ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ik heb een fok huisgenoot.
quote:Dribbel en Dagoot hebben een date!!
Alle FOK!kers zijn lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Chai het volgende:
@Boktdames: ik heb een FOK!er gemeet 2,5 jaar geleden. Sindsdien zijn we samen. Hij is alleen wel een stuk knapper dan de gemiddelde FOK!er.
Ik vind haar naam nogal raar. Sowieso heb ik het niet op mensen met maar 3 letters als voornaam.quote:
Ik denk dat een chimeid als jij al blij moet zijn dat je iemand vindt die je wilt gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Chai het volgende:
@Boktdames: ik heb een FOK!er gemeet 2,5 jaar geleden. Sindsdien zijn we samen. Hij is alleen wel een stuk knapper dan de gemiddelde FOK!er.
Runningkawaquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Chai het volgende:
Lieveli is een bazin. En tenminste niet zo naïef als de meeste bokstertjes.
wat is joun lievelingspaard=Groentesoepquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iedereen hier toch meeleest, diegene daar op Bokt ben ik nietIk wilde proberen te posten daar, maar 25 posts over groentensoep ging me iets te ver
Neem een voorbeeld aan paartfan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iedereen hier toch meeleest, diegene daar op Bokt ben ik nietIk wilde proberen te posten daar, maar 25 posts over groentensoep ging me iets te ver
2e graads, dus VMBO 1 t/m 4 en HAVO/VWO 1 en 2.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Mozy het volgende:
Dus Lieveli is een docent Nederlands in opleiding? Op welk niveau ga je dan lesgeven?
Bokt vs. FOK!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Superslechterik het volgende:
Ik stel voor Fok en Bokt speed daten.
Wat leuk. Maar dan ben je geen docent. Docent ben je op het hoger onderwijs. Op het voortgezet onderwijs ben je gewoon leraar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef keukenzout het volgende:
[..]
2e graads, dus VMBO 1 t/m 4 en HAVO/VWO 1 en 2.
quote:Jade
Roosch schreef:
Oh en Dakgoot, je hoeft niet bang te zijn.
De meeste paardenmeisjes bijten niet in eerste instantie.
en anders heb je nog 20cm over
Dat is wel een beetje traag hoor.quote:Chai
masala
Dakgoot waarom post je niet met paartfan op bokt.
Nummer 1 ontmaskerd!
I disagree.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat leuk. Maar dan ben je geen docent. Docent ben je op het hoger onderwijs. Op het voortgezet onderwijs ben je gewoon leraar.
Maar ik ga volgend jaar beginnen met de PABO.
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef luckass het volgende:
beter komen al die smatjes hier dan kan ik gewoon die hossel plaatsen.
Ben jij ook iemand die vind dat mbo- en hbo'ers studenten zijn ipv leerlingen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef keukenzout het volgende:
[..]
I disagree.
Maar leuk, PABO. Pittiger dan Nederlands denk ik.
wat een lulkoekquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat leuk. Maar dan ben je geen docent. Docent ben je op het hoger onderwijs. Op het voortgezet onderwijs ben je gewoon leraar.
Maar ik ga volgend jaar beginnen met de PABO.
QFT.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Je weet wel, die vakantie waarin heel Nederland er op uittrekt om met de trein te gaan reizen....
omdatquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Chai het volgende:
Dakgoot waarom pm je hen dat ze je niet mogen quoten oid.
on topic reageren..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:19 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
QFT.
Ik weet gewoon niet waar ze het vandaan halen dat er een andere dienstregeling moet zijn tijdens bepaalde vakantieperiode's. Het enige wat je minder hebt is spitsverkeer van scholieren maar iedereen moet nog gewoon naar werk en mensen gaan in plaats van naar school naar de Efteling ofzo.
Vakantiedienstregeling is gewoon een politiek correcte kennisgeving van het hebben van een brak OV net voor een bepaalde periode. Net zoals bladeren op het spoor en bevroren wissels.
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die vind dat mbo- en hbo'ers studenten zijn ipv leerlingen?
En de PABO zal wel pittig worden ja, maar ik kan ook heel goed met kinderen omgaan.
MBO'ers niet, HBO'ers wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die vind dat mbo- en hbo'ers studenten zijn ipv leerlingen?
En de PABO zal wel pittig worden ja, maar ik kan ook heel goed met kinderen omgaan.
Und? Ze kunnen het een jaar van te voren kenbaar maken, dan is het nogsteeds kut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Werd trouwens maand van tervoren aangekonidgt over minder treinen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]nee, het nieuwe onderwijs is lulkoek. Een docent ben je op het hogeronderwijs en daaronder ben je gewoon onderwijzer.
Ja maar dan ben je er tenminste op voorberijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Und? Ze kunnen het een jaar van te voren kenbaar maken, dan is het nogsteeds kut.
Die toetsen scoor ik allemaal hoog. Richting foutloos zelfs.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef keukenzout het volgende:
[..]
[..]
MBO'ers niet, HBO'ers wel.
Ik doelde overigens niet op omgang met de kinderen maar het projectwerk, de algemene kennis, de taal- en rekentoets waar je veel hoger op moet scoren dan bij Nederlands.
Ik denk dat op een lagere school de omgang met de kinderen nog het makkelijkst is. Daarom ga ik liever op een LWO school werken, meer uitdaging.
Ik zie het verschil niet tussen plotseling een volle tyfustrein treffen of van de voren weten dat je een volle tyfustrein gaat treffen. Je zit in beide gevallen met een overvolle tyfustrein die je niet kant ontlopen. Wat dat betreft is het dan net als doodgaan. Daar weet je ook liever niet van te voren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je er tenminste op voorberijd
Sinds het nieuwe onderwijs ja, daarvoor zag je een duidelijke scheiding in termen. Iets wat nog gehandhaafd moet worden in mijn ogen. Ik ga op een basisschool werken en ben dus ook meester of onderwijzer, geen leraar, geen docent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
kijk eens in het woordenboek zou ik zeggen, docent, leraar, onderwijzer, leerkracht.
betekent allemaal hetzelfde
Dat bokt is anders ook een wanhopig zootje bij elkaar normaal gesprokenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Superslechterik het volgende:
Al die mannen hier blij dat ze een keer aandacht krijgen van een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Superslechterik het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
he krok je bent wel een sterke baas manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja het kan sowieso al worden verminderd door de eerste klas voor een groot gedeelte op te hevenen en gewoon 1 eerste klas coupe te houden en de rest naar de 2e klas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen plotseling een volle tyfustrein treffen of van de voren weten dat je een volle tyfustrein gaat treffen. Je zit in beide gevallen met een overvolle tyfustrein die je niet kant ontlopen. Wat dat betreft is het dan net als doodgaan. Daar weet je ook liever niet van te voren.
zoals het hoortquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kap er weer meerhet zit weer op het oude niveau van Fok
dramatisch
Geen een. Of is converseren met bokt verboden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Iemand voor Bio een samenvatting en welke users moeten er gemod worden?!
Nou,quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Dribble, Dakgoot, krokdown, luckass.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Voor mij ook graag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
dm plz.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb denk ik een Bokt gevonden op FB krok
Gun ze ook een pleziertje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Superslechterik het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Mozy het volgende:
Op bokt denken ze echt dat er hier voor bans gaan vallen![]()
![]()
fokt bok fok bokt dok snok rokquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef keukenzout het volgende:
Op fok denken ze echt dat ze op bokt denken dat ze hier bans voor krijgen
Zolang menzen zich ongelovelijk laten afzetten met dat woekertarief van de eerste klas zal de NS er geen drol aan doen. Is gewoon kassa.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maarja het kan sowieso al worden verminderd door de eerste klas voor een groot gedeelte op te hevenen en gewoon 1 eerste klas coupe te houden en de rest naar de 2e klas.
Bedoel je de Virm? of de ICMm?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Zolang menzen zich ongelovelijk laten afzetten met dat woekertarief van de eerste klas zal de NS er geen drol aan doen. Is gewoon kassa.
Sterker nog ze maken in die nieuwe IC's eindelijk het verschil groter door lederen bekleding (die kut is overigens) te gebruiken en stopcontacten te bieden in plaats van alleen een andere kleurtje stoelen met hier en daar een optie 5 centimeter je stoel te verschuiven als die hendel niet afgebroken is door één of andere hooligan.
Ik vind dat je gewoon uberhaupt "een treinkaartje" moet hebben. Klassen zijn een verkapte vorm van apartheid. Het zijn juist de tweede klassers die vaak met de trein gaan die je zou moeten faciliteren. Niet die 3 lutsers die 2x per jaar met de trein gaan en dat "met klasse" willen doen.
Icmm treinen. Die dubbeldekkers zijn ook na de vernieuwing nog ruk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bedoel je de Virm? of de ICMm?
Dubbeldekkers zijn altijd al ruk geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Icmm treinen. Die dubbeldekkers zijn ook na de vernieuwing nog ruk.
Polizei!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef krokdown het volgende:
[..]
ROFLKARTOFFEL!!11!122335t#u$@%t%^^*&^^!%!~~#^^@!!!!1EINZWEIDREIZAUPHEN.
DDM was te doen behalve als je moest staanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dubbeldekkers zijn altijd al ruk geweest.
Omdat die altijd veel te kort zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dubbeldekkers zijn altijd al ruk geweest.
quote:krokdown is een schatje om te zien!
Die staan daar gewoon op de site, hoezo heb je ze niet?quote:
je doet zelf die moeite maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die staan daar gewoon op de site, hoezo heb je ze niet?
Klopt, maar iemand die hier zo het topic binnen komt zonder verder iets te weten weet dat nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef Superslechterik het volgende:
Maar lid worden kan zo en hoef je geen 25 posts voor te hebben om een profiel te bekijken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef rosepetals het volgende:
teveel tekst en geen blauwe letters
Ik fap al jaren op hun profielen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bio is gewoon de lurker !!!!1111!!!!ZWEIEINS!!!!!
Dat zijn nou echt wijze wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, het leven is net Lucille Werner. Het kan raar lopen.
quote:Ik stel me fokkers altijd voor als de inbetweeners
Toch zit je 1e klas beter. Helaas zit de proletenklasse en naast en hebben ze nog niet aan een geluidswerende afscheiding gedachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Zolang menzen zich ongelovelijk laten afzetten met dat woekertarief van de eerste klas zal de NS er geen drol aan doen. Is gewoon kassa.
Sterker nog ze maken in die nieuwe IC's eindelijk het verschil groter door lederen bekleding (die kut is overigens) te gebruiken en stopcontacten te bieden in plaats van alleen een andere kleurtje stoelen met hier en daar een optie 5 centimeter je stoel te verschuiven als die hendel niet afgebroken is door één of andere hooligan.
Ik vind dat je gewoon uberhaupt "een treinkaartje" moet hebben. Klassen zijn een verkapte vorm van apartheid. Het zijn juist de tweede klassers die vaak met de trein gaan die je zou moeten faciliteren. Niet die 3 lutsers die 2x per jaar met de trein gaan en dat "met klasse" willen doen.
probleem is ook nog eens dat zakenmensen in de 1e klasse je raar aankijken als je 1e klas gaat staan omdat het vol is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Toch zit je 1e klas beter. Helaas zit de proletenklasse en naast en hebben ze nog niet aan een geluidswerende afscheiding gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |