quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
320 Bruno Mars Grenade
Ook al zo'n grap.
Maar toen stond Roxy Music lager, en het jaar daarvoor ook. In de jaren dáa'rvoor moest Lennon het altijd afleggen tegen Ferry en consorten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze best mooi, maar hoger dan het origineel. Nee dat niet. Vorig jaar stonden ze nog dichter bij elkaar volgens mij.
QFTquote:
Grenade vind ik wel mooi, maar een beetje overdreven. Vooral die video waar Bruno zich met zijn Piano onder de trein gooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
320 Bruno Mars Grenade
Ook al zo'n grap.
Inderdaad. Leuk voor de peuters en (pré) pubers onder ons.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
320 Bruno Mars Grenade
Ook al zo'n grap.
Daarover gesproken. Ik mis K3 in de lijstquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. Leuk voor de peuters en (pré) pubers onder ons.
En ook meteen de enige die een plaats in de top2000 verdient miquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Scientist van Coldplay vind ik anders een gruwelijk goede plaat.
Van mij mogen ze dat ook instellen, hoor, een stemverbod op alles wat in het lopende jaar is uitgebracht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Erg jammer idd. Dit soort nummers verpest de lijst.
En voordat ik alle haters tegen me krijg: Er zijn ook goede liedjes gemaakt het afgelopen jaar maar om dan maar gelijk in de top 2000 te staan, een lijst van platen van minstens de afgelopen 65 jaar en sporadisch ouder
Ik vind gewoon dat een nummer 2 jaar of ouder moet zijn om in de lijst te mogen komen. En als een nummer goed genoeg is, komt hij vanzelf wel in de top2000.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Erg jammer idd. Dit soort nummers verpest de lijst.
En voordat ik alle haters tegen me krijg: Er zijn ook goede liedjes gemaakt het afgelopen jaar maar om dan maar gelijk in de top 2000 te staan, een lijst van platen van minstens de afgelopen 65 jaar en sporadisch ouder
Trouble misschien ook nog wel, maar die staat er normaal niet eens inquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef P8 het volgende:
[..]
En ook meteen de enige die een plaats in de top2000 verdient mi
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik mis K3 in de lijst
Geen Clocks, Yellow of Trouble?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef P8 het volgende:
[..]
En ook meteen de enige die een plaats in de top2000 verdient mi
Ow okay. Dat wist ik niet meer...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar toen stond Roxy Music lager, en het jaar daarvoor ook. In de jaren dáa'rvoor moest Lennon het altijd afleggen tegen Ferry en consorten.
Oh, dit jaar wel. Excuses.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trouble misschien ook nog wel, maar die staat er normaal niet eens in
Helemaal mee eens: veel mensen zullen op een nieuw nummer stemmen omdat het nog vers in het geheugen ligt en ze het herkennen en misschien niet eens omdat het zo een goed nummer is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat ook instellen, hoor, een stemverbod op alles wat in het lopende jaar is uitgebracht.
Eens. Beter 1 nummer dat een een jaar onverdiend ontbreekt, dan 30 nummers die onverdiend uit de lijst worden gedrukt door populistische troep.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat ook instellen, hoor, een stemverbod op alles wat in het lopende jaar is uitgebracht.
Of omdat een artiest kort daarvoor is overleden. Is vooral gebeurd met Michael Jackson en Ramses Shaffy.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: veel mensen zullen op een nieuw nummer stemmen omdat het nog vers in het geheugen ligt en ze het herkennen en misschien niet eens omdat het zo een goed nummer is.
Preciesquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: veel mensen zullen op een nieuw nummer stemmen omdat het nog vers in het geheugen ligt en ze het herkennen en misschien niet eens omdat het zo een goed nummer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |