Echt hequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Superslechterik het volgende:
Al die mannen hier blij dat ze een keer aandacht krijgen van een vrouw.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
he krok je bent wel een sterke baas manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maarja het kan sowieso al worden verminderd door de eerste klas voor een groot gedeelte op te hevenen en gewoon 1 eerste klas coupe te houden en de rest naar de 2e klas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef Alpha_Bootis het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen plotseling een volle tyfustrein treffen of van de voren weten dat je een volle tyfustrein gaat treffen. Je zit in beide gevallen met een overvolle tyfustrein die je niet kant ontlopen. Wat dat betreft is het dan net als doodgaan. Daar weet je ook liever niet van te voren.
zoals het hoortquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kap er weer meerhet zit weer op het oude niveau van Fok
dramatisch
Geen een. Of is converseren met bokt verboden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Iemand voor Bio een samenvatting en welke users moeten er gemod worden?!
Nou,quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Dribble, Dakgoot, krokdown, luckass.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Voor mij ook graag.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Biogarde het volgende:
dm plz.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
heb denk ik een Bokt gevonden op FB krok
Gun ze ook een pleziertje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Superslechterik het volgende:
Al die mannen hier blij dat ze een keer aandacht krijgen van een vrouw.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Mozy het volgende:
Op bokt denken ze echt dat er hier voor bans gaan vallen![]()
![]()
fokt bok fok bokt dok snok rokquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef keukenzout het volgende:
Op fok denken ze echt dat ze op bokt denken dat ze hier bans voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |