Ja.. sommige dingen wil ik gewoon nooit meer terug in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik ook erg lang gedacht, en nogsteeds heb ik een hoop dingen nog nooit uitgesproken. Maar ik weet dan ook dat ik in 1 klap weer helemaal terug kan vallen.
Noooooohs!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn internet heeft er zo´n 14 uur uitgelegen
wel verdommequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn internet heeft er zo³n 14 uur uitgelegen
Dat weet ik wel, en dat is een keuze die ik ook heb gemaakt. Maar denk dan niet dat het "verwerkt" is. Het kan er zomaar weer ineens helemaal terug zijn, door iets kleins dat je meemaakt kan je helemaal terug vallen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.. sommige dingen wil ik gewoon nooit meer terug in mijn hoofd.
Over dat verwerkt.. Hebben jullie ooit het idee,dit is verwerkt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, en dat is een keuze die ik ook heb gemaakt. Maar denk dan niet dat het "verwerkt" is. Het kan er zomaar weer ineens helemaal terug zijn, door iets kleins dat je meemaakt kan je helemaal terug vallen.
Nee, ik heb wel dingen afgesloten, maar nog niet helemaal verwerkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over dat verwerkt.. Hebben jullie ooit het idee,dit is verwerkt?
Ik heb dat nog nooit in mijn leven gehad...
Ik zo vaak. Maar ik loop er dan ook niet voor weg en ben door diepe dalen gegaan, voordat ik mij weer beter voelde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist: [SC - Als versieren niet zo makkelijk gaat] #727 Newbs :')quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn internet heeft er zo´n 14 uur uitgelegen
Nog nooit. Wel dingen genegeerd net zolang tot het te lang geleden was om me nog te kunnen schelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is gewoon... opgeborgen ofzo. Zo ver mogelijk weg gestopt, in hoop dat de shitstacks nooit omvallen.
Misschien wel, maar je moet er ook klaar voor zijn, en zo ver ben ik nog niet.quote:
Ik denk dat echt verwerken niet het juiste woord is maar wel meer een plekje gegeven. En ja er zijn momenten dat ik er aan terugdenk maar ik wil niet dat het mijn leven overheerst en over sommige dingen vind ik best dat ik daar nog even emotioneel over mag zijn want dat is verwerken en daar kan je geen tijdslimiet op zettenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles is gewoon... opgeborgen ofzo. Zo ver mogelijk weg gestopt, in hoop dat de shitstacks nooit omvallen.
Mooie post Benzinquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan heb je dit gemist: [SC - Als versieren niet zo makkelijk gaat] #727 Newbs :')
Wat is dat "verwerkt" dan precies. Want ik kan me er totaal geen beeld bij vormen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zo vaak. Maar ik loop er dan ook niet voor weg en ben door diepe dalen gegaan, voordat ik mij weer beter voelde.
Na het donkerste uur komt vaak het ligt , alleen je moet jezelf dat wel toe kunnen staan om die diepe dalen mee te makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik zo vaak. Maar ik loop er dan ook niet voor weg en ben door diepe dalen gegaan, voordat ik mij weer beter voelde.
Dat kan ik ook niet, maar zoveel zegt dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je moet er ook klaar voor zijn, en zo ver ben ik nog niet.
Evengoed, naar een programma als 'Gepest' kan ik niet kijken met droge ogen. Zegt genoeg lijkt me
Nee voor mij althans niet, het verleden kan je niet veranderen maar accepteren dat het zo is en daarna verder gaan is heel moeilijk zeker als mensen die er bij betrokken zijn er het niet over willen hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dat "verwerkt" dan precies. Want ik kan me er totaal geen beeld bij vormen.
Een plekje geven en enkel accepteren is niet wat je bedoelt toch?
Het brengt de ellende van toen weer naar boven, dat is waaromquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet, maar zoveel zegt dat helemaal niet.
Zijn het de grote dingen die je geraakt hebben of juist de kleine woordjes van een goede vriend. Is het de eenzaamheid, de angst of puur de woede die je waardeloos deed voelen. Er kunnen zoveel gevoelens achter 1 gebeurtenis zitten, de gebeurtenis zegt niets, de gedachtes erachter wel.
Hypnose ik blijf septisch of dat wel echt isquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
Wie zei dat over dat regressie therapie?
Ik zoek nu wat op wikipedia maar daar staat dus wat over hypnose ofzo.
Ik zeg niet dat ik niet begrijp waarom, ik zeg dat het helemaal niets zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het brengt de ellende van toen weer naar boven, dat is waarom
En dus mijd ik dat programma als de pest
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hypnose ik blijf septisch of dat wel echt is
? Alsof jij niet gehypnotiseerd bent als je seks hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het volledig confronteren totdat je de nieuwe situatie omarmd hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dat "verwerkt" dan precies. Want ik kan me er totaal geen beeld bij vormen.
Een plekje geven en enkel accepteren is niet wat je bedoelt toch?
Ja. Dat is echt. Een state of mind.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nooit seksquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Alsof jij niet gehypnotiseerd bent als je seks hebt.
Tsja ik vind het wat zweverig klinken hypnosequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja. Dat is echt. Een state of mind.
Het is niet dat ik je niet geloof, maar ik kan me het niet voorstellen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het volledig confronteren totdat je de nieuwe situatie omarmd hebt.
Toen mijn relatie naar de klote ging omdat zij vreemd ging, heb ik dagen lang naar foto's van onze vakantie gekeken en muziek geluisterd die iets voor ons betekende. Ik heb dagen, zo niet weken elke dag lopen janken.
En nu kan ik er met haar over praten. Zelfs als ze mij details verteld over wat er tussen haar en die andere vent gebeurd is. Het gaat duidelijk verder dan accepteren.
Toen mijn hond overleed heb ik hetzelfde gedaan. Toen mijn pa op de intensive care lag ook. Etc.
Ik schrijf erover. Ik confronteer mezelf met de beelden. Ik ga door de modder
En op een gegeven moment ben ik er overheen. Dan is het ook echt klaar en kan ik weer verder.
Dat heb ik dus ook en een boel mensen blijken met zoiets moeite te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het volledig confronteren totdat je de nieuwe situatie omarmd hebt.
Toen mijn relatie naar de klote ging omdat zij vreemd ging, heb ik dagen lang naar foto's van onze vakantie gekeken en muziek geluisterd die iets voor ons betekende. Ik heb dagen, zo niet weken elke dag lopen janken.
En nu kan ik er met haar over praten. Zelfs als ze mij details verteld over wat er tussen haar en die andere vent gebeurd is. Het gaat duidelijk verder dan accepteren.
Toen mijn hond overleed heb ik hetzelfde gedaan. Toen mijn pa op de intensive care lag ook. Etc.
Ik schrijf erover. Ik confronteer mezelf met de beelden. Ik ga door de modder
En op een gegeven moment ben ik er overheen. Dan is het ook echt klaar en kan ik weer verder.
Als jij aan het sporten bent ben je ook onder hypnose.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nooit seksen onder hypnose ben ik nog nooit geweest. Dus kan er niets over zeggen.
[..]
Tsja ik vind het wat zweverig klinken hypnose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |