Same, in S&G wou iemand er in bijtenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
Ik heb best een goede kont al zeg ik het zelf.
Ik ken de film en ik ben in de film tegen haar en voor de alleged pedo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je Hard Candy kijken, toffe film.
Ze geeft als 13 jarig meisje een pedofiel van internet eigenhandig een koekje van eigen deeg. Inclusief heggenschaar-castratie scene.
That may be true for you.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
What happens in de Ierse Pub stays in de Ierse Pub!
Juno.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zij is sowieso tof. Die ene film waarin ze als tiener zwanger is, is ook enorm tof.
Juist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
Overigens is die film juist zo tof doordat je het telkens niet verwacht. Dus eigenlijk hoeft niemand Hard candy meer te kijken.![]()
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog biquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen seksueel aantrekkelijk, ben verliefd geweest op een meisje, maar seks met een vrouw lijkt me op zich niet heel interessant (er mist toch iets) en ik zou geen relatie met een vrouw willen. Mijn voorkeur gaat dus duidelijk uit naar mannen.
Geen idee, denk niet dat ik mijn partner graag zou delen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je zou dus in principe wel in zijn voor een trio met je partner + een vrouw?
Hehe. M'n Colombiaanse schoonzus heeft een vriendin trouwens. Is niet altijd even makkelijk voor ze.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
That may be true for you.
In Colombia homo zijn, dan weet je zeker dat je homo bént.
Dan ben je bi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog bi
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken de film en ik ben in de film tegen haar en voor de alleged pedo.
Ze is er compleet psycho. Beetje jammer, al speelt ze wel goed.
Dan ben je ook bi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pfff als jij dit als "biseksueel" omschrijft dan ben zelfs IK nog bi
Het is een vrij vreemde film. En zij speelt eng.quote:
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.quote:
Pfoe nee, al die vrouwen over de vloerquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe. M'n Colombiaanse schoonzus heeft een vriendin trouwens. Is niet altijd even makkelijk voor ze.
Ik vond het enige 'leuke' aan die film de psychologische mindgames en juist omdat ik wist van haar plan in het begin al. Ik heb de film alleen vroegtijdig uitgezet, wist de afloop al en ik kon het niet aanzien. De bewuste scene die je bedoelt heb ik ook geskipped.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
Overigens is die film juist zo tof doordat je het telkens niet verwacht. Dus eigenlijk hoeft niemand Hard candy meer te kijken.![]()
Kijk dan Juno maar, daar heeft ze ook een toffe rol.
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speelt zij niet in inception?>
Trio dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.
Serieus, ik heb nog nooit zo'n slechte film gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik las film en heb verplicht kijkvoer voor mensen die wel van een leuke film (comedy/actie achtig) houden
[ afbeelding ]
A hobo with a shotgun
Ook ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Speelt zij niet in inception?>
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik las film en heb verplicht kijkvoer voor mensen die wel van een leuke film (comedy/actie achtig) houden
[ afbeelding ]
A hobo with a shotgun
Ja, misschien was het omdat ik teveel bier op hadquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, ik heb nog nooit zo'n slechte film gezien.En daardoor juist wel grappig.
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.quote:
Als ik wel met sex met een vrouw wil en tevens een relatie maakt mij dat dan bi?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man. Wat een onzin. Ik hoef geen seks met een vrouw en ook geen relatie. Dat maakt mij hetero.
Mij ook niet, tenminste niet als ik voor 1 van de 2 gevoelens hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo leuk en makkelijk eigenlijk.
Tbh, ik denk dat je je er om de een of andere reden enorm tegen afzet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel tof. Hoe je steeds meer medelijden krijgt met die man en zijn pijn bijna kan voelen. Zat met een vriend die zijn ballen echt vasthield.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het enige 'leuke' aan die film de psychologische mindgames en juist omdat ik wist van haar plan in het begin al. Ik heb de film alleen vroegtijdig uitgezet, wist de afloop al en ik kon het niet aanzien. De bewuste scene die je bedoelt heb ik ook geskipped.
Hoezo via FOK?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.
Misschien wilt straw.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Met wie? Moet iemand va FOK zijn en geen Monkyyy want dat is een man etc.
Je kunt toch van een film genieten zonder per se "eens" te zijn met de hoofdpersoon oid.quote:
Ik ben gewoon benieuwd wie jij aandraagt. En Straw heb ik nog nooit gezienquote:
Waarom niet makkelijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo leuk en makkelijk eigenlijk.
Straw.quote:
Ongemakkelijk, hoe verdeel je de aandacht enzo, nouja, het lijkt me zo onnatuurlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet makkelijk?
Ik vond een mvv wel tof. Maar toch lijkt een mvm me leuker, zeker omdat ik nog veel te ongemakkelijk ben met vrouwen.
Straw isquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wie jij aandraagt. En Straw heb ik nog nooit gezien
Neuh ik zet me er totaal niet tegen af. Als ik iets met vrouwen zou willen zou ik dat lekker doen, dikke prima.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tbh, ik denk dat je je er om de een of andere reden enorm tegen afzet.
Ik wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan deel 3quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Newbie114 het volgende:
Starship Troopers 3 is pas een slechte film. Echt diepdiepdieptriest
Je hebt toch altijd wel dat je wil dat een film op een bepaalde manier eindigt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt toch van een film genieten zonder per se "eens" te zijn met de hoofdpersoon oid.
Maar alleen 1 en 2 zijn leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een deel 2 was laat staan deel 3![]()
Er zijn ook 4 home alones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |