Eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:07 schreef P8 het volgende:
Zo jammer dat dit het enige nummer van Cave is wat in de top 2000 staat. Hij heeft zoveel mooiere/interessantere nummers gemaakt.
quote:
Dat was de laatste jaren toch anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef Tijn het volgende:
Een uur met Michael Bublé is sowieso een matig uur. En waarom staat een cover van Jealous Guy hoger dan het origineel
Inderdaad mooi ook dat ze het dit jaar beter dan dan vorig jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Past ook perfect bij zowel de top 2000 als de kersttijd vind ik
quote:
quote:
Oh, heet dat zo tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eerste deel klaar, even wat in de oven schuiven.
Even op centrifugeren zodat je d'r stem niet hoeft te horenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ilse nu, kan ik mooi even de was in de droger gooien. En nieuwe was in de machine.
Mee Eensquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef Olga het volgende:
Geen slecht nummer maar hoort mi niet in de top2000
Ach, het kan erger, Hey Soul Sistah staat er ook inquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef FritsFlits het volgende:
'dit nummer wordt mede mogelijk gemaakt door sky radio'
Eens. Dat geldt voor alle muziek van DeLange imo. Het is zorgeloze muziek die lekker wegluistert, maar het mist diepgang. Then again, er staan zat nummers in de top2000 die diepgang missenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef Olga het volgende:
Geen slecht nummer maar hoort mi niet in de top2000
Die was vanmorgen alquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Goedemiddag. In het streamschermpje staat I'm a train, heb ik die net gemist? Of klopt het gewoon weer niet.
Niet geweest volgens mij. Of ik ehb het gemist. Maar in ieder geval niet dit uur.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
Goedemiddag. In het streamschermpje staat I'm a train, heb ik die net gemist? Of klopt het gewoon weer niet.
Die is al heel lang geleden voorbijgeraasd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |