Nee hoorde het toevalligquote:
vaag is het zeker....maar ik vond het wel verfrissend lekker. ontdekte het volgens mij in dezelfde tijd als Bomba van Kontrustquote:Op woensdag 28 december 2011 00:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
die antwoord.. 't is niet mijn ding.. vind 't zo vaag
oo ja.. kontrustquote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vaag is het zeker....maar ik vond het wel verfrissend lekker. ontdekte het volgens mij in dezelfde tijd als Bomba van Kontrust
ja.. sjonge jonge.. wees blij dat je cadeautjes krijgt!!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fuck, zijn cadeautjes van 600 euro normaal ofzo?
In Amerika krijg je met kerst gewoon auto's van familieleden :Squote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Blijkbaarquote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
sneuquote:Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Amerika krijg je met kerst gewoon auto's van familieleden :S
Wij deden voor ongeveer 30 euro lootjes trekken en we kregen elk een extraatje van m'n vader. M'n zusje en ik kregen toen zo'n grillplaatdinges, weet alleen nog niet waar ik em kwijt moetquote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)
ook lopen klagen over een kleurquote:
WTFquote:
Ik kreegquote:Op woensdag 28 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik was al blij met 40euro shoptegoed bij bol.com en het fokke&sukkejaaroverzicht......ik haat mijun ouders! ik wil ook een iphone! en een cabrio! (en een chauffeur want ik heb geen rijbewijs)
ik heb wel kadotjes gekregen omdat ik jarig wasquote:Op woensdag 28 december 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
WTF![]()
Ik heb niets gekregen voor kerst, ook niet voor Sinterklaas.
Wat een sneu gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |