Ja, ik kan maar een vet korte tt doen op mijn iPodquote:
3e kerstdag aanbieding niet goed bevallen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
buh, wil de eigenlijk naar de bios, maar mijn darmen werken niet mee. dan maar iets uit de thuisvideotheek. probleem is alleen.....wat? keuze uit ca. 700-1000 films...
Geen idee, ik hou me altijd stil bij de laatste 10 posts van een topic, zeker als ik via mobiel op Fok! zitquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik kan maar een vet korte tt doen op mijn iPodof ik weet niet hoe het werkt..
Ik niet, is goed voor de statistieken...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me altijd stil bij de laatste 10 posts van een topic, zeker als ik via mobiel op Fok! zit
Als in dat je graag TS bent?? Dat kan mij gestolen worden, vind er geen hol aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik niet, is goed voor de statistieken...
Dit is wel mijn derde topic op rij als TSquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Als in dat je graag TS bent?? Dat kan mij gestolen worden, vind er geen hol aan![]()
Mika![]()
Wordt tijd dat hij weer eens met een nieuw album uitkomt...
waar zijn de lijsten van 2004,2005 en 2006 op de site?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef Sirolf het volgende:
Mahalageasca!
Staan nog opvallend hoog in de lijst...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is wel mijn derde topic op rij als TSmijn 111e 3FM topic die ik heb geopend in totaal ...
Ach, ik heb toch geen levenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En je dan te bedenken dat ik me kapot schaamde toen ik afgelopen zomer zag dat ik in een of andere dag-top-zoveel stond qua postaantal
Weinig tijd gehad om 't te bouwen, dus heb nog niet alle archieven kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zijn de lijsten van 2004,2005 en 2006 op de site?
Tijdens SR ging ik jou voorbij qua aantal geopende 3fm topics...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
Ik hou het niet zo meer bij. Ik ben de 111.111 gepasseerd qua posts, dat weet ik dan wel.
Ik checkte en ik schrok, ik zit over de 10.000 postsquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
Ik hou het niet zo meer bij. Ik ben de 111.111 gepasseerd qua posts, dat weet ik dan wel.
Ik had er een keer 9500 in een maand...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik checkte en ik schrok, ik zit over de 10.000 posts![]()
En ja, voor mij is dat veel. De eerste jaren postte ik amper iets, dat houdt in dat ik het meeste in het afgelopen jaar het gepost...
twitter:rudymackay twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 21:53:50Ik ga even wat homo's pesten en dan gehandicapten meppen. Dan hoor ik er naar goed voorbeeld weer bij in mn stadsie. reageer retweet
de lijsten van 2004 en 2005 zijn niet zo langquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weinig tijd gehad om 't te bouwen, dus heb nog niet alle archieven kunnen vinden.
Komt wellicht nog wel.
SPOILER: 2004Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef miieejj het volgende:
ik heb de eerste ochtendshow van timur gezien (serious request..) wel af en toe versneld..:P ..
maar toen ging ie soort van bellen met domien over meters voor mama .. maar de stem van domien klonk als een smurf.. iemand gezien?
ja.. diequote:
ik hoor the killers..quote:
Pet Shop Boys-remix! Dus ja, je hoort ze allebeiquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoor the killers..dit zijn toch geen pet shop boys ??
het is geremixed door PSBquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoor the killers..dit zijn toch geen pet shop boys ??
Toen was ik daar, stond ik voor het huisquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. diedie had ik nog niet gehoord.. ik kwam niet meer bij
![]()
Ja !?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik daar, stond ik voor het huis
ja?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
Heuj, ik hoorde de naam van een bekende voorbij komen
Jep, een vriend van me. Gelijk maar even gefacebookt dat ie een prima plaatje heeft aangevraagdquote:
lachuhquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, een vriend van me. Gelijk maar even gefacebookt dat ie een prima plaatje heeft aangevraagd
hier nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef CindieY het volgende:
Ik moet even ergens klagen hoor. Wat is het internet hier verschrikkelijk traag, word er gek van
Ja, het was goed te horen hoorquote:
Ik zou echt nooit lekker wakker kunnen worden met zo'n volle bak licht dat een beetje in m'n gezicht staat te schijnenquote:
grappigquote:
ik ook niet.. ik zal behoorlijk chagerijnig van wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit lekker wakker kunnen worden met zo'n volle bak licht dat een beetje in m'n gezicht staat te schijnen
mijn god wat een lijstquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
1150 Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij
1151 Alice Cooper - Halo Of Flies
1152 U2 - Until The End Of The World
1153 Johnny Cash - I Walk The Line
1154 Scissor Sisters - Take Your Mama
1155 K3 - Kuma He
1156 marlena shaw - California Soul
1157 Chemical Brothers/Q-Tip - Galvanize
1158 Nickelback - Far Away
1159 Claudia De Breij/The Lau - Niet Alleen
1160 Prince/New Power Generation - Money Don't Matter Tonight
1161 Rowwen Heze - Vechte, Valle En Opstoan
1162 Lloyd Cole - Rattlesnakes
1163 Madonna - Jump
deze is nog "schattiger"quote:
jaquote:
toen zat ik toevallig te luisteren en ik piste in mijn broek van het lachen. vooral toen hij domien aanmoedigde gewoon door te lullenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef miieejj het volgende:
ik heb de eerste ochtendshow van timur gezien (serious request..) wel af en toe versneld..:P ..
maar toen ging ie soort van bellen met domien over meters voor mama .. maar de stem van domien klonk als een smurf.. iemand gezien?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen zat ik toevallig te luisteren en ik piste in mijn broek van het lachen. vooral toen hij domien aanmoedigde gewoon door te lullen![]()
dat zou wel heel snel zijn....nee, heb er wel vaker last van helaas. soms weken niet, soms avonden achter elkaar....het went en meestal is het na een half uurtje en ff flink schijten wel over, maar vanaf bleef het aanhouden....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
3e kerstdag aanbieding niet goed bevallen?
mischien een nieuw soort pizza eten.. of geen pizza meer etenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou wel heel snel zijn....nee, heb er wel vaker last van helaas. soms weken niet, soms avonden achter elkaar....het went en meestal is het na een half uurtje en ff flink schijten wel over, maar vanaf bleef het aanhouden....
t gebeurt ook als ik al dagen geen pizza op heb...ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken helaasquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
mischien een nieuw soort pizza eten.. of geen pizza meer eten
hmm.. da's nie zo fijn dan..quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t gebeurt ook als ik al dagen geen pizza op heb...ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken helaas
Ja, gaaf hequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
dat Springsteenmeisje in Top2000agogo
ach, cholera is erger....quote:
ja, da's ook weer waar..quote:
zit je op twittersite zelf? dan moet je rechtsklikken op "x-seconds ago" en dan die link kopiëren. klik je bovenaan t fok-invoerveld op de twittervogel en plak je de link....quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, da's ook weer waar..
hoe moet ik een tweet hier op zetten ?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef alors het volgende:
Nickelback aanvragen voor je overleden moeder, nouja ik zal er verder niets van zeggen...
en Bruce is ook wel ok. uit zoveel tours en optredens toch dat bord, en later dat meisje herinnerenquote:
Je kunt ook Creed aanvragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef alors het volgende:
Nickelback aanvragen voor je overleden moeder, nouja ik zal er verder niets van zeggen...
ja euh.. ik zit op de twitter site zelf ja.. euh.. ff kijken of 't luktquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit je op twittersite zelf? dan moet je rechtsklikken op "x-seconds ago" en dan die link kopiëren. klik je bovenaan t fok-invoerveld op de twittervogel en plak je de link....
Het is gelukttwitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 20:35:38Barcelona by night! I love this city.. http://t.co/RORVcuoX reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef miieejj het volgende:
Het is gelukttwitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 20:35:38Barcelona by night! I love this city.. http://t.co/RORVcuoX reageer retweet
![]()
die heel veel geluk gehad en slim geweestquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Bruce is ook wel ok. uit zoveel tours en optredens toch dat bord, en later dat meisje herinneren
Zo dat is wel heel weinig om voor wakker te blijven...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
1138The Voice Of Holland - One Thousand Voices9
1139DIE ANTWOORD - ENTER THE NINJA4
1140Solomon Burke/Dijk - Hold On Tight12
1141Ozzy Osbourne - Dreamer6
1142Muse - Stockholm Syndrome6
1143neil young - Like A Hurricane9
1144Metropole Orkest - Wereldwijd Orkest6
1145Alanis Morissette - That I Would Be Good (Unplugged)2
1146Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)11
1147Simon & Garfunkel - Boxer6
1148Coldplay - Don't Panic6
1149DJ Paul Elstak - Luv U More
Alleen de eerste plaat van dat uur is de moeite waardquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel weinig om voor wakker te blijven...
the voice of holland ?!? gossiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef borisz het volgende:
1138The Voice Of Holland - One Thousand Voices9
1139DIE ANTWOORD - ENTER THE NINJA4
1140Solomon Burke/Dijk - Hold On Tight12
1141Ozzy Osbourne - Dreamer6
1142Muse - Stockholm Syndrome6
1143neil young - Like A Hurricane9
1144Metropole Orkest - Wereldwijd Orkest6
1145Alanis Morissette - That I Would Be Good (Unplugged)2
1146Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)11
1147Simon & Garfunkel - Boxer6
1148Coldplay - Don't Panic6
1149DJ Paul Elstak - Luv U More
imho alleen Muse en Die Antwoord.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zo dat is wel heel weinig om voor wakker te blijven...
de derde ook welquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen de eerste plaat van dat uur is de moeite waard.
omdat Veenstra hem een week lang iedere avond gedraaid heeft begin 2010 volgens mij....daar ken ik em iig vanquote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef ddx het volgende:
DIE ANTWOORD, moest toch ff op youtube horen wat dat nou weer was.
Hoe komt iemand erop om dat aan te vragen / 3fm om dat nummer te hebben ?
die antwoord.. 't is niet mijn ding.. vind 't zo vaagquote:Op woensdag 28 december 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
imho alleen Muse en Die Antwoord.
maar dat ben ik natuurlijk
Nee hoorde het toevalligquote:
vaag is het zeker....maar ik vond het wel verfrissend lekker. ontdekte het volgens mij in dezelfde tijd als Bomba van Kontrustquote:Op woensdag 28 december 2011 00:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
die antwoord.. 't is niet mijn ding.. vind 't zo vaag
oo ja.. kontrustquote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaag is het zeker....maar ik vond het wel verfrissend lekker. ontdekte het volgens mij in dezelfde tijd als Bomba van Kontrust
ja.. sjonge jonge.. wees blij dat je cadeautjes krijgt!!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fuck, zijn cadeautjes van 600 euro normaal ofzo?
In Amerika krijg je met kerst gewoon auto's van familieleden :Squote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
sneuquote:Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Amerika krijg je met kerst gewoon auto's van familieleden :S
Wij deden voor ongeveer 30 euro lootjes trekken en we kregen elk een extraatje van m'n vader. M'n zusje en ik kregen toen zo'n grillplaatdinges, weet alleen nog niet waar ik em kwijt moetquote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)
ook lopen klagen over een kleurquote:
WTFquote:
Ik kreegquote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig wasquote:Op woensdag 28 december 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik heb niets gekregen voor kerst, ook niet voor Sinterklaas.
Wat een sneu gedoe
wat een kutouders heb jij! niet eens een platenspeler erbij doen! en niet eens een AZ-seizoenskaart en lunchtrommel!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg
[ afbeelding ]
en een AZ sjaal! Ouders
BELACHELIJK!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig was
JA, EN DIE IMAC PRO VAN ¤3500 ZIJN ZE OOK VERGETEN!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een kutouders heb jij! niet eens een platenspeler erbij doen! en niet eens een AZ-seizoenskaart en lunchtrommel!
Kijk, das terecht natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig was
nee ik heb een dikke vette bentley gekregenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
BELACHELIJK!
toch wel extra veel he? want kerst en verjaardag? dus minstens een hummer, een jaguar en een megamindybroodtrommel!
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerstquote:Op woensdag 28 december 2011 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JA, EN DIE IMAC PRO VAN ¤3500 ZIJN ZE OOK VERGETEN!
Ja, en die iMac dan!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerst
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ouders nog hebt, niets zo erg als iemand moeten missen met kerst
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef CindieY het volgende:
Krijgen we zo weer een Siep-fragment zeker?
I wou wel eens dat ik helemaal geen spullen hadquote:
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!
die rotkleuter was te schattigquote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die rotkleuter gaf maar 2 euro! weet je hoe fokking weinig dat is! daar kunnen die mama's niet eens een ipad voor kopen!
en voor schattig koop je al helemaal geen ipad!quote:
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....quote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb me toch een pijn in mijn keel
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en voor schattig koop je al helemaal geen ipad!
Ik ook. Trustenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....
ik ga maar eens naar bed denk ik. slaap lekker allemaal voor straks!
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lauwwarme mannenpap schijnt te helpen....
ik ga maar eens naar bed denk ik. slaap lekker allemaal voor straks!
quote:In Oosterhout is een meisje van 15
opgepakt met 200 xtc-pillen op zak.Ze
werd betrapt toen ze pillen probeerde
te verkopen in een discotheek.
Dat deed ze,zonder het te weten,aan een
beveiliger die in zijn vrije tijd de
disco bezocht.Die tipte de beveiliging,
waarna de politie kwam.Naast de pillen
nam de politie haar mobiele telefoon en
85 euro aan contant geld in beslag.
De politie onderzoekt waar de pillen
vandaan komen.Ook wordt onderzocht hoe
het kan dat een meisje van 15 jaar oud
in de xtc-handel zit.Omdat het meisje
minderjarig is,is haar moeder bij de
verhoren aanwezig.
Ik weet nooit hoe ik over dat soort berichten moet denken. Aan de ene kant denk ik dat sommige dingen steeds normaler worden, aan de andere kant zie ik m'n leerlingen voor me (één klas zit rond die leeftijd) en dan kan ik me echt niet voorstellen dat ze zoiets zouden doen.quote:
Nou, hehe, dat gebeurt hier elke dag.. Ik kijk daar echt niet meer van op..quote:
Ik vind sommige zaken heel handig, zoals mijn telefoon. Daar doe ik bijna alles mee, supertof ding. Verder vind ik bepaalde spullen erg belangrijk, zoals auto (zelfstandigheid), mijn huis (eigen plek) en bijvoorbeeld een tv (afleiding). Van de meeste zooi kan het me niet schelen hoe het eruit ziet en hoe oud het is, als het maar doet waarvoor het gemaakt is, ik hecht er meer waarde aan DAT ik ze heb dan dat ik het merk oid erg belangrijk vind.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I wou wel eens dat ik helemaal geen spullen hadJe gaat je veel te veel hechten..
Buiten Doe Maar is het inderdaad wel heel matigquote:Op woensdag 28 december 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
Wat een matige uurtjes komen er toch voorbij. Ik zou bijna gaan slapen, ware het niet dat ik klaarwakker ben.
Enneh, tvoh-nummer
Gorillaz doe ik het ook nog wel voorquote:Op woensdag 28 december 2011 01:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Buiten Doe Maar is het inderdaad wel heel matig
Johan gaat ook nog wel voor ik billenkoek van ome Sersjee krijgquote:Op woensdag 28 december 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gorillaz doe ik het ook nog wel voor
Ik heb ze nog nooit gezien, daar ben ik te jong voorquote:Op woensdag 28 december 2011 01:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb ze in 2000 6x in Ahoy gezien.Wat een show wisten die mannen er toen van te maken zeg
Broekiequote:Op woensdag 28 december 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien, daar ben ik te jong voor
Oh, dat volg ik helemaal niet. Ik geloof ook niet dat ik een hele show van ze hoef te zien, af en toe een liedje op de radio is leuk genoegquote:Op woensdag 28 december 2011 01:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze staan/stonden toch in Gelredome? Kansen zat dus
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat volg ik helemaal niet. Ik geloof ook niet dat ik een hele show van ze hoef te zien, af en toe een liedje op de radio is leuk genoeg
Nederlandstalig is gewoon niet mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]![]()
Een veel betere show van een Nederlandse band zal je niet meer zien denk ik.
99% van het Nederlandstalig is ook bagger maar daar hoort Doe Maar zeker niet bijquote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nederlandstalig is gewoon niet mijn ding.
veel te lang Sander is niet op komen dagen. De webcam is ook weggedraaid, omdat Barend er totaal geen zin in heeft.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:20 schreef CindieY het volgende:
Zeg, hoe lang zit Barend nu al radio te maken vanavond?
Lekker dan. Het is inmiddels ook wel te horen dat ie er geen zin meer in heeft.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
veel te lang Sander is niet op komen dagen. De webcam is ook weggedraaid, omdat Barend er totaal geen zin in heeft.
Het was meer aan z'n gezicht te zien. je zag Barend ook constant bellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker dan. Het is inmiddels ook wel te horen dat ie er geen zin meer in heeft.
Heeft Sander dan niks van zich laten horen ook?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het was meer aan z'n gezicht te zien. je zag Barend ook constant bellen.
Blijkbaar niet. Zijn twitter is ook al een tijdje stil https://twitter.com/sander3fmquote:Op woensdag 28 december 2011 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft Sander dan niks van zich laten horen ook?
quote:
quote:
quote:
goedemorgenquote:
Psies..quote:Op woensdag 28 december 2011 09:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou he.Dan schrik je wel even als je denkt even een vrolijk telefoontje te kunnen plegen.
SC!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Geen 3FM hier, maar ik wou toch ff zwaaien vanuit mijn lege kantoortje
Een welgemeende zwaai terug vanuit Casa Cee!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Geen 3FM hier, maar ik wou toch ff zwaaien vanuit mijn lege kantoortje
Domien zal het fijn vinden dat hij iig 1 kijker heeftquote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
En zelfs dit soort telefoongesprekjes zijn niet live.
Fleur was ook aan 't kijkenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Domien zal het fijn vinden dat hij iig 1 kijker heeft
quote:
quote:
Eet smak(k)elijkquote:
Ik ben blij dat er mannen zijn die op dit soort vrouwen vallen, dat geeft mij weer hoop dat het met mij uiteindelijk ook wel eens goed gaat komenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is dat er zoveel wanhopige mannen zijn, anders hadden dit soort "vrouwen" evolutie-technisch niet kunnen bestaan
I get your pointquote:Op woensdag 28 december 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er mannen zijn die op dit soort vrouwen vallen, dat geeft mij weer hoop dat het met mij uiteindelijk ook wel eens goed gaat komen
en nu weer een cover die hoger staat dan het origineel. Ik verwacht het origineel er eigenlijk niet eens inquote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef alors het volgende:
Die versie van Marco en Lucie Silvas zal nog wel hoger staan dan dezezoals elk jaar...
Best geinig geprobeerd die versie maar doe mij het origineel maarquote:Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef alors het volgende:
Die versie van Marco en Lucie Silvas zal nog wel hoger staan dan dezezoals elk jaar...
laat ome rob je maar niet horen!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef alors het volgende:
Had ik me verheugd op MJ, komt Chagall eerst nog met dr zeiknummer
war is er mis met zeeland haat?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Frank Dane.
Met z'n Zeeland haat.
Alles.quote:
Jepquote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef Evertjan het volgende:
hebben jullie Rob Stenders nog gezien bij Top 2000 a gogogo gisteren? Dat haar van hem zat weer lekker
Geldt voor zoveel artiesten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef alors het volgende:
Al die Coldplay nummers klinken ook hetzelfde he
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef alors het volgende:
Kun je nagaan! De rest (lees: Walcheren) is nog veel beterquote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef borisz het volgende:
Ik ben dit jaar voor het eerst van mijn leven echt in Zeeland geweest. Het viel me mee. Al ben ik alleen maar op het middenstuk geweest.
dat wilde ik net zeggen:quote:Op woensdag 28 december 2011 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Friends will be friends, één van de mooiste van Queen als je t mij vraagt.
niet rommeliger dan anders....behalve dan Stenders die ff Van Nieuwkerk en Van Tijn onderbreektquote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepHij trok ook wel lekker z'n eigen plan. Ligt 't nou aan mij trouwens of zijn de uitzendingen van dit jaar erg rommelig?
als ze al niet gekopieerd zijn van een ander liedjequote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef alors het volgende:
Dat was trouwens wel tegen het geniale aanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet rommeliger dan anders....behalve dan Stenders die ff Van Nieuwkerk en Van Tijn onderbreekt
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef alors het volgende:
Frank
Dat van Wim Kok kan ik me ook nog herinneren![]()
twitter:fleurwallenburg twitterde op woensdag 28-12-2011 om 17:23:51En dat jaaroverzicht hoor je tussen 18 en 20 op 3FM, zaterdag dus,maar je kunt ook via 101TV of 3fm.nl kijken. #dekeuzeisreuze reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |