wat is joun lievelingspaard=Groentesoepquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iedereen hier toch meeleest, diegene daar op Bokt ben ik nietIk wilde proberen te posten daar, maar 25 posts over groentensoep ging me iets te ver
Neem een voorbeeld aan paartfan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iedereen hier toch meeleest, diegene daar op Bokt ben ik nietIk wilde proberen te posten daar, maar 25 posts over groentensoep ging me iets te ver
2e graads, dus VMBO 1 t/m 4 en HAVO/VWO 1 en 2.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef Mozy het volgende:
Dus Lieveli is een docent Nederlands in opleiding? Op welk niveau ga je dan lesgeven?
Bokt vs. FOK!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Superslechterik het volgende:
Ik stel voor Fok en Bokt speed daten.
Wat leuk. Maar dan ben je geen docent. Docent ben je op het hoger onderwijs. Op het voortgezet onderwijs ben je gewoon leraar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef keukenzout het volgende:
[..]
2e graads, dus VMBO 1 t/m 4 en HAVO/VWO 1 en 2.
quote:Jade
Roosch schreef:
Oh en Dakgoot, je hoeft niet bang te zijn.
De meeste paardenmeisjes bijten niet in eerste instantie.
en anders heb je nog 20cm over
Dat is wel een beetje traag hoor.quote:Chai
masala
Dakgoot waarom post je niet met paartfan op bokt.
Nummer 1 ontmaskerd!
I disagree.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat leuk. Maar dan ben je geen docent. Docent ben je op het hoger onderwijs. Op het voortgezet onderwijs ben je gewoon leraar.
Maar ik ga volgend jaar beginnen met de PABO.
Ditquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef luckass het volgende:
beter komen al die smatjes hier dan kan ik gewoon die hossel plaatsen.
Ben jij ook iemand die vind dat mbo- en hbo'ers studenten zijn ipv leerlingen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef keukenzout het volgende:
[..]
I disagree.
Maar leuk, PABO. Pittiger dan Nederlands denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |