abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106091550

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106091566
ohai.
pi_106091573
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat heb ik ook erg lang gedacht, en nogsteeds heb ik een hoop dingen nog nooit uitgesproken. Maar ik weet dan ook dat ik in 1 klap weer helemaal terug kan vallen.
Ja.. sommige dingen wil ik gewoon nooit meer terug in mijn hoofd.
pi_106091575
Hai there
pi_106091602
Mijn internet heeft er zo´n 14 uur uitgelegen :(
pi_106091612
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Noooooohs!
pi_106091631
quote:
Mijn internet heeft er zo³n 14 uur uitgelegen :(
wel verdomme :(
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_106091632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja.. sommige dingen wil ik gewoon nooit meer terug in mijn hoofd.
Dat weet ik wel, en dat is een keuze die ik ook heb gemaakt. Maar denk dan niet dat het "verwerkt" is. Het kan er zomaar weer ineens helemaal terug zijn, door iets kleins dat je meemaakt kan je helemaal terug vallen.
pi_106091654
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, en dat is een keuze die ik ook heb gemaakt. Maar denk dan niet dat het "verwerkt" is. Het kan er zomaar weer ineens helemaal terug zijn, door iets kleins dat je meemaakt kan je helemaal terug vallen.
Over dat verwerkt.. Hebben jullie ooit het idee,dit is verwerkt?
Ik heb dat nog nooit in mijn leven gehad...
Alles is gewoon... opgeborgen ofzo. Zo ver mogelijk weg gestopt, in hoop dat de shitstacks nooit omvallen.
pi_106091676
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, ik heb wel dingen afgesloten, maar nog niet helemaal verwerkt.
pi_106091688
Maar soms moet je ook het verleden het verleden maken en soms besluiten als de momenten weer terugkomen van terugval dat je weer verder wilt en je niet wilt laten overheersen door het verleden
pi_106091689
quote:

[..]

Ik zo vaak. Maar ik loop er dan ook niet voor weg en ben door diepe dalen gegaan, voordat ik mij weer beter voelde.
There is a long line down from heaven.
pi_106091697
quote:
Dan heb je dit gemist: [SC - Als versieren niet zo makkelijk gaat] #727 Newbs :')
pi_106091728
quote:

[..]

Alles is gewoon... opgeborgen ofzo. Zo ver mogelijk weg gestopt, in hoop dat de shitstacks nooit omvallen.
Nog nooit. Wel dingen genegeerd net zolang tot het te lang geleden was om me nog te kunnen schelen.
pi_106091754
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Soms is oprakelen wel het beste.
Misschien wel, maar je moet er ook klaar voor zijn, en zo ver ben ik nog niet.

Evengoed, naar een programma als 'Gepest' kan ik niet kijken met droge ogen. Zegt genoeg lijkt me :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106091759
Ik ga morgen naar de opticien voor een nieuwe bril en lenzen als het kan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106091771
quote:

[..]

Ik denk dat echt verwerken niet het juiste woord is maar wel meer een plekje gegeven. En ja er zijn momenten dat ik er aan terugdenk maar ik wil niet dat het mijn leven overheerst en over sommige dingen vind ik best dat ik daar nog even emotioneel over mag zijn want dat is verwerken en daar kan je geen tijdslimiet op zetten
pi_106091784
quote:
Mooie post Benzin _O_
pi_106091806
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik zo vaak. Maar ik loop er dan ook niet voor weg en ben door diepe dalen gegaan, voordat ik mij weer beter voelde.
Wat is dat "verwerkt" dan precies. Want ik kan me er totaal geen beeld bij vormen.
Een plekje geven en enkel accepteren is niet wat je bedoelt toch?
pi_106091826
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Na het donkerste uur komt vaak het ligt , alleen je moet jezelf dat wel toe kunnen staan om die diepe dalen mee te maken
pi_106091840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Misschien wel, maar je moet er ook klaar voor zijn, en zo ver ben ik nog niet.

Evengoed, naar een programma als 'Gepest' kan ik niet kijken met droge ogen. Zegt genoeg lijkt me :P
Dat kan ik ook niet, maar zoveel zegt dat helemaal niet.

Zijn het de grote dingen die je geraakt hebben of juist de kleine woordjes van een goede vriend. Is het de eenzaamheid, de angst of puur de woede die je waardeloos deed voelen. Er kunnen zoveel gevoelens achter 1 gebeurtenis zitten, de gebeurtenis zegt niets, de gedachtes erachter wel.
pi_106091871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat is dat "verwerkt" dan precies. Want ik kan me er totaal geen beeld bij vormen.
Nee voor mij althans niet, het verleden kan je niet veranderen maar accepteren dat het zo is en daarna verder gaan is heel moeilijk zeker als mensen die er bij betrokken zijn er het niet over willen hebben.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106091881
Wie zei dat over dat regressie therapie?

Ik zoek nu wat op wikipedia maar daar staat dus wat over hypnose ofzo.
Rustig aan.
pi_106091919
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat kan ik ook niet, maar zoveel zegt dat helemaal niet.

Zijn het de grote dingen die je geraakt hebben of juist de kleine woordjes van een goede vriend. Is het de eenzaamheid, de angst of puur de woede die je waardeloos deed voelen. Er kunnen zoveel gevoelens achter 1 gebeurtenis zitten, de gebeurtenis zegt niets, de gedachtes erachter wel.
Het brengt de ellende van toen weer naar boven, dat is waarom :P

En dus mijd ik dat programma als de pest :')
pi_106091957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zei dat over dat regressie therapie?

Ik zoek nu wat op wikipedia maar daar staat dus wat over hypnose ofzo.
Hypnose ik blijf septisch of dat wel echt is
14 SHADES OF GREY
pi_106091967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het brengt de ellende van toen weer naar boven, dat is waarom :P

En dus mijd ik dat programma als de pest :')
Ik zeg niet dat ik niet begrijp waarom, ik zeg dat het helemaal niets zegt.
pi_106091979
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik niet.
pi_106091994
quote:

[..]

? Alsof jij niet gehypnotiseerd bent als je seks hebt.
Rustig aan.
pi_106091997
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mooie post Benzin _O_
:7
pi_106091998
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het volledig confronteren totdat je de nieuwe situatie omarmd hebt.

Toen mijn relatie naar de klote ging omdat zij vreemd ging, heb ik dagen lang naar foto's van onze vakanties gekeken en muziek geluisterd die iets voor ons betekende. Ik heb dagen, zo niet weken elke dag lopen janken.

En nu kan ik er met haar over praten. Zelfs als ze mij details verteld over wat er tussen haar en die andere vent gebeurd is. Het gaat duidelijk verder dan accepteren.

Toen mijn hond overleed heb ik hetzelfde gedaan. Toen mijn pa op de intensive care lag ook. Etc.

Ik schrijf erover. Ik confronteer mezelf met de beelden. Ik ga door de modder :)

En op een gegeven moment ben ik er overheen. Dan is het ook echt klaar en kan ik weer verder.
pi_106092006
quote:

[..]

Ja. Dat is echt. Een state of mind.
pi_106092081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

? Alsof jij niet gehypnotiseerd bent als je seks hebt.
Geen idee ik heb nooit seks :P en onder hypnose ben ik nog nooit geweest. Dus kan er niets over zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja. Dat is echt. Een state of mind.
Tsja ik vind het wat zweverig klinken hypnose
14 SHADES OF GREY
pi_106092102
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Toen mijn relatie naar de klote ging omdat zij vreemd ging, heb ik dagen lang naar foto's van onze vakantie gekeken en muziek geluisterd die iets voor ons betekende. Ik heb dagen, zo niet weken elke dag lopen janken.

En nu kan ik er met haar over praten. Zelfs als ze mij details verteld over wat er tussen haar en die andere vent gebeurd is. Het gaat duidelijk verder dan accepteren.

Toen mijn hond overleed heb ik hetzelfde gedaan. Toen mijn pa op de intensive care lag ook. Etc.

Ik schrijf erover. Ik confronteer mezelf met de beelden. Ik ga door de modder :)

En op een gegeven moment ben ik er overheen. Dan is het ook echt klaar en kan ik weer verder.
Het is niet dat ik je niet geloof, maar ik kan me het niet voorstellen.
Dat het je er na echt niet raakt?
pi_106092111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Toen mijn relatie naar de klote ging omdat zij vreemd ging, heb ik dagen lang naar foto's van onze vakantie gekeken en muziek geluisterd die iets voor ons betekende. Ik heb dagen, zo niet weken elke dag lopen janken.

Dat heb ik dus ook en een boel mensen blijken met zoiets moeite te hebben.

Idem dito met ruzies , ik blijf nergens weg als ik onenigheid heb maar ga het moment gewoon aan . Gewoon omdat ik vind dat dat hoort bij leven horen de vervelende maar ook mooie dingen en soms moet je juist door de vervelende dingen om daarna weer de mooie momenten te hebben
pi_106092118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee ik heb nooit seks :P en onder hypnose ben ik nog nooit geweest. Dus kan er niets over zeggen.

[..]

Als jij aan het sporten bent ben je ook onder hypnose.
Rustig aan.
pi_106092121
Ik zou eigenlijk wel willen leren om met mensen te praten over hoe ik me voel. Ik krop, zeker in het echt, alles op. Er zijn dingen die niemand weet behalve ikzelf omdat ik ik het niemand durf te vertellen :)
pi_106092125
quote:
Snap ik, maar het is een bewezen wetenschappelijk principe.
pi_106092141
quote:

[..]

[..]

Je moet ook niet letten op mensen die het over laten komen als iets zweverigs. Het is gewoon een andere geestestoestand dan die waarin je normaalgesproken verkeert. Dat kun je ook zelf opwekken door het luisteren naar muziek of door te mediteren. Het bestaat wel degelijk.
pi_106092195
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik niet begrijp waarom, ik zeg dat het helemaal niets zegt.
Nouja, de ellende van toen werd destijds met de mantel der liefde bedekt. Ik heb er nooit fatsoenlijk mee leren omgaan, heb daarin ook 0 steun gehad van m'n ouders, de scholen of de docenten. Resultaat is dat ik dus maar over me heen liet lopen, want hoe ik voor mezelf op moest komen wist ik niet en werd me ook niet bijgebracht. Lang verhaal kort zit ik nu dus met allerlei gevoelens waar ik niks mee kan, een zelfbeeld waarvan ik ergens weet dat het niet reëel is en een nonexistent sociaal zelfvertrouwen.

Tot zover mijn huilmomentje, dank u.
pi_106092208
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef benzin het volgende:
Ik zou eigenlijk wel willen leren om met mensen te praten over hoe ik me voel. Ik krop, zeker in het echt, alles op. Er zijn dingen die niemand weet behalve ikzelf omdat ik ik het niemand durf te vertellen :)
Je moet ook de juiste mensen hebben tegen wie je bepaalde dingen kunt zeggen.
Ik heb in mijn therapiegroep pas leren praten over mijn gevoelens. Jammer dat ik verder geen therapieën heb gezocht maar goed, volgend jaar beter
pi_106092294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Murdera het volgende:
Dat het je er na echt niet raakt?
Als je iets lang genoeg onder ogen ziet, went het vanzelf.

Maar je moet het wel echt toelaten en goed stil staan bij wat er nou precies gebeurd is.
pi_106092306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nouja, de ellende van toen werd destijds met de mantel der liefde bedekt. Ik heb er nooit fatsoenlijk mee leren omgaan, heb daarin ook 0 steun gehad van m'n ouders, de scholen of de docenten. Resultaat is dat ik dus maar over me heen liet lopen, want hoe ik voor mezelf op moest komen wist ik niet en werd me ook niet bijgebracht. Lang verhaal kort zit ik nu dus met allerlei gevoelens waar ik niks mee kan, een zelfbeeld waarvan ik ergens weet dat het niet reëel is en een nonexistent sociaal zelfvertrouwen.

Ik snap je wel. Ik zou ook liever niet weer geconfronteerd worden met bepaalde dingen die mensen me hebben gedaan of tegen me hebben gezegd, aan sommige dingen wil ik ook gewoon niet meer denken.
pi_106092335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als jij aan het sporten bent ben je ook onder hypnose.
Ik denk toch niet dat dit te vergelijken is met elkaar.

quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet ook niet letten op mensen die het over laten komen als iets zweverigs. Het is gewoon een andere geestestoestand dan die waarin je normaalgesproken verkeert. Dat kun je ook zelf opwekken door het luisteren naar muziek of door te mediteren. Het bestaat wel degelijk.
Dat het bestaat dat weet ik ook wel. Toch blijf ik septisch.
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:20:29 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106092408
Ik heb de hemel ontdekt jongens.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106092409
En voor alle mensen die moeite hebben met het feit dat ze vroeger over zich heen lieten lopen, gepest zijn, waardoor hun zelfvertrouwen beschadigd is, enzovoorts: ook hier geldt weer, jezelf confronteren en het in de toekomst niet meer toelaten.

Ik heb dat deel van mijn ervaringen verwerkt door nieuwe ervaringen op te doen waarbij het anders liep. Omdat ik niet meer over mezelf heen liet lopen, dingen wel zo gedaan heb als ik het wou, enzovoorts.

Daar groeit het zelfvertrouwen weer van en dan verwerk je dat verleden dus ook.
pi_106092420
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Nee jij weet niet wat hypnose is...
Rustig aan.
pi_106092426
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Ik zou het nog wel eens willen proberen, hypnose.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:21:50 #49
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092465
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap je wel. Ik zou ook liever niet weer geconfronteerd worden met bepaalde dingen die mensen me hebben gedaan of tegen me hebben gezegd, aan sommige dingen wil ik ook gewoon niet meer denken.
Kusjekroel :*
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106092480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef LostInSpace het volgende:
En voor alle mensen die moeite hebben met het feit dat ze vroeger over zich heen lieten lopen, gepest zijn, waardoor hun zelfvertrouwen beschadigd is, enzovoorts: ook hier geldt weer, jezelf confronteren en het in de toekomst niet meer toelaten.

Ik heb dat deel van mijn ervaringen verwerkt door nieuwe ervaringen op te doen waarbij het anders liep. Omdat ik niet meer over mezelf heen liet lopen, dingen wel zo gedaan heb als ik het wou, enzovoorts.

Een onrealistisch zelfbeeld verandert niet zomaar door confrontatie met vroeger. Dat is er zo'n beetje in geslagen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:24 #51
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092493
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Opzich :P hypnotherapie :)
pi_106092501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb de hemel ontdekt jongens.
Je bent klaargekomen? :P Je bent verliefd?

quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Lijkt mij eng als het echt werkt zoiets
14 SHADES OF GREY
pi_106092506
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Kusjekroel :*
Hai O+
Mijn internet viel uit en het is pas net weer gerepareerd :')
pi_106092513
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Oftewel het echte probleem is dat het altijd negeert werd, waardoor je het gevoel hebt gekregen dat het terecht was, dat je het verdiende. Je mocht jezelf er niet tegen verzetten, je kreeg die ruimte nooit, dus je accepteerde alles.

Dat is anders dan puur het pesten.
pi_106092550
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Opzich :P hypnotherapie :)
Op commando in slaap vallen lijkt me wel wat.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:24:07 #56
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092576
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hai O+
Mijn internet viel uit en het is pas net weer gerepareerd :')
Valt mijn internet een keer niet uit :')

Heb je het gesprek bewaart? Gaan we vanavond weer verder :P
pi_106092579
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja en dan een keer echt slapen :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:24:45 #58
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092605
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat kan ik al.
pi_106092627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Lijkt mij eng als het echt werkt zoiets
Hypnose is niet bestuurd worden door iemand anders...
Rustig aan.
pi_106092643
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hypnose is niet bestuurd worden door iemand anders...
Wat dan wel?
14 SHADES OF GREY
pi_106092663
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Valt mijn internet een keer niet uit :')

Heb je het gesprek bewaart? Gaan we vanavond weer verder :P
Ik heb het nog ja ^O^
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat kan ik al.
Ik niet ;(
pi_106092674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereen wel dat eenzame gevoel wat kerst kan geven. Voor mensen zonder relatie voelt het soms als een erg eenzame tijd. Het is dan denk ik ook geen toeval dat deze reeks vorig jaar op 27 december begon. Op dit moment is dat precies één jaar geleden.

Arolsen klaagde in mijn ogen over iets wat zeker terecht was. Met deze post heeft hij het begin gezet voor deze prachtige reeks:

[..]

Ook ik heb persoonlijk op de basisschool en de middelbare school mijn handen vol gehad aan andere problemen en dat versieren is daar niet gelukt. Zijn klacht dat alsnog leren versieren in de volwassen wereld een stuk moeilijker is, is geheel terecht.

De eerste twee delen heb ik eigenlijk alleen maar mee zitten lezen zonder mee te posten.

Omdat ik een samenvatting wilde schrijven van alles wat er is gebeurd ben ik het eerste stuk gaan doorlezen. Ben er niet aan toegekomen omdat ik het druk had, dus ik heb uiteindelijk alleen maar het eerste stukje kunnen lezen.

Ik heb daardoor kunnen zien dat ik gegroeid ben tijdens dit jaar. Zonder het door te hebben ben ik mezelf net ietsje beter gaan voelen, dingen anders gaan bekijken en een stukje volwassener geworden.

Deze reeks is er een met vele rare wendingen. Het topic is een keer afgesplitst en samengevoegd, de uitkomst van meets was altijd interessan. De vaste users hebben menig soap opgeleverd. Het topic ging harder en harder, maar ondanks alle dreigementen van de mods is het nooit gesloten.

De reeks is flink gegroeid, het eerste deel duurde een maand. De afgelopen weken zitten we vaak op een paar delen per dag. Van een serieuze reeks is het veranderd in reeks die hard liep tot een slowchat waarin iedereen zijn verhaal kwijt kan, om advies kan vragen, maar ook een fijne tijd kan hebben.

Users zijn gekomen en gegaan. Met deze mensen veranderde de toon van het topic. Een enkele keer ben ik hierdoor even weg geweest, maar ik ben altijd terug blijven komen en kwam elke keer thuis in een warm bad :P

Ik hoop dat jullie deze korte samenvatting waarderen. Uiteindelijk heb ik deze versie volledig in minder dan 20 minuten geschreven om op tijd te zijn voor het jubileum, dus jullie moeten taalfouten maar even negeren.

Dit topic heeft mij veel moois opgeleverd. Het is voor mij een plek voor advies, bezinning en om mijn verhaal te doen. De laatste tijd is het ook een plek geworden waar ik gewoon veel plezier heb en de meeste users die hier rondhangen heel erg waardeer.

Ik wilde eerst een lijst geven met de mensen die ik wil bedanken, maar dan ga ik geheid mensen vergeten. Daarom wil ik vooral proosten op Arolsen, de stichter van alles wat je hier ziet.

Ik hoop dat we er komend jaar een nog veel beter jaar van maken!

~benzin
Mooie post. _O_

Ook de timing, leuk gedaan. Met plezier gelezen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:26:53 #63
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092681
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb het nog ja ^O^

[..]

Ik niet ;(
Goedzo ^O^

Als ik op bed ga liggen en mijn ogen dicht doe val ik in slaap :P
pi_106092699
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ooit wel, want ik moet er iets mee. Het verhindert mij m'n leven te leiden zoals ik dat eigenlijk graag wil. De stap is gewoon nog te groot :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef LostInSpace het volgende:

En dat is dus waarom ik er ter zijner tijd inderdaad wel iets mee wil :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oftewel het echte probleem is dat het altijd negeert werd, waardoor je het gevoel hebt gekregen dat het terecht was, dat je het verdiende. Je mocht jezelf er niet tegen verzetten, je kreeg die ruimte nooit, dus je accepteerde alles.

Dat is anders dan puur het pesten.
Tot op zekere hoogte ook, ja. Ik kreeg als basisschoolknul te verstaan dat ik maar de verstandigste moest zijn en ze maar moest laten kletsen. Want dan zou het vanzelf wel overgaan want dan was het niet leuk meer. Jammer alleen dat het niks met 'leuk' te maken had, maar dat zag destijds niemand in zo schijnt het :{
pi_106092704
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Goedzo ^O^

Als ik op bed ga liggen en mijn ogen dicht doe val ik in slaap :P
Ik ook. Na een uur of twee, drie :')
pi_106092723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Hypnose is als je in trans bent zegmaar.
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:28:56 #67
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092761
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mooie post. _O_

Ook de timing, leuk gedaan. Met plezier gelezen.
Benzin = baas _O_
pi_106092821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar ligt die grens dan volgens jou?
pi_106092826
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook. Na een uur of twee, drie :')
Same here :( dreadfull hours every fucking night.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

oke :)
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:32:06 #70
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106092865
Liever lang wakker liggen dan waarschijnlijk een erfelijke aandoening aan je rug hebben :')
pi_106092931
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een onrealistisch zelfbeeld verandert niet zomaar door confrontatie met vroeger. Dat is er zo'n beetje in geslagen.
Ik heb aardig wat tijd besteed aan het nadenken over mijn jeugd. Als ik bijvoorbeeld gepest werd, dan bedacht ik mij later waarom dit gebeurde en dan kwam ik vaak tot conclusies die mij hielpen de boel te verwerken.

De meest opvallende vraag was nog wel: wie zijn eigenlijk degenen die mij altijd moesten hebben?

In mijn geval waren het bijna altijd mensen die jaloers waren op iets of het zelf erg moeilijk hadden en het dan op mij afreageerden. En op die manier begon ik steeds meer in te zien dat het onpersoonlijk was. Het was niet omdat ik zo'n loser was, maar omdat ik een makkelijk doelwit was en toevallig in de buurt stond. Wrong place, wrong time.

Ik deed te weinig terug. Toen ik wat ouder was en wel van mij afbeet, gebeurde het ook niet meer.

En zo ga je steeds verder.

Moet ook wel zeggen dat ik er wel erg veel tijd voor heb genomen ooit hoor :) Maar toen ik een aantal jaar iemand tegen kwam die mij altijd pestte, glimlachte ik naar hem en deed zijn aanwezigheid mij helemaal niks.

En zo ook met vrouwen. Op de middelbare school is het meerdere keren gebeurd dat een meisje verliefd op mij was.. alleen was ik te schijterig om daar iets mee te doen.

Toen ik dus later (rond mijn 20ste) mij ontzettend rot over mezelf voelde en dacht dat niemand mij wou.. ging ik terug in de tijd voor mijn gevoel en stond ik stil bij die meisjes. En ook hier kwam weer de conclusie uit: het is mijn gedrag en het is mogelijk om dit te veranderen.

Enzovoorts, enzovoorts :)
pi_106092945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Same here :( dreadfull hours every fucking night.

[..]

oke :)
Ik word echt gek als ik in bed ga liggen en alleen maar kan wachten en wachten tot ik in slaap val. Ik voel me sowieso absoluut niet comfortabel en op mijn gemak als ik in bed lig meestal, ik word dan ineens bang van elke schaduw die ik zie en elk geluid dat ik hoor, en komen er allemaal vervelende gedachten naar boven. Dus meestal zoek ik maar wat afleiding door te gaan lezen of computeren tot ik zo moe ben dat ik toch in slaap val.
pi_106092961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Newbie114 het volgende:
Liever lang wakker liggen dan waarschijnlijk een erfelijke aandoening aan je rug hebben :')
Dat is erger ja.
pi_106092962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb beide en nu?
14 SHADES OF GREY
pi_106093002
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar ligt die grens dan volgens jou?
Als je ergens mee bezig bent en eigenlijk alleen bestuurd wordt door je onderbewustzijn.
Rustig aan.
pi_106093004
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik word echt gek als ik in bed ga liggen en alleen maar kan wachten en wachten tot ik in slaap voel. Ik voel me sowieso absoluut niet comfortabel en op mijn gemak als ik in bed lig meestal, ik word dan ineens bang van elke schaduw die ik zie en elk geluid dat ik hoor, en komen er allemaal vervelende gedachten naar boven. Dus meestal zoek ik maar wat afleiding door te gaan lezen of computeren tot ik zo moe ben dat ik toch in slaap val.
Oh dat heb ik gelukkig niet. Maar mijn gedachten staan nog niet uit dus dan kan ik niet gelijk slapen.
14 SHADES OF GREY
pi_106093017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:33 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat tijd besteed aan het nadenken over mijn jeugd. Als ik bijvoorbeeld gepest werd, dan bedacht ik mij later waarom dit gebeurde en dan kwam ik vaak tot conclusies die mij hielpen de boel te verwerken.

De meest opvallende vraag was nog wel: wie zijn eigenlijk degenen die mij altijd moesten hebben?

In mijn geval waren het bijna altijd mensen die jaloers waren op iets of het zelf erg moeilijk hadden en het dan op mij afreageerden. En op die manier begon ik steeds meer in te zien dat het onpersoonlijk was. Het was niet omdat ik zo'n loser was, maar omdat ik een makkelijk doelwit was en toevallig in de buurt stond. Wrong place, wrong time.

Ik deed te weinig terug. Toen ik wat ouder was en wel van mij afbeet, gebeurde het ook niet meer.

Moet ook wel zeggen dat ik er wel erg veel tijd voor heb genomen ooit hoor :) Maar toen ik een aantal jaar iemand tegen kwam die mij altijd pestte, glimlachte ik naar hem en deed zijn aanwezigheid mij helemaal niks.

En zo ook met vrouwen. Op de middelbare school is het meerdere keren gebeurd dat een meisje verliefd op mij was.. alleen was ik te schijterig om daar iets mee te doen.

Toen ik dus later (rond mijn 20ste) mij ontzettend rot over mezelf voelde en dacht dat niemand mij wou.. ging ik terug in de tijd voor mijn gevoel en stond ik stil bij die meisjes. En ook hier kwam weer de conclusie uit: het is mijn gedrag en het is mogelijk om dit te veranderen.

Dat deed/doe je goed! Ik ga proberen deze te onthouden ^O^
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:36:00 #78
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106093021
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb beide en nu?
Sorry ik moest even huilen :')
pi_106093050
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

_O- _O_
pi_106093103
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben B100 ik heb ook altijd pech
14 SHADES OF GREY
pi_106093105
Ik heb trouwens alweer bijna niet geskied vandaag :')
Stomme voeten.
pi_106093118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ze moeten altijd jou hebben, het is niet eerlijk.
pi_106093124
quote:

[..]

Ik vind het heel knap van je dat jij er op die manier zelf uit kunt komen, maar ik kan dat niet. Sterker nog, ik denk dat ik het ook niet moet willen kunnen. Ik zou het wel fijn vinden om daar enige begeleiding in te hebben, juist omdat ik dat toen miste :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:39:39 #84
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106093128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bassie en Adriaan referentie _O_
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:40:08 #85
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106093149
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb trouwens alweer bijna niet geskied vandaag :')
Stomme voeten.
Koop goedere skischoenen.
pi_106093157
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze moeten altijd jou hebben, het is niet eerlijk.
Ja inderdaad :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Goed he :D
14 SHADES OF GREY
pi_106093158
quote:

[..]

Dat van de meisjes vroeger op de middelbare school klinkt herkenbaar.... als ik terugkijk zijn er maar zat kansen die ik heb laten liggen...
pi_106093206
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Koop goedere skischoenen.
Ik heb al nieuwe gehuurd. Maar ik heb mijn voeten voor de komende week al beschadigd denk ik, het doet tering veel pijn. Maar ach. Terrasjes zijn ook leuk.
pi_106093220
Als jongen op oudere meisjes vallen werkt ook niet mee.
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:42:53 #90
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106093229
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb al nieuwe gehuurd. Maar ik heb mijn voeten voor de komende week al beschadigd denk ik, het doet tering veel pijn. Maar ach. Terrasjes zijn ook leuk.
De hele dag op een terrasje zitten op skivakantie is ook niet echt leuk denk ik :P
pi_106093232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, wees blij dat je niet op hele jonge meisjes valt, dat schijnt ook niet echt een goed idee te zijn namelijk. :')
pi_106093237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ligt eraan hoeveel ouder.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:43:33 #93
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106093244
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:*
pi_106093274
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mooie post Benzin _O_
QFT

Ik heb weer 24 liter ijsthee en 4 kilo chips, ik kan er weer een paar week tegenaan :')
pi_106093289
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

De hele dag op een terrasje zitten op skivakantie is ook niet echt leuk denk ik :P
Ik zit ook niet de hele dag op terrasjes, maar als ik dan weer een kwartier geskied heb wel weer een halfuur ofzo :P
Of in skiliften gaan zitten, dat uitzicht O+
pi_106093293
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik dacht aan de baron toen ik mijn naam verzon :')
pi_106093304
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Et valt allemaal wel mee, maar als je 15 bent en je valt op meisjes van 17 maak je geen kans :P
Rustig aan.
pi_106093325
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat van de meisjes vroeger op de middelbare school klinkt herkenbaar.... als ik terugkijk zijn er maar zat kansen die ik heb laten liggen...
Hier ook, mijn totale gebrek aan zelfvertrouwen maakte dat ik er wel 2 keer over nadacht voor ik zoiets zou proberen. Daarbij kwam dat ik dusdanig laag op de sociale ladder stond dat het ook min of meer not done was om überhaupt iets van mij te willen. Daar kwam ik later pas achter, toen ik een oud-klasgenote tegenkwam waar ik het altijd wel goed mee kon vinden. Ze vertelde dat ze me destijds eigenlijk best heel tof vond maar dat ze bang was om zelf een social reject te worden en het er dus maar bij liet. Ergens vond ik het tof dat ze me dat opbiechtte, maar ik kon er tegen die tijd natuurlijk niks meer mee.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:46:31 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106093335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee man klaarkomen is wel okee en verliefdheid is het kutste wat er is.

Maar de Makro is de hemel ze hebben gewoon alles en ook nog eens voor inkoopprijzen.
C'est la vie
pi_106093339
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als jij op oudere meisjes zou vallen had je wel iemand anders uitgekozen :')
Mijn leeftijd merk je alleen omdat het op mijn paspoort staat, ik gedraag me jonger dan 18 en zie er ook jonger uit.
pi_106093349
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar de Makro is de hemel ze hebben gewoon alles en ook nog eens voor inkoopprijzen.
Ben je echt niet stiekem een vrouw?
pi_106093350
quote:

[..]

Je hebt toch wel frikandellen gekocht hè
pi_106093420
quote:

[..]

Die prijzen zijn exclusief BTW hea? Komt aan de kassa nog een leuke verrassing bij :*
pi_106093485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die prijzen zijn exclusief BTW hea? Komt aan de kassa nog een leuke verrassing bij :*
Makro is voor bedrijven, dus btw is aftrekbaar.
Niks BTW
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:53:34 #105
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106093552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niks BTW
Het is toch erg wat je allemaal vindt wanneer je dat woord met google images combineert.

http://subliem.eemspc.nl/(...)shirt_aftrekbaar.jpg
pi_106093583
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Niks BTW
Newb :')

Aan de kassa betaal je gewoon BTW, je krijgt een factuur mee waar die apart op vermeld staat. Aan de hand daarvan mag je bij je BTW-aangifte dit bedrag van je saldo aftrekken. Komt je saldo onder aan de streep onder 0 (je hebt meer BTW betaald dan gevorderd) dan krijgt je bedrijf dit van de staat terug. Andersom moet je BTW afdragen als je meer verkocht c.q. gevorderd hebt dan betaald en je saldo dus positief is.

Kortom, Heloefboefje moet gewoon BTW betalen aan de kassa :Y
pi_106093599
quote:

[..]

Wat voor dingen?
14 SHADES OF GREY
pi_106093675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:54 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Newb :')

Aan de kassa betaal je gewoon BTW, je krijgt een factuur mee waar die apart op vermeld staat. Aan de hand daarvan mag je bij je BTW-aangifte dit bedrag van je saldo aftrekken. Komt je saldo onder aan de streep onder 0 (je hebt meer BTW betaald dan gevorderd) dan krijgt je bedrijf dit van de staat terug. Andersom moet je BTW afdragen als je meer verkocht c.q. gevorderd hebt dan betaald en je saldo dus positief is.

Kortom, Heloefboefje moet gewoon BTW betalen aan de kassa :Y
Newb, leer lezen :P
Rustig aan.
pi_106093718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Newb, leer lezen :P
Ik lees. Het maakt niet uit of je een particulier bent of in de naam van een rechtspersoon je inkopen doet. Je betaalt aan de kassa gewoon BTW, bedrijf of niet :)
pi_106093820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik lees. Het maakt niet uit of je een particulier bent of in de naam van een rechtspersoon je inkopen doet. Je betaalt aan de kassa gewoon BTW, bedrijf of niet :)
Ik zeg dat het aftrekbaar is, je betaald dus wel btw aan de kassa maar je betaald het niet echt... Omdat het aftrekbaar is.
Rustig aan.
pi_106093841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg dat het aftrekbaar is, je betaald dus wel btw aan de kassa maar je betaald het niet echt... Omdat het aftrekbaar is.
Hihi.
Kingtoppie zei aftrekbaar.
pi_106093844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja schat, maar Heloefje is een particulier :*
pi_106093851
Ik heb meegelezen, al een tijdje, en bepaalde dingen die een aantal van jullie vertellen komen mij eng bekend voor.

Ik ben vroeger ook erg gespest en heb daar een fikse klap aan over gehouden.. Ik kan geen enkele vorm van relatie's aan gaan anders dan door DNA. Erg vervelend rond de zogenaamde ''feestdagen''

Daarnaast zag ik een verhaal van iemand die bang in het donker is, ook erg herkenbaar. Ik durfde nooit te slapen alleen op mijn kamer met de deur dicht en in het donker. Inmiddels slaap ik wel in het donker en met de deur dicht maar de lamp op de overloop is wel aan.

Ik heb een tijdje verplichte psychologische hulp gehad en EMDR theraphie, ik prate braaf mee met de psycholoog zo dat ik er zo snel mogelijk niet meer heen hoefde..

programma's als gepest vermijd ik puur om het feit dat ik altijd te horen heb gehad dat het mijn eigen schuld was dat ik gepest werd. Aldus mijn docent op de basisschool. Ik kwam de beste man van de week tegen in de supermarkt en kon hem nog wel wat aan doen. Met oud klasgenootjes heb ik geen enkel contact, ik kan dit zelf niet onderhouden omdat ik mij geen houding kan geven bij hun.

Een klasgenootje/vriendin van mijn huidige opleiding schrok er laatst van hoe ik veranderde in het bijzijn van een van die meiden die mij jaren lang heeft gepest..

Voor de mensen in mijn huidige situatie lijk ik iemand vol zelfvertrouwen, maar ondertussen worstel ik iedere dag met mijzelf.

Ik ben dan ook echt oprecht ''blij'' te lezen dat ik niet de enige ben die worstelt met zichzelf
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:02:34 #114
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106093866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heloef is een pimpbaas hoor, hij bezit ongeveer de halve Wallen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:02:43 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106093871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja weet ik er staat ook een prijs bij inc. btw. :*
C'est la vie
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:04:01 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106093914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Lot88 het volgende:
Ik heb meegelezen, al een tijdje, en bepaalde dingen die een aantal van jullie vertellen komen mij eng bekend voor.

Ik ben vroeger ook erg gespest en heb daar een fikse klap aan over gehouden.. Ik kan geen enkele vorm van relatie's aan gaan anders dan door DNA. Erg vervelend rond de zogenaamde ''feestdagen''

Daarnaast zag ik een verhaal van iemand die bang in het donker is, ook erg herkenbaar. Ik durfde nooit te slapen alleen op mijn kamer met de deur dicht en in het donker. Inmiddels slaap ik wel in het donker en met de deur dicht maar de lamp op de overloop is wel aan.

Ik heb een tijdje verplichte psychologische hulp gehad en EMDR theraphie, ik prate braaf mee met de psycholoog zo dat ik er zo snel mogelijk niet meer heen hoefde..

programma's als gepest vermijd ik puur om het feit dat ik altijd te horen heb gehad dat het mijn eigen schuld was dat ik gepest werd. Aldus mijn docent op de basisschool. Ik kwam de beste man van de week tegen in de supermarkt en kon hem nog wel wat aan doen. Met oud klasgenootjes heb ik geen enkel contact, ik kan dit zelf niet onderhouden omdat ik mij geen houding kan geven bij hun.

Een klasgenootje/vriendin van mijn huidige opleiding schrok er laatst van hoe ik veranderde in het bijzijn van een van die meiden die mij jaren lang heeft gepest..

Voor de mensen in mijn huidige situatie lijk ik iemand vol zelfvertrouwen, maar ondertussen worstel ik iedere dag met mijzelf.

Ik ben dan ook echt oprecht ''blij'' te lezen dat ik niet de enige ben die worstelt met zichzelf
Welkom Lot :)

Klinkt heftig. Ik heb zelf geen last van de dingen die je beschrijft maar er zullen er hier inderdaad zat zijn die dat wel hebben.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:04:05 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106093917
quote:

[..]

Niet helemaal, mijn moeder heeft de kaart van de stichting waar ze voor werkt.
C'est la vie
pi_106093931
quote:

[..]

Dan kan hij de makro niet eens in. Omdat het voor bedrijven is, zoals ik zei.
Rustig aan.
pi_106093972
quote:

Je bent welkom.
Rustig aan.
pi_106093978
quote:

Welkom Lot, goed dat je hebt opgeschreven waar je zoal mee zit :)
Er zijn hier inderdaad genoeg mensen die je problemen zullen herkennen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:06:15 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106093984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat voor dingen?
Van wasmachines tot brood. Echt alles.
C'est la vie
pi_106094001
quote:
Hoera! Een nieuweling!
Welkom. :)
pi_106094016
Goedenavond lieverds, hufters, schoonheden en the usual 8-)
pi_106094030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:07 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond lieverds, hufters, schoonheden en the usual 8-)
Navond, ruig gespierde schoonheid!
pi_106094040
quote:
Ik kan geen enkele vorm van relatie's aan gaan anders dan door DNA. Erg vervelend rond de zogenaamde ''feestdagen''
Ik quote maar niet weer het hele verhaal; dan wordt het zo onoverzichtelijk :')

Maar wees welkom. Het grappige is dat ik er juist nu met de feestdagen eigenlijk géén last van heb dat ik nog altijd geen relatie heb (gehad).
pi_106094069
quote:

You never walk alone :*

Maar heb je niet de behoefte om een keer goed door de bagger te gaan, al dan niet met begeleiding, en de ellende te verwerken?

Ik bedoel, dit is duidelijk een dagelijkse hindernis in je leven, en dat herken ik wel. En ik wil die hindernis op den duur toch wel kwijt :P
pi_106094151
Ik ga uit eten O+
Tot vanavond.
pi_106094157
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga uit eten O+
Tot vanavond.
Aha, wat wordt het?
pi_106094168
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga uit eten O+
Tot vanavond.
pi_106094180
Smakelijk loka
Ik ga ook eten mzzl
14 SHADES OF GREY
pi_106094181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Navond, ruig gespierde schoonheid!
Boks ouwe jonge god.
pi_106094195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Boks ouwe jonge god.
:D _O_
pi_106094243
Zo, op naar het derde kerstdag feestmaal. :7
pi_106094254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

You never walk alone :*

Maar heb je niet de behoefte om een keer goed door de bagger te gaan, al dan niet met begeleiding, en de ellende te verwerken?

Ik bedoel, dit is duidelijk een dagelijkse hindernis in je leven, en dat herken ik wel. En ik wil die hindernis op den duur toch wel kwijt :P
Ik heb de eerdere discussie van vandaag een beetje gemist, maar ik weet van mezelf dat ik er dan juiste eentje ben van "wegstoppen, niet meer aan denken". En in de toekomst proberen om het anders te doen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:15:24 #135
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106094313
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb de eerdere discussie van vandaag een beetje gemist, maar ik weet van mezelf dat ik er dan juiste eentje ben van "wegstoppen, niet meer aan denken". En in de toekomst proberen om het anders te doen.
+1, wat jammer is dat als er dan 1 ongelooflijk klote iets gebeurd mijn bouwwerk weer instort, oftewel alles komt weer terug dan.
pi_106094316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Pimp.
pi_106094352
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

+1, wat jammer is dat als er dan 1 ongelooflijk klote iets gebeurd mijn bouwwerk weer instort, oftewel alles komt weer terug dan.
Heel herkenbaar, helaas. Ik probeer dat dus zo veel mogelijk te vermijden, maar dat lukt inderdaad niet altijd.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:19:55 #138
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106094471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, helaas. Ik probeer dat dus zo veel mogelijk te vermijden, maar dat lukt inderdaad niet altijd.
Ik weet van mezelf dat het niet goed is, maar wegstoppen is een heel stuk makkelijker dan oplossen.
pi_106094585
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat is precies waar ik zat van ben, dat is dus ook de reden dat ik er wel íets mee wil. Goede voornemens voor het nieuwe jaar. Eigen huis, andere auto, new and improved me *O*
pi_106094594
no way dat ik daar nog met een psycholoog over ga praten, dergelijke gebeurtenissen stop ik liever ergens ver en diep in mij... Ja het belemmert mij in het aangaan van relaties, maar ik heb door alles wat er gebeurt is een bloed hekel gekregen aan de plek waar ik nu nog woon. Als ik rond mei klaar ben met mijn studie pak ik mijn biezen en verhuis ik ver, ver weg van hier en begin ik liever opnieuw..
De enige reden waarom ik nog zou terug komen is over 5 jaar voor de reunie. Puur om te laten zien dat ik ondanks dat ik er niet bijhoorde het toch wel mooi geredt heb.
pi_106094658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:23 schreef Lot88 het volgende:
no way dat ik daar nog met een psycholoog over ga praten, dergelijke gebeurtenissen stop ik liever ergens ver en diep in mij... Ja het belemmert mij in het aangaan van relaties, maar ik heb door alles wat er gebeurt is een bloed hekel gekregen aan de plek waar ik nu nog woon. Als ik rond mei klaar ben met mijn studie pak ik mijn biezen en verhuis ik ver, ver weg van hier en begin ik liever opnieuw..
De enige reden waarom ik nog zou terug komen is over 5 jaar voor de reunie. Puur om te laten zien dat ik ondanks dat ik er niet bijhoorde het toch wel mooi geredt heb.
Waar wil je heen dan lot?
Rustig aan.
pi_106094685
quote:
Dan ga je ergens anders heen en moet je opnieuw beginnen. Prima, goeie zet. Alleen hoe zorg je ervoor dat het daar anders loopt dan het voorheen gedaan heeft dan? Niets doen is dan toch geen optie eigenlijk? Hoe zie jij dat?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:27:31 #143
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106094718
Er even tussenuit heeft mij ook erg geholpen. Voor de zomervakantie voelde ik me nogal kut, want bouwwerk was omgevallen, maar daarna veel en veel beter.
pi_106094773
Ik kan wel praten over wat er allemaal gebeurd is hoor, alleen doe ik dat liever met iemand die mij geen kritiek geeft en die niet wil weten waarom ik dan gepest ben en hoe men dat deed en hoe ik als de situatie zich nu voor deed zou reageren enz enz

voor mij is dat niet relevant. Ik wil mijn leven zelf op de rit krijgen en door alles weer naar boven te halen behaal ik dat doel niet.
pi_106094830
Ok lot, maar hoe zie je dat voor je? Je wilt gewoon wat begrip krijgen dus?
Rustig aan.
pi_106094835
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:29 schreef Lot88 het volgende:
Ik kan wel praten over wat er allemaal gebeurd is hoor, alleen doe ik dat liever met iemand die mij geen kritiek geeft en die niet wil weten waarom ik dan gepest ben en hoe men dat deed en hoe ik als de situatie zich nu voor deed zou reageren enz enz

voor mij is dat niet relevant. Ik wil mijn leven zelf op de rit krijgen en door alles weer naar boven te halen behaal ik dat doel niet.
Als een ieder van ons je zou ontmoeten voor het eerst zou het ons denk ik ook weinig kunnen boeien. Als jij gewoon beetje kletst en zo dan hoef je ook niets uit te leggen.
pi_106094841
quote:

Je doet dus wel hetzelfde als sommige anderen hier, waarvan ik er één ben.
pi_106094866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
En knuffels? :D
Die hebben wij te over.
Ik heb hele pakhuizen vol ongeïnde knuffels.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:32:47 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106094877
Ik krijg op eens vage DMs van een of ander wijf. Wat is deze? :')
C'est la vie
pi_106094878
quote:

Wees welkom!
pi_106094907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
Oefen je pimpskills bro! :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:33:38 #152
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106094911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
Volblaffen
pi_106094944
quote:

Welkom in het enige juiste topic ;)

Wat bedoel je precies met DNA? Gewoon oppervlakkig neem ik aan?
pi_106094969
quote:

Als je iets niet wil dan moet je het vooral niet doen, ieder heeft het recht op z'n eigen mening heug en meug uiteraard. Met de volgende vraag neem ik het risico een kutopmerking te maken, en als het zo overkomt dan spijt me dat oprecht.
Als de ellende uit je verleden je in de weg staat om relaties aan te gaan, en je wil dat blijkbaar wel graag, maar je wil je verleden laten voor wat het is, hoe ga je dat dan doen?
Niet dat ik denk dat er geen andere oplossing is of dat je het fout doet of wat ook, ik ben oprecht benieuwd naar hoe je dat wil aanpakken :)
pi_106094971
quote:
Maar zo vlucht je alleen maar voor jezelf. Weet je zeker dat dit de oplossing is voor je?
pi_106094972
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Welkom in het enige juiste topic ;)

Wat bedoel je precies met DNA? Gewoon oppervlakkig neem ik aan?
Enkel relaties binnen de familie, weinig vrienden?
(zo las ik het)
pi_106094992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Dit, ik heb alles wat over is van huis meegenomen en wat vlees erbij gekocht, ik ga heerlijk smullen straks :9~
pi_106095012
Door mensen niet meer de kans te geven mij te kwesten. Tegenwoordig bijt ik wel van mij af. De enige mensen waardoor ik mij nog altijd door laat afkappen zijn de mensen die mij jaren lang hebben dwars gezeten. Ik heb in de tussen tijd geleerd dat ik ook bestaansrecht heb en dat ik tot meer in staat was dan zij mij al die jaren hebben doen geloven. Dat veranderd de situatie rondom relaties opbouwen voor mij natuurlijk nog niet. Ik ga er standaard vanuit dat mensen mij na verloop van tijd links laten liggen.. Dat zijn dingen die ik moet leren, maar ik weet zeker dat mij dat lukt. Ik ben geen moeilijk mens in de omgang ik praat makkelijk en heb vrijwel nooit problemen met mensen. Ik moet alleen die drempel over om iemand van simpelweg contact naar een vriend of vriendin te krijgen..
pi_106095055
Kom een keer naar zo een meet van ons dan lot? :P
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:37:58 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095071
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
Dat lukt hier wel. Soms kan je hart luchten alleen al enorm helpen.

Dus lot schroom niet om dingen hier neer te zetten.
C'est la vie
pi_106095076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef Lot88 het volgende:
Door mensen niet meer de kans te geven mij te kwesten. Tegenwoordig bijt ik wel van mij af. De enige mensen waardoor ik mij nog altijd door laat afkappen zijn de mensen die mij jaren lang hebben dwars gezeten. Ik heb in de tussen tijd geleerd dat ik ook bestaansrecht heb en dat ik tot meer in staat was dan zij mij al die jaren hebben doen geloven. Dat veranderd de situatie rondom relaties opbouwen voor mij natuurlijk nog niet. Ik ga er standaard vanuit dat mensen mij na verloop van tijd links laten liggen.. Dat zijn dingen die ik moet leren, maar ik weet zeker dat mij dat lukt. Ik ben geen moeilijk mens in de omgang ik praat makkelijk en heb vrijwel nooit problemen met mensen. Ik moet alleen die drempel over om iemand van simpelweg contact naar een vriend of vriendin te krijgen..
Gewoon een keer iets makkelijks doen als poolen ofzo
pi_106095098
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Volblaffen
Niets aan toe te voegen :Y)
pi_106095107
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon een keer iets makkelijks doen als poolen ofzo
Ik doe poolen, wil het je wel leren :P
pi_106095126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik doe poolen, wil het je wel leren :P
Makkelijk was niet het juiste woord, ik bedoelde laagdrempelig
pi_106095133
quote:
Oftewel je kan makkelijk socializen alleen hou je een muur om je heen door oppervlakkig te blijven qua contact. Mensen te dichtbij geeft toch nog rillingen dat ze je pijn kunnen doen van zo dichtbij?
pi_106095142
quote:
You go girl ^O^

Mensen, ik ben even eten :W
pi_106095146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
Kom een keer naar zo een meet van ons dan lot? :P
Ja, kom gewoon een keer met ons meeten! Er is er 1 op 21 januari (weizigingen voorbehouden :P) in Amsterdam
pi_106095159
Zo voor de 4e keer naar een supermarkt vandaag
pi_106095165
Laatst voor het eerst gedaan, dat poolen, en heerschen dat ik doe! :D
maar lot88, Ik zou zeggen, ga daten. Simpele oefendates. :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:40:40 #170
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, kom gewoon een keer met ons meeten! Er is er 1 op 21 januari (weizigingen voorbehouden :P) in Amsterdam
Ik kom dan *O*
pi_106095189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is toch de blowmeet? :P
Ga gewoon hard en pak de meet van 20 januari dan ook direct mee :7
pi_106095193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef Murdera het volgende:
Laatst voor het eerst gedaan, dat poolen, en heerschen dat ik doe! :D
maar lot88, Ik zou zeggen, ga daten. Simpele oefendates. :P
Ik weet niet of ze door daten meer vertrouwen krijgt
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:41:05 #173
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095197
quote:
18s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo voor de 4e keer naar een supermarkt vandaag
Wai?
pi_106095205
Ik ga alleen naar paraplu meets.
pi_106095217
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dat is toch de blowmeet? :P
Ga gewoon hard en pak de meet van 20 januari dan ook direct mee :7
Jawel, maar het is voor mij ook meer voor de gezelligheid :P
pi_106095242
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze door daten meer vertrouwen krijgt
Een oefening om mensen buiten de vaststaande DNA band te leren kennen, en om mensen op een andere manier dan globaal te ontmoeten?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:42:22 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze hockeyt en heeft haar msn al bij gezet dus dat valt al niet te hosselen.:')
C'est la vie
pi_106095257
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wai?
Lidl: 4 kilo chips
Aldi: 24 liter ijsthee
AH: Vla, yoghurt, fruit, vlees, soepdingen, groente
Supercoop: hopelijk brood/bolletjes (dat had de AH niet meer :') )
pi_106095287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een oefening om mensen buiten de vaststaande DNA band te leren kennen, en om mensen op een andere manier dan globaal te ontmoeten?
In haar profiel staat dat ze studeert, ze komt denk ik wel genoeg mensen tegen in het dagelijks leven. Vandaar dat ik het postte
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:43:20 #180
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095293
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel want die mensen zien nooit een neger dus kun je haar versteld laten staan met je ongelooflijk grote lul.

Toch?
pi_106095300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, maar het is voor mij ook meer voor de gezelligheid :P
Ik krijg al te horen dat ik normaal stoned kijk, als dan iedereen om me heen gaat blowen zal het er vast niet beter op worden :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:43:51 #182
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095307
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Lidl: 4 kilo chips
Aldi: 24 liter ijsthee
AH: Vla, yoghurt, fruit, vlees, soepdingen, groente
Supercoop: hopelijk brood/bolletjes (dat had de AH niet meer :') )
24 liter ijsthee?
pi_106095313
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Jawel want die mensen zien nooit een neger dus kun je haar versteld laten staan met je ongelooflijk grote lul.

Toch?
Deze man weet _O_
pi_106095314
quote:

[..]

Wees blij jongen, heb je tenminste niks meer te klagen :P
pi_106095343
quote:

[..]

Dan gewoon doen. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In haar profiel staat dat ze studeert, ze komt denk ik wel genoeg mensen tegen in het dagelijks leven. Vandaar dat ik het postte
Ah, zoveel info heb ik niet bekeken van haar.
pi_106095354
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

24 liter ijsthee?
Ja, pak altijd gewoon de tas vol :')

Mini kassamiepje: "Ehm, kan je hem daar gewoon van weg tillen" _O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:45:07 #187
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095369
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Deze man weet _O_
Dat lijkt me niet al te positief in dit geval, dat hij het weet.
pi_106095379
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Strani het volgende:

[..]

_O-
pi_106095403
quote:

[..]

_O- _O_
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:46:23 #190
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095420
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja, pak altijd gewoon de tas vol :')

Mini kassamiepje: "Ehm, kan je hem daar gewoon van weg tillen" _O-
Dat laatste snap ik niet helemaal. Maar ijsthee :r alleen met prik is het te drinken. Geef mij maar Taksi, bazenspul
pi_106095427
Ik ga zo kliekjes opeten van de kerst.
pi_106095432
Is het echt een meet waarbij iedereen aan een jointje hangt?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:46:50 #193
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095438
quote:

[..]

Biseksueel, jewait
pi_106095439
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat laatste snap ik niet helemaal. Maar ijsthee :r alleen met prik is het te drinken. Geef mij maar Taksi, bazenspul
Ze vond de tas te zwaar om door te schuiven :')
pi_106095442
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Taksi, met zuivel. :')
pi_106095456
Aldi citroen ijsthee, the only ice tea
pi_106095460
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef xFriendx het volgende:
Is het echt een meet waarbij iedereen aan een jointje hangt?
Ik niet als ik ga. Ik blow niet, ik ben al baas genoeg zonder joint. :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:47:31 #198
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095463
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Biseksueel, jewait
Heloef ook? :o
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:47:52 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095473
Een neger met een hockeysletje, wat een combo. :')
C'est la vie
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:48:01 #200
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095482
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ze vond de tas te zwaar om door te schuiven :')
Inwelk aftands boerengat woon jij dat de Aldi niet eens zo'n automatisch schuifding heeft :P
pi_106095502
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Biseksueel, jewait
Jammer dat heloef niet op mannen valt dan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:48:29 #202
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
Doe eens niet zo racistisch man ;)
pi_106095517
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
Ja nou en?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:48:46 #204
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee maar ik stalk negers in de nacht.
pi_106095532
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jammer dat heloef niet op mannen valt dan.
Straw ik vraag me af, jij post zo een enorm mooie kont, ben jezelf ook biseksueel of heb je er gewoon smaak voor? :P
Rustig aan.
pi_106095547
Voedertijd. :*
pi_106095552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Straw ik vraag me af, jij post zo een enorm mooie kont, ben jezelf ook biseksueel of heb je er gewoon smaak voor? :P
Ik val denk ik wel in de categorie biseksueel ja.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:34 #208
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095553
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee maar ik stalk negers in de nacht.
Cryptogram: Zwartrijder.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:56 #209
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095571
Jaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk! 4 uur lang met mn pc in de weer geweest en eindelijk doet dit tyfusprogramma het :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:58 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Geen haar op mijn hoofd, mijn gayfase ligt al een tijd achter me.
C'est la vie
pi_106095586
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ok gezellig :)
Val je dan op mannelijke vrouwen en op vrouwelijke mannen? :P
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:50:44 #212
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095614
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leg uit?
pi_106095616
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh ja, ik was jouw gayfase alweer vergeten.
pi_106095626
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Inwelk aftands boerengat woon jij dat de Aldi niet eens zo'n automatisch schuifding heeft :P
Groningen vent :{w

Maar wat ik bedoelde was aan het einde van de loopband bij de blieper! Zo nu eerst even bolletjes/brood scoren :W
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:51:25 #215
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095637
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach dat was alleen in bed liggen.
pi_106095640
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Leg uit?
Ze valt op zowel mannen als vrouwen
pi_106095651
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Leg uit?
Ik vind vrouwen seksueel aantrekkelijk, ben verliefd geweest op een meisje, maar seks met een vrouw lijkt me op zich niet heel interessant (er mist toch iets) en ik zou geen relatie met een vrouw willen. Mijn voorkeur gaat dus duidelijk uit naar mannen.
pi_106095665
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:52:42 #219
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106095697
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ze zei dat ze wel in de categorie biseksueel valt. Kan zijn dat ze dan seks wil met vrouwen, relaties wil etc, of juist niet.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:53:22 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095716
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ach dat was alleen in bed liggen.
En droogneuken. :')

Maar goed ik was 12 het stelde niet veel voor nee.
C'est la vie
pi_106095750
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar goed ik was 12 het stelde niet veel voor nee.
Heb jij liggen droogneuken met een jongen?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:54:39 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095765
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja nou en?
Niks mis mee hoor alleen een beetje vreemde combo.
C'est la vie
pi_106095769
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is nieuw.
pi_106095788
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor alleen een beetje vreemde combo.
Vind je?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:56:21 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095831
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goed he. :')
C'est la vie
pi_106095850
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Goed he. :')
Dan was je verder dan ik op m'n 12de hoor. ;(
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:57:54 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vind je?
Niet alledaags in ieder geval.
C'est la vie
pi_106095923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok gezellig :)
Val je dan op mannelijke vrouwen en op vrouwelijke mannen? :P
Ik val op mannelijke vrouwen. Wat betreft mannen vind ik vrouwelijke mannen echt afstotelijk. :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:58:43 #229
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095924
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

* Strani kijkt rustig toe terwijl alle andere mannen zich angstvallig stilhouden en Heloef de enige is die het toe durft te geven.
pi_106095940
Ik val op vrouwelijke vrouwen en mannelijk mannen. :9
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:59:17 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106095944
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit intiemer met iemand geweest en dat is dan met een man notabene.
C'est la vie
pi_106095950
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef Strani het volgende:

[..]

* Strani kijkt rustig toe terwijl alle andere mannen zich angstvallig stilhouden en Heloef de enige is die het toe durft te geven.
Heb jij ook liggen droogneuken met een jongen?
pi_106095959
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit intiemer met iemand geweest en dat is dan met een man notabene.
Ik ben ook nooit intiem geweest met mensen hoor,
pi_106095983
quote:

[..]

Vertel Strani.
pi_106095985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik val op mannelijke vrouwen. Wat betreft mannen vind ik vrouwelijke mannen echt afstotelijk. :P
Ik vond die kont toch aardig vrouwelijk :o

Maar dat gaat dan over persoonlijkheid :P Ik snap het.
Rustig aan.
pi_106095987
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zou jij een mannelijke vrouw noemen?

Ik vraag dat omdat ik ook zo'n fase heb gehad, lang geleden, waarin ik op dat soort meisjes leek te vallen :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:00:34 #237
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106095996
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb jij ook liggen droogneuken met een jongen?
Joh, wie niet?
pi_106096024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Strani het volgende:

[..]

Joh, wie niet?
Ik niet
pi_106096031
quote:

[..]

Joh, wie niet?
Seriously? :') Is dat normaal onder jongens?
pi_106096038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik niet
Rustig aan.
pi_106096053
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

_O-
Ja allemaal elkaar aftrekken bij de voetbal, je weet.
Rustig aan.
pi_106096065
quote:

[..]

Nee. Misschien is het eerder zo'n puberfase-ding, maar de pubertijd heb ik sowieso overgeslagen :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:02:06 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106096070
quote:

[..]

Ik ben blij dat ik die fase heb gehad, dan weet je het en ben je een ervaring rijker.

Als je je daar voor moet schamen. :')
C'est la vie
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:02:07 #244
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096072
quote:

[..]

Nee ik heb eigenlijk geen idee. Ik was er zelf ook niet in geïnteresseerd moet ik zeggen. Ik was dan ook iets van 10 of 11.
pi_106096081
quote:

[..]

Joh, wie niet?
No way :r
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:02:33 #246
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096087
Hai
De nieuwste mission impossible is goedgekeurd ^O^
Heaven is a place on earth with you
pi_106096091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vond die kont toch aardig vrouwelijk :o

Maar dat gaat dan over persoonlijkheid :P Ik snap het.
Het is niet heel zwart/wit. :P

Persoonlijkheid ja. En vaak jongensachtige kledingstijl en algehele uiterlijk. Kleine borsten.

Maar een goeie kont kijk ik graag naar.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:03:00 #248
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

No way :r
Als je heel jong bent weet je toch nog amper wat je wel en niet aantrekkelijk vindt, laat staan dat het je afschrikt zoals nu.
pi_106096119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet heel zwart/wit. :P

Persoonlijkheid ja. En vaak jongensachtige kledingstijl en algehele uiterlijk. Kleine borsten.

Maar een goeie kont kijk ik graag naar.
Zijn er mannen met een goede kont?
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:03:43 #250
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096135
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Drommel
pi_106096142
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Capstan het volgende:

[..]

Wat zou jij een mannelijke vrouw noemen?

Ik vraag dat omdat ik ook zo'n fase heb gehad, lang geleden, waarin ik op dat soort meisjes leek te vallen :')
Ellen Page.

Ja, expres zo'n plaatje uitgezocht. Maar ik weet niet, zij heeft iets wat haar tomboyachtig maakt.
pi_106096153
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb op mn 7e al met naakte meisjes geëxperimenteerd hoor. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:04:23 #253
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ellen Page.

[ afbeelding ]

Ja, expres zo'n plaatje uitgezocht. Maar ik weet niet, zij heeft iets wat haar tomboyachtig maakt.
Zij is dan ook een pot
pi_106096162
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef Sinosappel het volgende:
Hai
Dag Sinos! :W
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:04:33 #255
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096165
quote:

[..]

Ellen Page.

[ afbeelding ]

Op dit plaatje blijkt dat niet zo vind ik. Ziet er wel leuk en lief uit.
pi_106096169
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwa. Vrouwen hebben betere kontjes.
pi_106096179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kleine borsten.

Eigenlijk geef ik daar nu nog steeds de voorkeur aan :P
pi_106096181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Drommel
Heeft hij hem al laten zien op de cam dan? :Y)
Rustig aan.
pi_106096205
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik heb nooit geëxperimenteerd.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:05:21 #260
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096206
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heeft hij hem al laten zien op de cam dan? :Y)
Ja allang. Aan Stefan en mij. Aan de lopende band.
pi_106096222
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mwa. Vrouwen hebben betere kontjes.
Jij hebt mijn kontje nog niet betast :P
pi_106096229
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef Sinosappel het volgende:
Hai
I know right. Toffe film. ^O^

Brandt :9~
Tom Cruise :9~
pi_106096236
quote:

[..]

Ellen Page.

[ afbeelding ]

Ik zie het niet helemaal, maar ik snap nu wel wat je bedoelt.
pi_106096241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja allang. Aan Stefan en mij. Aan de lopende band.
Geil hoor, dat webcam sletje :P
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:06:38 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106096251
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit intiem geweest met mensen hoor,
O rly?
C'est la vie
pi_106096253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Op dit plaatje blijkt dat niet zo vind ik. Ziet er wel leuk en lief uit.
Deze dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106096258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jij hebt mijn kontje nog niet betast :P
Dat wil ik wel hoor. :7
pi_106096276
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef heloef het volgende:

[..]

O rly?
ye rly.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:07:17 #269
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_106096280
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Als je heel jong bent weet je toch nog amper wat je wel en niet aantrekkelijk vindt, laat staan dat het je afschrikt zoals nu.
Ik wist het anders prima toen ik 10 was.. toen was er ook een jongen waarmee ik hutten bouwde die ineens op een verkeerde manier aandacht aan mij gaf. Dat heb ik toen meteen abrupt beeindigd.

Maar goed, ik heb in datzelfde jaar ook nog met een meisje geknuffeld en ze heeft zich zelfs heel even uitgekleed voor me :@ Wel heel onschuldig.. ik deed natuurlijk niks.

Eigenlijk gek dat ik verlegen werd in mijn pubertijd :D Toen ik 10 / 11 was, kende de hele buurt mij en was ik het meest aanwezig :')
pi_106096286
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zie het niet helemaal, maar ik snap nu wel wat je bedoelt.
Meer een algehele attitude die ze in veel films heeft, bepaalde uitstraling en stijl.

Ik weet niet, ik vind haar wel een tomboy. :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:07:29 #271
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096287
Mensen denken vaak dat ik een pot ben
pi_106096308
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat wil ik wel hoor. :7
Geen enkel probleem. :7
Een kontje als de mijne moet ik delen met de wereld. :D
pi_106096316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen denken nogal eens dat ik homofiel ben -_-
pi_106096327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Zij is dan ook een pot
Echt waar?
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:08:33 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106096331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben jaloers.
C'est la vie
pi_106096336
Mensen denken altijd dat ik hetero ben.
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:08:46 #277
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096339
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

I know right. Toffe film. ^O^

Brandt :9~
Tom Cruise :9~
Wie is Brandt? Die ene geile "adviseur"? Tom Cruise vind ik totaal niet kwijlbaar.
Die ene hete van Lost zat er ook ff in. Mooie blauwe ogen en zuks.
pi_106096340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meer een algehele attitude die ze in veel films heeft, bepaalde uitstraling en stijl.

Het zal wel hetzelfde zijn dat ik toen in die meisjes aantrekkelijk vond, ja.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:09:06 #279
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096350
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Deze dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wat je bedoelt en ik zie haar wel op de boerderij werken of zo. Maar nog steeds leuk en lief. Je hebt een goede smaak.
pi_106096352
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is beter! ^O^
pi_106096357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Wie is Brandt? Die ene geile "adviseur"? Tom Cruise vind ik totaal niet kwijlbaar.
Whut? :?
Rustig aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:09:25 #282
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096364
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt waar?
Jep
Is dat niet obvious?
pi_106096384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Je hebt de film net gezien en je weet al niet precies meer wie Brandt is? :P
pi_106096386
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
Mensen vermoeden altijd dat ik nog maagd ben.

Ze hebben natuurlijk gewoon gelijk :')
pi_106096407
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Geen enkel probleem. :7
Een kontje als de mijne moet ik delen met de wereld. :D
Ik onthoud het voor op de volgende meet.
pi_106096424
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Jep
Is dat niet obvious?
Oh, geil. Ik ga het meteen even nazoeken. O+
pi_106096436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Sinosappel het volgende:
Krijg je zoveel bloemen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:11:13 #288
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet je Hard Candy kijken, toffe film.
Ze geeft als 13 jarig meisje een pedofiel van internet eigenhandig een koekje van eigen deeg. Inclusief heggenschaar-castratie scene.
pi_106096480
Kontjes :9
pi_106096482
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik onthoud het voor op de volgende meet.
Ik kom niet meer naar meets, mijn hoogtepunt is al behaald. :D
pi_106096487
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:11 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ze geeft als 13 jarig meisje een pedofiel van internet eigenhandig een koekje van eigen deeg. Inclusief heggenschaar-castratie scene.
Goede film inderdaad. Grappig, hier had ik het gisteren nog over met vrienden. Zo heb je het nooit over die film, zo komt hij twee keer binnen een dag voorbij.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:12:21 #292
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106096494
quote:

[..]

Ik heb met 1 jongen vol staan zoenen, en eentje gekust op de mond maar dat telt niet.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:12:30 #293
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106096500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt de film net gezien en je weet al niet precies meer wie Brandt is? :P
Hij heette Brandt in de film? Ik onthou die namen altijd slecht. Het heeft me 4 films geduurd voor ik Ethan Hunt kon onthouden. En nu twijfel ik of het niet Evan was. lol
pi_106096504
quote:

[..]

Lekker, doe ff een spoiler ofzo. :')

Niets verraden voor iemand die hem niet kent. Het is zo'n goeie film.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 27 december 2011 @ 19:12:54 #295
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096516
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:12 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik heb met 1 jongen vol staan zoenen, en eentje gekust op de mond maar dat telt niet.
Kijk, dat heb ik dan weer nooit gedaan.
pi_106096527
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Kijk, dat heb ik dan weer nooit gedaan.
Mentiroso!

pi_106096532
quote:

[..]

Zij is sowieso tof. Die ene film waarin ze als tiener zwanger is, is ook enorm tof.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:13:30 #298
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106096540
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mentiroso!
What happens in de Ierse Pub stays in de Ierse Pub!
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:14:07 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106096565
Ik heb best een goede kont al zeg ik het zelf.
C'est la vie
pi_106096570
quote:

[..]

Sorry strani, geen ervaringen met kerels.
Oja, 1 keer bij mijn ballen gegrepen, maar dat was in een gevecht, en dat was niet echt fijn. :')
Ik heb me gelijk gewonnen gegeven.
pi_106096580
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen seksueel aantrekkelijk, ben verliefd geweest op een meisje, maar seks met een vrouw lijkt me op zich niet heel interessant (er mist toch iets) en ik zou geen relatie met een vrouw willen. Mijn voorkeur gaat dus duidelijk uit naar mannen.
Maar je zou dus in principe wel in zijn voor een trio met je partner + een vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')