Same, in S&G wou iemand er in bijtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Ik heb best een goede kont al zeg ik het zelf.
Ik ken de film en ik ben in de film tegen haar en voor de alleged pedo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je Hard Candy kijken, toffe film.
Ze geeft als 13 jarig meisje een pedofiel van internet eigenhandig een koekje van eigen deeg. Inclusief heggenschaar-castratie scene.
That may be true for you.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
What happens in de Ierse Pub stays in de Ierse Pub!
Juno.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij is sowieso tof. Die ene film waarin ze als tiener zwanger is, is ook enorm tof.
Juist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
Overigens is die film juist zo tof doordat je het telkens niet verwacht. Dus eigenlijk hoeft niemand Hard candy meer te kijken.![]()
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog biquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen seksueel aantrekkelijk, ben verliefd geweest op een meisje, maar seks met een vrouw lijkt me op zich niet heel interessant (er mist toch iets) en ik zou geen relatie met een vrouw willen. Mijn voorkeur gaat dus duidelijk uit naar mannen.
Geen idee, denk niet dat ik mijn partner graag zou delen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je zou dus in principe wel in zijn voor een trio met je partner + een vrouw?
Hehe. M'n Colombiaanse schoonzus heeft een vriendin trouwens. Is niet altijd even makkelijk voor ze.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
That may be true for you.
In Colombia homo zijn, dan weet je zeker dat je homo bént.
Dan ben je bi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog bi
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken de film en ik ben in de film tegen haar en voor de alleged pedo.
Ze is er compleet psycho. Beetje jammer, al speelt ze wel goed.
Dan ben je ook bi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog bi
Het is een vrij vreemde film. En zij speelt eng.quote:
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.quote:
Pfoe nee, al die vrouwen over de vloerquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. M'n Colombiaanse schoonzus heeft een vriendin trouwens. Is niet altijd even makkelijk voor ze.
Ik vond het enige 'leuke' aan die film de psychologische mindgames en juist omdat ik wist van haar plan in het begin al. Ik heb de film alleen vroegtijdig uitgezet, wist de afloop al en ik kon het niet aanzien. De bewuste scene die je bedoelt heb ik ook geskipped.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
Overigens is die film juist zo tof doordat je het telkens niet verwacht. Dus eigenlijk hoeft niemand Hard candy meer te kijken.![]()
Kijk dan Juno maar, daar heeft ze ook een toffe rol.
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speelt zij niet in inception?>
Trio dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.
Serieus, ik heb nog nooit zo'n slechte film gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik las film en heb verplicht kijkvoer voor mensen die wel van een leuke film (comedy/actie achtig) houden
[ afbeelding ]
A hobo with a shotgun
Ook ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speelt zij niet in inception?>
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik las film en heb verplicht kijkvoer voor mensen die wel van een leuke film (comedy/actie achtig) houden
[ afbeelding ]
A hobo with a shotgun
Ja, misschien was het omdat ik teveel bier op hadquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog nooit zo'n slechte film gezien.En daardoor juist wel grappig.
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.quote:
Als ik wel met sex met een vrouw wil en tevens een relatie maakt mij dat dan bi?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.
Mij ook niet, tenminste niet als ik voor 1 van de 2 gevoelens hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo leuk en makkelijk eigenlijk.
Tbh, ik denk dat je je er om de een of andere reden enorm tegen afzet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel tof. Hoe je steeds meer medelijden krijgt met die man en zijn pijn bijna kan voelen. Zat met een vriend die zijn ballen echt vasthield.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het enige 'leuke' aan die film de psychologische mindgames en juist omdat ik wist van haar plan in het begin al. Ik heb de film alleen vroegtijdig uitgezet, wist de afloop al en ik kon het niet aanzien. De bewuste scene die je bedoelt heb ik ook geskipped.
Hoezo via FOK?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.
Misschien wilt straw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.
Je kunt toch van een film genieten zonder per se "eens" te zijn met de hoofdpersoon oid.quote:
Ik ben gewoon benieuwd wie jij aandraagt. En Straw heb ik nog nooit gezienquote:
Waarom niet makkelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo leuk en makkelijk eigenlijk.
Straw.quote:
Ongemakkelijk, hoe verdeel je de aandacht enzo, nouja, het lijkt me zo onnatuurlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet makkelijk?
Ik vond een mvv wel tof. Maar toch lijkt een mvm me leuker, zeker omdat ik nog veel te ongemakkelijk ben met vrouwen.
Straw isquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wie jij aandraagt. En Straw heb ik nog nooit gezien
Neuh ik zet me er totaal niet tegen af. Als ik iets met vrouwen zou willen zou ik dat lekker doen, dikke prima.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tbh, ik denk dat je je er om de een of andere reden enorm tegen afzet.
Ik wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan deel 3quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Newbie114 het volgende:
Starship Troopers 3 is pas een slechte film. Echt diepdiepdieptriest
Je hebt toch altijd wel dat je wil dat een film op een bepaalde manier eindigt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt toch van een film genieten zonder per se "eens" te zijn met de hoofdpersoon oid.
Maar alleen 1 en 2 zijn leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan deel 3![]()
Er zijn ook 4 home alones
Ik kan een man best wel mooi vinden, maar ik krijg er geen seksuele gevoelens van.. Word niet warm noch koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neuh ik zet me er totaal niet tegen af. Als ik iets met vrouwen zou willen zou ik dat lekker doen, dikke prima.
Ik vind het gewoon belachelijk om jezelf bi te noemen enkel omdat je vrouwen mooi en sexy vindt. Maar er verder niks mee hoeft.
Ik vind ze niet alleen mooi en sexy, maar ook seksueel aantrekkelijk. Ik kan opgewonden worden van vrouwen. Daar zit het verschil denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neuh ik zet me er totaal niet tegen af. Als ik iets met vrouwen zou willen zou ik dat lekker doen, dikke prima.
Ik vind het gewoon belachelijk om jezelf bi te noemen enkel omdat je vrouwen mooi en sexy vindt. Maar er verder niks mee hoeft.
Volgens mij zijn er niet zo heel veel vrouwen direct in voor een trio met een man en een vrouw die ze nog nooit in het echt hebben gezienquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wie jij aandraagt. En Straw heb ik nog nooit gezien
Klopt ja deel 3 en 4 zijn gewoon slechtquote:
Mannen ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zo heel veel vrouwen direct in voor een trio met een man en een vrouw die ze nog nooit in het echt hebben gezien
Deel 1 is gaaf, deel 2 minder, en deel 3 zuigt gewoon ronduit, raakt kant noch wal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan deel 3![]()
Er zijn ook 4 home alones
Oke.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd wel dat je wil dat een film op een bepaalde manier eindigt?
En in dit geval hoopte ik op een ander einde en gunde ik haar een gruwelijke dood.
Ik hoef ook niet altijd een happy end, maar bij die film was het me net iets te erg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Ik kon er wel van genieten. Vind dat wel interessant, psycho hoofdpersonen.
Ik hoef niet altijd per se happy end in films enzo. vind het juist het tofste als je achtergelaten wordt met een bepaald gevoel en als een film je over dingen doet nadenken
Vertelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou er wel 2 van FOK weten hoor.
Ikke wel hoor, vraag altijd om een happy ending.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet altijd een happy end, maar bij die film was het me net iets te erg.
Maar daardoor blijft ie wel hangen.
Ik ook. Boeiend ik kan van vanalles opgewonden raken, dat maakt nog niet dat je dat zelf ook wil ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind ze niet alleen mooi en sexy, maar ook seksueel aantrekkelijk. Ik kan opgewonden worden van vrouwen. Daar zit het verschil denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook. Boeiend ik kan van vanalles opgewonden raken, dat maakt nog niet dat je dat zelf ook wil ofzo.
Ik las laatst dat uit onderzoek kwam dat mensen ook opgewonden raken als ze apen sex zien hebben lol. Niet dat ik dat bewust zo meemaakt zelfMisschien hanteer jij dan een andere definitie van biseksueel. Kan, het is ook niet heel eenduidig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- American Psycho (must-see)quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke.
Ik kon er wel van genieten. Vind dat wel interessant, psycho hoofdpersonen.
Ik hoef niet altijd per se happy end in films enzo. vind het juist het tofste als je achtergelaten wordt met een bepaald gevoel en als een film je over dingen doet nadenken
[..]
Ik ook. Boeiend ik kan van vanalles opgewonden raken, dat maakt nog niet dat je dat zelf ook wil ofzo.
Ik las laatst dat uit onderzoek kwam dat mensen ook opgewonden raken als ze apen sex zien hebben lol. Niet dat ik dat bewust zo meemaakt zelfMaar sommige mensen raken opgewonden van de raarste dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb American Psycho nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:[..]- American Psycho (must-see)- Identity- Eyes Wide Shut- Antichrist- Lost Highway
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikke wel hoor, vraag altijd om een happy ending.
Hij blijft dan ook nooit hangen.
Deel 1 is vet jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Deel 1 is gaaf, deel 2 minder, en deel 3 zuigt gewoon ronduit, raakt kant noch wal.
[..]
Ik las laatst dat uit onderzoek kwam dat mensen ook opgewonden raken als ze apen sex zien hebben lol. Niet dat ik dat bewust zo meemaakt zelfZelfs van dingen die totaal niets met seks te maken hebben, ach heel menselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dan knijp je maar lekker hard in mijn armen. Kunnen ze wel tegen. Heerlijke films.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb American Psycho nog steeds niet gezien![]()
Maar ik ben een poesje als het aankomt op enge films
Ik ook. Grote bek enzo ja ik weet het, maar met thrillers heb ik bijzonder weinigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Samen kijken? ik ook nog nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik dacht haast dat je het expres deed.. eerlijk, zo slecht vond ik die comment van jequote:
fetisjquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Zelfs van dingen die totaal niets met seks te maken hebben, ach heel menselijk
Omg ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar sommige mensen raken opgewonden van de raarste dingen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan knijp je maar lekker hard in mijn armen. Kunnen ze wel tegen. Heerlijke films.
Are you sure?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens meld ik bij deze ook even dat een trio me op zich wel een keer leuk lijkt om te proberen maar het niet op een voetstuk staat ofzo. Ik verwacht van mezelf dat ik liever gewoon 1 persoon heb tegelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Slecht? Hoezo dat nou weer?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht haast dat je het expres deed.. eerlijk, zo slecht vond ik die comment van je
Gracias. Altijd fijn om gehoord te worden tenslotte.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]<< Moest ik van iemand zeggen. Ik zeg niet van wie.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias. Altijd fijn om gehoord te worden tenslotte.
Daarvan zou ik alleen ChipsZak. doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je sig verraad het al of niet?
Ja inderdaadquote:
hoaxquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvan zou ik alleen ChipsZak. doen.
[..]
Are you sure?Ik kan het nog niet met elkaar vergelijken maar als er 2 tegelijk willen dan zeg ik natuurlijk geen nee ook al denk ik dat ik ze liever 1 voor 1 zou doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehe je bent dus niet alleen lief maar ook nog keischattigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Grote bek enzo ja ik weet het, maar met thrillers heb ik bijzonder weinig
Alleen die naam alquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvan zou ik alleen ChipsZak. doen.
Ook voor een avondje stoeien hou ik het toch liever bij 1 denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kom maar op met die trio hoor.. Ik snap niet waar jullie zo onzeker over zijn.
Ja als je seks en liefde aan elkaar verbind dan lijkt het me ook een grote stap, maar ik ben atm niet verliefd
Ik heb alleen dat ik bij vet zielige momenten een beetje tranen in mn ogen krijg maar nooit over het randje en niemand merkt het ooitquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
whehe je bent dus niet alleen lief maar ook nog keischattig
Het lijkt me dat je een hagedis moet zijn wil je ze beide tegelijk 'doen'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet met elkaar vergelijken maar als er 2 tegelijk willen dan zeg ik natuurlijk geen nee ook al denk ik dat ik ze liever 1 voor 1 zou doen dan
Ik ook bij helemaal niet zo zielige momenten eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat ik bij vet zielige momenten een beetje tranen in mn ogen krijg maar nooit over het randje en niemand merkt het ooit
Hou.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
whehe je bent dus niet alleen lief maar ook nog keischattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Tegen welke zou je 'nee' zeggen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook voor een avondje stoeien hou ik het toch liever bij 1 denk ik.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hou.
Je.
Smoel.
sorry beetje rotbui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen die niet over het randje gaan hoef ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat ik bij vet zielige momenten een beetje tranen in mn ogen krijg maar nooit over het randje en niemand merkt het ooit
Je kan toch 1 beffen en de ander neuken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je een hagedis moet zijn wil je ze beide tegelijk 'doen'.
Heb jij een hemipenis?
[..]
Are you sure?NOMM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Misschien als je me heel hard knijpt op dat moment dat ik dan wel over het randje gaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mannen die niet over het randje gaan hoef ik niet hoor
Ik wil mijn sig wel aanpassen, maar dan moet ik mijn wachtwoord zoeken enzulks. Geen zin in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoax
Beetje baas discrimineert niet!
Inderdaad.quote:
Moet je wel ritmegevoel hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan toch 1 beffen en de ander neuken?
De rechter/achterste.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tegen welke zou je 'nee' zeggen dan?
Ik heb altijd gedrumdquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je wel ritmegevoel hebben
Jawel hoor, we zeggen het alleen nooit omdat we het zo schattig vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kijk eens, een verdwaalde 'Single'. Welkom, ik heb een kerstcadeautje voor je meegenomen. Je mag kiezen.quote:
quote:
De eerste keer is het nee, daarna ga je net zo hard voor de bijl.quote:
Is dat goed of zitten jullie dan ook te huilen van binnen omdat ik betraande oogjes hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zeggen het alleen nooit omdat we het zo schattig vinden.
I have many talentsquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Moet je wel ritmegevoel hebben
Barbus is niet singlequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk eens, een verdwaalde 'Single'. Welkom, ik heb een kerstcadeautje voor je meegenomen. Je mag kiezen.
oooh heeft die een leuk maltesertje aan de haak geslagen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus is niet singlemag ik ze hebben
Ik loogquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste keer is het nee, daarna ga je net zo hard voor de bijl.
Onzinquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zeggen het alleen nooit omdat we het zo schattig vinden.
Blijkbaar of het een maltesertje is weet ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh heeft die een leuk maltesertje aan de haak geslagen?
Kerstballen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik loog
Ik zou die hele menigte er achter ook nog doen als t kon.
Het roept wel allerlei warme gevoelens op je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat goed of zitten jullie dan ook te huilen van binnen omdat ik betraande oogjes heb
Ik neem ze beiden, if you don´t mind. Keuzes maken is niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk eens, een verdwaalde 'Single'. Welkom, ik heb een kerstcadeautje voor je meegenomen. Je mag kiezen.
dit is synoniem voor?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn burgers zijn even dik als 2 kootjes van mijn pink
Als dit geen feestmaal wordt
Wat als ik 30 ben en nog steeds zo naar films kijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heulemaal wel, bij zo'n jong ding mag dat nog.
Ik ben 27, en nuquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heulemaal wel, bij zo'n jong ding mag dat nog.
Maltees/Engels/Italiaans/Indiaans. Wat van ver komt is lekker en kolonialisme had zijn voordelen en meer zulks geneuzel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijkbaar of het een maltesertje is weet ik niet
Dat klinkt bekend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem ze beiden, if you don´t mind. Keuzes maken is niet mijn sterkste kant.
Goed!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend.
2 dames voor Barb. Komt voor de bakker. Hoe was jouw Maltezer kerst?
Moet eerst even wat naar een maat brengen. Ik laat het weten als ik terug ben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef kingtoppie het volgende:
Mur gaat dat van vanavond nog door dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als ik 30 ben en nog steeds zo naar films kijk?
Dan mag het niet meer.quote:
Oke, dan moet jij dat maar even snel verhelpenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Dan mag het niet meer.
Wederom onzinquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Dan mag het niet meer.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dan moet jij dat maar even snel verhelpen
Het is allang kinderbedtijd, moet ik je nog een verhaaltje voorlezen of kruip je zo in je nest?quote:
Klusjesmannen vind ik nog wel grappig omdat het zo overdreven is maar soms kom je echt mensen tegen die in elke zin ouwe kunnen gebruikenquote:
Verhaaltje graag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is allang kinderbedtijd, moet ik je nog een verhaaltje voorlezen of kruip je zo in je nest?
Jip & Janneke, Puk van de Pettenflat of Pinkeltje?quote:
Mijn beste maat gaat een jaar (!) zonder leven. En zonder GSM.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Woohoo, internet! Al m'n eerste levensbehoeftes zijn nu voorzien.![]()
Diep respect als dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn beste maat gaat een jaar (!) zonder leven. En zonder GSM.
Wat een opgave.
waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een opgave.
Ah goed man!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed!teveel gegeten, teveel gezopen, kerstcadeautjes welke overhandigd werden door lekkere dame in lingerie
Het leven is goed
![]()
Hoe was jou kerst kerel?
Ik heb jarenjang zonder TV geleefd. Moet zeggen dat ik het ook niet echt mistequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een opgave.
Geweldige film. Before Sunrise ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat anders dan al die horror films.
Zeker, ik ook. Om 00:00 ga ik hem uitzwaaien in het virtuele klooster.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diep respect als dat gaat lukken.
Eensquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klusjesmannen vind ik nog wel grappig omdat het zo overdreven is maar soms kom je echt mensen tegen die in elke zin ouwe kunnen gebruiken
Dat doe ik ook al 6 jaar, prima. Maar geen internet en geen GSM, een jaar (!!) lang. Kan jij het je voorstellen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb jarenjang zonder TV geleefd. Moet zeggen dat ik het ook niet echt miste
De exacte redenen zijn alleen hem bekend.quote:
Ja, ik vraag me af wat die in godsnaam wil gaan doen als die iets met zijn vrienden wil gaan doen, bij een vriend langs en even vragen of hij voor hem wil bellen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De exacte redenen zijn alleen hem bekend.
Het is een boeiend project, vind je niet?
Ik heb laatst een paar dagen bewust geen GSM/internet gebruikt. Het geeft echt wel een goed gevoel om niet om de 5 minuten op je telefoon te kijken etc.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik ook al 6 jaar, prima. Maar geen internet en geen GSM, een jaar (!!) lang. Kan jij het je voorstellen?
Ook niet op je werk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar dagen bewust geen GSM/internet gebruikt. Het geeft echt wel een goed gevoel om niet om de 5 minuten op je telefoon te kijken etc.
Hmm doe maar Pinkeltje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jip & Janneke, Puk van de Pettenflat of Pinkeltje?
Ik moet tijden boeken om hem te bellen. 6 uur tijdsverschil. Hopen dat dat lukt. Geen Skype.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af wat die in godsnaam wil gaan doen als die iets met zijn vrienden wil gaan doen, bij een vriend langs en even vragen of hij voor hem wil bellen?
Hokayquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar dagen bewust geen GSM/internet gebruikt. Het geeft echt wel een goed gevoel om niet om de 5 minuten op je telefoon te kijken etc.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet tijden boeken om hem te bellen. 6 uur tijdsverschil. Hopen dat dat lukt. Geen Skype.
handig om er een te hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]wel gewoon huistelefoon dus, dat dat nog bestaat
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Geweldige film. Before Sunrise ook.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wat anders dan al die horror films.
En een typmachine en zijn Facebookvrienden uitgeprint aan de muur.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]wel gewoon huistelefoon dus, dat dat nog bestaat
Before Sunset. Hele subtiele film. Het is het vervolg op Before Sunrise, die moet je eerst zien.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Had vroeger ook zo'n groot boek ervan.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Before Sunset. Hele subtiele film. Het is het vervolg op Before Sunrise, die moet je eerst zien.
Moet je wel eerst ff je haar fixenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaag wel maar wanneer je been het weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je wel eerst ff je haar fixenDat maken ze toch altijd door de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste film ontmoeten een Amerikaanse jongen en een Frans meisje elkaar in Wenen, en ze besluiten de hele nacht samen door te brengen, gewoon op straat, rondlopend. De film is eigenlijk een serie lange conversaties tussen de twee, maar het voelt heel echt en oprecht.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... de perfecte date, simpelweg gewoon praten over van alles en nog wat. Waar kan ik me inschrijven voor een dergelijke date?
Ja dat lijkt mij heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zoiets zou tof zijn ja. Gewoon iemand waarmee je een klik hebt en urenlang kan praten.
Dat doe ik al een jaar of vijf met m'n vrouw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zoiets zou tof zijn ja. Gewoon iemand waarmee je een klik hebt en urenlang kan praten.
Moet je eens daten met Bassiequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
Dat soort dates zijn fijn.Of de dates waarmee je vooral enorm kan lachen.
Eens, beetje door een park slenteren, wat warms drinken in een klein doch knus koffiezaakje en maar doorbabbelenquote:
Jij hebt een vrouw?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik al een jaar of vijf met m'n vrouw.
Kleffe bendequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
Of de dates waar je gewoon de hele tijd aan elkaar zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Niet verrassend, maar ik wist het gewoon niet. Ik dacht dat jij ook versierproblemen had of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik merk dat dat voor veel mensen erg verrassend is
Maar ja, ik heb een vrouw.
Alleen in de zin dat het van m'n vrouw niet mag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar ik wist het gewoon niet. Ik dacht dat jij ook versierproblemen had of zo.
Nee maar wat best leuk is in een huwelijk... Elkaar opnieuw proberen te veroveren een soort van rollen spel.. Dat je samen afspreekt in een kroeg maar doet alsof je elkaar niet kent etcquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar ik wist het gewoon niet. Ik dacht dat jij ook versierproblemen had of zo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
Dat soort dates zijn fijn.Of de dates waarmee je vooral enorm kan lachen.
Of dat je in een relatie zit met zo iemand en dat altijd hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
Of de dates waar je gewoon de hele tijd aan elkaar zit.
Interessant idee maar verdomd teleurstellend als het niet lukt en je je vrouw ineens met iemand anders weg ziet lopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar wat best leuk is in een huwelijk... Elkaar opnieuw proberen te veroveren een soort van rollen spel.. Dat je samen afspreekt in een kroeg maar doet alsof je elkaar niet kent etc
Naja dat heb ik in ieder geval een keer gelezen en ik vind het wel grappig.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kleffe bendeDoe je dat echt alleen als je alleen bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kleffe bendeGewoon stiekem doen als het niet gepast is, maakt het alleen maar leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johhquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar wat best leuk is in een huwelijk... Elkaar opnieuw proberen te veroveren een soort van rollen spel.. Dat je samen afspreekt in een kroeg maar doet alsof je elkaar niet kent etc
Ik vond je in het begin een beetje verzuurd maar de laatste tijd ga ik echt stuk om je reactiesquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant idee maar verdomd teleurstellend als het niet lukt en je je vrouw ineens met iemand anders weg ziet lopen.
Haha dank je.. ik heb m'n buien, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vond je in het begin een beetje verzuurd maar de laatste tijd ga ik echt stuk om je reacties![]()
Bij gebrek aan iemand om aan te zitten doe ik het zelfs niet als ik alleen benquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je dat echt alleen als je alleen bent?
Zou bijna het trouwen waar zijn he?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Kleffe bendeIk zat laatst trouwens in het vliegtuig met m'n vriendin, naast ons zat een vrouw met een kort blond pittig kapsel die zich op een gegeven moment ging ergeren aan ons en ons twee keer heeft aangesproken 'of het misschien minder kon' terwijl we niet eens erg bezig waren alleen maar een beetje zoenen en fluisteren. Geen overdreven tongpartijen of seksistische dingen. Maar goed, mensen kunnen zich vrij snel ergeren aan dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kleffe bendeWaarom? Andere mogen toch wel genieten van jullie liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou bijna het trouwen waar zijn he?
Daar zou ik prima tegen kunnen, als je met 'een beetje zoenen' af en toe een kusje bedoelt. De een heeft er een hogere drempel voor dan de ander inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zat laatst trouwens in het vliegtuig met m'n vriendin, naast ons zat een vrouw met een kort blond pittig kapsel die zich op een gegeven moment ging ergeren aan ons en ons twee keer heeft aangesproken 'of het misschien minder kon' terwijl we niet eens erg bezig waren alleen maar een beetje zoenen en fluisteren. Geen overdreven tongpartijen of seksistische dingen. Maar goed, mensen kunnen zich vrij snel ergeren aan dat soort dingen.
Denk niet dat het bestaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Tuurlijk bestaat datquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Op TCquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Kingtoppie, wat voor muziekjes heb jij gedraaid en waar? (R49?)
Dat bestaat wel. Je hebt toch ook hele goede vrienden?quote:
Ja, zo ongeveer ja. Ikzelf kan me wel ergeren aan mensen die lekker openbaar gaan tongen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar zou ik prima tegen kunnen, als je met 'een beetje zoenen' af en toe een kusje bedoelt. De een heeft er een hogere drempel voor dan de ander inderdaad
Andere optie is nog beterquote:
Beter? Het is anders, maar afgewisseld is het toch het bestquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere optie is nog beteruren aan elkaar friemelen
Beste optie: Beiden!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere optie is nog beteruren aan elkaar friemelen
Chill nummer welquote:
Ik snap echt niet waarom mensen daarover kunnen zeiken. Zeker niet als het onbekende zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zat laatst trouwens in het vliegtuig met m'n vriendin, naast ons zat een vrouw met een kort blond pittig kapsel die zich op een gegeven moment ging ergeren aan ons en ons twee keer heeft aangesproken 'of het misschien minder kon' terwijl we niet eens erg bezig waren alleen maar een beetje zoenen en fluisteren. Geen overdreven tongpartijen of seksistische dingen. Maar goed, mensen kunnen zich vrij snel ergeren aan dat soort dingen.
Kom anders even op tinychat, gezelligquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Lot88 het volgende:
foei ff overal op reageren nog ik ben nog niet zo heel erg handig met fok
Drommeldaris met DNA bedoel ik mijn ouders en broers en andere fam..
kingtoppie meets?! ik ben nog niet zo uhm handig met fok haha en weet niet eens wat er allemaal door jullie word ondernomen?!
xFriendx je hebt precies het punt idd ik kan makkelijk sociaal doen/zijn alleen als het te dichtbij komt kan ik er niets meer mee..
Murdera ik heb wel gedate hoor maar ook daar weer hetzelfde probleem
en idd ik het wel gewoon sociale contacten enz ik zit niet tijdens lunchtijd op de wc mijn brood te eten alleen aan tafel oid
Ja mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter? Het is anders, maar afgewisseld is het toch het best
Soms moet het je ook een beetje meezitten. Dat net die keer dat je iemand wel toe laat qua gevoel dat die persoon netjes met je om gaat. Dan heb je ook een bewijs dat het wel goed kan gaan en is de drempel volgende keer lager.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Lot88 het volgende:
kingtoppie meets?! ik ben nog niet zo uhm handig met fok haha en weet niet eens wat er allemaal door jullie word ondernomen?!
xFriendx je hebt precies het punt idd ik kan makkelijk sociaal doen/zijn alleen als het te dichtbij komt kan ik er niets meer mee..
en idd ik het wel gewoon sociale contacten enz ik zit niet tijdens lunchtijd op de wc mijn brood te eten alleen aan tafel oid
Ik vind het gewoon onfatsoenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen daarover kunnen zeiken. Zeker niet als het onbekende zijn.
PDA is dus not done, waarom? Wat mag wel? Handje vasthouden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onfatsoenlijk
Ach, in deze reeks kom je behoorlijk wat van mensen te weten en dan word je wel nieuwsgierig hoe ze in het echt zijn, daarom worden er wel eens meets georganiseerd vanuit hier. De eerstvolgende is in januari al: Meet: als versieren niet zo makkelijk gaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Lot88 het volgende:
Ik ook niet, tenzij het echt heel ranzig is ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen daarover kunnen zeiken. Zeker niet als het onbekende zijn.
De meeste mensen zijn IRL nog best tof ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, in deze reeks kom je behoorlijk wat van mensen te weten en dan word je wel nieuwsgierig hoe ze in het echt zijn, daarom worden er wel eens meets georganiseerd vanuit hier. De eerstvolgende is in januari al: Meet: als versieren niet zo makkelijk gaat
Nogmaals denk niet dat het bestaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat bestaat wel. Je hebt toch ook hele goede vrienden?
Kun je niet met vrouwen praten ofzo dan? Anders kan ik me niet voorstellen dat dat waar is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nogmaals denk niet dat het bestaat.
Met af en toe ff wat kroelen en een kusje links of rechts is niks mis. Met uitgebreid gaan liggen vozen en tongzoenen waar anderen bij zijn wat mij betreft welquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PDA is dus not done, waarom? Wat mag wel? Handje vasthouden?
Gewoon de andere kant op kijken. Dan heb je er ook geen last vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Met af en toe ff wat kroelen en een kusje links of rechts is niks mis. Met uitgebreid gaan liggen vozen en tongzoenen waar anderen bij zijn wat mij betreft wel
Ik ga iemand echt niet staan droogneuken of iets, maar gewoon knuffelen of zoenen. Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onfatsoenlijk
Hah ja precies. Kijk, menschen die gaan fappen in de trein is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon de andere kant op kijken. Dan heb je er ook geen last van
Wait, wut? Zijn er pics?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las trouwens dat loefje gedroogneukt heeft met een kerel. Ik leer iedere dag iets nieuws hier.
guiltyquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hah ja precies. Kijk, menschen die gaan fappen in de trein is een heel ander verhaal.
Nee. Maar loefje bekende dat hij vroeger een beetje bicurious was en met een jongen heeft drooggebatst.quote:
Tja, het is wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
guiltyoh wacht .......... nvm
PDA en wat verder zo lang je niet expliciet met geslachtsdelen gaat zitten rommelen moet het kunnen
Ik zat vannacht te denken in mijn bed. Ik heb op mijn elfde/twaalfde ook eens droog geneukt met mijn buurmeisje van toen, toen we op haar kamer aan het spelen waren.quote:
Ok. Nou, als ik midden op straat ga staan fappen als ik dat wil, kijk jij dan ook gewoon de andere kant op?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon de andere kant op kijken. Dan heb je er ook geen last van
Public display of affectionquote:
Blijkt straks dat zij er al een jaar of tien voor bij de psycholoog zitquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zat vannacht te denken in mijn bed. Ik heb op mijn elfde/twaalfde ook eens droog geneukt met mijn buurmeisje van toen, toen we op haar kamer aan het spelen waren.Ik had geen idee wat ik nou precies deed, wat de aanleiding was enzovoort en volgens mij wist ik niet eens wat neuken precies inhield toen maar wat ik deed bij haar vond ik wel een fijn gevoel geven ofzo. En zij ook wel. Het bleef bij één keer en volgens mij is zij het vergeten. Of we doen allebei of we het vergeten zijn, kan ook.
Dan zou ik je handje gaan helpenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok. Nou, als ik midden op straat ga staan fappen als ik dat wil, kijk jij dan ook gewoon de andere kant op?
Als in: je snapt zelf wel dat dat echt een kulargument is?
Ik vind dat er waarheid in zit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok. Nou, als ik midden op straat ga staan fappen als ik dat wil, kijk jij dan ook gewoon de andere kant op?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik je handje gaan helpen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijkt straks dat zij er al een jaar of tien voor bij de psycholoog zit
Ik vind jouw stem wel leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond de muziekjes die jij gister draaide leuk!
Waarom kun je je dat niet voorstellen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet met vrouwen praten ofzo dan? Anders kan ik me niet voorstellen dat dat waar is.
Omdat ik vaak genoeg met mensen een klik heb en urenlang met ze praat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom kun je je dat niet voorstellen?
Ja, ik kijk niet 'gewoon' de andere kant op maar ik kijk wel degelijk de andere kant op, vies. Ik hoef geen kerel te zien fappen, ook geen lelijk wijf trouwens. Nachtmerries.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor mijn geldt dat niet vandaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik vaak genoeg met mensen een klik heb en urenlang met ze praat.
Vandaar mijn opmerking dat het misschien aan jezelf ligt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor mijn geldt dat niet vandaar.
Dan ligt dat aan jezelf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor mijn geldt dat niet vandaar.
Klacht gezienquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
De zijkant van mijn tong is geblesseerd trouwens
Ik moest er gewoon heel even over klagen.
Hamstring?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Geblesseerd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
De zijkant van d'r tong...niet de achterkant van d'r been....quote:
Dat spannende gefluister ook omdat je niet zo hard mocht praten.quote:
Uiteraard trek ik het in het extreme, het punt is gewoon dat het vanaf een voor iedereen variërende mate storend wordt. En ik kan me storen aan mensen die uitgebreid zitten te tongen, of alles voorbij dat, in het openbaar. Helemaal in situaties waarin je niet gewoon weg kunt lopen zoals in een vliegtuigquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, ik kijk niet 'gewoon' de andere kant op maar ik kijk wel degelijk de andere kant op, vies. Ik hoef geen kerel te zien fappen, ook geen lelijk wijf trouwens. Nachtmerries.![]()
Maar goed, als je je stoort aan een paar kusjes en gekroel, moet je inderdaad maar de andere kant opkijken. En dat is imo ook niet te vergelijken met fappen in het openbaar.
Wanneer wordt het storend dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard trek ik het in het extreme, het punt is gewoon dat het vanaf een voor iedereen variërende mate storend wordt. En ik kan me storen aan mensen die uitgebreid zitten te tongen, of alles voorbij dat, in het openbaar. Helemaal in situaties waarin je niet gewoon weg kunt lopen zoals in een vliegtuig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat spannende gefluister ook omdat je niet zo hard mocht praten.En ik dan het volume van mijn speakers op maximaal zetten enzo.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard trek ik het in het extreme, het punt is gewoon dat het vanaf een voor iedereen variërende mate storend wordt. En ik kan me storen aan mensen die uitgebreid zitten te tongen, of alles voorbij dat, in het openbaar. Helemaal in situaties waarin je niet gewoon weg kunt lopen zoals in een vliegtuig
Snap ik, maar als je als man blessures leest denk je aan voetbal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
De zijkant van d'r tong...niet de achterkant van d'r been....
Haha beter kom je gewoon op TC en draai je muziek voor onsquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat spannende gefluister ook omdat je niet zo hard mocht praten.En ik dan het volume van mijn speakers op maximaal zetten enzo.
Slapen is ook een sportquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je als man blessures leest denk je aan voetbal.
Ja dat gehossel hier nog erger dan PDA man echtquote:
Haha okequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je als man blessures leest denk je aan voetbal.
Neuh, volgende keer weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha beter kom je gewoon op TC en draai je muziek voor ons
public display of affectionquote:
Kusje erop? of is je tong niet verband?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
Je tong verbranden is trouwens zo gruwelijk irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |