traffic giant deed dat beter heb ik het idee..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja voor de 20 patches was het niet te spelenNa een tijdje stond letterlijk alles vast met 800+ man bij een busstation. Werkt nu heel wat beter maar het blijft lastig/onmogelijk om opstopping op te lossen als die eenmaal verschijnen.
A.
jullie postte op exact hetzelfde moement.. /care wie em dan opent?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Omdat ik de laatste was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
@FS1986NL waarom open jij nieuw....
Ja dat was je dus nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste was.![]()
Maar nu zie ik dat jij ineens de laatste was in het vorige topic.![]()
ik vind deze ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
Sorry hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat was je dus niet
Maakt mij niet uit, maar mijn TT was beter
nu is die geniaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
![]()
Misschien kan je hem nog veranderen?
Ik heb ook Shadowground gekregenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Yeuh, Spirit Knights achievement gehaald en ik kreeg ShadowgroundsIemand die hem wil ruilen voor een andere game waar je een achievement mee kan halen?
Voor de CrimeCraft kreeg ik een coal
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik heb ook Shadowground gekregen
Misschien dat iemand wilt ruilen.
Hoeveel Coal bied je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Shadowgrounds lijkt me wel ok, maar ik heb alleen maar 4 coal atm.
Samequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of "Prince of Persia: The Forgotten Sands' de moeite waard is?
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of "Prince of Persia: The Forgotten Sands' de moeite waard is?
quote:
Ok. Dan laat ik die maar schieten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.
Ik vond hem erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
is ie niet, prince of persia is flink naar achteren gegaan.
Ga ik ook even snel doen denk ik... nog ff kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
Net even TDU 2 gekocht voor 6 eurootjes
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb net Left 4 Dead 2 gekregen, iemand interesse?
Ruilen voor shadowgrounds + wat coal misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb je pm gestuurdquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef TG_LAX het volgende:
Ik heb een LA noire coupon van 50% voorje
ik krijg de laatste boss niet eens gesloopt op hard. Ik faal.. hard.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Necrodeath het volgende:
Eindelijk Jamestown Croatoa verslagen op Divine, nu Judgement
Edit: Game Over in lvl 1 op Judgement![]()
Ik heb er ook wel interesse in, maar wat wil je er voor hebben? Ik heb 1 coal en -25% OFF valve en GDSC gamesquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb ook interesse, ik heb 6 Coal, Shadowgrounds, -50% Demolition INc en -50% Stalker clear sky, PM maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Ludachrist het volgende:
Ik geef je 1 coal voor de Orange Box.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Frith het volgende:
wat ik heb:
[ afbeelding ]
iedereen heeft die spellen helaas al en van de coupons word ik niet vrolijker.
Vast genoeg mensen dat het eng wordt, zou me zelfs niet verbazen als het geautomatiseerd is door sommige mensen (zoals ook met de Humble Bundle gebeurde)quote:Op woensdag 28 december 2011 01:45 schreef Moro het volgende:
Vraag mij af hoeveel mensen een nieuwe account aanmaken en b.v. sequence aanschaffen en vervolgens de makkelijke steam achievements doen (10 items op wishlist etc) en vervolgens alles naar hun main account ruilen.
Ik wil Terraria best wel hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb nog een kopietje terraria en door een foutje van steam nog 2 extra van renegade ops.
Iemand interesse hierzo ?
Coaltje of 5, die coupons maken me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
HL2 of Episode 1?!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb nog een kopietje terraria en door een foutje van steam nog 2 extra van renegade ops.
prefereer games natuurlijk
Ik geef je er 7.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Coaltje of 5, die coupons maken me niet zoveel uit.
Die bonnen zijn pas na 2 januari geldig.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:35 schreef Verbal het volgende:
Ik heb een coupon voor 50% van Rockstar games. Is die korting op de standaard-prijs, of op de prijs die ze deze sale hanteren?
V.
Crimecraft gaf mij het Volledige Valve Steam Holiday packquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Lolwuthai het volgende:
Yeuh, Spirit Knights achievement gehaald en ik kreeg ShadowgroundsIemand die hem wil ruilen voor een andere game waar je een achievement mee kan halen?
Voor de CrimeCraft kreeg ik een coal
Renegade Ops heb ik wel interesse in, Ik heb nog Half Life 2 in de aanbieding en coupons voor 50% Valve, 50% killing floorquote:Op woensdag 28 december 2011 02:00 schreef BurnaBoy het volgende:
prefereer games natuurlijk
ik heb gelezen dattie nauwelijks beter zou zijn als deel 3, en om daar nou ruim het dubbele voor te betalen...quote:Op woensdag 28 december 2011 02:47 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Ik wil Terraria best wel hebben!
Ik heb Tropico 4 en beide DCL'S met flink wat korting gekocht
Als je 3 al hebt is het niet echt de moeite, als je die echter nog niet hebt is het de beste koop lijkt mij zo!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gelezen dattie nauwelijks beter zou zijn als deel 3, en om daar nou ruim het dubbele voor te betalen...
Lekker voor jequote:Op woensdag 28 december 2011 14:44 schreef Beach het volgende:
Dat Crimecraft crasht telkens als een ronde is afgelopenhele pc doet niks meer. Taskmanager ook niet. Nergens anders heb ik dat mee wat een kutspel.
http://steamcheeves.com/quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef Salamando het volgende:
Maar er zijn dus ook achievements te halen waarmee je gifts krijgt in games die niet in die 6 achievements van de dag staan?
Jij bent geïnteresseerd, want topgame!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef Luukiemaster het volgende:
Net Deus Ex GOTY gekregen... iemand geintereseerd?
Ik heb hem al ^^quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij bent geïnteresseerd, want topgame!
Mooiquote:
Wil um wel, maar heb niks om er tegen te ruilenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef Luukiemaster het volgende:
Net Deus Ex GOTY gekregen... iemand geintereseerd?
Staat genoteerd, stuur me even een PM met je gebruikersnaam.quote:
Wat was de aanpassing?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:54 schreef FS1986NL het volgende:
Volgens mij doet Fallout 3 het nu wel goed op Windows 7.
Heb nu een kleine aanpassing gemaakt en zo te zien werkt het nu wel goed.
Je moet naar Library, Documents, My Games, Fallout3, FALLOUT.ini en dan wat hieronder staat veranderen.quote:
nee.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog 6 coal; iemand wat ruilen voor 3-5 euro zo straks bij de nieuwe sales als er wat tussen zit?
Probeer een andere downloadserver.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik probeer al sinds gisteren rock of ages te installeren maar krijg steeds die irritante melding dat de servers het te druk hebben
Thnxquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Probeer een andere downloadserver.
wat dan nog? :pquote:Op woensdag 28 december 2011 19:31 schreef FS1986NL het volgende:
Pfff heb al veel te veel uitgegeven, maar zie nu weer dingen in de Sale die ik wil hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |