandaagWeet alleen niet of het deel 1 of twee hiervan wordt...
Ze zijn allebei leuk op hun manier. De setting van 2 is wel geweldig hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 19:43 schreef mschol het volgende:
L4D2 is wat L4D1 had moeten zijn en omdat ik 1 heb koop ik 2 niet..
Dus gewoon deel twee kopen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze zijn allebei leuk op hun manier. De setting van 2 is wel geweldig hoor
V.
Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar ik heb van geen van beide -allebei full-price destijds- spijt (op één ding na: schreeuwende kutpubers die je eerst uitschelden en dan vote-kicken omdat je in hun ogen ballast bent, nadat je ze eerst alledrie voor de poorten van de hel hebt weggeheald). Als je speelt met bekenden of gewoon een goed groepje: praktisch unbeatable.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Dus gewoon deel twee kopen?
Nja ik kan ze best beide kopen hoor, dat gaat me geen pijn doen... Maar ik hoef er dan maar eentje eigenlijk...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan niet in andermans portemonnee kijken, maar ik heb van geen van beide -allebei full-price destijds- spijt (op één ding na: schreeuwende kutpubers die je eerst uitschelden en dan vote-kicken omdat je in hun ogen ballast bent, nadat je ze eerst alledrie voor de poorten van de hel hebt weggeheald). Als je speelt met bekenden of gewoon een goed groepje: praktisch unbeatable.
V.
Inderdaad.quote:
kutquote:Op donderdag 29 december 2011 20:01 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vindt men hier van 'Men of War'?
Voor de een is 15 euro veel, voor de ander niet, is relatief.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef FS1986NL het volgende:
Echt man sommige mensen doen net alsof ze zoveeeeeel hebben uitgegeven aan deze Sale.![]()
Ik denk dat ik de enige ben die echt heel veel heeft uitgegeven aan deze Sale, maar dat komt ook een beetje omdat Steam voor mij nieuw is. En ik eigenlijk nu pas 3 weken op de PC aan het gamen ben, en ik helemaal nog geen spellen had voor de PC.![]()
Daarom heb ik nu een beetje teveel gekocht omdat ze juist NU mooi in de aanbieding waren.
Maar mensen die zeggen 'inmiddels al;15 euro uitgegeven aan deze Sale'![]()
Daar zou ik me eigen nog geen eens druk over maken, van zo'n klein bedrag bij elkaar.
jij hebt dus (nog) geen/weinig games, merendeel hier heeft al meerdere malen zo'n sale meegemaakt.. (en heeft waarschijnlijk al wat packs gekocht)quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef FS1986NL het volgende:
Echt man sommige mensen doen net alsof ze zoveeeeeel hebben uitgegeven aan deze Sale.![]()
Ik denk dat ik de enige ben die echt heel veel heeft uitgegeven aan deze Sale, maar dat komt ook een beetje omdat Steam voor mij nieuw is. En ik eigenlijk nu pas 3 weken op de PC aan het gamen ben, en ik helemaal nog geen spellen had voor de PC.![]()
Daarom heb ik nu een beetje teveel gekocht omdat ze juist NU mooi in de aanbieding waren.
Daar zou ik me eigen nog geen eens druk over maken, van zo'n klein bedrag bij elkaar.
Best tof, vooral het damage systeem, de direct-controlling van tanks/pantserwagens, de destruction. Echt een heel eigenaardig spel met ook wel z'n zwakke puntjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:01 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat vindt men hier van 'Men of War'?
Sarcame komt in text natuurlijk ook niet altijd even mooi naar voren, het was meer dat er weinig intressants tussen zit voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef FS1986NL het volgende:
Left4Dead2 heeft de maps van de originele Left4Dead, deze zijn zoals Verbal al zei inderdaad later als DLC toegevoegd. Er is dus geen enkele reden om de originele te kopen (tenzij je liever de oudere graphics wilt)quote:Op donderdag 29 december 2011 19:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja ik kan ze best beide kopen hoor, dat gaat me geen pijn doen... Maar ik hoef er dan maar eentje eigenlijk...
Whut!?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Catch_me het volgende:
slechte deals vandaag, alleen maar van die indie troep
Nonsens. Een paar indie-dingen en wat groter spul. Als je dat niet ligt, soit, maar er zitten prima dingen tussen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Catch_me het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Catch_me het volgende:
Is er echt niks dat in deel 1 zit en niet in deel 2?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Left4Dead2 heeft de maps van de originele Left4Dead, deze zijn zoals Verbal al zei inderdaad later als DLC toegevoegd. Er is dus geen enkele reden om de originele te kopen (tenzij je liever de oudere graphics wilt)
Als ik zoiets zie denk ik: "Goede deals vandaag, indie games!"quote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef Catch_me het volgende:
Lelijkere graphics en een ander menu misschien.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Is er echt niks dat in deel 1 zit en niet in deel 2?
Saai of ontoegankelijk?quote:
Aha, ik zal er nog eens over nadenken. Ik heb het Left 4 Dead-pack iig meegenomen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Best tof, vooral het damage systeem, de direct-controlling van tanks/pantserwagens, de destruction. Echt een heel eigenaardig spel met ook wel z'n zwakke puntjes.
Heb ooit Men of War van iemand gratis gekregen op Steam, ben nu aan 't denken welke van de 3 (of allemaal) ik ga kopen: Empire Total War, Men of War Assault Squad, Hearts of Iron 3. Iemand nog input op Hearts of Iron 3?
Op het steam forum zag ik iemand die zei dat de graphics van deel 1 beter en meer horror waren...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Lelijkere graphics en een ander menu misschien.
Edit: En wat bugs niet te vergeten
Nope, 1 is gewoon lekker ouderwets zombies knallen en 2 is iets nieuwer ouderwetsch zombies knallenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Op het steam forum zag ik iemand die zei dat de graphics van deel 1 beter en meer horror waren...
Maar qua gameplay, wapens en levels enzo is er niks veranderd?
-50% King's Bounty Couponquote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef rubbels het volgende:
Facebook aangemaakt speciaal voor de achievement...
Weer coal
Het zal vast vet zijn, maar ik heb er absoluut geen behoeft aanquote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
niet fucken met kings bounty, dat is een vette game.
Left 4 dead vind ik niet zo tof, van Dead Space 2 kan ik niks zeggen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef rubbels het volgende:
OMG, Left 4 Dead pack en Dead Space 2...
Wel of niet?
Aargh!!!!!!
Om eerlijk te zijn twijfel ik daar ook een beetje aan. Zeker omdat ik lang niet altijd multiplayer speelquote:
Ik w8 lekker tot morgenochtend...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn twijfel ik daar ook een beetje aan. Zeker omdat ik lang niet altijd multiplayer speel
L4D singleplayer is geen kloot aan wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn twijfel ik daar ook een beetje aan. Zeker omdat ik lang niet altijd multiplayer speel
Ja ikquote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Catch_me het volgende:
Nog liefhebbers voor 6 coal? Hoef er niks voor terug.
Altijd, maar ben morgen pas weer op mijn pc... HamlapNLquote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Catch_me het volgende:
Neequote:
Ik geef je er heel veel kudo's voor (h)quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Catch_me het volgende:
Doneren mag altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Catch_me het volgende:
Dat wil iedereen welquote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef Catch_me het volgende:
Och, zo af en toe, als je geen zin hebt om in een lobby te duiken kan het best hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef fwokker het volgende:
Ga Left 4 Dead alsjeblieft niet single player spelen, kan me niet voorstellen dat dat leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |