Klopt, maar iemand die hier zo het topic binnen komt zonder verder iets te weten weet dat nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef Superslechterik het volgende:
Maar lid worden kan zo en hoef je geen 25 posts voor te hebben om een profiel te bekijken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef rosepetals het volgende:
teveel tekst en geen blauwe letters
Ik fap al jaren op hun profielen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Bio is gewoon de lurker !!!!1111!!!!ZWEIEINS!!!!!
Dat zijn nou echt wijze wordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zeg altijd, het leven is net Lucille Werner. Het kan raar lopen.
quote:Ik stel me fokkers altijd voor als de inbetweeners
Toch zit je 1e klas beter. Helaas zit de proletenklasse en naast en hebben ze nog niet aan een geluidswerende afscheiding gedachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Zolang menzen zich ongelovelijk laten afzetten met dat woekertarief van de eerste klas zal de NS er geen drol aan doen. Is gewoon kassa.
Sterker nog ze maken in die nieuwe IC's eindelijk het verschil groter door lederen bekleding (die kut is overigens) te gebruiken en stopcontacten te bieden in plaats van alleen een andere kleurtje stoelen met hier en daar een optie 5 centimeter je stoel te verschuiven als die hendel niet afgebroken is door één of andere hooligan.
Ik vind dat je gewoon uberhaupt "een treinkaartje" moet hebben. Klassen zijn een verkapte vorm van apartheid. Het zijn juist de tweede klassers die vaak met de trein gaan die je zou moeten faciliteren. Niet die 3 lutsers die 2x per jaar met de trein gaan en dat "met klasse" willen doen.
probleem is ook nog eens dat zakenmensen in de 1e klasse je raar aankijken als je 1e klas gaat staan omdat het vol is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Toch zit je 1e klas beter. Helaas zit de proletenklasse en naast en hebben ze nog niet aan een geluidswerende afscheiding gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |